No tänne olen aikasemminkin kirjoitellut ko.lääkkeestä tähän ahdistukseen..psykiatrit ja hoitajat tätä niin tuputtaa. mulla on jo pienellä 12,5 mg aiheutti nykinöitä ja lihasjumia joka kyllä muutamassa viikossa helpotti jonkinverran.no taivuttelivat edes 25mg kokeilemaan ja taas etureidet jumissa ja öllö olo.. että voi hemmetti kun pelottaa nämä oireet vaikka taitaa kaikki lääkkeet sivareita aiheuttaa. voi kun jo nuppi tasaantuisi ja sivarit helpottais:-(
taas ketipinorista
7
4952
Vastaukset
- ketistellään
Ja vielä lisäisin että saan näemmä aina kaikki mahdolliset sivuoireet ja viekkarit..kun 10mg triptylistä sain kamalat viekkarit ja siitä tämä kauhu laukesi. ja aikaisemmin atacand oli migreenin ehkäisyyn vaikka on siis verenpainelääke niin auttoi mutta niin hurjat vatsakivut sain että piti lopettaa..ja melatoniini tämän ketipinorin kanssa aiheutti kk käytön jälkeen hurjan viikkojen vesiripulin joka loppui pikkuhiljaa kun sen lopetin.. Joskus söin sertalinia niin nyt sitä kokeiltiin niin 2 viikossa ihan sekosin ja itkin ja itsari mielessä..samoin buspar..että voi hemmetti kun vaan on niin herkkä kaikelle mutta pakko on yrittää kun ahdistus vaan ei terapialla mene pois. kyllä niin kaduttaa kun alun alkaen suostuin nuppilääkettä migreenikipuun syömään. siitä sitten lopetuksesta kaikki hajosi käsiin:-( opamox ei juuri haittoja tee paitsi väsymystä mutta kun sitä pitäisi sitten päivittäin ja usein ottaa niin ei taida olla sekään ratkaisu pitemmän päälle. Lyricaa varmaan seuraavaksi jos ei ketis pelitä..mutta aikas myrkky taitaa olla sekin?
- jerepiini 77
itse ottanut kans muutamana iltana unta tuomaan 25mg ja semmoisen rauhallisen olon yöksi antaa ja pikkuisen väsyttää,mutta miten on mahdollista että seuraava päiväkin menee jotenkin "hitaalla" käyden ja väsynyt olo kokoajan!?
vaikka lääkkeen puoliintumisaika näyttää olevan vain 6-7h,joten eihän tuon paljoa pitäisi enään päivällä väsyttää!?? - Ex-Syöjä
Välttäkää tätä lääkettä! Hirvittävän vaikea lopettaa!
- -
Itselleni myös aikoinaan tuputettiin tätä Ketipinoria jonain "ihme" lääkkeenä,jota se ei tod,ole! Jos pelkkään unettomuuteen haette lääkettä ehd,Imovane parempi. (Tosin sitä ei suositella pitkäaikaiseen käyttöön) Annoksella 25mg-100mg/ilta väsyttää järkyttävästi mutta en nukahda ja olo todella kuin Zombilla! Imovane ei myöskään tunnu enää seuraavana päivänä,kuten tämä.
Ketipinorin vaikutus tuntuu siksi velä seuraavana päivänä,koska tarkoitettu hoitavaksi lääkkeeksi ahdistukseen ja tämä väsymys yksi sen sivuoireista. Lisäksi tekee näläntunteen ja pari kertaa tullut laahustettuna "pöpperössä" jääkaapille pullaa hakemaan.
Alussa melko pitkään sivuoireena tuolla 100mg annoksella mm,näköhäiriöitä ja lihasnykimistä,mutta sittemmin vähentyneet.
Ainut positiivinen kokemus,että vei migreenin pois.
Ketipinor monesti kuitenkin haittavaikutuksiltaan miedoimmasta päästä ja helpompi lopettaa kun esim,mirta! - saulipoikauolevi
otin itse unta antamaan 2x25mg,eli ei mikään iso annos edes,niin nukuttua sain yön 7h yhtä kyytiä eli pitkästä aikaa hyvin,mutta seuraava päivä jotain aivan kauheaa, semmoinen väsyttävä ihmeellinen olo koko päivän,näkö jotenkin ihmeellisesti sumentui ja sydän hakkasi koko ajan aivan kauheena ja kun verenpainemittarilla mittasi leposykkeen joka oli 75 näytti myös rytmihäiriö- kuvaketta samalla.... eli otin lääkkeen edellisenä iltana klo:22 ja seuraavana iltana noi oireet oli vielä päällä! lääkkeen puoliintumisaika on 6-7h,joten ei ymmärrä miten voi melkein vuorokausi lääkkeen oton jälkeen oireet olla päällä!?
- H
Juu,mulla myös noita sydämmen tykytyksiä silloin tällöin..illalla varsinkin.menee 25-50mg iltaisin.Olen syönyt noin puolitoista vuotta ja huomenna soitan lekurille että haluan lopettaa..tuleekohan hirveän pahat olot tuolla annostuksella?Muita roppeja:2-4mg rivatril aamulla ja 20mg tenox yöksi...sekä bubrekorv.hoidossa...ja nyt lopettelen 2vkon prednisolon kuuria josta tulee ihan outoja siivous kohtauksia..8/ haluan nuo myrkyt pois yksi kerrallaan...
- -
itse käytän ketipinoria unettomuuteen 400 mg eli teidän annokset on todella pieniä muhun verrattuna.lisäksi peratsin 8 mg.noilla nukuu 10 tuntia,mutta eipä se haittaa kun ei tartte aamusin aikasin herätä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1725263Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä432595- 1562202
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161749- 821374
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1471239Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321213Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106972Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.119913