Hei.Aattelin et kirjotan tänne koska en tiiä enää mitä tehä....
Oon 14v avioero lapsi ja mulla on 2 sisarusta.
Mun vanhemmat eros kun olin noin 3 vuotta vanha ja mun elämä on ollu helvettii jo mun syntymästä asti.Mun perheen asiat on ollu paskasti jo ennen mun vanhempien hää päivää...Alotan siis ihan alusta.
Mun äiti seurusteli eka yhen miehenkaa nuorena ja sai mun isosiskon.
Sit se ukko jätti mun äidin ja uhkas vuosii tappaa ne molemmat.
Sit kaikki meni viel hirveempään suuntaa sen jälkee.
Mun mutsi tutustu mun niin sanottuu isään.
Se esitti aina niin ihanaa ja oli sille aina kiltti.
Mut joskun kun mun sisko oli noin 4v , mun vanhemmat sai mun veljen ...
Mun veljen syntymän jälkeen ne meni naimisiin ja mun mutsin tietämättä se mun mulkku isä haukku mun mutsin jo niiden häissä...
Mun äiti sai mut 4 vuotta myöhemmin ja helvetin elämä alko vaa pahentuu..
Sen raskauden aikan mun mutsi ei saanu lähtee kotoa ja seen piti tehä kotitöitä koko ajan yli 39 asteen kuumees...Se hakkas mun veljee ja siskoo vaikka millä jutuilla... Yleisin oli vyön solki jolla se ruoski niit. Joskus se jopa heitti niit jollain luistimil...joskus mun sisko tuli kotiin 2 minuuttia kotiin tulo aikaa myöhässä niin se veti sitä turpaan.Meillä ei saanu käydä kavereita ja jos käveliki vääri sai aina turpaan...
Mun syntymän jälkeen mun äiti sai tietää että mun ''isä'' oli narsisti ja kauhee.
Sillä on myös alkohli ongelma ja kauhee manipulointi luonne.
Kun olin noin 1.5 vuotta sairastuin pahasti astmaan ja jouduin koko ajan rampata sairaalassa etten kuollu.se ei koskaan välittäny thtään mitä mulle tai meille muille kävi...Kun olin 3 mun mutsi haki eroo mut salassa. Se jätti mut ja mun veljen kotiin nukkuu normi arkipäivän ja otti mun siskon ja sano ''mulkulle'' et sil on harkat.Mutsi pakkas vaatteita sen kasiin ja lähti. Ne meni suoraan sen kaverin luo turvaan ja lähti seuraavan päivän turva kotiin.
Tietysti se mulkku suuttu mut se ties et se ei voinu tehä meille mitään muuten kytät ois ottanu sen.Se siis teki sellasen tempun et se vei mut tarhaan ja mun veljen kouluu ja päivällä ilmotti et meiät pitää hakee...
Mutsi haki meiät ja meni suoraan sinne turva kotiin mis me oltiin muutama viikko.
Lopulta niiden ero tuli loppuun päätetyks kun se ilmotti et se jättää avaimet ja häipy.
Me asuttiin samassa paikassa muutama vuos.
Sit kun alotin ykkös luokan , kaikki muuttu....
Mua kiusattiin koulussa ihan tönimisestä turvan raastoo mäntyyn asti.
Muutamaa päivää vaille kun täytin 8 me muutettii kotoo yli 400 kilsan päähän kaupunkiin jossa en koskaan ollu.
Menin uuteen kouluun ja kiusaus jatku.
Kun olin ala asteella mut hakattiin melkein sairaala kuntoon 2 ja ne hakkaajat oli jotain 4-5 hengen poikaporukoita... huom.olen ite tyttö ja ne oli mua ainakin yli vuoden vanhempii...
Kun olin täyttäny 12 sain kuulla mun äitiltä totuuden mit se mulkku oli tehny ja vielä kaupan päälle että se on ajanu yhen tuntemattoman ihmisen yli ja päässy pälkähästä ja toisen tappanu et se oli jääny puun ja auton puskurin välii ja se jälkimmäinen oli mun äitin kaveri... Se myös on käyttäny huumeita ja uhannu tappaa mun mummin ainaki 2 kertaa kesken oikeuden käyntii...
Se kohteli mua kun jotakin prinsessaa aina erosta eteenpäin ja olin ilonen... kukan ei sanonu mulle mitään ja nielin kaikki sen valheet 100%.
Se kaikki tuli yllätyksenä ja mun sydän oli murskana... Me ei saatu mennä kouluun parina päivänä koska se vielki liikku maismissa ja kaiken lisäks monet mulle todella tärkeet ihmiset oli valehellu mulle , petäny ja kaikkee muuta ''kivaa''. Jopa mun äitin bestis koulu ajoilta osottautu valehtelevaks paskaa jauhavaks huoraks...Oon menettäny luottamuksen ihmisiin ja mulla ei oo kun muutama kaveri..Musta on aina tuntunu et oon vaan ollu tiellä ja vaan yks iso ongelma...On itsari ajatuksetki käyny mieles mut oon päässy niist jo yli...
Nyt en oo nähny sitä mulkkuu melkein pariin vuoteen ja mulla on kohta riparit. Mun äiti sano et se on yleensä jonku aikaa hiljaa ja sit ottaaki yhtettä.
Nään nykyäänki viel 2 vuoden jälkee kauheita painajaisia siit ja pelkään liikku ulkona vaikka muutettiinki muualle ja muutettiin numerot ja osote salaseks... En tiiä enää mitä tehä ja oon ihan murtunu...Joten neuvot ois ihan kivoi ja kiitti niille jotka on jaksanu tuhlata aikaansa lukee tän (huom.on ollu kaikkee muutki pahaa , en vaan jaksa kirjottaa enää...)Mitä helvettii mä oikeen teen !!!! :'(
Surkee elämäni
2
132
Vastaukset
- amanda*
No elämäsi on kuitenkin nyt mennyt parempaan suuntaan. Välttele "mulkkua" kaikinkeinoin. Sitten haet ammattiauttajan apua koulustasi. Käyt itsepuolustuskurssin tai alat harrastaa karatea ja ostat turvasumuttimen, jota pidät aina mukanasi. Kannattaa lukea paljon psykologista kirjallisuutta. Niistä voi oppia sekä huomata, ettet ole ongelminesi yksin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1107662
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1165318Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1193547Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p293527Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352574Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191886Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3561530Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961521Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?691381Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311366