joo elikkä, näitä keskusteluja on avattu satoja, mutta nyt on pakko kirjoittaa oma tilanne tänne...
alotan alusta tän kertomisen, ni tiijätte missä mennän...
Eli, tää touhu alko kaks viikkoa sitten..
Kaikki alko siitä ku lähin tälle jätkälle kuskiks ja tämä pyyntö tuli häneltä itseltään...(ennen tätä ei pyöritty yhtään, tiijettin kyllä toisemme, eikä pidetty mitään yhteyttä), joten olin sille ja sen kaverille (jätkä sekin), koko viikonlopun kuskina.. yöt ja päivät oltiin erikseen, mutta sitte illansuussa se aina soitti että mitä teen ja yms.. ja tuntu että sille oli tärkeätä tietää, mitä minä teen jotta hän voi suunnitella oman iltansa.. joten olin sitten kuskina sille kaks edellistä viikonloppua ja se mulle, eli oltiin viikonloput aika tiivisti yhessä... nyt se soittelee viikolla, että käytäskö kahvilla ja ollaan nyt sitten arkenakin oltu joka päivä tekemisissä, kahvin merkeissä, jopa 2-3 kertaa päivässä.. ja aina tämä jätkä soittaa kahville, minä en ole kertaakaan pyytänyt häntä kahville.. ja soittelee muutenkin, että mitä teen ja missä oon ja mitä meinasin seuraavaks tehä... ite en pidä yhteyttä, mutta se soittelee, mut ei laita viestiä. Outoako? Se tuijottaa kyllä, mutta ku katon takasi kääntää päänsä äkkiä pois... ja sitku ollaan jossain porukassa, se tulee lähelle seisomaan ja tuntuu, että se haluaa näyttää kaikille että minä olen hänen ja yms... ja sit se meni viikonloppuna ihan punaseks ku menin ihan siihen kiinni, mutta en tehny mitään.. joten ei olla suudeltu, pussailtu, halailtu eikä sekstailtu, juteltu vaan... nii onkohan se kiinnostunu musta vai ei? ei kehtaa kysyä, ku jos se haluaakin olla vain kaveripohjalta... mutta se soittelee aina ja minä en ole tarkotuksella ottanu yhteyttä, jotta saisin vähän kiinni tästä tilanteesta... viesteihin kyllä vastailee mitä nyt oon sattunu laittamaan....NYT NAISET APUA !
Mikähän tilanne...?
11
474
Vastaukset
- utelias nainen
No kyllä se on mun mielestä kiinnostunut, ujo vaan. Tuskin kaveri läheisyydestä punastelee.. ;) Rohkeutta nyt ja kysy suoraan mitä hän susta ajattelee.. Jos sanoo et pitää susta vaan kaverina niin voithan vain keroa olevasi iloinen että asia tuli selvitettyä, sillä sinusta tilanne vaikutti toisenlaiselta. =)
nii, itestäki tuntus että hän vois olla kiinnostunut.. nyt tämän viikon ollut taas hiljaiseloa hänen suhteensa.. kahvilla ollaan kyllä kävästy ja näin.. tuntuu, että hän ottaa taka-askeleita, kun alan itse kiinnostumaan hänestä.. en ole mitenkään ilmaissut tätä asiaa, eli en ole pitänyt sen enempää yhteyttä kuin aikaisemminkaan.. täytyy katsoa mitä pääsiäinen tuo tullessaan ;) mutta kommailkaa ihmeessä tätä tilannetta !
- hhehee
Kyllä se on susta kiinnostunu ! Kysy suoraan ja nimenomaan just niinkuin edellinen neuvoja sanoikin, niin voit vaan sitten todeta, että hyvä, että sait selville, ku sua häiritsi ku et oikeen ollu varma mitä se susta ajattelee ni voitte jatkaa sitten kavereina kuitenkin, jos haluat,
Tai sitten toinen vaihtoehto on, että alat ite ottamaan siihen enemmän yhteyttä ja esimerkiksi tekstareissa ni rupeet vihjailemaan kaikenlaista ja katot miten se reagoi. Esimerkiksi johdattelet teijän viestittelyjen aiheita semmosiksi, että voit heittää jonkunlaista flirttiä kehiin esimerkiksi just jotain, että haluisko se tehä joku kerta jotain muutakin ku kahvitella sun kanssa. Hitto ku ihmisen pitää olla niin saaterin ujo ! Itse oon niin huono kehittämää tuommosia tilanteita, ku pelko koko ajan että saa "rukkaset ".... Ku tuntuu, että hihkuinko turhaankin ku tämän viikon tosiaan olla aika hiljaista viime viikkoon ja viikonloppuihin verrattuna, ei ole soitellut läheskään niin paljoa kuin aikaisemmin... ja itse tosiaan alan pikkuhiljaa tykästymään tähän poitsuliin ja kaipaamaan hänen soittojaan ja kahville pyyntöjä... tänään kyllä käytiin kanssa kahvilla ja yms.. .mutta täytyy tsiigailla tilanteet ! ;)) Ja kiitos teille ku ootte jaksanu lukia ja kommata, ja kyllä kiitos lisää mielellään kommauksia !
- uknhi
On selvästi kiinnostunut, mutta on epävarma, koska et itse koskaan soittele hänelle. Siispä jos olet kiinnostunut, niin kannattaa pitää yhteyttä!
Nyt oon ite kans alakanu soittelemmaa ja laittelemmaa viestiä hänelle ja vastailee kyllä iloisesti ja yms.. Mutta ku ongelma on, että en osaa kirjoittaa mitään hyviä ns. "normaaleja" tekstiviestejä.. joten nyt autatte, mitä voisin hänelle laitella, jotain aivan arkipäiväistä tai tms..? Pääsiäinen oltiin aikaslailla tiiviistii taas yhessä ja yms.. Alan itekki ehkä pikkihilijaa kiinnostammaa kaverista ;)
KOMMAUKSIA KOMMAUKSIA !
nyt tuntuu, että jäbölssi ottaa taka-askeleita, meikäläisen suhteen.. kysyi kyllä tässä viikonloppuna voisiko tulla meille yötä, mutta paniikissa vastasin että et.. ja nyt harmittaa.. ei enään soittele joka päivä kahville, mutta viesteihin vastaa kyllä heti jos jotakin kysyn tai laitan... Kuinka etenen???
APUA APUA- 12+9
Mitäs jos sä vaikka sanoisit, että saitkin järkättyä aikaa viikonlopuks ja kysyisit olisko se vielä kiinnostunu tulemaan?
- 12+9
ah lukivika iski. No kai sä sitä silti kylään voisit kysyä, jos edellisenä viikkona torjuit hätäpäissäs. Tietty muokkaa vähän kysymystä, kun heitin sen oletuksella, että tarkotit tulevaa viikonloppua etkä mennyttä..
dodih, nyt ollaan aika epämukavassa jamassa ja itellä jo vähän ehkä epämukava olo... Jätkä on melkeinpä kokonaan yhteyden pitämisen, viikonloppuisin kyllä kyselee mitä teen ja yms.. ja vastaa kyllä heti mun viesteihin kun laitan jotakin, mutta olen pyytänyt häntä viikolla kämpilleni kahville nii siihen viestiin ei yleensä vastaa mitään? ja tulee kyllä viikolla juttusille jos nähään keskustassa ja yms... kertoo, kyllä mitä on tehnyt koko päivän jossei näy missään, vaikken sitä kysykkään... ja sit yks viikonloppu sen kyydis istu sen paras kaveri (jätkä) ja sitten joku tyttö ja ajattelin dodih, se siitä nyt... mutta tuli sitten kun se tyttö oli häipynyt ja se jätkä, niin tuli mun kyytiin ja selitti heti miksi se tyttö oli istunut kyydissä.. ja ei ollut istunut hänen vaan sen toisen takia siinä... ja tuntuu, että hän on nyt vuorostaan otettu kun otan häneen yhteyttä yms... miten voisin kokeilla onko hän minu perään ? jotain hienovarasita txt, mutta en kuiteskaan paljataisi heti omaa ihastumistani...
- cxxhggt
No miten eteni?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454980Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481089- 131033
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17987Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy75940Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella8897Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2832Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah55742Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27713