Elikkäs mitkä vaatteet ovat vaatekaappinne ns. kulmakivet, joita ilman ois hankalaa? Omasta vaatekaapistani ei tunnu löytyvän mitään ja tarvitsisin apua! :)
Mitä teillä vaatekaapissa?
3
161
Vastaukset
- Girl
legginsit on ykkösjuttu etenki talvella ja keväällä, tykkään käyttää mekkoja ja hameita vuodenaijoista riippumatta. Biletys vaatteet on myös suosikit, niitä ei arkena kehtaa pukea mutta viikonloppusin, ja makuuhuoneessa" käytetyt sexiasut on myös the number one!
- Vaate-hamsteri
Tuli jo toiseen tekstiin kommentoitua samaa osoitetta, mutta www.jeans.fi. Siitä on minun vaatekaappi tehty. Aika paljon minimekkoja, legginsejä, pienempää vaatetusta ja kai siel on noita aikuisten salaisuuksiakin :)
- Kaapit täynnä
Tutulta kuulostaa, mikään ei tunnu hyvältä yhdistelmä ja ei meinaa keksiä mitään järkevää päälle laitettavaksi, vaikka kaappi pursuaa vaatteita...
Mulla on parit melko tavalliset farkut, pari farkkuhametta, mustia sukkiksia/legginsejä, pari puuvillaneuletakkia, pari villatakkia ja sitten tavallisia perus t-paitoja eri väreissä. Näistä voi kerätä päälleen melkein minkä tahansa yhdistelmän sen enempää ajattelematta ja lopputulos on ihan ok.
Lisäksi löytyy erikoisemman mallista tai erikoisemmin kuvioitua t-paitaa ja toppia, pitkähihasia trikoopaitoja, hupparitakkeja, samettihametta, neulepaitoja, erikoisemman värisiä sukkiksia jne mieletön määrä, joista saa kyllä kivoja asuja kunhan jaksaa vähän miettiä ja sovitella mitä yhdistää ja mitenkä, mutta kiireisinä aamuina niitä ei kannata edes harkita. Ja kesän hellevaatteita tietysti (shortseja, hameita, mekkoja, toppeja) sekä juhlavaatteita, tosin mun kaapista biletysvaatteita ei löydy paljoakaan, koska ei ole tarvetta. Ja kun vilkasin yllä olevaa linkkiä, niin mä en löytäis sieltä montakaan vaatetta mitä päälle viittis pukea. Ikää kuitenkin "vaan" 24, joten siitä ei ole kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi933534Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä562498Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla142414Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi632274Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "162158Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen
Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.1011214Kaste pelastaa ihmisen
Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm5671097Uskon todistus
Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik2611006Ensin oli armo - sen jälkeen tuli usko
Me emme ansaitse armoa omalla uskollamme. Armo on ansaitsematonta rakkautta mikä synnyttää meidät uudesti Jumalasta. K400995Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla
Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday142969