Miten jotkut miehet onnistuvat naisten kanssa?

miksi näin?

Kun katselee miehiä, niin paljon on sellaisia, joilla peruslähtökohdat ovat melko samanlaiset, mutta silti naisrintamalla menestymisessä erot ovat huomattavia.

Se ei ole yksin ulkonäkö, se ei ole yksin yleinen status. Joistain tyypeistä vain huokuu todella kauas sellainen "vouh". Tai ovat siis yleisesti jotenkin vakavasti otettavia, karismaattisia ja varmaan viehättäviäkin. Yks frendi on tällainen. Kyllä sitä näyttää naiset vilkuileva. Kun se tulee paikalle, niin naisten päät kääntyy. Ja herättää myös paljon keskustelua naisten piirissä.

5

161

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ero on siinä, että hän on oppinut olemaan avoimen karismaattinen ja häpeilemätön naisten seurassa tai läheisyydessä. Tällainen mies ei varmasti liikoja ajattele sitä omaa olemistaan vaan vain on. Se voi olla jossain vaiheessa opeteltuakin, mutta avin tässä on se, että nyt hän ei varmaankaan sitä enää ajattele, vaan se on selkäytimessä.

• :)))
      • Ei se noin yksioikeoista ole. Kyllä ekstroverttienkin tulostenteossa, jos sellaista termiä voi käyttää, on eroja.

• :)))
        game_on kirjoitti:

Ei se noin yksioikeoista ole. Kyllä ekstroverttienkin tulostenteossa, jos sellaista termiä voi käyttää, on eroja.

Tottakai tuloksen tekoon vaikuttaa myös pituus ja paino. Komeampi ektrovertti vie voiton rumasta ekstrovertista. Mutta se on tärkeinpiä haluttuja ominaisuuksia mieheltä siinä missä pituus ja varallisuus.

Pitkänainen: "Haluan pitkän miehen koska olen itsekin pitkä."
        Lyhyt nainen: "Haluan todella pitkän(yli 190cm) miehen koska olen itse niin lyhyt(155) etten ylity edes ylähyllylle kaupassa."

Ekstrovertti nainen: "Haluan ulospäinsuuntautuneen miehen koska viihdyn itsekin hyvin ihmisten seurassa."
        Introvertti nainen: "Haluan ulospäinsuuntautuneen miehen koska olen aina muutoin niin hiljainen."

Tietyt ominaisuudet ovat aina haluttuja vaikkei valikoija edes itse jakaisi sitä. Sen sijaan kukaan ei erityisesti tunnu kaipaavan vaikkapa lyhyen ja hiljaisen miehen seuraa.(itse tosin olen vain hiljainen.)

• game_on kirjoitti:

Ei se noin yksioikeoista ole. Kyllä ekstroverttienkin tulostenteossa, jos sellaista termiä voi käyttää, on eroja.

Totta, ja toisaalta taas on introverttejä, jotka tekevät jollain kvartaaleilla hyvän tuloksen, jonka seurauksena tase näyttää hyvältä pitkän aikaa, vaikka tulos jäisi myöhemmin vaatimattomammaksi.

Ekstrovertin ja introvertin ero on kuitenkin vähän sama kuin parin palstalla usein esiintyvän lyhenteen: ekstrovertti tekee todennäköisemmin hyvän tuloksen kuin introvertti. Jos muut introvertit ovat yhtään niin kuin minä, niin he kertakaikkiaan vain tapaavat harvemmin uusia ihmisiä, ja harvemmin osaavat käyttäytyä uusien ihmisten seurassa heti omina itsenään. (Painotan sanaa "heti", kyllä sekin sitten myöhemmin onnistuu). Ekstrovertit taas tapaavat usein ja mielellään ihmisiä, ja uivat, ööh, sosiaalisissa verkostoissa kuin kalat vedessä.

Jos ei tässä ole tarpeeksi etua ekstroverteille, niin sitten on vielä se, miltä tämä kaikki näyttää ulkopuolisen silmiin. Luultavimmin Ilmari Introvertti näyttäytyy (naiselle) epäitsevarmana (eli "huonoitsetuntoisena") tylsimyksenä, kun taas Eino Ekstrovertti on se laulun Charlie Brown, jonka ympärillä tuntuu aina tapahtuvan, ja hän on vielä hurmaavan itsevarma. Ennen kaikkea Ilmari saattaa vaikuttaa jopa ylimieliseltä, ja vähän siltä kuin häntä ei kiinnostaisikaan kenenkään seura, vaikka se ei pitäisi paikkaansa. Lopputuloksena on: Ilmari itsetyydyttää ja Eino saa valita, ryhtyykö seksi- vai parisuhteeseen naisen kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1566
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      92
      1475
    3. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1041
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      195
      924
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      123
      832
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      787
    7. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      750
    8. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      42
      741
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      7
      714
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      60