Naisten iskutaktiikka: Kolmiodraaman luominen

Ei kiitos

Oon hieman päälle 30-vee mies ja huomannu että naisten tapa herättää miehen huomio: nainen yrittää tehdä kiinnostuksen kohteen mustasukkaiseksi toisen miehen avulla. Ei toimi mulla ainaskaan.. jos nainen pitää peliä toisen miehen kanssa oli syy mikä tahansa niin unohdan naisen ja siirrän huomioni muualle.

Miksi naiset luulee että aloitteen tekevä nainen on tyrkky ja epätoivoinen mut kolmiodraaman luominen näyttää miehen silmiin hyvältä?

11

2718

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinpäniiin

Olen joskus miettinyt samaa. Itse en ole koskaan käyttänyt, enkä kyllä varmaan tule käyttämäänkään kyseistä taktiikkaa...:).

• gyjghj

ei se kyllä oikein toimisikaan, koska normimies ei ala tappelemaan vaan jatkaa matkaa. pleijerit ovat sitten erikseenja voivat pitää tuota haasteena.

• yhtä typerää

Luohan miehetkin draamoja ja esittää kaikkien haluamaa miestä.

• Ei kiitos kanssa

Jos nainen yrittää kolmiodraamalla muka parantaa mahdollisuuksiaan minun saantiin, niin se on kyllä tuhoon tuomittua. En minä ainakaan jaksa panostaa naiseen joka minun nähteni on muka kiinnostunut toisista miehistä.

On sitä joskus nainen tullut valittamaan minulle että miksi en tule enää juttelemään hänelle tai että eikö välillä olekaan mitään. No joo ei ole kun en viitsi lähteä mihinkään noin naurettavaan peliin mukaan. Jos häntä itseään kiinnostaa, niin saa tulla sen sanomaan ihan minulle. On olemassa sellaisiakin naisia joita ihme pelit kiinnosta vaan normaali suhteen luominen. Jos nainen ei pysty tekemään aloitetta vaan sen sijaan hän yrittää tehdä miehen mustasukkaiseksi, niin on hänellä jotain vikaa korvien välissä.

• Juuri näin!

Minä kävin tapaamassa pari kertaa muijaa johon tutustuin opiskellesani ja joka osoitti kiinnostusta. Ensimmäisellä kerralla hänen kämpillään kylässä oli toinenkin mies, mutta ajattelin hänen tulleen kylään sattumalta - naisen tuttu kun oli. Pari viikkoa myöhemmin tulin naisen luo yllätyskäynnille, niin alkutervehdysten jälkeen hän naputteli tekstiviestin ja ilmoitti heti viestin lähdettyä kutsuneensa erään kaverinsa kylään. Kuinka ollakaan, vartin päästä ovesta tepasteli sama tyyppi kuin viimeksikin. Silkasta kohteliaisuudesta odottelin kahvin tippumisen, join sen pikavauhdilla ja häivyin jonkin tekosyyn nojalla paikalta. Mistään raiskauspelosta tms. ei voinut olla kyse, kun nainen asui soluasunnossa jossa oli aina muita paikalla. Ainoa selitys oli tuo kolmiodraaman luominen.

Joku saattaa nyt sanoa ettei pitäisi luovuttaa noin helpolla, mutten todellakaan kiinnostu mistään "attention whore" - naisesta. Valitettavasti aina löytyy typeryksiä jotka lähtevät tähän peliin mukaan.

• ldmfklmdlfkmv

Naiset kuvittelevat, että miehet toimivat kuten he itse toimivat. On tutkittu tosiasia, että varatut miehet ovat suuremmassa huudossa pariutumismarkkinoilla. Evoluutiobiologit selittävät tätä sillä, että jo aiemmin pariutumiskelpoiseksi osoittautunut mies on turvallisempi vaihtoehto naiselle kuin ns. katsomaton kortti. Kyseessä on tietynlainen lajityypillinen haaremikäyttäytyminen, jossa naiselle on parempi jakaa valiouros muiden naisten kanssa kuin tyytyä omaan, mutta alempitasoiseen puolisoon.

Miesten kohdalla tuo logiikka ei kuitenkaan päde. Mies ei voi koskaan tietää onko naisen synnyttämä lapsi hänen siittämänsä vai ei. Sen takia puolison jakaminen muiden miesten kanssa ei ole loogista kamppailussa geenien jatkumisesta. Miehen kannalta katsoen naisen tulee siis olla tiukan yksiavioinen. Tästä johtuen mustasukkaisuus on looginen reaktio tilanteessa, jossa nainen "kuuluu" jo miehelle, jonka pitää puolustaa omaisuuttaan. Sen sijaan tilanteessa, jossa nainen on jonkun toisen omaisuutta ei mustasukkaisuudessa ole mitään järkeä eikä naisen arvo kasva siitä, että joku toinen mies omistaa hänet.

Vaikka me usein kuvittelemme olevamme jotain eteerisiä yliolentoja, pohjimmiltaan ne apinan vaistot ovat hyvin voimakkaasti läsnä pariutumiseen liittyvissä asioissa.

• 19+13

"Sen sijaan tilanteessa, jossa nainen on jonkun toisen omaisuutta ei mustasukkaisuudessa ole mitään järkeä eikä naisen arvo kasva siitä, että joku toinen mies omistaa hänet."

Oikeastaanhan se onkin päinvastoin. Tämäkö selittää sen huora-pelimies-paradigman? Evoluutiobiologiaa!

• nablahöblä

Ehkä se tulee niin vaistolla, että sitä ei paljon mietitä. Naiset itsehän saattavat helpommin kiinnostua miehestä, jolla on mahdollista saada muitakin naisia.

• Joni Lokki

Tosi on. On myös naisia jotka miehen löydettyään eivät saa enää tarpeeksi jännitystä vaan hakeutuvat uusiin suhteisiin. He tavallaan haluavat kokea "rakastumisen" kerta toisensa jälkeen uudelleen. Jotkut jopa nauttivat kun saavat särkeä edellisen miehen sydämen. Heillä on vääristynyt kuva rakkaudesta ja parisuhteesta. Välillä heillä saattaa olla kaksi, jopa kolme miestä kerralla pyörityksessä. Jos yksi miehistä sattuu olemaan rassukka jolla on huono itsetunto ja joka kaikenlisäksi on palavasti rakastunut naiseen, hän voi satuttaa kyseistä miestä todella paljon asettaessaan hänet kilpailemaan huomiostaan/rakkaudestaan. Todellisuudessa heidän "naisten" kokemansa "rakkauden" tunne on pelkkää himoa ja jännityksen tuntemista. Sanoisin jopa että heillä on vääristynyt minäkuva ja erittäin heikko itsetunto, ja he tällä tavalla käyttäytymällä pönkittävät sitä lisää. Kenties he eivät koskaan ole tunteneet todellista rakkautta. Ehkä jopa nauttivat mustasukkaisuudesta. Aiheuttaessaan sitä ja kokiessaan sitä.

• KokemustaTT

Tästä on kokemusta. Nainen ikäänkuin pyörittää kahta miestä, joista toinen on tässä tapauksessa asuinkumppani ja toinen muu mies, joka kiinnostaa. Lisäksi asiaan liittyy paljon valehtelua. Ilmeisesti naisella on pelko siitä, että menettää oman miehensä, vaikka muu mies kiinnostaa?
      Kokemuksen mukaan peli saattaa olla kaveruudesta esim. läpän heitolla, joiden taustalla kytee muuta asiaa jo paljon ennen sitä kuin lopullinen totuus asiasta on paljastunut.

• Omansa valinnut.

Harhakuvia. Luulotautia. Jos noin ahdamielisesti ajattelee, paras olla yksin.

Kivojen kaverien kanssa voi aina vaihtaa ajatuksia ja mielipiteitä. Johan siitä melkoisia joukkotappeluita syntisi jos jokaiseen kumppaninkin kanssa juttelevaan alkaisi osoittaa mustasukkaisuutta.

Minua ei omista kukaan, enkä minä omista ketään. Haluan olla vapaa keskustelemaan kenen kanssa haluan. Tiedän rajani, enkä huoli muita asumaan saman kattoni alla kuin yhden ihmisen jonka olen kumppanikseni valinnut.

Ulkopuolisia suhteita en hyväksy, enkä pettämisiä. Puistattaa ajatuskin vieraan ihmisen kanssa pussailut ym. Hyi yök! Tiedä mitähän lienee sekin ennen minua nuoleskellut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      92
      4716
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3892
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      202
      3758
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      88
      2169
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1951
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1318
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      131
      1204
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      161
      1183
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1075
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      934
    Aihe