Miehen mieli ja naiset

kliininen kaveri

Naiset, oletteko tulleet miettineeksi, mitä vaatii aloitteentekeminen esim. parillekymmenelle tuntemattomalle tai puolitutulle naiselle? Tai 50? Ja suhteen alkuunsaaminen niistä "prospekteista".

Ulkonäön perusteella ei usein tiedä kuka nainen tykkää miehestä, eli vaikka nainen olisi miehen omasta mielestä ns. omaa tasoa, vastaan voi silti hyvinkin tulla kylmää kyytiä, testejä, huomionhakuista koukutusta, vääristelyä miehen tekemisistä selän takana, kaikenlaista. Tästä kaikesta ei pitäisi kuitenkaan välittää mitään, kaiken pitäisi valua kuin vesi hanhen selästä. Koska niin Tosimies(tm) asian ottaa, ja muu on nössöä.

Olen seurustellut muutamaan kertaan pidempään ja joitakin epävirallisempia suhdeviritelmiä on ollut. Olen tavallisen näköinen, tai joidenkin mielestä kuulemma vähän tavallista paremmankin näköinen (tyttöystävien sanomiset voi toisaalta ottaa osin kohteliaisuutena). Naiset eivät tosiaankaan tee mitään helpoksi. Jos itse teen "liian" selviä kiinnostuksen osoituksia, sanallisia siis, naiset ovat usein jättäneet roikkumaan asian päälle, ja jos heitä patistaa ottamaan kantaa, tulos on usein hylsy. Aina täytyy miettiä sanomisiaan ja tekemisiään.
Olen yli kymmenen vuotta naisten kanssa kikkailleena muuttunut huomattavan paljon sosiopaattiseen suuntaan. En jaksanut monia pettymyksiä, vaan mukauduin/muutin itseäni niin, että olen nykyään enemmän baareissa/harrastuskuvioissa rutiininomaisia iskemisliikkeitä tekevä hyvin vähätunteinen, mutta suhteellisen sulava kuori.

Yksi pointti tässä avautumisessa on se, että miehet eivät synny kovaksi tai henkisesti vahvaksi, vaan useammilla muutos tapahtuu pikkuhiljaa. Ja jos persoona kehittyy johonkin suuntaan, niin jotain muuta usein myös menetetään. Oma "tyhjä kuorimaisuuteni" liittyy myös muihin asioihin elämässä, varmaan niin. Mutta naisten kanssa päätään seinään hakkaaminen ja jatkuvat pettymykset liittyvät siihen ainakin selkeästi.

Ajatuksia? Alkakoon kuran lentäminen, ei tämän tyypin avauksesta muuta voi odottaa...

4

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zztsh

Millä perusteella valitset naiset joille teet aloitteen? Kai niiltä nyt pakkia tuleekin jos ihan kylmiltään puolituttuja lämppäilet ja yrität vähän ketä tahansa.

• kuuroille korville

Tuollainen avautuminen on vähän kuin kultalusikka persreiässä syntyneelle miljoonaperijälle yrittäisi selittää miten vaikeaa pysyvän työsuhteen löytäminen on nykyisenlaisessa pätkätyömaailmassa. Toisin sanoen naiset tuskin tuohon osaa muuta sanoa kuin että "onko se nyt muka niin vaikeaa", "sehän kuuluu miehen tehtäviin" jne.

• Mies1985

Kaikki taaplaavat tyylillään. Vaikka ainainen pakkien saaminen on tietysti turhauttavaa, ne eivät vaikuta ainakaan minun itseluottamukseeni. Uskoisin että tavallisen ihmisen pitää käydä läpi tietyt virheet ja nöyryytykset jonka jälkeen niitä ei joudu enää toistamaan uudelleen. Minun kohdallani se on ainakin tarkoittanut sitä että en ole enää turhan romanttinen ja herkkä. En anna haukkujen vaikuttaa minuun sen enempää kuin kehujenkaan. Kun ei itse tee itseään emotionaalisesti haavoittuvaiseksi, ei voi myöskään haavoittua.
      -
      Ja jos minä vaikka sanoisinkin esim.rakastavani jotain naista tai jotain vielä hirveämpää kuten vaikka itkisin niin mitä siitä? Ihmisillä on tunteet. Jos se on jonkun mielestä hassua tai juoruttavaa niin sitten on. Itse en näe siinä mitään hävettävää vaan ajattelisin että tein niin koska se tuntui hyvältä ja minulla oli sisua tehdä niin.

• ........

Toisin sanoen olet oppinut kuolettamaan tunteesi. Naiset tunnetusti ja tutkitusti suosivat miehiä joilla on samoja piirteitä kuin psykopaateilla, joten ehkä sinulla on saumoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      142
      4664
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      103
      3921
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3559
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3320
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      53
      3188
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      32
      2620
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2559
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2246
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      20
      1898
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1755
    Aihe