vanha suola tässä tosiaan janotttaa. mietin vaan että miksi. luulin jo unohtaneeni hänet, mutta ei. tässä sitä ollaan edelleen miettimässä mikä meni vikaan. varmasti moniakin syitä on. ei yhtä ainoata.
mun mielipide on se että suhteessa esiintyvät ongelmat tulis hoitaa suhteen sisällä yhdessä eikä hakea ratkaisua suhteen ulkopuolelta. kysymällä kaverilta neuvoa mitä pitäis tehdä yms yms.
kyllähän jokaisella on vapaa tahto tehdä mitä lystää. onko jätetyllä oikeus saada selitys ilman että sitä erikseen tarvitsee anoa jättäjältä. se on asia jota tulisi pohtia. ja jos puhutaan jättämistavasta niin millaisessa tilanteessa voi ilmoittaa bankseista tekstarilla. en olis koskaan uskonu että joku on niin raukkamainen että käyttää tekstarimenettelyä ilmoittamalla jätöstä.
kaikki suhteet ei vaan aina toimi ja se on ymmärrettävä. ehkä itelläni kaipaus on iskeny kun ei oo koskaan kyseisen henkilön kanssa saanut puhuttua asioista. muiden ihmisten kanssa kyllä olen puhunut asiasta ja se on selvittänyt ajatuksiani.
onhan meidän jutusta jo jonkin aikaa. välillä vaan yhteiset hetket tulee mieleen voimakkaasti. uskon että kaipaukseni lieventyy ajan mittaan, mutta luottamus ihmisiin on vähentynyt.
jotakin tästä elämästä
opettelen elämään
0
147
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770