Kirkon pitää julistaa suomen kansalle synnistä ja parannuksen teosta ja pelastuksesta , jota Jeesus tarjoaa. Homoilu ja muut syntijutu ei kuulu kirrkkon. Jumala on PYhä , joka rakastaa syntisiä mutta vihaa syntiä..
Usko Herraan Jeesukseen niin pelastut
Jeesus sanoo: “Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani.” (Joh. 14:6)
Kukaan ei voi päästä Jumalan yhteyteen muuten kuin Jeesuksen kautta. Jeesus on ainoa mahdollisuus, ainoa vaihtoehto, ainoa tie elämään.
Kaikki synti vaatii aina rangaistuksen, ja on vain kaksi paikkaa, joissa synti rangaistaan: Helvetti ja Golgata. Jokainen ihminen on luontaisesti kadotettu ja joutuu itse kärsimään rangaistuksen synnistään. Mutta hyväksymällä Jeesuksen elämänsä Herraksi ja turvautumalla uskossa hänen sovintouhriinsa Golgatalla, ihminen saa syntinsä anteeksi ja pelastuu.
http://www.vapaasatama.net/usko.html
Kirkon pitää opettaa Jumalan sanaa Raamatusta ..
4
86
Vastaukset
- aika erota kirkosta
Edesvastuutonta opettaa tuollaisia satuja muka totuutena!!
- Mitäs tästä sanot
1. Mooseksen kirja 19
Vanhempi tytär sanoi nuoremmalle: "Isä alkaa tulla vanhaksi, eikä maassa ole yhtään miestä, joka voisi tulla ottamaan meidät vaimokseen yleisen tavan mukaisesti. Juotetaan isälle viiniä ja maataan hänen kanssaan, että saisimme isämme avulla lapsia ja sukumme säilyisi."
Illalla he juottivat viiniä isälleen, ja vanhempi makasi isänsä kanssa, eikä Loot huomannut, milloin tytär tuli hänen viereensä ja milloin hän lähti.
Seuraavana päivänä vanhempi sanoi nuoremmalle: "Minä makasin eilisiltana isän kanssa. Juotetaan hänelle viiniä tänäkin iltana, ja mene sinä nyt makaamaan hänen kanssaan, että saisimme isämme avulla lapsia ja sukumme säilyisi."
Ja he juottivat sinäkin iltana viiniä isälleen, ja nuorempi meni makaamaan hänen kanssaan, eikä Loot huomannut, milloin tytär tuli hänen viereensä ja milloin hän lähti.
Niin Lootin molemmat tyttäret tulivat raskaaksi isästään. - Juna pystyyn
Jeesus taisi olla homppeli, vai mitä sanotte tästä (Johannes 14).
" Sinä päivänä te ymmärrätte, että minä olen Isässäni ja että te olette minussa ja minä teissä." - Uskova_ex-Hetero
Jeesus nai isäänsä, opetuslapset Jeesusta ja Jeesus vielä opetuslapsia? Pjerkele kun tuo meni ihan rippikoulussa ohi. Noh, natsiunivormu vaan päälle ja kadulle irstailemaan. Sehän on Jumalan tahto....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672385- 661367
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww691130EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41097- 77803
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660- 43658
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe23615- 27581