Millaisen kumppanin tahtoisitte? Tahtoisitteko samanlaisen kumppanin kuin itse olette? Mitä se hlökohtaisesti teille tarkoittaisi?
Oletteko vainvaltavirtaa ajatuksinenne ja toimintoinenne? Harmaata massaa 24/7?
Oletteko yhtään outoja? Oletteko ostaneet heimonne vaatteilla ja harrasteilla(kuulutteko pop vai heavykulttuuriin jne)
Osaatteko oikeasti ajatella popkulttuuria kauemmaksi tai median unohtaen? Oletteko mitään ilman tavaroitanne?
Onko teille olemassa mitään muuta syytä pariutua kuin seksuaalinen tyydytys?
Tiedättekö edes millaista on olla oikeasti erikoinen ja erilainen, kun sitä sielunkumppania ei oikeasti koskaan löydy. Olen liian erikoinen taviksille ja liian tavallinen friikeille, tasapainotellessa menee tämä lyhyt elämä.
Kysymyksiä ja ihmetystä
11
170
Vastaukset
- 2 2
hah hah, tutulle kuulostaa. olen siinä uskossa että kumppani vielä löytyy. mutta voi sitä tuskaa kun parisuhteessa ei "ymmärretä" ollenkaan... oikein erityisesti tuo liian erikoinen, liian tavallinen kosketti.
- p punakuono
Mahtaako sellaista sielunkumppania ollakaan? Itsekin olen ajatellut noin, että olen vähän outo taviksille, liian tavis friikeille.
- 17+1
Kaikille tähän kirjoittaneille:
Kun löytyisi edes se vähiten väärä näitten materialististen muotibloggaajien joukosta.- vain tyhjää tarjolla
Ostan, olen siis olemassa. *khihiihii*
- zzzzvw
"Olen liian erikoinen taviksille ja liian tavallinen friikeille,"
Tämä on kyllä aika hyvin sanottu, lienee aika monen ongelma? Toisaalta sellaisia ihmisiä pitäisi olla sitten vapaanakin paljon ja voisivat pariutua keskenään...- seksi
Kukin tarkottaa eri asiaa. Tavallinen ulkoisesti, erikoinen ajatuksiltaan. Tai persoonallinen ulkonäkö ja silti tavalliset haaveet. Vaikkapa punkkari joka ei potki mummoi.
- elämä?
kiinnostusta on täällä päässä muuhunkin kuin tavisten ykköshaaveeseen=talo/asuntolaina, yhteiset lapset, auto ja kultainen noutaja sekä s-bonuskortti
- evvvk-kerhoon
En erityisemmin pidä ihmisistä, viihdyn omissa oloissani.Työni on pääasiassa ihmisten kanssa tekemisissä olemista, joten feikkaan sosiaalista sujuvasti. Uuvuttavaa se on silti.
Mistä löytäisin toisen samanmoisen?
Ei jaksaisi tilittää omasta elämästä ja päteä saavutuksillaan "me ostettiin sitäsuntätä tai me matkailtiin sielsuntääl tai mun mies sitä sun tätä mun lapset sitä sun tätä jne" - ENFP-nainen
Millaisen kumppanin tahtoisitte? Mitä se hlökohtaisesti teille tarkoittaisi?
Älykäs, vahva henkinen yhteys, keskusteluhaluinen, uskollinen, lojaali, luotettava, kunnollinen. Parhaimmillaan unelmissani kumppani tarkoittaisi rakkautta, sitoutumista, yhteisiä unelmia, yhteistä arkea, molemmin puolista toistemme tukemista, perhettä.
Tahtoisitteko samanlaisen kumppanin kuin itse olette?
Täytän omat vaatimukseni myös itse. Jos tarkoitat luonnetta, kumppanina pitkällä aikajänteellä minulle toimisi varmaan hieman itseäni introvertimpi (E tai I) intuitiivinen (N) ihminen.
Oletteko vain valtavirtaa ajatuksinenne ja toimintoinenne? Harmaata massaa 24/7? Oletteko yhtään outoja?
Kaikki on suhteellista, myös outous. Olen monessakin suhteessa hyvin tavallinen, mutta monessa toisessa suhteessa kaikkea muuta kuin valtavirtaa.
Onko teille olemassa mitään muuta syytä pariutua kuin seksuaalinen tyydytys?
Rakkaus, kumppanuus paljon muutakin. - no en
"Millaisen kumppanin tahtoisitte?"
- Mukavan
"Tahtoisitteko samanlaisen kumppanin kuin itse olette?"
- En, sillä jo pelkästään sukupuolen pitäisi erota.
"Mitä se hlökohtaisesti teille tarkoittaisi?"
- Ai, niin mikä?
"Oletteko vainvaltavirtaa ajatuksinenne ja toimintoinenne?"
- Osittain
"Harmaata massaa 24/7?"
- Joo, tai ainakin 23/7
"Oletteko yhtään outoja?"
- Jonkun verran
"Oletteko ostaneet heimonne vaatteilla ja harrasteilla(kuulutteko pop vai heavykulttuuriin jne)"
- Citymarketista ja sen sellaisista paikoista olen osatanut. En kuuntele juuri ollenkaan musiikkia, joten vaikea vastata tuoton.
"Osaatteko oikeasti ajatella popkulttuuria kauemmaksi tai median unohtaen?"
- Eteen vai taakse päin? Taaksepäin ehkä.
"Oletteko mitään ilman tavaroitanne?"
- Kyllä varmaan muutaman päivän selviäisin hengissä ilman tavaroitani, vaikka en mikään Rambo olekkaan.
"Onko teille olemassa mitään muuta syytä pariutua kuin seksuaalinen tyydytys?"
- Eipä niitä tule oikein muuta mieleen. Jos olisin tosi, tosi, köyhä, niin ehkä voisin mennä rikkaisiin naimisiin, tai jos olisin huonossa kunnossa, niin ehkä voisin mennä lapsien takia naimisiin.
"Tiedättekö edes millaista on olla oikeasti erikoinen ja erilainen"
- Kyllä suunnilleen, sillä jokainenhan on oikeasti vähän erilainen ja erikoinen.
"kun sitä sielunkumppania ei oikeasti koskaan löydy."
- Eipä tuo nyt omaan korvaan kuulosta mitenkään erikoiselta. - yksineläjä29
Aika harva kykenee sivuuttamaan kaiken mediamyllerryksen jota ajatteluamme ja halujamme muokkaa, täytyy olla pirun vahva että siihen kykenee. Kyllä, sellaisen kumppanin löytäminen on kuin etsisi neulaa heinäsuovasta.
Kutsukaamme tätä kaikkea kulttuuriksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse834597Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1103820Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1733612Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.552046Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1291104
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1401050- 57963
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27882