Minä ja varmaan joku muukin on huomannut palstalla miten VHH:laiset perustelevat juttujaan aina sillä että vain kokemuken kautta voi tietää VHH:sta jotain.
Puuttumatta siihen että heidän mielestään negatiiviset kokemukset eivät kuitenkaan merkitse mitään, on selvää, että tällaisen "vain kokemuksen kautta voi tietää"-ajattelun takana on selkeä auktoriteettiuteen pyrkimys. Koska kukapa muukaan on kokenut VHH:lainen kuin sellainen kuin on jo kauan ollut sillä ja kokemusauktoriteetin turvin pyrkii estämään kaiken kritiikin ja ei-toivottavat näkemykset, perustuvat ne sitten vastakkaisiin kokemuksiin tai tieteeseen.
Näin nämä VHH-papit saavat VHH-opetuslapset valtansa alle ja niinpä VHH:laisten harvalukuinen joukko koostuukin pelkästään aivopestyistä perse-eennuolijois-ta joita viedään kuin pässejä narussa ja jotka papukaijan lailla toistelevat oppi-isiensä mantroja.
Merkittävää myös on se, että kaiken kokeneimmilla VHH-piispoilla on myynnisstä erilaisia VHH-tuotteita, joten se mihin he pyrkivät on aivan ilmeistä.
VHH-auktoriteettien vallanhimo
9
67
Vastaukset
- ggrrfee
Nyt alat jo ihan naurettavaksi!
Luettuani lauseesi "Koska kukapa muukaan on kokenut VHH:lainen kuin sellainen kuin on jo kauan ollut sillä ja kokemusauktoriteetin turvin pyrkii estämään kaiken kritiikin ja ei-toivottavat näkemykset, perustuvat ne sitten vastakkaisiin kokemuksiin tai tieteeseen" kolme kertaa, aloin vihdoin ymmärtää siitä jotain. (Välimerkit tekisivät kutaa tekstiisi!)
Missä ne minun p...eennuolijani oikein ovat!??! Tänne ja heti!! Minä vaadin!
Olen sentään karpannut jo 10 vuotta! MUR! - HJ
Sinulla varmaankin on hyvät kokemukset, kun tolleesti kirjoitat.
Ota hyvä mies selvää asioista enenkuin kirjoitat mitä mieleen juolahtaa.
Olen montakertaa kirjoittanut, ettei hevosmiesten juttuihin pidä luottaa.- seuraa johtajaa
Olisit tuon yleisen purnaamisen lisäksi täsemntänyt mikä tuossa jutussa oli pielessä?
Olen monta kertaa kirjoittanut, että mielipiteet pitäisi perustellla. - HJ
seuraa johtajaa kirjoitti:
Olisit tuon yleisen purnaamisen lisäksi täsemntänyt mikä tuossa jutussa oli pielessä?
Olen monta kertaa kirjoittanut, että mielipiteet pitäisi perustellla.En nytkään ymmärtänyt mitä esität.
Enkä sitäkään, että minua on narusta vedetty perässä.
Kuinka kehtaat esittää tälläistä väitettä, kun et edes tunne minua, etkä muitakaan, jotka seuraavat VHH-ta.
Tonen asia, miksi sinä pidät siitä huolta, jos me syömme terveellisesti. Mikä siinä sinua kiusaa. Oletko mahdollisesti huolissasi meidän terveydestä, tuskin?
Oletko pitänyt yhtä hyvää huolta myös kasvissyöjien porukoista. Tai oletko ollut kiinostunut mitä vähäosaiset syövät tuskin, sinua ei liikuta vaikka tunkiolta ruokansa hakevat. Kuitenkin jokin sinua kiusaa tämä meidän teveellinen ruokavalio.
Lopeta hyvä mies sen muovivoin syönin ajoissa. Todistettvasti siinä on aineosia, jotka vaikuttaa suoraan aivotoimintaan.
Jokuhan selitys pitää olla tähänkin, mitä Suomessa nykyään tapahtuu. On akkojen tappamisia, pahoinpielyja, koulukiusaamista ja koluluampumisia. Suomalainen yhteiskunta alkaa olla vähän niin ja näin. Ei sielä kaikki ole ihan kohdallaan.
Sitten jotkut haluaa puutua nykyisen vähemän terveelliseen ruokavalioon, niin jo kaikenmaaliman torvet ovat soittamassa suutaan ja kirjoittelemassa. Kuluu tähän samaa katekoriin, mistä mainitsin. - seuraa johtajaa
HJ kirjoitti:
En nytkään ymmärtänyt mitä esität.
Enkä sitäkään, että minua on narusta vedetty perässä.
Kuinka kehtaat esittää tälläistä väitettä, kun et edes tunne minua, etkä muitakaan, jotka seuraavat VHH-ta.
Tonen asia, miksi sinä pidät siitä huolta, jos me syömme terveellisesti. Mikä siinä sinua kiusaa. Oletko mahdollisesti huolissasi meidän terveydestä, tuskin?
Oletko pitänyt yhtä hyvää huolta myös kasvissyöjien porukoista. Tai oletko ollut kiinostunut mitä vähäosaiset syövät tuskin, sinua ei liikuta vaikka tunkiolta ruokansa hakevat. Kuitenkin jokin sinua kiusaa tämä meidän teveellinen ruokavalio.
Lopeta hyvä mies sen muovivoin syönin ajoissa. Todistettvasti siinä on aineosia, jotka vaikuttaa suoraan aivotoimintaan.
Jokuhan selitys pitää olla tähänkin, mitä Suomessa nykyään tapahtuu. On akkojen tappamisia, pahoinpielyja, koulukiusaamista ja koluluampumisia. Suomalainen yhteiskunta alkaa olla vähän niin ja näin. Ei sielä kaikki ole ihan kohdallaan.
Sitten jotkut haluaa puutua nykyisen vähemän terveelliseen ruokavalioon, niin jo kaikenmaaliman torvet ovat soittamassa suutaan ja kirjoittelemassa. Kuluu tähän samaa katekoriin, mistä mainitsin."En nytkään ymmärtänyt mitä esität. "
Olen huomannut että tuskin koskaan ymmärrät mitä esitetään. Siksipä en viitsi paljoa kommentoida, se on turhaa koska et taaskaan ymmärtäisi mitä yritän sanoa.
Totean vain, että jutustasi päätellen olet aivan tyypillinen aivopesty VHH-jehova joita on alle 1% suomalaisista mutta silti vaan paasaat VHH:n olevan ainoa oikea pelastusta jonka avulla loppuisi koulukiusaaminen ja pahoinpitelytkin. Etkä edes huomaa miten absurdeja kuvitelmia elätät. - HJ
seuraa johtajaa kirjoitti:
"En nytkään ymmärtänyt mitä esität. "
Olen huomannut että tuskin koskaan ymmärrät mitä esitetään. Siksipä en viitsi paljoa kommentoida, se on turhaa koska et taaskaan ymmärtäisi mitä yritän sanoa.
Totean vain, että jutustasi päätellen olet aivan tyypillinen aivopesty VHH-jehova joita on alle 1% suomalaisista mutta silti vaan paasaat VHH:n olevan ainoa oikea pelastusta jonka avulla loppuisi koulukiusaaminen ja pahoinpitelytkin. Etkä edes huomaa miten absurdeja kuvitelmia elätät.Olen aivopesty VHH:lainen myönnän, mutta erittäin tyytyväinen ja kiitollinen, koska pääsin kaikista pillereitä eroon. Tän hetkinen terveyteni on ensiluokkainen.
Sanoit, että en ymmärrä mitä esitetään. En tietenkään, koska jos seursisin sinun suosimaa systeemiä minun iässä, niin pilleri varastoni oli aika mukava. Jotkut ihmiset kylläkin tykkää pillereitä, mutta en minä.
Tässä oli yksi kysymys, jota sinä et ymmärtänyt. Mitä kysymyksen ymmärtämisessä on vikaa?
Kyllä siihenkin voi vastata mielipiteensä, vaikka olenkin terveenpi mitä oletat.
Mielipiteet ova aina ok. Minä vanhempana ihmisenä voin aina neuvoa. - seuraa johtajaa
HJ kirjoitti:
Olen aivopesty VHH:lainen myönnän, mutta erittäin tyytyväinen ja kiitollinen, koska pääsin kaikista pillereitä eroon. Tän hetkinen terveyteni on ensiluokkainen.
Sanoit, että en ymmärrä mitä esitetään. En tietenkään, koska jos seursisin sinun suosimaa systeemiä minun iässä, niin pilleri varastoni oli aika mukava. Jotkut ihmiset kylläkin tykkää pillereitä, mutta en minä.
Tässä oli yksi kysymys, jota sinä et ymmärtänyt. Mitä kysymyksen ymmärtämisessä on vikaa?
Kyllä siihenkin voi vastata mielipiteensä, vaikka olenkin terveenpi mitä oletat.
Mielipiteet ova aina ok. Minä vanhempana ihmisenä voin aina neuvoa.Tuoko oli se kysymys? Vastaan siihen sitten. -->
- ..--==
Auktoriteetit laihdutussaralla yleensä pyrkivät myymään toimimattomia tuotteitaan kiskusrihintaan.
- masa Kiki
Aloittajalla on hyvää asiaa Kiitos !
Ei mitään lisättävää
Yhdyn aloittajaan ( hänen mielipiteeseensä )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3524491Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1462538Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822146- 1451690
- 261227
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!441222- 351178
- 791101
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!3451045Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1431029