Terve
Mitäs siellä taas itketään että työttömyys on karmeeta ja ei oo duunia. Perskatti, saatte ilmaiset vuokrat ja ruuat, ja kehtaatte itkeä. Mä ainakin nautin työttömyydestä. Kattelen leffoja, nain eukkoja ja syön hyvin! En meinaa enää koskaan mennä töihin, kyl tää on kivaa!
Työttömyys on ihanaa, lopettakaa se murjoitus.
26
784
Vastaukset
- gwegewg
Entäs miten aiot selvitä siitä kun sulle jossian kohtaa (3kk päästä) pakotetaan meneen orjatöihin 9€/päivä muut tuet ja jos et mene menetät tukesi.
Onhanse kivaa, mutta nuo 9€ harjoittelut pitää lopettaa.- nautin elämästä!
Ei minua ainakaan ole pakotettu mihinkään viimeiseen kahdeksaan vuoteen. Ja työttömyys on tosiaan ihmisen parasta aikaa. On vain yksi elämä, sitä ei kannata tuhlata työntekoon.
- justsaying
Ihan vaa tiedoks 9e on sumessa keskiverto tuntipalkaa korkeammalla...
- köllötin
ei niitä 9e hommia putkessa olevat joudu tekee...
- Mikki
...jep. Kivaahan se työttömyys on. Kivempaa on kuitenkin ajella moottoripyörällä, moottorikelkalla ja uudella autolla. On myös kiva käydä välillä Floridassa, Thaimaassa tai vaikkapa Brasiliassa. Kivaa on myös asua parin hehtaarin tontilla olevassa kartanomaisessa omassa kivitalossa ja katsella leffoja, naida eukkoja ja syödä hyvin! Kun telkkari käy pieneksi on kiva valita uusi telkkari selailematta tarjouskuvastoja...hitto, tää työnteko kotona ,siihen aikaan vuorokaudesta kun huvittaa tätä muutama tunti hyvällä palkalla tehdä, on sitten rasittavaa hommaa. Taidan lähteä aamukaljalle...
- Haaveissa vainko oot
Saahan sitä haavella, vaikka eukkojen naimisesta. Mutta totuus taitaa olla toisenlainen: ei ota eteen ei sitten edes kenkälusikkaa apunakäyttäen.
Ja tuo reissuaminenkin on pelkkää haavetta. Vanhalla ruosteisella munamankelilla reissataan halvimpaan kauppaan katsomaan, josko löytyisi eineksiä varustettuna punaisella ale-lapulla...
Aamukaljalle lähteminen taas tarkoittanee kurkistusta kiljupänikkään, olisiko sihinä jo loppunut ja sitä rataa.
- kuu/maa
ok-talo,1600 neliön puutarha tontilla, volvo vm2010, taulutv pioneer 42'', tuplakokoinen huvimaja kaikin maustein, rotukissa,rahaa sopivast, siis ei tarvi katsella hintoja. työtön, ja hyvin menee, töihin ei enää tarvi mennä.
- Täysin kyllästynyt
Ahdistaa olla työtön kun käy aika pitkäksi, tuntee itsensä hyödyttömäksi ja tietää ettei koskaan saa enempää rahaa käyttöönsä kuin sen sos. tuen. Sitä on ikuisesti( tai niin kauan kuin on työtön) sidottu tallaamaan lähikaupan ja kämpän väliä eikä koskaan voi tehdä mitään kun ei ole rahaa. Mut ei silti. olen myös ollut töissä 9-10 egen tuntipalkalla ja se se vasta itsensä huijaamista onkin! kuka määrittelee ihmisarvon? miksi toiset ei saa mitään tekemällä paskimmat työt kun taas toiset käyvät tärkeitä neuvootteluja hienoissa rafloissa ja ovat muutenkin niin tärkeitä ja muovisia ja sulkeneet ajat sitten silmänsä näiden orjiensa ahdingolta.
- asgghh
Meikäläinen on hiljalleen pääsemässä sisään näihin johtoportaan hommiin. En kyllä ymmärrä mistä sitä megapalkkaa niille maksetaan. On se niin kevyttä istua kokouksissa verrattuna siihen, että pitäisi oikeasti saada jotain näkyvää tulosta aikaiseksi. Tietysti ideoida pitää osata ja niin edelleen, mutta ideat syntyvät laiskotellessa, eikä esimerkiksi jotain järkyttävän karmeaa ohjelmointikoodia väännettäessä...
- -truth-HURTS
Mites sitte tulevaisuudessa?
- fghb
Mitkä v*tun ilmaiset vuokrat? Vai käytkö sossussa? Just ton takia kaikkia työttömiä pidetään olevinaan laiskoina, ihan kuin se olisi niiden syy että fiksuja työnantajia ei ole.
- kannipaali
mutta poikuus on viel mukavaa pojat ei esim pelkää mitää pojat kasvattaa lihaksii pojat ei lihone ainakaan en oo lihonut yhtäää
- ja
markustapani karhu...myös.
- ex puolison elätti
En mä saanut työttömänä mitään, kyllä nyt töissä paljon enemmän on rahaa kuin työttömänä nyt. Harrastuksia piti kyllä vähentää, enää ei ehdi lukea, lenkkeillä ja täyttää sanaristikoita niin paljon. Ei maksa paljon mitään nuo!
- nonono
Haist sinä ----läjä iso sellainen. Luuseri olet kun et työtä kaipaa. Itse ottaisin kiljuen vastaan. Tylsää katella leffoja! Opettelisit sinäkin EDES kirjoittamaan. Murjotus, ei murjoItus!!!!!! Idiootti!!!! Suomi24 mode????
- Syrjäytynytkö?_Pyh!
Samaa mieltä aloittajan kanssa. Me ollaan maapallolla vain tietyn ajan , joten miksi käyttää suuri osa päivästä johonkin, mikä ei miellytä? Minä ainakin olen onnellinen näin työttömänä, erittäin onnellinen. Ei tule sunnuntain jälkeen sellaista oloa, että voi ei huomenna töihin. Saa herätä miten huvittaa ja jos tuntuu niin saa valvoa vaikkapa läpi yön ja nukkua päivällä. :DToki rahaa on vähemmän, mutta ei se itketä. Pystyy kuitenkin sisustamaan, harrastamaan, syömään hyvin, kun katsoo mihin rahansa tökkää. Tuntee olevansa vapaa! :)
- Syrjäytynytkö?_pyh!
Lisäyksenä vielä, että jos löytäisin unelma ammatin, johon olisi intohimo, niin totta kai silloin menisin töihin. Tosin vahvasti epäilen, että en ole sellainen kahdeksasta neljään ihminen, olen enemmän hieman taiteilija, josta tulisi kenties joskus ammattini. Huomautuksena että olen kyllä kouluttautunut erääseen ammattiin, mutta nyt se ei enää tunnu omalta. En halua mennä vain johonkin työhön, jotta työkkäri olisi iloinen ja saisi minut listoiltaan pois ja olisi kerrottavaa niille rakkaille sukulaisille, jotka jaksavat aina puoli tahallisesti vinoilla, kysyen joka kerta, oletkos löytänyt töitä, eikö sinun pitäisi nyt mennä jonnekkin? Se onkin hassua, kun tuntuu että ulkopuoliset ovat paljon enemmän "huolissaan" ja jaksavat juoruta miksei tuo ole töissä!! Itse en siitä jaksa välittää, mitä muut ajattelevat. Mikä on lopulta se elämän tarkoitus? Sekö, että kaikki ihmiset käyvät töissä, hankkivat omakotitalon, hienon auton, pari pentua,kulissin ja lopulta avioeron ja sitten jäädään eläkkeelle voivottelemaan kuinka elämä jäi elämättä. Onko työ ihmisarvon mittari? Tuntuu että työttömiä vähätellään, milloin ne leimataan juopoiksi, laiskoiksi, yhteiskunnan eläteiksi, alakastiksi. Esimerkki juoppoudesta, maamme päättäjät kansanedustajat saavat olla humalassa jopa töissä, mutta annas kun työtön aikoo ottaa sauna juomaksi kokonaisen mäyriksen, niin johan se työtön on jo juoppo! Vähintään.
ihmeellistä,että jos olisi vaikka töissä työpaikassa, jossa lasketaan tulitikkuja, niin sitä ihmistä yhteiskunta arvostaisi enemmän kuin työtöntä. Miksi maailmassa ei saisi olla osa ihmisistä työttömiä ja miksi se vituttaa työssäkäyviä niin paljon, että he repivät hiuksensa päästä, kun työtön sillä aikaa hymyilee...:)
- ainakin kommentien m
päivän paras
- viideltä sunaan ja
lauantai on paras
- se on se vyömiehen
viideltä sunaan ja kirjoitti:
lauantai on paras
kuudelta putkaan
- päivän klassikko
johtaa myös tilastoja tänään
- päivän klasikko
aina parempi kuin vyötön
- huomauttajasi
''Ihan vaa tiedoks 9e on sumessa keskiverto tuntipalkaa korkeammalla... ''
Tuossa ketjun alussahan oli puhetta, että joku saa 9 euroa PÄIVÄSTÄ pakkoharjoittelussa. Ei tunnilta, vaan koko päivältä. - Bitchzilla
Pöllöttin, oon aivan samaa mieltä! :)
Ei tulis mieleenkään valittaa, ihana kun ei ei tarvi tehdä mitään - JH
VAI IIN
- Jk
Ninkö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11536Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras911450Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221031Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva182877Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2767Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42721- 101718
Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks28718- 7684
- 60673