Joku mies kirjoitti... "Jos olen työasioissa tekemisissä kauniin, elegantin, tyylitajuisen, seksikkään ja älykkään naisen kanssa..."
... niin eiköhän rouva Yb säntää heti paikalle tekemään itseään tykö, vaikka ei ole mitään asiaa! Jotain tyhjänpäiväistä molotusta, mutta kovat on luulot itsestään. Luuli kaiketi, että puhataan Hänestä...
Hah!
Yb nolasi jälleen itsensä!
26
97
Vastaukset
- ruma nainenko?
ookkos kade?
- nähtiin taas
Kuka kysyy? Kaikki tuntevat yb:n tavan ylentää itsensä.
- y.b off
No jälleen joo :D
Enköhän mä aika satavarmasti tiedä, että puhe ei ollut minusta. Olen 101%:n varma, että kirjoittaja, jonka kanssa kirjoitin, ei ollut minun työpaikaltani, eikä siis näin ollen minusta puhunut.
Yleensäkään en sillä perusteella täällä vastaa aloituksiin, että niissä puhuttaisiin juuri minusta, poislukien nämä, joissa mainitaan mun nikki.
Halusin nyt tuoda ilmi,että kirjoittaja puhui asiaa, mutta tietysti pelkkä plussan antaminen olis pitänyt riittää. Ettei turhaan itseään tykö tee oikein keskustelemalla keskustelupalstalla :D- nähtiin taas
Ahaa? Kiva, että mainostit käyväsi työssä. Että oikein "minun työpaikkani"... omistatko työpaikkasi? Oletko laitoksen johtaja?
Ei siis riitä, että änkkäät itsesi akateemisiksi itseään tituleeraavien tykö? Ei toki! Täytyy vielä käydä pilkkaamassa työttömien joukkoa, joihin itse et tokikaan lukeudu...
Niinhän se on, aivan niin, rouva Täydellisenä itseään pitävä.
Tule nyt vielä mainitsemaan, kuinka omistat maatilan sekä ison kanalauman ja kuinka nöyrä ja vaatimaton oletkaan, kun kuljet saappaat jalassa syrjäkylällä. - y.b off
nähtiin taas kirjoitti:
Ahaa? Kiva, että mainostit käyväsi työssä. Että oikein "minun työpaikkani"... omistatko työpaikkasi? Oletko laitoksen johtaja?
Ei siis riitä, että änkkäät itsesi akateemisiksi itseään tituleeraavien tykö? Ei toki! Täytyy vielä käydä pilkkaamassa työttömien joukkoa, joihin itse et tokikaan lukeudu...
Niinhän se on, aivan niin, rouva Täydellisenä itseään pitävä.
Tule nyt vielä mainitsemaan, kuinka omistat maatilan sekä ison kanalauman ja kuinka nöyrä ja vaatimaton oletkaan, kun kuljet saappaat jalassa syrjäkylällä.Ööh? Tää on jotain hjyymoria ? :D
Mä teen paljon etätöitä ja välillä käyn myös lähitöissä .Välillä olen työtön.Käytän sanaa minun työpaikkani ööh.. minun työpaikastani. Ja tuota.. Kyllä voi sanoa, että omistan osan yhdestä työpaikastani (lisää vettä myllyyn, hih)
Enpä nyt itse kiinnittänyt huomiota samalla tavoin mainitsemasi kirjoittajan koulutukseen kuin sinä, kuten en muutenkaan. Miksi se nyt mua erityisesti täällä kiinnostaisi? Vaikka sinua jostain syystä kiinnostaa, näköjään..
5 kanaa= iso kanalauma? :D
Oonko mä sanonut koskaan olevani vaatimaton ? :D
- =D
Hah, vaikutat mustasukkaiselta äijältä..
- nähtiin taas
Eikö olekin kiinnostavaa, että yb esittelee itsensä täällä opettajana, vaikka hänellä ei ole minkään sortin akateemista koulutusta. ;D
- y.b. off :D
nähtiin taas kirjoitti:
Eikö olekin kiinnostavaa, että yb esittelee itsensä täällä opettajana, vaikka hänellä ei ole minkään sortin akateemista koulutusta. ;D
No niinpä.. Oi näitä päiviä, kun opettajaksikin pääsee ties minkälainen taivaanrannan maalari :D
y.b. off :D kirjoitti:
No niinpä.. Oi näitä päiviä, kun opettajaksikin pääsee ties minkälainen taivaanrannan maalari :D
Mikäs kumma toi nyt on, kun lääkäriksikin vaan ryhdytään ja maalariksi:) Asennekysymys.
maniamaria kirjoitti:
Mikäs kumma toi nyt on, kun lääkäriksikin vaan ryhdytään ja maalariksi:) Asennekysymys.
Jeps ;)
- nähtiin taas
yybee kirjoitti:
Jeps ;)
Nuolkaa, nuolkaa.
Koska käyt taas Genio Menten kimppuun, kun maniamaria on ns. 'ystäväsi'? - :D
nähtiin taas kirjoitti:
Nuolkaa, nuolkaa.
Koska käyt taas Genio Menten kimppuun, kun maniamaria on ns. 'ystäväsi'?GENIO IS BACK!
- mg
dazu kirjoitti:
Onhan se täällä ollut kaiken aikaa enemmän, tai vähemmän puskissa.
Hillitse vainoharhaasi...
- Taas nähtiin taas
Arv. nimimerkki "nähtiin taas"! Niin, minuahan Sinä siteerasit, minähän niin kirjoitin, olen näet lomalla ja voin kuluttaa aikaani tällaisilla sivuilla. Eipä suoraan sanoen ole kovinkaan älykästä keskustelua. Aikaani en kuitenkaan pysty tappamaan vaan loppujuoksussa se tappaa minut.
En minä tunne ketään Yb:tä, joten hänestä en kirjoittanut enkä kirjoittanut kenestäkään muustakaan vaikka muutamat ihmiset olivatkin sotkuineen mielessäni kun kirjoitin niin kuin kirjoitin. Luulikohan tämä rva Yb jotta hänestä kirjoitin . Ei, en tunne ketään Yb:tä mutta tunnen firmoja joiden nimien perässä lukee Ab.
Kiinnostaa vaan tietää että miten rva Yb teki itseään tykö, tuliko oikein suurenkin huudon kanssa?
Ei, minä vaan satun tietämään jotain vaikka vähän tiedänkin, noin yleisellä tasolla. Ja "nähtiin taas", en minä Sinua ole nähnyt, minkähänlainen lienee karvoituksesi ja punoittavatko poskesi? Ja minkälainen on huumorintajusi.
Ehkäpä joskus yhdessä nauraakätkätämme jossakin buffetissa?
Ps. vaihdoin nimimerkkiäni, mutta usko nyt, minä se olen.- nähtiin taas
Hän mielisteli sinulle, koska kaipaa akateemisten henkilöiden hyväksyntää. Luulee osaavansa keskustella, vaikka jutut ovat pelkkiä tyhjänpäiväisiä, ylisuojellun ja kokemattoman ihmisen fraaseja. Työttömiin ja itseään alempiarvoiseksi kokeviin hän suhtautuu alentuvasti. Antaa toki huomiotaan näille esiintyen jonain hyväntekijänä tyyliin 'kuningataräiti vilkuttaa alamaisilleen'.
- zisel
nähtiin taas kirjoitti:
Hän mielisteli sinulle, koska kaipaa akateemisten henkilöiden hyväksyntää. Luulee osaavansa keskustella, vaikka jutut ovat pelkkiä tyhjänpäiväisiä, ylisuojellun ja kokemattoman ihmisen fraaseja. Työttömiin ja itseään alempiarvoiseksi kokeviin hän suhtautuu alentuvasti. Antaa toki huomiotaan näille esiintyen jonain hyväntekijänä tyyliin 'kuningataräiti vilkuttaa alamaisilleen'.
Buahahahaaa :D Nyt mä tiedän millä kuittailen tästälähtien yb:lle:
" 'kuningataräiti vilkuttaa alamaisilleen'." nähtiin taas kirjoitti:
Akateemisten ihmisten hyväksyntää?? Voi Luoja! Sulla on joku fiksaatio koulutuksista.
Mä olen ollut työtön useasti, koska olen pätkätyöläinen. Olen seurustellut useamman työttömän kanssa ja kaveritkin ovat monet olleet/ovat työttömiä. Pikemminkin juuri työttömien kanssa koen olevani saman arvoinen, pätkätyöläisenä.
Kokematon ja ylisuojeltu en silti työelämässä ole, koska mulla on kokemusta työtilanteesta johtuen ja muutenkin eilaisista työpaikoista ja useammasta työpaikasta yhtä aikaa.
*vilkutus* :P- nähtiin taas
yybee kirjoitti:
Akateemisten ihmisten hyväksyntää?? Voi Luoja! Sulla on joku fiksaatio koulutuksista.
Mä olen ollut työtön useasti, koska olen pätkätyöläinen. Olen seurustellut useamman työttömän kanssa ja kaveritkin ovat monet olleet/ovat työttömiä. Pikemminkin juuri työttömien kanssa koen olevani saman arvoinen, pätkätyöläisenä.
Kokematon ja ylisuojeltu en silti työelämässä ole, koska mulla on kokemusta työtilanteesta johtuen ja muutenkin eilaisista työpaikoista ja useammasta työpaikasta yhtä aikaa.
*vilkutus* :PMiltä tuntuu puhua itsestään noin paljon? Pönkittyykö ego taas mukavasti?
- nähtiin taas
yybee kirjoitti:
*vilkutus* :PKäytit sitten sivistyssanaa 'fiksaatio', koska halusit taas kerjätä akateemisilta huomiota ja yritit esittää sivistyneempää kuin olet.
nähtiin taas kirjoitti:
Miltä tuntuu puhua itsestään noin paljon? Pönkittyykö ego taas mukavasti?
Ihan mageelta :) Mutta nyt mun täytyy alkaa ajelemaan tonne lumipyryyn. (ps. kanat on ruokittu ja ne ei päässyt tänään ulos, etätöitä olen tehnyt tänään vaan aamupäivällä ja ruuaksi oli taas kalakeittoa)
- nähtiin taas
yybee kirjoitti:
Ihan mageelta :) Mutta nyt mun täytyy alkaa ajelemaan tonne lumipyryyn. (ps. kanat on ruokittu ja ne ei päässyt tänään ulos, etätöitä olen tehnyt tänään vaan aamupäivällä ja ruuaksi oli taas kalakeittoa)
Lapsiparat... eivät taida äitiään liiemmin nähdä...
- ???
MIKÄ ON?
- ((())))
dazun aloitus. mustasukkainen myös yb.stä.
- ...
Huono päivä tänään, kun piikittelet? :-)
- sxth
No ei nolannut. Itse nolasit itsesi. Voisi olettaa, että olet liian ruma vastaamaan omasta mielestäsi? Olisit voinut kuitenkin osallistua keskusteluun. Pitkä ja hyvä kirjoitus se oli ja hyvin pohdittua asiaa.
Noh. Minä vastasin Hullua-Anselmin vastineisiin. En ehtinyt selata alas ja nähdä että parempaakin keskustelua oli tarjolla. Ja yb:llä oli asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724314Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003750Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363439- 513030
- 402528
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182449Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222222- 231866
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141645Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331622