Laihtuisiko tällä? Pysyvästi? oon 161cm ja ylimääräisiä kiloja löytyy
-Elikkä reenit 3krt viikossa,
2h (torstaina) 2h (sunnuntaina) ja 1,5h (tiistaina) pyöräilymatka 60min meno ja tulo reeneihin
> Reeniin kuuluu : akrobatiaa lihaskuntoa venyttelyjä ja kaikkea muuta voimia vievää. Tämän lisäksi kävisin 2krt viikossa lenkillä, 60min (n.10km)
Hyötyliikunta> arkisin pyöräilymatkat koululle ja takaisin n.4km yhteensä
Aamupala: puuro n. 200kcal tai runsaskuituinen leivänviipale kalkkunaviipale rasvaton hedelmä jugurtti n.220kcal
Lounas: joku hedelmä jugurtti/rahka tai koulussa jos on hyvää salaattia/ esim kalaa tarjolla
Kotona klo 16 jälkeen kunnon ruoka , mikä ei kuitenkaan ylittäisi 900kcal ! Ja klo 18 jälkeen en söisi muuta kuin jos tekee mieli syyä nii porkkanaa ja joisin teetä/maustamatonta kivennäisvettä
Kuntoni on tosi hyvä, reenailen aika paljon mutta siitä huolimatta mussa on ylipainoa ja löllyy paikat..luulis et oisin timmi ku mikä muttei asia välttämättä ole näin. Ja haluan nyt muutenkin näyttää laihalle, ja siromalle en pyri lihaksikkaaseen kroppaan . Joten mua ei oikeastaan haittais vaikka menettäisin lihaksiaki tässä, koska niitä mulla on aika paljon läskin alla..haluan näistä oikeastaan eroon en kuitenkaan kaikista mut aika paljosta koska nekin saa näyttää mut aika isolle..en halua näyttää tälläselle! Päivinä jolloin reenaan söisin jonkun 1000-1200kcal ja jos vois sallita itselleni kerran viikossa "herkkupäivän" vaikka 1000kcal iha mitä sattuu vetää naamaan:D
KIITOS KAIKILLE VASTANNEILLE!:)
900kcal
5
121
Vastaukset
- adgge
Muista et jos alat dieetille missä menetätä lihaksia, niin et sä jaksa tehdä yhtä paljon enää ku aikasemmin. Lihakset on ne jotka kuluttaa kaloreita levossakin selkeesti enemmän ku läski, joten lihakset edistää painonhallintaa ja miksei itse läskin polttamistakin. Voin kokemuksella kertoa että lihakset lähtee sillai ettei yksinkertasesti liiku enää paljoa, tai syö tarpeeksi, usein lihas korvaantuu tällöin myös läskillä ja liikkumattomuus meinaa sitä että paikat alkaa löllyä :D.
- aloittajaketjun
aa:D joo no mitä nää suosittelisit mulle? Ku tuollaha mitä mä aion nyt nii lähtee varmasti myös läskiä mutta myös lihaksia mutta sitä mä haluunki? Sit ku oon saavuttanu mun tavoitepainon nii sit aion lopettaa mun harrastuksen ja käyä joku 2-3krt viikossa lenkeillä ja edelleen liikkuisin pyörällä paikasta toiseen ku en mä halua et mun kaikki lihakset surkastuu mut liikkuisin huomattavasti vähemmän. Enkö mä kiinteydy samalla koska syön terveellisesti ja liikun aika paljon?
- kiloklubilainen
Mitä suuremmalla kalorivajeella laihdutat, sitä vähemmän menetät rasvaa ja enemmän lihaksia vaikka liikkuisitkin samalla. Kun syödään hyvin vähän, keho pyrkii eroon eniten kuluttavasta osastaan eli lihaksista. Tuloksena on "laihaläski"-ilmiö, eli normaali paino, mutta alkutilannetta suurempi rasvaprosentti. Rasvakudos kuluttaa huomattavasti vähemmän kuin lihaskudos, ja tähän perustuu suurelta osin sekin että nopean vähäkalorisen laihdutuksen jälkeen paino palaa helposti takaisin.
900 kcal ei ole terveellistä syömistä vaikka koostuisikin terveellisistä aineksista, koska niin pienestä kalorimäärästä puuttuu välistämättä osa tärkeistä ravintoaineista lähes kokonaan. Varsinkin rasvan määrä jää pienillä kaloreilla usein aivan liian alas, ja pysyvä painonpudotus ilman sitä ei onnistu. Rasvan palaminen vaatii riittävästi rasvaa ruokavaliosta. Ainakin lounaasi voisi olla samanlainen kuin päivällinen eli normaalia lämmintä ruokaa kasviksineen. Aterioiden väliin jättäminen tai korvaaminen välipaloilla (kuten pelkkä rahka) johtaa vain nälän kasvamiseen ja entistä suurempaan ruokamäärään myöhemmin. Suurin osa ei tätä myönnä omalla kohdallaan, ennenkuin huomaa että se valitettavasti on totta lähes aina.
Jos haluat kiinteytyä eli menettää rasvaa samalla kun olemassa olevat lihakset säilyvät, tarvitset enemmän kaloreita, riittävästi proteiinia ja riittävästi samanaikaista liikuntaa. Hyvät ohjeet tällaiseen painonpudotukseen saat esimerkiksi sivuilta www.kiloklubi.fi.- minätaass
en kyllä ymmärrä miten esimerkiksi viime keväänä pudotin painoa vaa 500-700kcal päivässä ja kun kävin sellasessa kehonkoostumus mittauksessa ja rasvaprosentti oli aliarvoissa eikä enää kuukautisiakaan tullut koska mulla oli nii vähä rasvaa kehossa mut lihasmassaa oli vaikka lahjottaa!! Vaikka laihdutin melkein alipainoon nii en sit ymmärrä et miks mulla lähti rasvat vaikka söin noin vähän ja urheilin kävin lähes päivittäin lenkillä ?nii miten te tämän selitätte ei tuo päde tuohon mitä äsken kirjoitit:D mut siis kiitän että vaivauduit ees kirjottaa
- minätaass
minätaass kirjoitti:
en kyllä ymmärrä miten esimerkiksi viime keväänä pudotin painoa vaa 500-700kcal päivässä ja kun kävin sellasessa kehonkoostumus mittauksessa ja rasvaprosentti oli aliarvoissa eikä enää kuukautisiakaan tullut koska mulla oli nii vähä rasvaa kehossa mut lihasmassaa oli vaikka lahjottaa!! Vaikka laihdutin melkein alipainoon nii en sit ymmärrä et miks mulla lähti rasvat vaikka söin noin vähän ja urheilin kävin lähes päivittäin lenkillä ?nii miten te tämän selitätte ei tuo päde tuohon mitä äsken kirjoitit:D mut siis kiitän että vaivauduit ees kirjottaa
ja mulla oli edelleen lihaksikkaat jalat ..isot reidet vaikka olin 50kg/161 oon nii turhautunu en tiiä miten musta tulis sellanen laiha vähemmän lihaksia muttei sellanen täysin laihaläskikään! mut oon lihonut aika paljon tuosta en mä enään 50kg paina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062581Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182297Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461875Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201063Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948