MItä, naiset, ajattelette "tositarkoituksella"

Ei ymmärrä..

-paketin hankkineesta miehestä?

Minullan on ollut muutaman kuukauden deittiprofiili S24:ssä ja olen käynyt useiden tätä kautta tapaamieni naisten kanssa ulkona. Parista on jopa jäänyt ihan hyvänpäiväntuttuja ja yhden harrastuskaverinkin olen löytänyt, mutta sen kovemmin ei ole vielä kolahtanut.

Olen vain tässä ihmetellyt omituista asiaa, johon toivoisin pientä selvennystä. Aiemmin minulla oli kuvaton profiili ja siinä ihan ok teksti. Vastauksien saaminen aloiteviesteihin oli aika helppoa ja ainakin puoleen niistä vastattiin. Sitten laitoin kuvan profiiliini, minkä jälkeen sain parin viikon sisällä pari flirttiä ja jopa aloiteviestinkin joltakin naiselta. Sitten maksoin palvelun tarjoamasta "tositarkoituksella"-paketista, koska olin kiinnostunut kokeilemaan sen tarjoamia lisäominaisuuksia. Sen jälkeen vastauksien saaminen viesteihin on kuitenkin tyrehtynyt lähes kokonaan!

Mistä tämä johtuu? Karsastatteko, naiset, jostakin syystä "tositarkoituksella"-paketin hankkinutta miestä? :/

10

275

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • l,hjmgfbd

itse ainakin hyppään aina suoraan yli nämä "tositarkoituksella" -profiilit kun profiileja selailen. tulee jotenkin sellanen kuva että epätoivoisesti halutaan nainen ja viikon päästä naimisiin.

• entiedämiksimutta

Ensimmäinen vika on sen nimessä. Tulee mieleen Maaseudun Tulevaisuuden senssipalstat, kirjeenvaihtoilmoitukset 80-luvulta. Voisikohan sille olla parempaa nimeä?

Ja mitä muita piilosyitä onkaan; minäkin yleensä hyppään niiden yli. Harmittaa, kun ne aina tukkivat hakulistan alun. Joskus harvoin, kun olen niitä selannut, olen huomannut, ettei niistä kiinostavia löydy.

• fdgdfgh rsth

Noin se on. Ja se, että nuo tosikot räppäilevät miinuksiaan, kertoo sekin heistä paljon.

ÄRSYTTÄÄ ne hakulistan ensimmäisen kahden sivun tukkeena olevat tosikkotarkoituksella hakijat. Laittakaapa linkki yhteenkään älykkään miehen "tositarkoituksella" -profiiliin. Tämä on haaste!

• n33.

Minusta tositarkoitus paketti osoittaa vain, että mies on valmis maksamaan ja panostamaan nettideittailuun enemmän.
      Minusta se on positiivinen ominaisuus.
      Kyllä niitä viestejä tulee taas älä ole huolissasi :)

• älä välitä

En minäkään saa viestejä suomi24:ssa, koska mainitsen avioliiton tärkeyden/merkityksen. En ole epätoivoinen, mutta elämänkatsomukseni kannalta en jaksa seurustella sellaisen kumppanin kanssa, jolla ei ole aikomustakaan avioon kenenkään kanssa.

• N40++

Ehkä nainen ajattelee että saat muutenkin niin paljon viestejä että on ihan turha kilpailla muiden naistan kanssa huomiostasi?

Mutta voi se olla niinkin että kaikki sopivan ikäiset naiset alueeltasi ovat jo käyneet sinut läpi ja kun uusia ihmisiä ei palveluun juuri tule, kukaan ei kiinnostu sinusta koska olet jo tuttu tapaus.

Näinhän minullekin on käynyt, vastauksia tulee enää pari kuukaudessa.

• ---...

"Mutta voi se olla niinkin että kaikki sopivan ikäiset naiset alueeltasi ovat jo käyneet sinut läpi ja kun uusia ihmisiä ei palveluun juuri tule, kukaan ei kiinnostu sinusta koska olet jo tuttu tapaus."

Tämä tuli itsellekin ekana mieleen, ja on varmaan se todennäköisin syy.

• Semiotiikka

Tositarkoituksella, eikö se tarkoita, että profiili ei ole reissuseksin hakijan tai muun harrasteuistelijan? Että on (tai haluaa antaa sellaisen kuvan, että on) ihan täyspäinen jne?

• Poikamies 39-vee

No, mulle se ainakin tarkoitti sitä. Jos ihminen ei hae seksiseuraa deitistä, mitä siihen ilmoitukseen sitten pitäisi oikein valita ? Vai meneekö se päivän "trendin" mukaan niin, että kaikki mitä ajattelet pitää kääntää ikäänkuin päälaelleen ?! Kyllä on mennyt maailma ihmeelliseksi, kun deitti-ilmoituksessa musta pitää kirjoittaa valkoiseksi, jne.

Sen voi ainakin todeta, että fiilis on ollut paljon parempi, kun unohti nettideitit ja deittailun kokonaan.

• 4-4

Itselläni tuossa Tositarkoituksella -paketissa tökkii se, että siinä ollaan jotenkin niin tyrkyllä. Hakutuloksissa "etuillaan" muita ja tuo hetki kuuluisuutta - juttu on ehkä vielä ärsyttävämpi.

Sen, että on tosissaan liikkeellä voi ilmaista profiilissaan muutenkin ja paljon fiksummin kuin ottamalla tuon paketin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      73
      4527
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3769
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3463
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1219
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      118
      1035
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      127
      944
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      925
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe