Elän varmaan vielä n 40 vuotta. aika pitkä aika olla ilman kavereita, tai tyttöystävää.
Aika pas..ka nakki tää ystävätön elämä on mut eipä mahda mittää jos kohtalo on mulle suonut tälläsen elämän. Edellisessä elämässä olin varmaan tosi paha ihminen kun nyt tässä elämässä olen näin yksinäinen.
Hyvä elämä ilman ystäviä.
5
221
Vastaukset
- tiedä koska olen
Kyllä sä ystäviä löydät kun lakkaat kattomasta ihmisiä ylöspäin. Myös sellaiset on yksinäisiä jotka arvostelee muita.
- kyl mä jaksan
Mistähän johtuu et kukaan ei soita mulle koskaan ja pyydä vaikka kylääntai baariin. On mulla facebookissa paljon tuttuja mut ne on vaan tuttuja, ei todellisia kavereita. Mulle sanottiin 5 vuotta sitten et löydän kavereita ja tyttöystävän ihan varmasti ja kävinkin paljon baareissa ja tapahtumissa. Eipä löytynyt mitään. Olen huomannut et ihmiset ei tykkää minustra eivätkä halua tutustua miuun edes. Miten voi löytää mitään kun kukaan ei halua tutustua edes.?
- tiedän koska olen
Sä käyt ihan väärissä paikoissa. Lopetat tuon anteeksipyytelevän/nöyristelevän asenteen, tai alat miettimään mitä puhut, olet tai elehdit. Ja mitä tulee sun tuttaviin, anna olla tai alat itse juttelemaan niille ihmisille joihin haluat tutustua, pätee kaikkiin ihmisiin. Pitää itse olla aktiivinen, ei asiat/ihmiset aina tule ilman tilausta.
- tuttu virsi
Kuulostaa tuttuakin tutummalta laululta tuo " kyllä sinä vielä löydät kavereita jne". Se on kyllä itsellenikin niin tuttu laulu ettei ole tosikaan. Mutta olisi vaan mukava tietää että missä ne kaverit ovat. Tuo lause on juuri merkki siitä että sinua halutaan työntää vain pois, koska sehän tarkoittaa suomeksi sitä että " mene ja etsi jotain muita kavereita kunhan jätät minut rauhaan". Elikkä jos joku ihan oikeasti haluaa auttaa yksinäistä niin hänhän lupautuu itse ystäväksi eikä työnnä vain muiden luo.
- tee aloitteita
Ehkä yksi konsti olisi kirjoittaa profiililla jota voi klikata ja katsoa minkä ikäinen yms. henkilö kaipaa kaveria. JOKU voi tehdä aloitteen jos mielenkiinnon aiheet ja arvot kohtaavat.
Nettitreffeillä ei valitettavasti haeta hyviä ystäviä, eli se on eri juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2995512- 725072
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484176- 513850
- 433504
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo893133Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv733016- 422197
- 492138
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272088