Miehet, tilanne on se, että maailmassa on vain kaksi naista. Haluat heistä jomman kumman, toinen ei niin kaunis, muuta erittäin kiva ja seurallinen, toinen hyvin kaunis, mutta pinnallinen pälättäjä.
Kumman valitset?
Valintapakko!!!
43
160
Vastaukset
- :-P
Netissä ensimmäisen. Tosielämässä yritetään ensin jälkimmäisen saatille.
Tota osasin odottaakin, ensimmäistä ensin saatille ja kips on tehty, siirrytään siihen pysyvään lyyliin, kotihengettäreen. Ja kenties, palataan taas ensimmäiseen, kun tilaisuus antaa siihen mahdollisuuden. Naisilla on paljon opittavaa miesten rationaalisuudesta.
- 4D tähti
"Kumman valitset? "
Minä "valitsen" sen niistä kahdesta, kummalle sattuisin kelpaamaan. Haittaaksse? - Valinta on helppo:.!
.
Valitsen tietenkin sen jolla on isommat TISSIT!!!!!!!111!11!!!!!1!1!!!1!!11
.- Valitsen hoikan:.!
.
Sehän on LÄSKI, jolla on RINNAT!!!!1!!!1111!!!
. - T: nänni.
Hyvä pointti.
- Miten on? määritelmä
Valitsen hoikan:.! kirjoitti:
.
Sehän on LÄSKI, jolla on RINNAT!!!!1!!!1111!!!
.Onko se sitten se kaunis ?
Määritellään kö se naamasta vai tisseistä ? - .
T: nänni. kirjoitti:
Hyvä pointti.
En edes itse keksinyt heti näin loogista ratkaisua.
Helppohan se oli, kun miettii. - Valitsen hoikan.!:
Miten on? määritelmä kirjoitti:
Onko se sitten se kaunis ?
Määritellään kö se naamasta vai tisseistä ?.
Kaunis on se, jossa ei ole LÄSKIÄ eli RINTOJA!!!11!!!11!!11
. - Tapansa kullakin
Valitsen hoikan.!: kirjoitti:
.
.Harvinaisen selvä määritelmä.
- NÄin on!
Valitsen hoikan.!: kirjoitti:
.
.Läski = perse. Onko kukaan sanonut koskaan pieniperseistä, isotissistä Pamela Anderssonia läskiksi? EI! Mutta Isoperseistä, pienehkö rintaista J.Lo:ta sanoo moni.
- Luuperse.!:
NÄin on! kirjoitti:
Läski = perse. Onko kukaan sanonut koskaan pieniperseistä, isotissistä Pamela Anderssonia läskiksi? EI! Mutta Isoperseistä, pienehkö rintaista J.Lo:ta sanoo moni.
.
Homoperseet onkin parhaita!
. - Sinä et ole moni
NÄin on! kirjoitti:
Läski = perse. Onko kukaan sanonut koskaan pieniperseistä, isotissistä Pamela Anderssonia läskiksi? EI! Mutta Isoperseistä, pienehkö rintaista J.Lo:ta sanoo moni.
Minä kun olen lukenut hänen olevan valittu monta kertaa maailman seksikkäimmäksi naiseksi. Mistäköhän se johtuu, jos sinä et pidä hänen kuuluisasta takapuolestaan? Moni pitää.
No sitä ei ikävä kyllä löytynyt valintakriteereistä tällä kertaa, mutta ..joo. Siis isotissinen!
NÄin on! kirjoitti:
Oon kyllä samaa mieltä. Iso persus on musta todennäköisempi määritelmä lihavalle kuin uhkea, isorintainen nainen. isorintaiset naisethan mielletään vain muodokkaiksi, mutta persus on aina kaikkien mielestä pelkkää läskiä..
*Hilaa läskinsä suihkuun..* :D- beeyyy
yybee kirjoitti:
Oon kyllä samaa mieltä. Iso persus on musta todennäköisempi määritelmä lihavalle kuin uhkea, isorintainen nainen. isorintaiset naisethan mielletään vain muodokkaiksi, mutta persus on aina kaikkien mielestä pelkkää läskiä..
*Hilaa läskinsä suihkuun..* :DKyllä nainen erottaa läskin ja lihomisen kaikissa naisissa, omenavartaloisissakin. Useinhan ne ovat silloin käsivarsissa ja vatsassa, jotka eivät ole niin siroja. Siitä ehkä se rotevuuden mielikuva, joka noista uhkeista tulee.
Mutta mies näkee ehkä vain tissit, eikä tule ajatelleeksikaan läskejä. Ainakaan negatiivisessa mielessä. Rakkaus on sokea =D yybee kirjoitti:
*Hilaa läskinsä suihkuun..* :DNo miks sitten Amerikassa monet valkoihoset laitattaa takapuoleen lisää fyllingiä, jotta saavat afropyllyn.
- Hähä! :D
kipsu-liini kirjoitti:
No miks sitten Amerikassa monet valkoihoset laitattaa takapuoleen lisää fyllingiä, jotta saavat afropyllyn.
He haluavat olla J Lon lailla läskejä ja epäeroottisia suojautuakseen ihmisten itseensä kohdistuvalta kiimalta.
Hähä! :D kirjoitti:
He haluavat olla J Lon lailla läskejä ja epäeroottisia suojautuakseen ihmisten itseensä kohdistuvalta kiimalta.
Hä-hä ittelles! Tarkoitusperähän on juuri toinen..ikävä kyllä. Ja kaunishan se onkin oikeen pyöree ja muodokas afro-takamus. Treenaan itsekin sellasta.
beeyyy kirjoitti:
Kyllä nainen erottaa läskin ja lihomisen kaikissa naisissa, omenavartaloisissakin. Useinhan ne ovat silloin käsivarsissa ja vatsassa, jotka eivät ole niin siroja. Siitä ehkä se rotevuuden mielikuva, joka noista uhkeista tulee.
Mutta mies näkee ehkä vain tissit, eikä tule ajatelleeksikaan läskejä. Ainakaan negatiivisessa mielessä. Rakkaus on sokea =DVelttouskin on sitte asia erikseen. Velttous on rumaa ja epäterveellistä. Hormonitoiminnan aiheuttamaa.
- Nasdaq
Mjaa
Tilannehan on nyt tämä että maailmassa ei voi olla koskaan kahta naista yhtä aikaa valittavana, vaan luku on aina joku muu kuin luvut yksi tai kaksi. Ylärajaa on vaikea vetää.
Perustan tämän mutuni siihen tietämykseen, joka tällä hetkellä järkeeni on toisten toimesta saatettu. Ihmiskunnan väkiluku on niin valtava, että laji säilyy luultavasti satojatuhansia vuosia Telluksella. Ei ole yksinkertaisesti mitään kuviteltavissa olevaa, joka voisi pyyhkäistä väkiluvun kolmeen - ja vielä samalla areenalle saman palmupuun alle.
Kyllä näin on. Mutta mikä se kysymys oli?Yyyh..kuules tää oli ihan teoreettinen tehtävä, ei sun kannata tätä näin vakavasti ottaa, hyvä mies! Ajattelet vaan ihan miehisiä ominaisuuksiasi ja kuvittelet , miten se tuossa tilanteessa toimisi, siis ihan simppelisti :D.
- Jekyll & hide
kipsu-liini kirjoitti:
Yyyh..kuules tää oli ihan teoreettinen tehtävä, ei sun kannata tätä näin vakavasti ottaa, hyvä mies! Ajattelet vaan ihan miehisiä ominaisuuksiasi ja kuvittelet , miten se tuossa tilanteessa toimisi, siis ihan simppelisti :D.
Tehtävän anto on aina näissä lapsellinen.
Läski ruma kalju ämmä on se maailman ihanin nainen.
Ulkoisesti kaunis nainen on hirviö.
Lapsellistako ? Hähä xD - Nasdaq
kipsu-liini kirjoitti:
Yyyh..kuules tää oli ihan teoreettinen tehtävä, ei sun kannata tätä näin vakavasti ottaa, hyvä mies! Ajattelet vaan ihan miehisiä ominaisuuksiasi ja kuvittelet , miten se tuossa tilanteessa toimisi, siis ihan simppelisti :D.
Niin mä funtsinkin, että oli teoreettinen. Esitin vain ääriesimerin valinnasta.
Näin todellisuudessa mä kallistun tuon sielukkuuden puolelle, koska olen ollut kaksi kertaa todella hyvänäköisissä naimisissa. Mutta tämähän oli itsestäänselvyys, koska olen ollut ja olen yhä framilla naisen aisialla - vaikka nämä eivät sellaista subventiota kaipaisikaan.
(Venyttelevää kissanaurua) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Näin todellisuudessa mä kallistun tuon sielukkuuden puolelle, koska olen ollut kaksi kertaa todella hyvänäköisissä naimisissa. Mutta tämähän oli itsestäänselvyys, koska olen ollut ja olen yhä framilla naisen aisialla - vaikka nämä eivät sellaista subventiota kaipaisikaan.
(Venyttelevää kissanaurua)Eilen tuli jokin stupido katastrofielokuva tätä aihetta lipoen. Mä olin nauraa itseni sairaalaan sen lällyn äärellä.
Ihmeellisiä sattumuksia. Mulle jotenkin tulee mieleen, että mut on tarkoitettu tällä planeetalla johonkin ylevään rooliin.
Cuul Jekyll & hide kirjoitti:
Tehtävän anto on aina näissä lapsellinen.
Läski ruma kalju ämmä on se maailman ihanin nainen.
Ulkoisesti kaunis nainen on hirviö.
Lapsellistako ? Hähä xDSellasta on elämä, niin se vaan menee :D
Nasdaq kirjoitti:
Eilen tuli jokin stupido katastrofielokuva tätä aihetta lipoen. Mä olin nauraa itseni sairaalaan sen lällyn äärellä.
Ihmeellisiä sattumuksia. Mulle jotenkin tulee mieleen, että mut on tarkoitettu tällä planeetalla johonkin ylevään rooliin.
Cuul*nauraa*..siis kuten edellä, sellasta on elämä!! Ei voida mitään sille, kun meitä viedään..
Kuules..olet valittu! Odota ,,hetki koittaa :DNasdaq kirjoitti:
(Venyttelevää kissanaurua)No niin , tulihan se sieltä kun vähän puristi :D! Ootte te miehet kummalisia vänkääjiä, aina saa vängätä :D.
- ...
Mä nyt vastaan tähän eräiden miehien kertoman mukaan. Mielelläni uskoisin heidän puhuvan totta. ;-)
Että vähemmän ulkoisesti kaunis on aina ykkönen, jos hän on henkisiltä ominaisuuksiltaan kaunis. Silloin se on kaunis. Ja henkisiltä ominaisuuksiltaan vähemmän kaunis ei voi korvata edes ulkoisella kauneudellaan, sitä puuttuvaa henkistä kauneutta.
Tämä siis muutaman tutun miehen suusta kuultua. Kuulemma eroottisuus on sitten helpommin henkiselle rumuudelle ystävällisempää seuraa.- rehellisyyskunniaan!
Rehellisiä sanoja . Juuri noin on, paitsi että eroottisuus ei kai katso kauneutta niin kovin tarkasti, muuta kun henkisesti ruma kohtaa henkisesti ruman.
Jokainen nainen on kaunis luonnostaan. Se ei ole naisen omaa ansiota vaan geneettisiä karttoja yms. koska olet olemassa.
Olet perintötekijöitä, jotka ovat menestyneet vuosisatoja ja muokkautuneet sinussakin omaan muotoonsa. - ...
rehellisyyskunniaan! kirjoitti:
Rehellisiä sanoja . Juuri noin on, paitsi että eroottisuus ei kai katso kauneutta niin kovin tarkasti, muuta kun henkisesti ruma kohtaa henkisesti ruman.
Jokainen nainen on kaunis luonnostaan. Se ei ole naisen omaa ansiota vaan geneettisiä karttoja yms. koska olet olemassa.
Olet perintötekijöitä, jotka ovat menestyneet vuosisatoja ja muokkautuneet sinussakin omaan muotoonsa.Jeps, mä ymmärsin tuon eroottisuus on sitten helpommin henkiselle rumuudelle ystävällisempää seuraa, sillain että eroottiselle (seksuaaliselle mielenkiinnolle sopivalle ) naiselle voi jossain tapauksissa koittaa olla edes ystävällinen. Tai huomioida naista edes potentiaalisena seksi kumppanina? En tiedä ymmärsinkö oikein, pitäis ehkä kysyä täsmennystä asiaan. :-)
Kuinka tuo eroottisuus oli miesten mielestä tarkoitettu. Aika hyvä vastaus, oikeesti! Kun katsoo pareja, harvoin nainen on mikään missi, niin se vaan on. Tavallisia naisen-pullukoita leveine perseineen ja ihan ihka tavallisine naamoineen.
- Helppoa.
Antaa kissojen matsata ja voittaja saa palkinnon.
Ei tullu riittävästi tietoo. Pitää tutustua paremmin ja se kestää pitkään. Todennäköisesti en kumpaakaan ja koittaisin tuplata, eli tehdä kahdesta neljä.
Pakollisen valinnan hetkellä intuitio sanoi ota pälättäjä.
Yes, olit rohkea ja rehellinen! Tulet kuitenkin jossakin vaiheessa katumaan hetken hurmaa, mut sehän onkin vasta tulevaisuudessa.
Pinnallinen mies-pälättäjä ottaa sen pälättäjän ja erittäin kiva ja seurallinen mies sen kivan. Niin sen ainakin pitäis mennä, hope so.
Normitilanne. Aina haluta saa jne. Mutta jos tositilanne, niin molemmat vaikka väkipakolla ihan vaan Ihmiskunnan hulppean voittokulun varmistamiseksi.
*Maailama pelastuu* jee. En kuitenkaan usko, että te kolme pelastaisitte ihmiskunnan. Jokin yllättävä mometti tulisi väliin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996064
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963045Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282843Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262105Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774