Joooh. Missähän parturit teroittaa saksensa.... Mielenkiintoinen havainto, olen aina silloin tällöin käynyt jossakin tasaamassa hiuksia ja da-daaa, kuukaudessa latvat haaroittuneet. Kun taas toisaalla leikkauttamassa saman homman, niin kaksihaaraisia ei tule.
tylsät sakset
7
2328
Vastaukset
- sixsax.
Ei niitä teroiteta vaan vaihdetaan uusiin, kun vanhat tylsistyy.
Ei se haarottuminen ole saksista kiinni, se toinen kampaaja on leikannut enempi kun se toinen, jos leikkaa haarottuneista vaan vähän niin niihin päihin jää vielä haarottumisen alku ja siitä ne jatkaa haarottumistaan. - 158325691
Huonoja saksia markkinoilla..... tai takahuoneessa kuitenkin joku viilaaja löytyy.
Kolme senttiä riittää. - MrSiiiix
Pihi ei heitä mitään hukkaan. Kyllä niitä terotetaan.
- kierrätetään
EI, kun pihi ottaa vanhat sakset taloussaksiksi.
- houhhhhhh
Saksis on eroja. Multa leikattiin viisi senttiä ja kuukaus meni ja haarahiukset iski. Sitä ennen niitä ei ollut, enkä kyllä ollut käynyt sillä kampaajallakaan. Ihan sinisilmäisten pikkulikkojen uskomusta etteikö vanhat muijat teroitutttais saksijaan...
- etutukkahaaroilla
Minä vahdoin kampaajaa sen jälkeen kun hänen leikattua mulle lyhyen etutukan, jokainen leikattu hius haaroittui. Oli leikannu tylsillä saksilla. Oli muuten melko tökerön näköinen, kun etuhiuksissa jokaisen hiuksen päässä oli sellainen valkoinen pallo, eli haaroittumisen alku. Piti käydä omilla saksilla jokainen hius läpi.
- Pk
Kuulkaas nyt. Itse ammattilaisena voin sanoa että hiusten latvojen haaroittuminen ei johdu tylsistä saksista. Toki jos veitsellä revitään hiusta mille veitsileikkaus ei sovi, räjähtää heti leikattaessa. Ja kyllä saksia teroitetaan :) asiakkaatkin voisivat miettiä välillä sitä millä hiuksiaan hoitaa, linnashampoot ja marketti tuotteet voi tyystin heittää seinään, niillä ei kuulu varsinkaan pitkää hiusta hoitaa. Näitäkin kuluttajia löytyy :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063230Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391620Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921389
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1581259Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121188Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231019Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.47829