Miehen mieli ja naiset

kliininen kaveri

Naiset, oletteko tulleet miettineeksi, mitä vaatii aloitteentekeminen esim. parillekymmenelle tuntemattomalle tai puolitutulle naiselle? Tai 50? Ja suhteen alkuunsaaminen niistä "prospekteista".

Ulkonäön perusteella ei usein tiedä kuka nainen tykkää miehestä, eli vaikka nainen olisi miehen omasta mielestä ns. omaa tasoa, vastaan voi silti hyvinkin tulla kylmää kyytiä, testejä, huomionhakuista koukutusta, vääristelyä miehen tekemisistä selän takana, kaikenlaista. Tästä kaikesta ei pitäisi kuitenkaan välittää mitään, kaiken pitäisi valua kuin vesi hanhen selästä. Koska niin Tosimies(tm) asian ottaa, ja muu on nössöä.

Olen seurustellut muutamaan kertaan pidempään ja joitakin epävirallisempia suhdeviritelmiä on ollut. Olen tavallisen näköinen, tai joidenkin mielestä kuulemma vähän tavallista paremmankin näköinen (tyttöystävien sanomiset voi toisaalta ottaa osin kohteliaisuutena). Naiset eivät tosiaankaan tee mitään helpoksi. Jos itse teen "liian" selviä kiinnostuksen osoituksia, sanallisia siis, naiset ovat usein jättäneet roikkumaan asian päälle, ja jos heitä patistaa ottamaan kantaa, tulos on usein hylsy. Aina täytyy miettiä sanomisiaan ja tekemisiään.
Olen yli kymmenen vuotta naisten kanssa kikkailleena muuttunut huomattavan paljon sosiopaattiseen suuntaan. En jaksanut monia pettymyksiä, vaan mukauduin/muutin itseäni niin, että olen nykyään enemmän baareissa/harrastuskuvioissa rutiininomaisia iskemisliikkeitä tekevä hyvin vähätunteinen, mutta suhteellisen sulava kuori.

Yksi pointti tässä avautumisessa on se, että miehet eivät synny kovaksi tai henkisesti vahvaksi, vaan useammilla muutos tapahtuu pikkuhiljaa. Ja jos persoona kehittyy johonkin suuntaan, niin jotain muuta usein myös menetetään. Oma "tyhjä kuorimaisuuteni" liittyy myös muihin asioihin elämässä, varmaan niin. Mutta naisten kanssa päätään seinään hakkaaminen ja jatkuvat pettymykset liittyvät siihen ainakin selkeästi.

Ajatuksia? Alkakoon kuran lentäminen, ei tämän tyypin avauksesta muuta voi odottaa...

4

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zztsh

Millä perusteella valitset naiset joille teet aloitteen? Kai niiltä nyt pakkia tuleekin jos ihan kylmiltään puolituttuja lämppäilet ja yrität vähän ketä tahansa.

• kuuroille korville

Tuollainen avautuminen on vähän kuin kultalusikka persreiässä syntyneelle miljoonaperijälle yrittäisi selittää miten vaikeaa pysyvän työsuhteen löytäminen on nykyisenlaisessa pätkätyömaailmassa. Toisin sanoen naiset tuskin tuohon osaa muuta sanoa kuin että "onko se nyt muka niin vaikeaa", "sehän kuuluu miehen tehtäviin" jne.

• Mies1985

Kaikki taaplaavat tyylillään. Vaikka ainainen pakkien saaminen on tietysti turhauttavaa, ne eivät vaikuta ainakaan minun itseluottamukseeni. Uskoisin että tavallisen ihmisen pitää käydä läpi tietyt virheet ja nöyryytykset jonka jälkeen niitä ei joudu enää toistamaan uudelleen. Minun kohdallani se on ainakin tarkoittanut sitä että en ole enää turhan romanttinen ja herkkä. En anna haukkujen vaikuttaa minuun sen enempää kuin kehujenkaan. Kun ei itse tee itseään emotionaalisesti haavoittuvaiseksi, ei voi myöskään haavoittua.
      -
      Ja jos minä vaikka sanoisinkin esim.rakastavani jotain naista tai jotain vielä hirveämpää kuten vaikka itkisin niin mitä siitä? Ihmisillä on tunteet. Jos se on jonkun mielestä hassua tai juoruttavaa niin sitten on. Itse en näe siinä mitään hävettävää vaan ajattelisin että tein niin koska se tuntui hyvältä ja minulla oli sisua tehdä niin.

• ........

Toisin sanoen olet oppinut kuolettamaan tunteesi. Naiset tunnetusti ja tutkitusti suosivat miehiä joilla on samoja piirteitä kuin psykopaateilla, joten ehkä sinulla on saumoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2513
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      98
      1020
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      61
      774
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      680
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      658
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe