Olin "treffeillä" ujon miehen kanssa. Itse asiassa nähtiin ja juteltiin muutaman kerran yhteisen tuttavan luona ja sitten mies kutsui mut kylään.
Hän oli ottanut pari kaljaa rohkaisuksi. Juteltiin koko ilta ja hän istui toisessa sohvassa ja minä toisessa. Lopulta sanoin, että kyllä hän voi tulla viereenkin istumaan. No, sit hän kökötti kiltisti mun vieressä ja lopulta sanoin, että voi pitää kädestäkin kiinni. No hän piteli mua vähän aikaa kädestä ja sit kaatoi minut (ja itsensä) pitkälleen siihen sohvalle. :D
Jäin sit yöksikin ja nukuttiin hänen kapeessa sängyssään vierekkäin ja oltiin kiltisti. :)
Aika hassua ja söpöä se oli.
Treffit ujon miehen kanssa
42
2153
Vastaukset
- poju
Mä olsin pyytänyt seksiä. Ujous lähtee seksiä harrastamalla.
- Reipas Mies
Jos mies ei saa olla oma itsensä, eli toisin sanoa panoeinojen rohkeus kroolata muijien liiveihin on "paras tapa" niin mitä valitatte naiset?
En ymmärrä tätä nyky ihmisten tapaa nukkua yötä treffiensä jälkeen yhdessä jollei sitä kipinää tule seksiin asti pääsemiseen.
Siis treffithän on miehen show markkinoida itseansä naiselle oli mies ujo tai ei.
Nämä manööverit joilla se naisen kipinä herää on vain ujoille miehille usein liikaa rohkautta vaativia. Usein ujon miehen olisi parempi mennä suoraan asiaan tyyliin "moi tulit tänne- juotko jotain vai mennäänkö sänkyyn heti". Kato ei mene koko ilta kyräilyyn jos ei natsaa ja muija häipyy niin loppu ilta vaikka rallia taivaskanavilta katsoen sitten.- Tositarina
Minä en ainakaan valinnut, meillä oli kiva ilta. Oli mukava myös nauttia läheisyydestä vierekkäin nukkuen, se kävi hyvin meille molemmille. Koska minulla oli jo aikaa siitä, kun olin saanut kokea läheisyyttä ja miehellä taas ei ollut ollenkaan aikaisempia suhteita tms. niin tää oli ihan sopivaa etenemistä. Ei ollut kyse kipinän puutteesta.
Muutenkin aika törkeää ajatella, että miehet ei halua mitään muuta, kuin päästä "lempimään". Tämäkin mies oli aika yksinäinen ja se juttelupuoli oli tärkeä. - Tositarina
Tositarina kirjoitti:
Minä en ainakaan valinnut, meillä oli kiva ilta. Oli mukava myös nauttia läheisyydestä vierekkäin nukkuen, se kävi hyvin meille molemmille. Koska minulla oli jo aikaa siitä, kun olin saanut kokea läheisyyttä ja miehellä taas ei ollut ollenkaan aikaisempia suhteita tms. niin tää oli ihan sopivaa etenemistä. Ei ollut kyse kipinän puutteesta.
Muutenkin aika törkeää ajatella, että miehet ei halua mitään muuta, kuin päästä "lempimään". Tämäkin mies oli aika yksinäinen ja se juttelupuoli oli tärkeä.Korjaus: Minä en ainakaan valittanut!
- hjdjdk
Tositarina kirjoitti:
Muutenkin aika törkeää ajatella, että miehet ei halua mitään muuta, kuin päästä "lempimään". Tämäkin mies oli aika yksinäinen ja se juttelupuoli oli tärkeä.Minua naisena ärsyttää, että joidenkin miesten mielestä ei ole mitään muuta tapaa selvittää kemioita kuin mennä sänkyyn? Kyllä niitä kemioita on tai ei ole siitä huolimatta heilutteleeko lakanoita vai ei. Mikä kiire sinne sänkyyn aina on? Itse tahtoisin hieman tutkailla tilannetta ja ottaa asiat kaikessa rauhassa, tutustua toiseen vähän aikaa.
- Tositarina
hjdjdk kirjoitti:
Minua naisena ärsyttää, että joidenkin miesten mielestä ei ole mitään muuta tapaa selvittää kemioita kuin mennä sänkyyn? Kyllä niitä kemioita on tai ei ole siitä huolimatta heilutteleeko lakanoita vai ei. Mikä kiire sinne sänkyyn aina on? Itse tahtoisin hieman tutkailla tilannetta ja ottaa asiat kaikessa rauhassa, tutustua toiseen vähän aikaa.
Niin ja kun sitä "kemiaa" on, niin se kädestä pitäminen ja muu pieni kosketus tuntuu ihanalle. Itse ainakin tykkään nauttia ensin siitä ja viipyä hetken siinä vaiheessa
- gdjlgldgld
hjdjdk kirjoitti:
Minua naisena ärsyttää, että joidenkin miesten mielestä ei ole mitään muuta tapaa selvittää kemioita kuin mennä sänkyyn? Kyllä niitä kemioita on tai ei ole siitä huolimatta heilutteleeko lakanoita vai ei. Mikä kiire sinne sänkyyn aina on? Itse tahtoisin hieman tutkailla tilannetta ja ottaa asiat kaikessa rauhassa, tutustua toiseen vähän aikaa.
Monilla naisilla tuntuisi olevan erilainen käsitys kuin sulla. Eli jos ei sänkyyn pyri suhteellisen nopeasti, homma raukeaa siihen.
Eikä noihin puheisiin edes aina voi luottaa, että "ei ole mikään kiire sänkyyn". - Bimbo Lola Lollotin
hjdjdk kirjoitti:
Mies pitää koeajaa heti. Turhaa tuhlata aikaa johonkin pienimunaiseen nysväkkeeseen jonka kanssa ei sänkyhommat toimi ja joka ei osaa käyttää edes anustappia oikeaoppisesti. En todellakaan jaksa kädestä pitäen opettaa kaikkia kottikärryasentoja ja muita jotka kuuluu perusjuttuihin. Jos ei kemiaa ole heti, eli jos ei heti nussita, niin next please!
- Oma napa edellä
gdjlgldgld kirjoitti:
Monilla naisilla tuntuisi olevan erilainen käsitys kuin sulla. Eli jos ei sänkyyn pyri suhteellisen nopeasti, homma raukeaa siihen.
Eikä noihin puheisiin edes aina voi luottaa, että "ei ole mikään kiire sänkyyn".Sulla on sun käsitykset naisten käsityksistä. Pidä ne, kun niistä tykkäät. Mutta älä syötä niitä muille naisille, vaan kuuntele, mitä he sanovat. Vuorovaikutus ON KAIKEN ALKU.
- ed.
Oma napa edellä kirjoitti:
Sulla on sun käsitykset naisten käsityksistä. Pidä ne, kun niistä tykkäät. Mutta älä syötä niitä muille naisille, vaan kuuntele, mitä he sanovat. Vuorovaikutus ON KAIKEN ALKU.
Lue sekin kohta, että monilla, ei kaikilla naisilla. Olen kuitenkin ollut useamman naisen kanssa deiteillä kuin melkein kaikki naiset, tiedän asiasta jotain.
- hö...;P
"En ymmärrä tätä nyky ihmisten tapaa nukkua yötä treffiensä jälkeen yhdessä jollei sitä kipinää tule seksiin asti pääsemiseen. "
No mitä vikaa?
Pakkoko sitä heti on alkaa sekstailemaan, minä ainakin nautin ihan vain siitä lämmöstä ja läheisyydestäkin. Toki voin myös harrastaa seksiä, mutta jos kummasta tahansa tuntuu, että ei välttämättä, niin voidaan sitten vain nukkuakin...siis jos kipinää kuitenkin on sen verran, että viihtyy toisen seurassa ja haluaa sen toisen yöseuraksikin. - Kessua tutuille
Tositarina kirjoitti:
Muutenkin aika törkeää ajatella, että miehet ei halua mitään muuta, kuin päästä "lempimään". Tämäkin mies oli aika yksinäinen ja se juttelupuoli oli tärkeä.No, miehenä en oikein ymmärrä tätä yhdessä nukkumisen tai "nukkumisen" ideologiaa etenkin, jos kyse on vasta ensitreffeistä. Ei tulisi noin äkkiseltään edes mieleen ehdottaa naiselle moista. Ai niin, mutta eihän nykyisin ihmiset osaa deittalla(kaan) järkevästi...
"Kyllä niitä kemioita on tai ei ole siitä huolimatta heilutteleeko lakanoita vai ei. Mikä kiire sinne sänkyyn aina on? Itse tahtoisin hieman tutkailla tilannetta ja ottaa asiat kaikessa rauhassa, tutustua toiseen vähän aikaa."
No, ei ne "kemiat" synny ainakaan väkisin deittailemalla, vaikka moni ihminen niin luulee. Nykyisin ihmiset ovat malttamattomia, ja kaiken tarttis tapahtua nyt ja heti. Rohkenen väittää, että kyllä se mielenkiinto syntyy pikemminkin kaikenlaisen yhdessä tekemisen merkeissä ajan kanssa, jos on ylipäätänsä syntyäkseen. Siinä mielessä teennäinen ja väkisin yritetty deittailu ei ainakaan tuo pidemmän päälle pysyviä tuloksia. - 19cm
Bimbo Lola Lollotin kirjoitti:
Mies pitää koeajaa heti. Turhaa tuhlata aikaa johonkin pienimunaiseen nysväkkeeseen jonka kanssa ei sänkyhommat toimi ja joka ei osaa käyttää edes anustappia oikeaoppisesti. En todellakaan jaksa kädestä pitäen opettaa kaikkia kottikärryasentoja ja muita jotka kuuluu perusjuttuihin. Jos ei kemiaa ole heti, eli jos ei heti nussita, niin next please!
Yäk, toivottavasti sinä lehmä et ole osunut kohdalleni. Kyllä minäkin miehänä haluan katsoa mihin munani tyrkkään, se pärstäkertoin ei ole parasvaihtoehto. Toi sun puhe tyylis olisi luokkaa voit jatkaa matkaa.
Naiselta odottaa muutakin kuin jalatkohti kattoon... - Hunteri
19cm kirjoitti:
Yäk, toivottavasti sinä lehmä et ole osunut kohdalleni. Kyllä minäkin miehänä haluan katsoa mihin munani tyrkkään, se pärstäkertoin ei ole parasvaihtoehto. Toi sun puhe tyylis olisi luokkaa voit jatkaa matkaa.
Naiselta odottaa muutakin kuin jalatkohti kattoon...Eiköhän Bimbo Lola Lollotin ole lähinnä takkutukkainen trolli. Tosin on sitä munaa saattanut silti tulla tyrkittyä, ken tietää...
- ehkäpä näin
Aiotko ilmoittaa miehelle, että kemiat ei kohdanneet?
- ap.
Aion vaikka harmittaakin.
- Tositarina
ap. kirjoitti:
Aion vaikka harmittaakin.
Äläpäs feikkaa!
- joku ujo mies
Voi kuinka söpöä :), pääsispä itsekin joskus kokemaan läheisyyttä :(
- joku ujo mies
Tulisin sun pöksyihisi.
- joku ujo mies
joku ujo mies kirjoitti:
Tulisin sun pöksyihisi.
korjaan: omiin pöksyihini
- The Rat
joku ujo mies kirjoitti:
korjaan: omiin pöksyihini
Pikku jöpötys on söpöä ujolla miehellä. Buaaaaahhahaahhahahahhah. Ei vaan. Eihän sitä nauramatta kukaan katsoisi.
- joku ujo mies
joku ujo mies kirjoitti:
Tulisin sun pöksyihisi.
Taas joku on feikkaamassa...
- täysin nolla
Mitä on läheisyys? Enpä ole sit kokenut sitä sen kun joskus silloin muinoin kun parta ei vielä kasvanut. Eikä tästä maasta löydy naista joka haluais edes halata mua.
- Big Mama
Nyyyyyhhhhyyyhhyy. Voi raukkaa. Tuu tänne niin halataan.
- Reipas Mies
"Itse tahtoisin hieman tutkailla tilannetta ja ottaa asiat kaikessa rauhassa, tutustua toiseen vähän aikaa. "
Tottakai. Mutta tutustumis homma deitti naiseen pitää pitää ordningissa eli ei kyräillä, lähikosketusta naiseen tsekkaa reaktiota yms- tasainen eteneminen koko ajan. Homman saa stopata ja kysyä naista ulos toisen kerran. Riski on että dooris ja seksin mahdollisuus häipyy sen siliän tien jos kipinä ei ole tarpeeksi hyvin pohjustettu. Tuo etäällä istuminen on sitä kyräilyä ja kipinättömyyttä.
Olen old school mies siinä että ekoille treffeille ei kuulu vielä seksi, joten siksi sen jälkeen yhdessä nukkuminen on outous- kun "sinne asti on päästy" mutta mitään ei tapahdu.....
Naiset tässä haluavat niin selvästi tehdä ekana kamumiehen jota saa katsoa muttei pussata ja sitten alkavat katella sivusta sitä toista rohkeampaa nopeammin lämpeävää miestä. Nähty, koettu ja tuttu juttu.
Kiitos miikoista, näin se menee kun on yleisö hereillä. - mustispeppers
Aivan ihana tarina! :) Mäkin tahtosin tuollaista :)
- Hyvä ihminen
Komppaan, ujohkona miehenä. Taivaallinen tarina!
- lkjfta
Tuollaisia AP:n kaltaisia naisia tarvitaan lisää! :D
(Kumminkin tuo oli vain jonkun ujon miehen fantasia.) :(- :)))
Hys, naisia pitää kannustaa treffeille ujojen miesten kanssa ja luoda siitä uusi trendi.
- Hyvä ihminen
:))) kirjoitti:
Hys, naisia pitää kannustaa treffeille ujojen miesten kanssa ja luoda siitä uusi trendi.
Agree!
- Tositarina
Ei tää ollut fantasiaa vaan ihan oikeesti tapahtunut.
Ja olen nainen ihan päästä varpaisiin. :)
Tämän biisin se mies halusi omistaa mulle:
http://www.youtube.com/watch?v=lvswMjA-o0s - Kar. U. Totuus
:))) kirjoitti:
Eikä. Jos mies ei onnistu itselleen naista saamaan, niin olkoon sitten ilman. Jos on niin ujo että se haitaa elämistä, niin sitten sille ujoudelle pitää tehdä jotakin. Ei voi olettaa, että kaikki muut muuttuvat.
- Anaali T Otus
Kar. U. Totuus kirjoitti:
Eikä. Jos mies ei onnistu itselleen naista saamaan, niin olkoon sitten ilman. Jos on niin ujo että se haitaa elämistä, niin sitten sille ujoudelle pitää tehdä jotakin. Ei voi olettaa, että kaikki muut muuttuvat.
Kyse on lienee suvaitsevaisuudesta. Onko liikaa vaadittua että ihmisiä aletaan hyväksymään sellaisenaan sen sijaan että toistellaan jotain kivikautisia arvoja miehestä Miehenä eikä mikkihiirenä.
- Hyvä ihminen
Tositarina kirjoitti:
Ei tää ollut fantasiaa vaan ihan oikeesti tapahtunut.
Ja olen nainen ihan päästä varpaisiin. :)
Tämän biisin se mies halusi omistaa mulle:
http://www.youtube.com/watch?v=lvswMjA-o0sAika tunteeton renkutus minusta. Rauli on silti aika kingi legenda.
- Ihmebantuuu
Hyvä ihminen kirjoitti:
Aika tunteeton renkutus minusta. Rauli on silti aika kingi legenda.
On pakko..
http://youtu.be/yuS6wYO4ocU?t=2m49s
- sinkku 86
Vähän muistuttaa sitä naiivia nelisilmämuijaa joka luuli että olin siihen ihastunut kun olin pari kertaa sattumalta istunut sen vieressä luennolla.
Vähän niinkuin salkkareiden Roosa aikanaan mutta huomattavasti laihempi. - kokenut_mies_38v
Nämä on näitä ihania juttuja yhteisistä öistä söpöjen miesten kanssa samassa sägyssä ilman että mitään tapahtui. Tällaiset miehet ajattelevat muutakin kuin seksiä, osaavat jutella ja olla sivistyneitä ja vaikka mitä. Hyvä niin ja molemmilla on varmasti mukavaa, mutta tämä ei todellakaan ole mikään kaava suhteen aloitukselle, paremminkin päin vastoin. Se on kaava jonkinlaisen uskotun kaverimiehen rooliin.
Ei tarvitse kuin katsoa ympärilleen nähdäkseen mistä ne todelliset suhteet syntyvät. Ne syntyvät jonkinlaisesta konfliktista naisen päässä, miehen tilannetajusta ottaa oma roolinsa, naisen "se vei multa heti jalat alta" -tunteesta ja miehen kyvystä viedä nainen sitä myöten turhia viivyttelemättä tuhannenteen taivaaseen.
Lopettakaa puheet tuntikausien "jutteluista" ja muista "kemioiden kohtaamisten" selvittelyistä. Noista tilanteista ei suhteita synny, sen olen oppinut. Ne syntyvät sekunnin murto-osassa miehen näkemisen jälkeen naisen päässä jostakin vaistosta, jota eivät miehet ymmärrä, vaikka jotkut sitä menestyksellisesti osaavatkin hallita. Ja luulenpa että naiset ymmärtävät oman toimintansa päälle vielä vähemmän kun yrittävät sitä aina peitellä rationaalisten selitysten varjolla!- sienestäjä x
Mutta..kun taas minä naisena ajattelen että tuo on oikea tapa lähestyä.En minä ainakaan halua seksiä tuntemattoman kanssa.Yksinkertaisesti en suostu seksiin vieraan kanssa.Ehkä olenkin sen vuoksi yksin mutta minusta asiat alkavat väärästä päästä jos aloitetaan seksistä.Joten kokeneella miehellä on kokemuksia tietynlaisista naisista mutta ei niistä toisenlaisista naisista.Ja kyllä minusta sen uskotun kaverimiehen roolin jälkeen vasta se seksisuhde on mahdollinen,hyvinkin mahdollinen.Miehet eivät halua odottaa ja menevät sellaisen naisen luo joka valmis seksiin,miehet antavat naiselle anteeksi tämän luonteen viat,hankalan luonteen ja jopa ilkeilyn koska nainen antaa seksiä.Kiltit ja ujommat naiset jäävät yksin vaikka suhde heidän kanssaan olisi todennäköisesti onnistuneempi.Miehet ovat tässä asiassa hyvin tyhmiä.Yksinkertaisesti hormonit määräävät ja aivot jäävät kotiin.Sitten valitellaan että kun akka on sellainen ja tällainen.Ei ole katsottu toisen luonnetta ja toisen sydäntä.
- Lissu03
sienestäjä x kirjoitti:
Mutta..kun taas minä naisena ajattelen että tuo on oikea tapa lähestyä.En minä ainakaan halua seksiä tuntemattoman kanssa.Yksinkertaisesti en suostu seksiin vieraan kanssa.Ehkä olenkin sen vuoksi yksin mutta minusta asiat alkavat väärästä päästä jos aloitetaan seksistä.Joten kokeneella miehellä on kokemuksia tietynlaisista naisista mutta ei niistä toisenlaisista naisista.Ja kyllä minusta sen uskotun kaverimiehen roolin jälkeen vasta se seksisuhde on mahdollinen,hyvinkin mahdollinen.Miehet eivät halua odottaa ja menevät sellaisen naisen luo joka valmis seksiin,miehet antavat naiselle anteeksi tämän luonteen viat,hankalan luonteen ja jopa ilkeilyn koska nainen antaa seksiä.Kiltit ja ujommat naiset jäävät yksin vaikka suhde heidän kanssaan olisi todennäköisesti onnistuneempi.Miehet ovat tässä asiassa hyvin tyhmiä.Yksinkertaisesti hormonit määräävät ja aivot jäävät kotiin.Sitten valitellaan että kun akka on sellainen ja tällainen.Ei ole katsottu toisen luonnetta ja toisen sydäntä.
On turhaa tuhlata aikaa miehen joka osoittautuukin pienimunaiseksi. Kyllä mies pitää koeajaa heti ja päättä jatkosta siltä pohjalta.
- sinänsä kivaa, mutta
Tässä panosaaran innostunut tarina siitä, miten ujon miehen kanssa ollaan. Hänelle kuriositeettimainen kokemus (hassua ja söpöä/oltiin kiltisti), mutta ujolle miehelle ehkä hyvinkin tärkeä. Mitään vakavaa tästä ei synny, vaan panosaara kyllästyy ujoon mieheen nopeasti ja lähtee etsimään jännitystä muualta. Ujon miehen sydän särkyy ja hän ajattelee naista ainakin puoli vuotta.
- jlkh
Ja sinä suorastaan toivot että näin käy, ettei vaan tarvitse vaihtaa mielipidettä siitä, miten atm on tuomittu ikuiseen yksinäisyyteen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455030Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121590Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481189Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101119- 131093
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2862Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57769Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27733