Hyvä elämä ilman ystäviä.

kyl mä jaksan

Elän varmaan vielä n 40 vuotta. aika pitkä aika olla ilman kavereita, tai tyttöystävää.
Aika pas..ka nakki tää ystävätön elämä on mut eipä mahda mittää jos kohtalo on mulle suonut tälläsen elämän. Edellisessä elämässä olin varmaan tosi paha ihminen kun nyt tässä elämässä olen näin yksinäinen.

5

221

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedä koska olen

Kyllä sä ystäviä löydät kun lakkaat kattomasta ihmisiä ylöspäin. Myös sellaiset on yksinäisiä jotka arvostelee muita.

• kyl mä jaksan

Mistähän johtuu et kukaan ei soita mulle koskaan ja pyydä vaikka kylääntai baariin. On mulla facebookissa paljon tuttuja mut ne on vaan tuttuja, ei todellisia kavereita. Mulle sanottiin 5 vuotta sitten et löydän kavereita ja tyttöystävän ihan varmasti ja kävinkin paljon baareissa ja tapahtumissa. Eipä löytynyt mitään. Olen huomannut et ihmiset ei tykkää minustra eivätkä halua tutustua miuun edes. Miten voi löytää mitään kun kukaan ei halua tutustua edes.?

• tiedän koska olen

Sä käyt ihan väärissä paikoissa. Lopetat tuon anteeksipyytelevän/nöyristelevän asenteen, tai alat miettimään mitä puhut, olet tai elehdit. Ja mitä tulee sun tuttaviin, anna olla tai alat itse juttelemaan niille ihmisille joihin haluat tutustua, pätee kaikkiin ihmisiin. Pitää itse olla aktiivinen, ei asiat/ihmiset aina tule ilman tilausta.

• tuttu virsi

Kuulostaa tuttuakin tutummalta laululta tuo " kyllä sinä vielä löydät kavereita jne". Se on kyllä itsellenikin niin tuttu laulu ettei ole tosikaan. Mutta olisi vaan mukava tietää että missä ne kaverit ovat. Tuo lause on juuri merkki siitä että sinua halutaan työntää vain pois, koska sehän tarkoittaa suomeksi sitä että " mene ja etsi jotain muita kavereita kunhan jätät minut rauhaan". Elikkä jos joku ihan oikeasti haluaa auttaa yksinäistä niin hänhän lupautuu itse ystäväksi eikä työnnä vain muiden luo.

• tee aloitteita

Ehkä yksi konsti olisi kirjoittaa profiililla jota voi klikata ja katsoa minkä ikäinen yms. henkilö kaipaa kaveria. JOKU voi tehdä aloitteen jos mielenkiinnon aiheet ja arvot kohtaavat.

Nettitreffeillä ei valitettavasti haeta hyviä ystäviä, eli se on eri juttu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      299
      5512
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      72
      5072
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4176
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3850
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      43
      3504
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      89
      3133
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      73
      3016
    8. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      42
      2197
    9. Voitko sanoa jotain

Hellää?
      Ikävä
      49
      2138
    10. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      27
      2088
    Aihe