Olen ajatellut ensimmäistä kertaa mennä ihan kampaamoon värjäyttämään ja leikkauttamaan kulmani. Hinta ei ollut kuin 12e ja hintaan sis. muotoilu ( millaista muotoilua tarkottanee..?). Voikohan hinta-laatu-suhde olla ihan kohdallaan? Ja koska tämä on siis ensimmäinen kertani, en tiedä asiasta paljoakaan. Olisiko siis kokemuksia jaettavaksi?
(pahoittelen jos meni väärää 'kategoriaan', en löytänyt tässä hädässä parempaakaan....)
Kulmien leikkaus/värjäys
2
101
Vastaukset
- ........
Muotoilulla tarkoitetaan kulmakarvojen muotoon nyppimistä. Kyllä 12€ luulisi saavan rahalle vastinetta. Yleensä kulmakarvat värjäyksen jälkeen ovat tummat, jota ei kannata säikähtää, jos aivan mustia kulmia ei halua ja väri kyllä kuluu.
- oijjee
12e on ihan hyvä hinta, vaikke halvimmasta päästä olekkaan.
Muotoilulla siis tarkoitetaan, että sinulta nypitään hajakarvat sun muut, voit myös itse kertoa minkämuotoiset kulmat haluat. Minulta on otettu ensin vahalla poistaen suurin osa poistettavista karvoista ja lopuksi siistitty nyppimällä.
Väri kannattaa ottaa mahd. tumma jos sinulla on tummat hiukset. Väri on ensimmäisen ja ehkä toisenkin päivän ajan tumma mutta vaalenee nopeasti normaalimman sävyiseksi.
Väri ei kulmissa pysy kauaa, itsellä ehkä alle viikon, jonka jälkeen piti alkaa taas itse värittämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862