Olen käyttänyt yaz -merkkisiä ehkäisypillereitä nyt kaksi kuukautta. Ensimmäisen kuukauden jälkeen minulla oli tiputtelua jo ennen lumepillereiden ottamista ja menkat alkoivatkin heti ensimmäisen lumepillerin jälkeisenä päivänä. Nyt taas olen ottanut jo kaksi lumepilleriä, tänään on siis kolmas lumepilleri vuorossa, eikä menkkoja näy eikä kuulu.
Olen ottanut kaikki pillerit säännöllisesti, vain kaksi tai kolme kertaa olen meinannut unohtaa niin, että kun otan pillerin normaalisti kuudelta, niin olenkin ottanut sen kymmeneltä. Olen kuitenkin ymmärtänyt, että pillereiden vaikutus ei pitäisi heikentyä, mikäli sen unohtamisesta on aikaa alle 12 tuntia ennen kuin muistaa ottaa sen? Menkkojenhan pitäisi alkaa lumepilleripäivinä, eli mikäli tänään illalla tai huomenna niitä ei vielä kuulu, niin minun pitäisi varmaankin huolestua?
Olenkohan nyt vain vainoharhainen :s Liian tarkka ei kuitenkaan näiden asioiden kanssa voi olla...
Enhän ole raskaana?
5
169
Vastaukset
- .
Raskauden voi poissulkea ainoastaan raskaustestillä. Mikään ehkäisykeino, ei edes sterilisaatio, ole 100%:n varma. Siinä vastaus otsikkosi kysymykseen.
Ei naisen keho ole kone, ei se toimi aina samalla tavalla. On aivan normaalia että _tyhjennysvuoto_ ei ala aina samana päivänä....
Pakkauksen ohjeessa kerrotaan nämä varoajat ym.- :s
Tiedän kyllä, että mikään ehkäisykeino ei ole varma. En minä mikään teini-ikäinen ole, vaan ihan aikuinen nainen, joka on vain aloittanut seksielämänsä parikymppisenä.
Olen myös tietoinen siitä, että tyhjennysvuoto ei ala aina samana päivänä ja lähinnä olisin halunnut kuulla muiden kokemuksia, että miten tyhjennysvuotoajankohta on vaihdellut sen mukaan, että kuinka kauan pillereitä on syönyt... Olen kyllä lukenut pillereiden pakkausselosteen monta kertaa läpi ja se nyt ei tällä hetkellä hirveästi lohduta.
- etsii aikaansa
Sinulla on tuo pilleriaika vielä niin lyhyt, että se vuoto etsii aikaansa ja määräänsä. Eikä se kaikilla tule pillereilläkään tunnintarkaksi.
Oman mielenrauhasi vuoksi voit tehdä raskaustestin ennen kuin aloitat uuden laatan, siis mikäli vuoto ei ole alkanut.
Jos raskaustestiä ei ole käsissäsi, niin aloitat uuden laatan normaalisti ja tietysti myös siinä tapauksessa, että testi näyttää negaa. - Raskaus-.
Ei ole sairaus,jos kuksitaan niin tiineeksi tulee ennen pitkää.
- Jani Heinonen
Vitun lutka ota tampooni kätee ja tunge se sun perseesee ja lopeta tollane käytös!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760