tilanne on seuraava: tapasin baarissa miehen ja hän pyysi minua laittamaan facebookiin kaveripyynnön, kun olimme lähdössä eri teille. Laitoin pyynnön ja juttelin miehen kanssa muutamalla viestillä (mun aloite) chatissa, mutta oli myöhä ja hänen oli mentävä nukkumaan työaamun vuoksi.
Haluaisin todella tavata uudelleen, mutten tiedä miten asian ilmaisisi ja kehtaanko alkaa jutella chatissa uudelleen. Voiko kaveripyynnön pyytämistä, hyväksymistä ja viesteihin vastailua pitää kiinnostuksen merkkeinä? Voisinko esim. jutella uudelleen ja hienovaraisesti kysyä mitä mies puuhaa ja kertoa että aattelin keitellä kahvit itelle, tulisko hänkin ottaan kupillisen?
Mies olis halunnut jo baarista mukaan ja jouduin sanomaan että en halua humalassa seksiä mutta muuten kyllä... ;) Onko tämä menetetty tapaus ja minä vaikutan vain typerältä viestieni kanssa vai voisiko mies haluta tavata uudelleen, mitä luulette? Vai pitäisikö ootella hänen aloitettaan ja siirtoaan? Mitä tekisin...?!
saako miestä pyytää kahville
14
1484
Vastaukset
- hhaxx
Rohkeesti vaan sanot ihan suoraan " Haluaisin nähdä sut " tjsp. Et sä ainakaan mitään menetä.. Jos et kysy, niin joskus voit ajatella " ois pitäny kysyä.." Itse olisin otetttu, jos joku kiinnostava nainen kysyisi, että haluaako nähdä.
- palmupuun oksa
hmm.. halusi baarista mukaan, mutta ei voinut viestitellä yöllä, koska oli työaamu edessä. oliko sama ilta kyseessä?
jos ei ollut sama ilta ja miehestä on kuulunut tuon nukkumaan menon vuoksi keskeytyneen viestittelyn jälkeen, kiinnostusta on ja kannattaa kysyä kahville.
mutta miksi pyytäisit omaan kotiisi? menkää johonkin kahvilaan ennemmin, muuten saa signaalin, että seksiä luvassa. jos sitä haluat itse niin mikäs siinä, mutta muuten ottaisin hieman rauhallisemmin.- VOi EI
ei ollut sama ilta, mutta silti epäilyttää... kai mies olisi viestitellyt uudelleen jos olisi kiinnostunut.
- Erkki
En oikein ymmärtänyt ongelmaasi.
Vaihtoehdot:
a) haluat seksiä, kuten sanoit -> laitat kahvikutsun ja mies tulee juoksujalkaa hoitamaan homman.
b) et halua seksiä -> et laita viestiä. - palmupuunoksa jatkaa
kysyin mielenkiinnosta poikaystävältäni kommenttia kysymykseesi ja hän sanoi että mies ottaa yhteyttä jos on kiinnostunut. varsinkin kun olet jo osoittanut kiinnostusta pyytämällä facebook-keveriksi ja viestitellyt siellä.
toisaalta on paljon miehiä, jotka haluavat että nainen on aloitteellinen, joten ei voi tietää varmasti.
mieti haluatko lopulta miehen, joka ei halua/uskalla/viitsi itse nähdä vaivaa pyytää sinua ulos.
täällä on keskusteluissa tullut esille miesten näkökulma siitä, että myös miehet ovat ujoja, mutta ovatko myös silloin kun nainen näyttää vihreää valoa selvästi? oman kokemukseni mukaan eivät ole: jos osoittaa kiinnostusta itse miehet tekevät aika helposti seuraavan siirron. siis jos ovat kiinnostuneita. - Mies vain..
Eli jos tässä mies olisi koko ajan se aktiivisempi että nähtäisiinkö niin täällä jo kaikki naiset huutais kuorona että se haluaa vain sänkyyn eikä muuta..
Mutta aloittajalle suosittelen että kysy suoraan että haluatko lähteä kahville..
Kun tuntuu että tämän vuosituhannen ongelma on se että mies ja nainen ei osaa puhua... - ei kai noin
en ajattele että mies haluaa vain sänkyyn, jos osoittaa kiinnostusta ottamalla yhteyttä, mutta ei myöhään yöllä tai baarista.
jos joutuu itse jahtaamaan miestä se tarkoittaa mulle ennemminkin että mies vastailee viesteihin vaan koska haluaa seksiä, ei muuta. - VOi EI
Jep, taidanpas vaan todeta että olishan tuo ollut tiiviimmin yhteyksissä jos kiinnostaa ja vaikka olis ollutkin pari kiireistä työpäivää ilma taukoja, niin kuin viesteissä kertoi niin eiköhän hän olis ehdottanut että nähdään työkiireitten jälkeen. En itse ole kloskaan tää aktiivinen osapuoli vaan kaikki meinaa vaan livetä käsistä... Mutta ei kait siinä.
- hamppukasvi
mieti miten itse toimit: jos olet jostakin kiinnostunut onko niin kiireisiä työpäiviä olemassa että et ehtisi vastata jonkun mielestäsi kiinnostavan tyypin viestiin?
voihan tietysti olla että se on sellaisessa työssä, esim. lääkäri, poliisi, sairaanhoitaja, lentäjä..joissa on pitkiä vuoroja ja niiden aikana ei ehdi viestitellä.
Älä kuitenkaan luota liikaa keskustelupalstan neuvoihin, koska luemme vain sinun kertomasi version, joka voi olla helposti tulkittavissa siihen että tyyppiä ei kiinnosta.
Aina voit rohkeasti kysyä kahville, ja asia selviää sillä, eikä tarvitse miettiä enempää.
toisaalta kertomasi perusteella: halusi baarista mukaan, ei ehtinyt viestitellä kun piti nukkua, ei ole aktiivisesti ollut yhteydessä, koska "työpäivät kiireisiä" ei kuulosta hyvältä.
joten uutta matoa koukkuun!! jos tyyppi sinut haluaa niin siitä kuuluu vielä, mutta ei kannata yksin odotella: maailma on miehiä täynnä! - VOi EI
Juttelinpa miehelle uudemman kerran ja sanoi ettei ottanut yhteyttä kun ei suhde kiinnosta. Pyysin kaveripohjalta joskus kahville ja meinasi tulla... Noh, oisko tässä seksiäkin ehkä lupeissa? ;)
- älä tee sitä
Se on suuri häpeän tunne pyytää miestä kahville. Nolaat itsesi jos se ei lähdekkään ja annat epätoivoise kuvan itsestäsi.
- 67k8t78li7l
Jep.
Kerran luin että yksi nainen oli kysynyt miestä kahville ja ollut myöhemmin samana iltana kympin uutisten loppukevennyksessä kaiken kansan naurettavana.
Legenda myös kertoo että yksi nainen oli pyytänyt kerran miestä kahville ja mies oli suostunut. Ihme Xena tämäkin tapaus.
- Turhaa pähkäilyä
Unohda tapaus ja siirry seuraavaan. Käytät turhaan kallisarvoista aikaasi moiseen pähkäilyyn. Sinuna unohtaisin kahvitteluvaihtoehdon kokonaan. Karua, mutta vältyt suuremmalta mielipahalta. Tunne on enemmän mielessäsi kuin sydämessäsi.
- vuonna 2012
Miksei miestä saa kahville pyytää. Yks työkaveri nainen pyytää mua jatkuvasti kahville. Taitaa oikeesti olla kiinnostunut kun kyselee kaikkee muutenkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m4085984- 815323
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484344- 523931
- 523719
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1653429Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1073188Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky533173- 432279
- 492205