Narsistin paljastaminen

Nasduck

Mitkä ovat narbbarin tuntomerkit ja voi myös mainita ketä epäilet sellaiseksi.

(Nakuttavaa naurua)

13

252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • y.b..

Ei ole mitään tuntomerkkejä ellei mukaan lasketa itsekkyyttä.

Mutta kuka tahansa voi olla itsekeskeinen olematta silti narsisti.

• Muitakin löytyy toki

Tässä hyvä esimerkki tyypillisestä narsistista.

www.iltalehti.fi/uutiset/2011070113989211_uu.shtml

• Narkissos

Narsisti pitää itseään kauniimpana kuin muut ja ihailee omaa ulkonäköään peilin edessä pitkiä aikoja. Yleensä naisia, jotka meikkaavat omaksi ilokseen.

• zisel

Seisoo/koittaa seistä toisten päällä jotta näyttäis itse pidemmältä. Sitten jos käykin niin köpelösti että siltä kaikkoaa ne "rahit" eikä uutta ole näköpiirissä niin ne masentuu aivan lopullisesti koska ne tajuaa sillon miten pieniä ne oikeasti on kokoajan ollut. Harvoin narsisteilta käsitykseni mukaan ne rahit pääsee ihan heti loppumaan.

• sykiatrii-dazzuu

-Itsekkyys

-Ei myönnä virheitään

-Ei arvosta toisia

-Manipuloiva

-Syyttää muita

-Pakkomielteenomainen samoista asioista puhuminen

-Syyllistää muita

-Vainoharhaisuus

-Tunteettomuus

Siinä tärkeimmät.

• helppoa

Narsisti

- ei tottele minua
      - tekee listauksia netissä ranskalaisin viitoituksin
      - kostonhaluinen, manipuloiva, käärmeilevä, katkera vittupää
      - tekee suomi24 ihme mongerrusaloituksia, joista kukaan muu ei saa mitään selvää
      - nauraa omille jutuilleen
      - julistautuu väittelyiden voittajaksi
      - pössyttelee tai on lihava

• one piece

Ei niitä aina heti tunnista. Tai niin ennen väitin. Olin vissiin vähän sokea niiden taitavalle liehittelylle ja sille alun silmittömälle valehtelulle. Kunnes se oikea luonne tulee esille.

Koitan olla nykyään tarkempi, enkä sivuuta enää tiettyjä asioita toisessa, uudessa tuttavuudessa. Ennen annoin enenmmän anteeksi. Sain ammattilaiselta ohjeen luottaa omaan arviointikykyyn. Senkin voi kadottaa kun on liian kauan narsun kanssa samassa veneessä.

Ja ennenkaikkea ottaa selvää asiasta mitä se tarkoittaa, eikä päästä sellaista tyyppiä taskuihin alunperinkää, jos oireet on selvät. Ei niitä voi parantaa.

• "Sain ammattilaiselta ohjeen luottaa omaan arviointikykyyn. Senkin voi kadottaa kun on liian kauan narsun kanssa samassa veneessä."

Tuosta täytyy sanoa, että taitava ja kokenut manipuloija osaa pelata toiselta pois luoton omaan arviointikykyyn ja hän osaa myös käyttää toisia hyväkseen tuossa poispelaamisessa, hankkimalla itselleen "komppaajia".
        Näin ollen narsistin kansa tekemisissä ollessa pitäisi kenen tahansa käydä samaan aikaan terapiassa ja selittää kaiken aikaa ajankohtaisesti tilannetta terapeutilleen, jotta olisi olemassa henkireikä narsistin vaikutuspiiristä.

• Nasdaq

Kas! Olen tietämättäni osoittanut kiinnostusta mielenkiintoni rajojen tuolle puolen. Ei se kyllä ihan niin mene.

Hyvää työpäivää itse kullekin.

(Duunarin virne)

• 5+19

Tuosta täytyy sanoa, että olet taitava ja kokenut manipuloija .....Nasduck

• kukaan ei tunnistanu

Narsistit ovat manipuloinnin, valehtelun ja vedätyksen mestareita :-)

• pliis.
    • hah! :D

Pieni, tumma, lyhyt mies, joka kuvittelee olevansa jumalan lahja kaikille maailman naisille. En viitsi mainita nimiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      56
      2215
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      201
      2051
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1392
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1180
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      995
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      939
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      889
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      58
      887
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      855
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      61
      746
    Aihe