Salilla joskus näkee ihmisiä, joilla on tankoon pehmike kun kyykkäävät. Itselläni kyllä rauta nousee, mutta käy niin prkeleesti yläselän hermoille se kova tanko. Olenkin käyttänyt tyynyä tai pyyhettä pehmikkeenä, mutta kun siihen on olemasssa se oikea pehmikeputkilokin, joka tulee tarroilla kiinni. Mistä niitä saisi ja moniko käyttää, edut ja haitat?
-Mielestäni ei ole mitään järkeä pilata treenituntumaa ja nautintoa äijjäilemällä ja masokistimäisesti kivulla treeniä haittaamalla.
Mistä pehmike tankoon kyykkääjälle?
9
420
Vastaukset 9
- 68-v
Fyllingeillä menee tuntuma.
Minulla ei ole koskaan ollut mitään hankaluuksia.
Olkapäät taakse ja tanko lapaluiden päälle niin hyvin menee.- Suosittelen lämpimästi
No se on oikeilla miehillä hermosto joillakin sellainen, että kannattaa käyttää pehmustetta. Saapahan keskittyä lihastuntumasn ja vii sadomasia harrastaa muualla kuin salilla.
Ufs myy ainakin niitä. Hinta 15€ about. - 68-v
Suosittelen lämpimästi kirjoitti:
No se on oikeilla miehillä hermosto joillakin sellainen, että kannattaa käyttää pehmustetta. Saapahan keskittyä lihastuntumasn ja vii sadomasia harrastaa muualla kuin salilla.
Ufs myy ainakin niitä. Hinta 15€ about.Ketkä tarvitsevat, ne käyttäkööt!
Olen joskus piruuttani kokeillut ja ainakin minulla menee tuntuma tankoon.
Olkapäät taakse ja tanko lapojen päälle on riittänyt minulle ilman mitään särkyjä! - lämmintä kakkaa
Suosittelen lämpimästi kirjoitti:
Ufs myy ainakin niitä. Hinta 15€ about.Sullahan on kakkaa pyllyssä!
- alan mies 73
Treenaa epäkkäitä, siinä sulle pehmuste!
- Gyyggy
Risikeppi voi treenata ilman pehmustetta, mutta karbaasi tarvitsee tankoon pehmikkeen tai jonkun paksun hupparin jonka huppu on se pehmike. Jos ette tiedä, niin lihas on todella hermoinen kudos. Itse käytän pehmustetta, koska haluan treenata t-paidassa.
- hermoinen kudos
Gyyggy kirjoitti:
Risikeppi voi treenata ilman pehmustetta, mutta karbaasi tarvitsee tankoon pehmikkeen tai jonkun paksun hupparin jonka huppu on se pehmike. Jos ette tiedä, niin lihas on todella hermoinen kudos. Itse käytän pehmustetta, koska haluan treenata t-paidassa.
Sulla on kakkaa pyllyssä.
- 68-v
Vaihtoehtona etukyykky!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l267858- 67665
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni40631Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34548- 51487
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona30440En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45437- 30434
- 38426
- 45417