olemme 50v pariskunta muutama avio vuosi takana.. mieheni kuuluu seuraan jossa aina välillä vietetään pippaloita... joihin voi tulla kukatahansa . Mieheni ex tyttöystävä käy nykyään taas myös niissä pileissä, minä olen harvemmin mukana.
nyt sitten menin ja miten kävi ex tytöystävä oli siellä ..moikkasin,,, mieheni meni juttelemaan ( ihan ok ).. mutta illan kuluessa näin mieheni naisen luona... eli hakeutui joka käänteesä .kun mieheni näki että minä huomasin hän meni kauemmaksi naisesta niinkuin muka ei olis edes jutellut ( tyhmää käytöstä ) Tanssimassa olin mieheni kanssa niin huomasin et seurasi koko ajan exää.
olen sitä mieltä että miestäni kiinnostaa ex! sanoinkin sen miehelleni , mutta hän ei halua puhua tollasesta typerästä asiasta. Mutta kun ihmettelin miksi ette voi jutella reilusti myös minun kuullen sanoin että ette ole rehellisellä pohjalla..hän rupesi het puoluistaan exää..on kuulemma hiljanen... Kysyin miksi puolustaa kun ei todellakaan voi vastata exän puolesta... mä olen hullu ( miehen mielestä ) reilu vuosi sitten mieheni lähetti exälle viestin että rakastaa häntä todella paljon. nainen kommentoi että ei sekaannu aviomiehiin.
minun tapauksessa ei syy ole tämän naisen..vaan olen sitä mieltä että miehessäni on nyt vikaa..olen kyllä ehdottanut että palaisi exän luo.. luulen jos mieheni olisi vapaa he seurustelisivat..
Olen yrittänyt kysellä mieheltäni ihan rakentavassa hengessä asioita mutta hän ei "puhu noin typeriä" mutta ei myöskään halua ajatella asioita jos minä tekisin tollai..
he kertokaa mitä mieltä te ootte
vaimosi puhuu tyhmiä
2
147
Vastaukset
- Cloetta...
Lopeta jankkaaminen eksästä! Mitä ihmettä luulet sillä voittavasi tai saavasi aikaan? Haluatko, että mies jossain vaiheessa on samaa mieltä kuin sinä? Ja mitä sitten?
Keskittyisit olennaiseen eli sinun ja miehesi parisuhteeseen ja teidän hyvinvointiinne. Olen itse suht samanikäinen ja minun silmissäni käyttäytymisesi on uskomattoman lapsellista. - nykynainen
en voita sillä mitään tiedän sen , mutta ehkä haluaisin tietää missä mennään meidän avioliitossa. tiedän että olen lapsellinenkin... mutta minua on myös satutettu aijemmin juuri ex-n taholta.
mutta olen kuitenkin varma että asiat eivät ole niinkuin mieheni kertoo-- enkä haluais liitty siihen kerhoon jossa kaikki ympärillä tietää ja minä en.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770