Miten päästä yli exästäni, suhde ei toiminut eikä toimisi nytkään, hän oli hankala, minä olin hankala. Jätin hänet kun en kestänyt enää ja pettikin ainakin kerran ehkä enemmän. Silti rakastin tätä naista enkä tiedä teinkö elämäni virheen jättäessäni hänet. Haluaisin edes kuulla mitä hänelle nykyään kuuluu mutta ei vastausta, varmaan oma elämä mallillaan ja haluaa jättää kaiken taakse. Mitä tehdä? Pitäisikö minun vain antaa menneiden olla ja jatkaa omaa elämää. Hänessä vain oli sitä jotakin vaikka olikin pahasti häiriintynyt persoona. Suhteesta on jo puolitoista vuotta. Luulin päässeni hänestä yli jo ja nyt on vain ikävä alkanut pahasti kaivaa..
Exä mielessä
bad_romance_?
2
292
Vastaukset
- helppoheikko
Miks tuollaista suhdetta kaipaat, ei mitään järkee??
Itellä sentään oli molemminpuoleista rakkautta ja suhde toimi, ei ollut siinä puolessa vika vaan ihan ulkopuoliset syyt joiden vuoksi tein huonon ratkasun silloin.- Voih....
Mitkä oli ne ulkopuoliset syyt joiden vuoksi päädyit niin huonoon ratkaisuun että menetit rakkaudellisen suhteen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406345Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81953
- 52870
- 56816
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 68790
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,132769Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691