Olutdieetti

Sirja84

Hei! tästä tulikin vahingossa aika pitkä stoori joten anteeks etukäteen kun ehkä kaikki ei jaksa lukea loppuun.

Olen kova juomaan olutta, sanotaanko nyt alkoholisti, mutta mikä vain ei mene, vaan minun on saatava päivittäin 8-18 annosta olutta. Ylipainoa on alkanut kertyä, onhan olut kuitenkin hyvin kaloripitoista nautittavaa.

Aloin miettiä, että kun tuota olutta juon kuitenkin, ja saan siitä paljon energiaa, niin miksi enää syön lisäksi. Siitähän se ylimääräinen sitten kertyy. Sitten luin eräältä saksalaiselta keskustelupalstalta olutdieetistä. Se toimii kuten kaalikeittodieetti. Olutta saa juoda niin paljon kuin haluaa, kunhan ei syö muuta. Tärkeää on huolehtia ravintoaineiden saannista, joten syön myös kalanmaksaöljyä (Mölleri, pare ottaa vasta illalla että pysyy sisällä, on ollu aamupahoinvointia ekan lapsen syntymästä asti) ja joka aamu juon ensiksi purkin appelsiinituoremehua saadakseni vitamiinit. Tähän mehulitraan lisään joko 2dl Koskenkorvaa tai 2,7dl Leijonaa voittaakseni krapulan. Ja hyvin toimiikin - tämän annoksen jälkeen olen taas valmis siirtymään ravinteikkaaseen ohrakeittoon.

Välillä (noin 2-4 krt viikossa) syön puolikkaan keitetyn kananmunan jos heikottaa tai joskus olen ottanut teeelusikallisen raejuustoa, tosin aamulla tuppaa tulemaan ulos mutta aina oon ollukkin sellanen iltasyöppä. Sitruunamehulla on hyvä maustaa raejuusto ja kananmuna, se nopeuttaa sulamista ja estää rasvan imeytymistä.

Tällä dieetillä olen ollut nyt 13 vrk, ja arvatkaa mitä!! 7 kiloa on lähtenyt!! Nestettä tietenkin poistuu, se on ihan hurjaa miten pitää juosta vessassa ja varsinkin aamuisin hikoiluttaa ja sydän hakkaa, mut appelsiinimehu auttaa siihen. Ei kaikki voi kuitenkaan olla nestettä, pakko olla rasvaakin, tietenki vähän lihasta, mut lähinnä oon rasvaa. Pituus on 162 ja aloituspaino oli 83, nyt siis 76, ja jatkuu vaan!! Eli siis toimivaks testattu ja olo on energinen jopa vähän liian välillä varsinki iltaisin, aamut on vähän mitä on ja vähän ollu påäänsärkyäkin mutta siihen auttaa se uus nopea Panadol parhaiten tai jos ei se niin hartiasärkyyn määrätty Panacod.

Onko muita kokeilleita? Aattelin ruveta pitää päiväkirjan tapaista tänne ja ois kiva kuulla muilta et miten toiminut jos joku on kokeillut!!!!

Ja kiitos vielä jos joku jaksoi lukea loppuun ja jos sielunsiskoja löytyy niin voisin ehkä antaa emailin niin voisi sitä kautta sitten antaa vertaistukea ja vaihtaa dieettivinkkejä!! Alkuun nyt varmaan tänne kirjailen että miten menee :)

T. Sirja84

5

524

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sirja84

      Ainiin mun piti vielä kysyä. Jos jossain vaiheessa lopetan alkoholin (kai se on joillekin haitaks aika paljon) niin oisko hyvä siirtyä Nutrilett- tai Easy Diet -keittoihin kun ne ois kans nestemäisiä ja kai ne tulis sit vähän halvemmakskin kuin tää kalja? Vai mitä mieltä olette näistä lääkärien varoituksista että ne ei sisällä kaikkea tarvittavaa, liian vähän kaloreitakin?

    • jeuh

      aprillia aprillia syö silliä juo olutta päälle..... =)))

    • saksassa tunnettu

      onko kiva herjata kateellisena kun toiset saa tulosta?

    • ihmeellinenmaailma

      siis, onko tämä olut alkoholitonta perinne olutta vai alkoholipitoista karjalaa, tms.. hämmentävä dieetti. mul oli joskus kolmen kuukauden ryyppyputki, kyllä siinä kilot karisi, mutta sen jälkeen alkoi reilun puolen vuoden masennus, kilot kertyi taas.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      575
      15281
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      44
      12378
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      362
      8995
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      10
      3917
    5. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      36
      3827
    6. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      359
      2657
    7. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      2157
    8. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      130
      1928
    9. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1753
    10. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      194
      1633
    Aihe