Olen masentunut ja suttunut Jumalalle

Virallinen profeetta

Näin unta, että Iran hyökkää Israeliin viime vuoden joulukuussa. Unessa käytettiin ydinasetta niin että suurin osa israelilaisista kuoli. Näin ei kuitenkaan tapahtunut. Nyt olen masentunut ja kannan kaunaa Jumalaa kohtaan, joka antoi minun esittää väärän profetian. Jos Iran olisi hyökännyt, profetiani olisi ollut oikea.

16

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksin armosta

No et ole kuule yksin. Luepa Joonan kirja luku 4.

"Minä tiesin, että sinä olet anteeksiantava ja laupias Jumala, sinä olet kärsivällinen ja sinun hyvyytesi on suuri. Sinä olet aina valmis luopumaan rangaistuksesta, jolla olet uhannut.

Ota nyt, Herra, minun henkeni. Parempi minun on kuolla kuin elää."

Luepa, mitä Herra vastasi.

• Huom!

Ilmeisesti olet Piho, Meller tai Lappeen Rannan profeetta..tai ainakin erittäin läheistäsukua herroille. Muutenhan et olisi yhtä tasokas povaamisessasi näihin kaikkein luotettavimmilta tuntuviin profeettoihin verrattuna eikä profetiasi olisi noin sekunnilleen, piirulleen, millilleen timantintarkasti toteutunut.
      Todennäköisesti olet kuitenkin vaihtoehdoista Pihon perillinen koska elkeet on täsmälleen samanlaiset eli runsas unennäkö.
      Mutta: asiaasi pätee tietysti vakiovastaus: Uskovaiset rukoili niin paljon että herra ei kehdannutkaan panna tuomiota käytäntöön vaan myönsi jatkoaikaa että mahdollisimman moni kääntyisi ja pelastuisi.
      Se on helppoa kun sen osaa.
      Sela .Amen.

• Trollaatitrollaati..

Kun on lähes jatkuvasti unitilassa tai vastaavassa horroksessa,niin silloin alkaa melko
      varmasti näkemään myös kaikenlaisia unia ja profetioitakin.

Joko tosi mielessä tai ihan vaan trollaillen..

• UskovaM1977

Toisaalta mistä tiedät, että tuo unesi oli profetia Jumalalta? Olisiko se voinut olla omaa mielikuvitustasi ja puhtaasti vain unta? Vai kuuluiko unessa kirkkaasti ääni: "MINÄ HERRA JEESUS ANNAN SINULLE TÄMÄN NÄYN SIITÄ MITÄ KOHTA TAPAHTUU MAAILMASSA". Jos ei tuollaista kuulunut, niin et voi olla varma siitä, että unesi oli profetia Jumalalta.

• ei omaa mielen

tuotetta vaan pahuuden henkivaltojen eksystystä. Vain Raamatun profetiat ovat luotettavat.

• Kaikki ihmisten

profetiat ilman Jumalan Henkeä ovat valhetta.

Raamatussa annetut Jumalan Hengen profetiat ovat totuutta.

Koko maa on pahan vallassa.

Autuaat ne, jotka lukevat Ilmestyskirjan ja ottavat siitä vaarin Herraan Jeesukseen turvaten.

• Turhaan olet

suuttunut, sillä ihmiset kaikki olemme pahoja ja yksin Jumala on hyvä. Autuaat ne, jotka elää Jumalan armossa ja totuudessa parannuksen kautta Jumalan tahdossa.

• Jumalan on

äärettömän hyvä kun jaksaa kestää meitä pahoja ihmisiä näin hyvin, toki tuomiot tulee ja autuaat ne, jotka Jeesusta rakastaa ja tahtoaan tekee.

• Onko yhtään

luotettavaa ihmistä? Ei ole ilman Jumalan vaikuttamaa armoa ja totuudellista parannusta. Jeesus on luotettava ihminen ja ilman häntä ei ole ketään muuta ja vain hänessä on meillä mahdollisuus edes vähän heijastaa Jumalan luotettavuutta.

• Miksi aikamme

on kuin Sodoman ja Nooan aika? Siksi että ihmiset hallitsee tätä luomakuntaa rakastaen Mammonaa Jumalan sijaan. Ihmiset osaa kyllä suullaan asioita päivitellä, mutta valtansa antavat Mammonalle, koska sitä rakastavat ja osaavat omaansa etsiä ja rakastaa.

Onko siis ketään joka tekee Jumalan tahtoa? Yksin Jeesuksen Isä ja Jumala sen tietää, sillä vaikeassa ajassa myös uskonnollisuuden alue turmeltuu ja Mammonan kanssa tahdotaan ystäviä helposti olla.

• Onko syy

Jumalassa jos ihmiset rakastaa Mammonaa? Ei tietysti, mutta Jumalan vastustajat niin väittää.

• Pahimmat ihmiset

rakastaa Mammonaa ja väittävät uskovansa ja rakastavansa Jeesusta. Juuri ulkokultaisia ja opetustaan Jeesus käski opetuslapsiaan kavahtamaan eniten, sillä opettavat Jumalan armon sijaan parannuksessa valheellista irstautta ja tekevät seuraajistaan samanlaisia ulkokultaisia kuin itsekin ovat. Valitettavasti ihmiset rakastaa helposti valheita, sillä tahtovat rakastaa Mammonaa Jumalan sijaan sillä toki tahtovat ilman ristinkantamista päästä Paratisiin aivan niinkuin fariseuksetkin nauroivat Jeesukselle tämän opettaessa että rikkaan on mahdotonta päästä ilman parannusta Jumalan valtakuntaan.

Katsokaa ettei kukaan teita eksytä, sillä elämme Sodoman kaltaista pahaa itsekkyyden aikaa, jossa vihataan Jumalan armoa totuudessa ja rakastetaan valheiden irstautta Mammonassa!

• justiisajuups

Kuinka joku voi olla vihainen Jumalalle kuvitellessaan Jumalan olevan jotain ihmislajin kaltaista? Ei kai kukaan kuvittele Jumalan olevan jokin laji? Lukekaa barnabaan evankeliumi.

• Prof sana

Aloitus on surkea ihmistekoinen harha. Jos - kun "omasta päästään" monet ennustelevat kuin noidat ja selvännäkijät - sitä ja tätä? Niin eikö ole sen verran järkeä jäljellä, ettei JUMALAA voi vaatia toteuttamaan ihmisten pään ennustuksia?

Aloittaja voi vain nauraa itselleen. Taikka vihastella itselleen. Mutta Jumalalla ei tällaisten hömppä-hommien kanssa ole MITÄÄN yhteyttä.

Oikiden profeettojen relevantti tehtävä ei ole - ennustelu - vaan kaikkina Raamatun aikoina - ja edelleen - se on julistaa parannusta ja kääntymystä Jumalan puoleen. Takaisin harhapoluilta, sivuraiteilta. Ja - jopa turhanaikaisesta "profeetta-hömpästä"! Profeetta Jeremiakin joutui nuhtelemaan näitä sairasmielisiä näky-saivartelijoita, joiden päivän päämenu oli kertoa unia, näkyjä, ja (muka) Jumalalta saatuja profetioita!

Lukekaa ja oppikaa, ketkä tahdotte? Jeremia 23: 28 --- >

Jeremiankin ajan ns. "profeetat" olivat oamtekoisia, itse itsensä kutsuneita, illuusioissaan rypeviä viihdetehtailijoita, jotka valheellisilla ja keksityillä sielunsa tuotteilla viihdyttivät patologisessa hengen tilassa olevia ihmisiä.

Turmeltuneet "profeetat (!) turmeltuneiden ihmismielten primusmoottorina!
        Kuin jatko-tv-sarja - jossa uteliaaat ja tyhjäntoimittajat - aamu aamulta odottivat "mitähän UUTTA näkyä tai unta NYT on saatu"? Sairasta, sairasta.

Yli 2500 v sitten ....
        "Lähtekäämme kuulemaan, millainen sana nyt on tullut Herralta?" (Hes 33:30)

Nyt...
        "Avatkaamme Suomi24 profetiapalsta ja lukekaamme, MITÄ nyt on ENNUSTELTU?"

Sellainen on tämä palsta. Ei mitään uutta auringon alla!

Ja mitä Jumala? Samaa kuin Jeremian päivinä...

"Minä en ole lähettänyt noita profeettoja... muta silti he juoksevat... Jos he olisivat seisoenet minun neuvottelussani, niin he julistaisivat minun sanani kansalleni ja...
        - kääntäisivät heidät pois heidän pahalta iteltään ja pahoista teoistansa."

( Jer 23:21-22)

Ja finaali? Herra lupaa palkinnon...

"Minä käyn niiden profeettain kimppuun..." ( Jer 23:30)

"Katso minä käyn niiden profeettain kimppuun..." ( Jer 23:31)

"Katso minä käyn niiden kimppuun, jotka ennustavat valheunia, sanoo Herra..."
        (Jer 23:32)

Kun Jumala lupasi 3 x "käyn kimppuun" - niin saat olla varma - sinä valheunien, - näkyjen ja - profetioiden tehtailija, että Jumala käy ennenpitkää kimppuusi. Hän ei loputtomiin salli, että Hänen Pyhää nimeään häväistään ihmistekoisella puuhalla, vedetään muka Jumala "takaajaksi."

Eli - aloittajalle: --- Jumala on närkästynyt Sinuun. Koeta kestää kun Hän saattaa Sinua (ja muita likaisen profeettakerhon kandeja) ruotuun.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      246
      4061
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      127
      2333
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2006
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1491
    5. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      39
      958
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      129
      958
    7. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      939
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      334
      881
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      857
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      790
    Aihe