Tyttöystävä + friend-with-benefit.

duudah_

Eli siis, mulla on upein tyttöystävä ikinä. Olemme täysin avoimia ja rehellisiä toisillemme, käytännössä myös parhaat ystävät. Olemme myös seurustelleet reilusti yli vuoden, ja suhteemme on vakava. Tyttösytäväni on bi, ja olemme tehneet sopimuksen, jossa sekä minä, että tyttöystäväni saamme tehdä mitä haluamme muiden naisten kanssa. Olen siis käytännössä parisuhteessa elävä sinkku. Olen kiinnostunut myös muutamasta muusta naisesta, ja olen suunnitellut pyytäväni heitä treffeille kanssani. Tyttöystävälleni tämä on täysin okei, hän jopa kannustaa mua käymään muidenkin naisten kanssa treffeillä. Kysymys kuuluukin, miten itse reagoisit, jos saisit kuulla että mukavalla jätkällä on tyttöystävä, jolle deittailu muiden naisten kanssa on okei? Ja ennen kaikkea, voisitko tapailla jo suhteessa olevaa miestä, mahdollisesti friends-with-benefits-tyylillä, jos se olisi okei tämän tyttöystävälle?

Ja kaikille skeptikoille tiedoksi, tämä ei ole rölli. Vähän luottamusta hei :p

11

821

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • okokokokokok

      En. :) Haluan sen henkisenkin puolen miehestä, mikä varmaan kuitenkin kuuluu tyttöystävällesi? Mutta älä huoli, löytyy kyllä naisia, joille tuo on ok. :D

    • Never...

      ...gonna give you up, Never gonna let you down...

      En ymmärrä miten tälläinen parisuhde on mahdollinen. T. Varattu tyttö, 17v

    • KaikkeaNähnyt

      En. Minäkin kannustin bi-puolisoani tapaamaan omaa sukupuoltaan, koska rakastin häntä kovin. Mutta totuus oli, että en pystynyt jakamaan. Minun täytyi lähteä. Ehkä pikkumaista, mutta nyt vuosien jälkeen olen löytänyt miehen jolle minä olen se tärkein. Kokeilut on kokeiltu ja elämä hymyilee tasapainoisena.

      Oli vaihe jossa surutta käytin varattuja hyväksi. Sain mitä halusin ja he eivät jääneet roikkumaan, kunnes rikoin yhden pojan sydämen ja melkein liiton. Tuo opetti että omaa katkeruuttaan ei voi kierrättää muille ja olen todella pahoillani käytöksestäni. Mutta tuolloinkin tunteet astuivat peliin.

      Miten suhtaudutte kun jompi kumpi sitten löytää sen oikeasti itselleen sopivan? Toinen rakastuu niin, että ei tahdo enää jakaa itseään muille kuin rakkaalleen.

      Mutta kuten yllä sanottiin, löytyy pilvin pimein naisia jotka ottavat tarjouksesi vastaan.

    • waszh

      Tunnen yhden kolmikon, jossa mies&nainen ovat avoimessa suhteessa ja miehellä on myös friends with benefits tyyppinen toinen nainen. Ulkopuolisen silmin katsottuna he vaikuttavat kaikki suhteellisen onnellisilta, tekevät jopa asioita kolmisin (ei sängyssä) ja muutenkin ovat keskenään täysin avoimia.

      En kuitenkaan ymmärrä yhtä asiaa: jos kerran rakastat tyttöystävääsi ja haluat olla hänen kanssaan niin mihin tarvitset toista naista? (Ei siis suunnattu yksinomaan aloittajalle vaan yleisestiottaen) Vapaissa suhteissa eläjäthän ovat periaatteessa sinkkuja, en ymmärrä koko logiikkaa yhtään.

    • heips ja näkemiin

      No joo..aikansa kutakin..:0 Kun olisi aika syventyä miettimään suhteen vakavoitumista niin sitten pitäisi loppua aidan toisella puolen juoksut,,,:P

    • Ei toimi pitkään

      Aloittajan tilanne kuulostaa siltä, että nainen ei ole ihan täysin sitoutunut häneen "avioliitto aikeissa". Sen takia on myös helpompaa jakaa mies muiden naisten kanssa.

      Kuitenkin mielestäni naiset ovat aika omistavia/mustasukkaista sorttia, että suuri vaara on kun olet ihan oikeasti yötä jonkun naisen luona, niin pahat fiilikset saattavatkin herätä naisessasi eloon kun joutuu kohtaamaan tositilanteen... Melkoista tulella leikkimistä. Uskoisin kyllä miesten suhteen homman toimivan, koska ottavat pitkälle seksin seksinä vieraitten naisten kanssa eikä siinä kummempia sitten mietitä...

      Olen miehenä aikoinaan harrastanut epämääräisiä suhteita ja lähes aina on nimenomaan naisen puolelta homma lopahtanut kun on pitänyt "silloin tällöin" tapailla ystävyyden ehkä seksin merkeissä. Ajattelin vain että olen törmännyt vääriinnaisiin tai minussa on vain ollut jotain mikä ei miellyttänyt kuitenkaan vaikka hyvin usein monet naiset olivat aluksi innoissaan minusta. Tulin sitten vuosien päästä siihen tulokseen, että naiset tähtäävät oikeaan rakkauteen ja kaikenlainen ystävä/fuckbody tyyppiset suhteet alkavat KUITENKIN mieltä rassaamaan vaikka aluksi uskovatkin sen olevan hyvä juttu...

      • Voi hyvää päivää...

        "kaikenlainen ystävä/fuckbody tyyppiset suhteet alkavat KUITENKIN mieltä rassaamaan vaikka aluksi uskovatkin sen olevan hyvä juttu..."

        Tiedoksesi, että sana on "fuckbuddy", ei "fuckbody".


    • Never, ever.

      "Ja ennen kaikkea, voisitko tapailla jo suhteessa olevaa miestä, mahdollisesti friends-with-benefits-tyylillä, jos se olisi okei tämän tyttöystävälle?"

      En missään nimessä, en tyydy kenenkään toisen jämiin. Ja se on se, mitä sinä olet tarjoamassa.

    • Kiitos kaikesta

      Olet kirjoittanut romantiikan alle. Mikä osa sinusta tuossa kuviossa olisi romanttista? Ehkä jos kirjoitat tuolla Seksi-osiossa, saat paljonkin kannatusta. Ihmisiä on niin moneksi. Itse en enää lähtisi, aina on vaarana rakastua. Mutta kaikenlaista kun kokee niin viisastuu.

    • jokainen tyylillään

      Mä en näe tässä mitään Romanttista.

    • binainennnnnnnnnn

      En usko, että tyttöystäväsi on sinuun kovin rakastunut, jos haluaa muita suhteita rinnalle. Biseksuaalisuus ei tarkoita, että pitää koko ajan olla suhden kumpaankin sukupuoliin.

      Minulle riittää mieheni. Ja jos olisin sattunut rakastumaan naiseen, olisi riittänyt nainen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10762
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3053
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      207
      2871
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1666
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1607
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1516
    Aihe