Nyt täytyy sanoa että mua on kusetettu ihan 6-0!!!!! Tämä kaikki alkoi näin:
Minun ja miehen yhteinen ystävä tuli käymään naisensa kanssa meillä. En yleensä tule muiden naistenkanssa kovinkaan hyvin juttuun mutta tämän kanssa juttu luisti hyvin, he alkoivat käymään meillä kylässä useammin kunnes päättivät muuttaa yhdessä samalle paikkakunnalle meidänkanssa.
Hiljalleen naisesta alkoi tulemaan minulle riippakivi ja ihmettelin hänen takertuvaa käytöstään kunnes yksi päivä hän soitti itkien minulle että tule auttamaan minä lähdin käymään heillä ja löysin tän muijan aika pahasti päähänsä saaneena otin mukaani ja hän selitti kuinka miehensä oli hakannut hänet ja sanoi mies minullekkin että oli lyönyt.
Tästä alkoi tapahtumaketju mistä olisi pitänyt pysyä erossa! Nainen haukkui ja mollasi miestään minulle 3kk ilman että sanoi yhtään hyvää sanaa hänestä hiljalleen huomaamattani aloin inhoomaan entistä hyvää ystävääni ja uskoin kaiken mitä tämä nainen hänestä minulle kertoi. Autoin häntä hommaamaan asunnon ja muuttamaan pois "väkivaltaisen" miehen luolta.
Nainen lähti mies jäi ja oli aivan järkyttävän raivona minulle hänen silmistä oikein loisti raivo kun nähtiin ja hän haukkui minua joka puolella kunnes kysyin että mitä pahaa minä olen hänelle tehnyt? Mies kertoi asiota mitä en ole sanonut tai tehnyt minä olin kuulemma pakottanut naisen lähtemään haukkunut häntä koko ajan ja uhkaillut. Todellisuudessa olin kuunnellut naista lyhyillä välikommenteilla (niin, voi sen noinkin ottaa ymym) ja kaikki mitä mies sanoi minun sanoneen tai tehneen oli tän naisen sanoja ja uhkauksia mitä hän oli harkinnut tekevänsä!
Nyt tää akka luikertelee takaisin miehen elämään ja minä olen kaikessa pää piru naisella oli uusi mies jo kun hän muutti asuntoon niin toisena yönä pani jo toista.Tää kaikki paska on nyt minusta lähtösin ja tää akka on enkeli! En ihmettele yhtään sitä miestä joka hänellä hetken oli kun pisti välinsä poikki siihen ämmään(ja senkin miehen tää muija jo haukku minulle kuinka väkivaltainen oli)
Eniten tässä ärsyttää se että annoin käyttä itseeni hyväksi uskoen kaiken mitä tää muija mulle sanoi, miten saatoin olla niin TYHMÄ etten nähnyt hänen läpi. Seuraavaksi minun on pyydettävä anteeksi tältä mieheltä että olin niin sokea ja suhtauduin häneen inhoavasti tuon kolme kuukautta.
Se ämmä! sen haluaisin pudottaa maan pinnalle, en kyllä ihmettele enään yhtään ettei hänellä ole ystäviä kun kaikille selittää samaa paskaa miehestään ja miehelle taas paskaa ystävistään. Kuinka joku voi olla noin kiero hakeeko hän itselleen sääliä ja sen kautta hyväksyntää kun jaksaa nähdä noin paljon vaivaa sen eteen että olisi kaikkien silmissä se raukka jota muut kiusaa.
Pitäisikö antaa asian olla vai yrittää kertoa miehelle mihin paskaan se on kätensä iskenyt? En tiedä suostuuko kuuntelemaan minua enään kun tää ämmä on mua niin paljon hänelle haukkunut...
Enään en auta muita siivotkoon itse sotkunsa ja menkööt turvakotiin jos tarve vaatii. En ihmettele että mies sitä muijaa löi nyt kun tää kuvio on selvinny ittellekkin voisin tempasta kans parikertaa! Niin se metsä vastaa kun sinne huudetaan!
Anteeks kirjotus virheet olen hieman vihainen kun tätä kirjotan
Kiero "ystävä"
2
550
Vastaukset
- Tsemii hei!
Joo kyllä se on uskomaton järkytys aina jos tuollaiseen paskaläjään törmää! Otan osaa.
Sinuna yrittäisin puhua miehelle ja kertoa, mitä oikeasti on tapahtunut. Tai ehkä voisi olla parempi kirjoittaa kirje, jonka antaa kaverille käteen (ettei muija lue ja hävitä) /sähköposti.
Eukosta: Ämmä kuulostaa narsistipaskalta. Ei taida ihan terve olla... Säälin tätä miestä.
Toivottavasti jätkä tajuaa joskus totuuden ja muija saa jäädä oman paskamaisuutensa takia loppuiäkseen yksin. Voi siinä sitten miettiä omaa käytöstään pohtiessaan, miksi ihmiset kaikkosivat ympäriltä.
Kyllä tuommoiset voi suhteen saada joksikin aikaa, kunnes totuus paljastuu. Jostain syystä toiset kuitenkin jäävät tuollaisiinkin suhteisiin. Mikä lie syynä, yksinjäämisen pelko, läheisriippuvuus, "rakkaus" joka ei vielä ole kuollut huonon kohtelun takia... - mimiimi3
Miten täs kävi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770