Tyttöystävä yökylään :))

jejeijiee

Tyttöystäväni on tulossa ensimmäistä kertaa yökylään pääsiäisenä. Olemmet juuri alkaneet seurustella joten yhdyntä ei ole vielä niin keskeinen asia mutta tuli mieleen että miten teillä on tämä ensimmäinen yö yhdessä mennyt?
Meinaan siis että on pieni pelko siitä että olenko koko ajan tappi sojossa kun olen vähän tälläistä yliherkkää ihmistä jollon hävettää ja on vaikea sitä paitsi nukkua sitten edes kovin lähekkäin kun koko ajan sojottas :D Olisko teillä tästä mitään vinkkejä kokemuksia tai muuta? Sitten haluaisin muutenkin kaikkia vinkkejä ja muuta millaisia hauskoja kokemuksia teillä on näistä yökyläilyistä :) Kiitos jo etukäteen :)

5

3885

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tällaista minulta

No tälleen naisena ja vielä tämä ensimmäinen yökyläily varsin tuoreessa muistissa niin rennosti vaan ja kannattaa vaikka ihan kertoa, että oot vähän herkkä sillä saralla, mutta siitä ei tarvitse ottaa paineita, että mennään tytön tahtojen mukaan. Voit toki varata kaiken varalta suojauksenkin valmiiksi, mutta et sillä ajatuksella, että jotain tapahtuisi.
      En nyt tiiä, mutta voisin uskoa, että jos vaikka vetäiset käteen ennen kuin tyttöystäväsi tulee niin helpottaisiko se ehkä hieman omaa oloasi ja vähentäisi herkkyyttäsi (ja rauhoittaisi hieman omia ajatuksiasi, etköhän kuitenkin väistämättä ajattelisi ainakin puolella aivokapasiteetillä sitä itseään, minä ainakin ajattelin.... :'D)?
      Loppujen lopuksi kuitenkin kannattaa mennä vaan fiiliksen mukaan ja jos et oo ihan varma tytön tuntemuksista niin kysy vaan rohkeasti.

Mitä nyt omaan ensimmäiseen yökyläilyyn poikaystäväni kanssa tulee niin voin sanoa, että meillä oli oikein mukavaa. Katsoimme leffaa, söimme ja juttelimme paljon kaikenlaista maan ja taivaan väliltä. Kun tuli nukkumaanmenon aika niin, noh, vaikka olinkin tuolloin vielä neitsyt niin en oo oikein koskaan ujostellut itseäni ja nukuin kyllä poikaystäväni vierellä pelkissä pikkareissa (sinä voisit ehkä vaikka tarjota jotain t-paitaasi yöpaidaksi jos tyttöystäväsi on hieman ujompaa sorttia?). Emme tehneet tuolloin yhtään mitään muuta kuin juttelimme, emme edes suudelleet tai en muista edes, että olisimme paljoa edes koskeneetkaan toisiimme. xD
      Kertoi aamulla, että hänellä oli paha aamustondis ja, vaikka myötätuskaa hänen puolestaan tunsinkin niin se tieto, että hän halusi mua oli todella ihanaa.
      Ensi yöreissulla tehtiinkin sitten jo PALJON enemmän...

Eli mene ihan fiiliksen mukaan, kysele mielipiteitä ja keksi jotain kivaa tekemistä (mikä teistä kummastakin nyt olisi kivaa, kysele). Eiköhän ilta/yö mene ihan omalla painollaan jos siihen lähtee rennoin ottein ja ilman mitään pakkoa. :3

Kovasti onnea pääsiäiseen, itsekin tässä odottelen viikonloppua, että pääsisi kullan kainaloon.

• maindeee

Ainakin oman poikaystävän kanssa ensimmäinen virallinen yöpyminen toisen luona (silloin poikaystävä asui vielä vanhempiensa kanssa) sujui ihan vaan toisen läheisyydestä nauttien, koska molemmat varmaan oli mielessään ajatellut että ei halua edetä sen pidemmälle ensimmäisenä yönä. En kuitenkaan epäile etteikö poikaystäväni olisi ehkäisyyn varautunut ja kyllähän se aina kannattaa kaiken varalta muistaa. Suosittelen että menette ihan fiiliksen mukaan ja toista mihinkään pakottamatta tai painostamatta niin hyvin se menee :)

• :)

Itse kun olin ensimmäistä kertaa yötä poikaystäväni luona, niin olimme yhdessä kaveriporukalla baarissa ennen sitä. Olimme seurustelleet kyllä jonkin aikaa ennen tuota.

Poikaystäväni kämpälle kävellessämme alkoi sataa, ja suutelimmekin alikulkusillan alla pitkään. Siitä sitten jatkoimme poikaystäväni asunnolle ja ihan nukkumaan menimme, olimme jo valmiiksi sopineet, että emme harrastaisi seksiä, sillä itse olin neitsyt enkä ollut siihen vielä valmis. Oli kyllä ihanaa nukkua toisen vieressä aivan lähellä ja silitellä poikaystäväni märkiä hiuksia ennen nukahtamista.

Muutamat seuraavat kerrat sujuivat niin, että katselimme leffoja, juttelimme, pussailimme ja makoilimme sängyllä. Aika kiihkeää muhinointiahan tuo oli, mutta pidemmälle emme edenneet. Olen poikaystävälläni muutaman kerran aamustondiksen havainnut, eikä asia ole minua häirinnyt. Ihan luonnollistahan tuo on, ja kyllähän poikaystävälläni muutenkin seisoi aika usein kun olimme lähikontaktissa. Luulen, että tyttöystäväsi on vain otettu siitä, että reagoit hänen läheisyytensä sillä tavalla.

Tsemppiä, kyllä se varmasti hyvin menee :) Oman kullan kainalo on maailman paras paikka.

• 13 + 6

Jaa, ei me kyllä juuri koskaan yöllä olla oltu "silleen". Iltapäivällä ja illalla on nämä asiat aina hoidettu, koska tyttöystäväni (josta tuli vaimoni) on iltauninen ja minä aamu-uninen.

• Fanny02

Tehkää seksiä (;

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      342
      4332
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      142
      2428
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2056
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1571
    5. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      26
      1107
    6. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      42
      1094
    7. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      22
      1005
    8. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      140
      999
    9. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      989
    10. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      337
      931
    Aihe