vaan mieluusti venakko!! Ovat naisellisia ja oikeita kodinhengettäriä. Rakastavat lapsiaan ja miestään. Parilla kaverilla on haettuna venäjältä vaimot, ja kyllä on kodit muuttuneet positiivisempaan suuntaan! Kaveritkin kuin nuortuneet 10 vuotta. Ja vikkuuteltu siihen malliin, että petoja ovat sänkyhommissa!! :) ...Hakia kansa omasa vennäänmaalta...oikea karjalan kägönen, neiti simasuu!!! :))
Ei suominainen todellakaan
12
297
Vastaukset
- kuramatto
juu tunnenpa minäkin erään naisen.hänen miehensä vain syö,velttoilee ja ei lapsensakaan kanssa aikaa vietä.vaimo tekee kaiken ja sen kyllä huomaa stressaantuneesta ulkonäöstä.miehensä todella patalaiska.
mies on suomalainen!- matto-laituri
vain yhden tuollaisen parin tunnet?
- Allekirjoitan
Monta venäläistä ja virolaista naista tunnen minäkin ja jokainen niistä hakkaa suomalaisen naisen joka suhteessa mennen tullen. Kaikki avauksen teesit voin allekirjoittaa. Ainut huono puoli jonka voisin mainita on se, että ovat tosi tarkkoja ja ehkä hieman ylpeän luonteisia. Mutta toisaalta nämä voi olla myös vahvuuksia jossain mielessä.
- kg.ja.
Minussa on sekä venäläistä verta että virolaista.
- Karjalantyttö
kg.ja. kirjoitti:
Minussa on sekä venäläistä verta että virolaista.
Niinpä. Minussakin on venäläistä ja virolaista verta. Muutoin olen aikalailla karjalaista perimää. Tuskin on kovinkaan ihmeellistä olla sukua naapurimaan kansalaisten kanssa. Siksi tällainen erottelu on aika typerää, koska jaamme keskenämme ainakin jossakin määrin samoja geenejä.
Eiköhän me suomalaiset olla vain sekoitus läntistä- ja itäistä verta. - kg.ja
Karjalantyttö kirjoitti:
Niinpä. Minussakin on venäläistä ja virolaista verta. Muutoin olen aikalailla karjalaista perimää. Tuskin on kovinkaan ihmeellistä olla sukua naapurimaan kansalaisten kanssa. Siksi tällainen erottelu on aika typerää, koska jaamme keskenämme ainakin jossakin määrin samoja geenejä.
Eiköhän me suomalaiset olla vain sekoitus läntistä- ja itäistä verta.jepjep!
- suometar
Hahahaaha minäkin tunnen. Maksattaa miehellä meikit, hajuvedet, sisustus-systeeminsä, vaatteet, jne. Alkanu ajan saatossa miehen hermoon käymään.
Mutta onnea teille, jotka olette löytäneet onnenne!
P.S. ennenkuin pakkaatte matkalaukkunne, niin lukekaas tuolta mitä ne enkelit osaa ;)
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10556694 - .....
Yhdessä paikassa missä joskus olin töissä, kävi pariskunta, jossa nainen oli jostain venäjän puolelta ja mies oli suomesta. Aina kun nainen halusi ostattaa miehellä jotain, hän kutsui miestään: kulta...kulta. Muuten oli aika töykeä käytökseltään ja koko ajan sellanen happaman näkönen ilme kasvoilla. Oli tavallisen näkönen, ei hoikka vaan pyöreähkö. Tiesi oman arvonsa, puhutteli henkilökuntaa tylyyn sävyyn.
- tindeli dandelii
niimpä.. olisko se tasaarvo hössötys..pilanna meidän akat.Ite inhoon suomi miestä etsii ihannenaistaan jota ei oo olemassakaan ulkonäkökö se tärkein asia on eikä luonne.. on meitä suomi-kägösiä suomessakin et vaan nää.Mutta ei haittaa!mieluummin sinkku kuin..
- Kyllästyttää
No mitäs tuota enää odotat vielä akaton! Senkus haet sen ihanaisen itsellesi sieltä venäjän ihmemaasta! Turhaa aikaasi kulutat ja haukut meitä suomalaisia naisia täällä surkealla 24 palstalla! Mikä kumma katkeruus teillä saamattomilla suomiukoilla on,kun aina haukutte suomalaisia kunnollisia naisia?? Hakekaa ihmeessä ne ihanat naiset sieltä Venäjältä! Olkaa onnellisia ja pitäkäähän varanne;) Köyhä mies ei kyllä saa naista edes Venäjältä saatikka Thaimaasta ym. ns köyhistä maista.
- haiset
Sun perse haisee pitkälle. Venakko tykkää paha haju.
- oil240
Karjalasta tuodut vaimot ovat geeneiltään samaa kuin me suomalaisetkin. Ei kyse ole geeneistä, vaan kasvatuksesta. Moni haluaa lähteä köyhyyttä pakoon ja ottaa suomalaisen miehen ei rakkaudesta, vaan rahasta. Sitä on helppo teeskennellä ahkeraa ja himokasta niin kauan, kunnes saa sormuksen sormeensa.
Olen samaa mieltä edellisten kirjoittajien kanssa, että tervemenoa Venäjälle. Mitä sitä aikuinen mies itkee vuodesta toiseen suomalaisnaisten kauheutta. Menkööt Venäjän paratiisiin vaikka samantien. Ei teitä tulla kaipaamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2725380- 704856
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234355Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest483976- 513800
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363697- 413348
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo843073Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv612920Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu222666