Pitäisi löytyä musta, ohut, kevääseen/kesään sopiva? en löydä netistä mistään :(.
osaisiko joku neuvoa?
Ulkoilupuku miehelle koko 58
epätoivoinenkohta
2
142
Vastaukset
- ramir
mulla oli kerran just tuollainen,aditaksen musta ulkoilupuku jossa oli takin hihoissa valkoiset pitkät raidat olkapäiltä hihansuuhun asti,housut oli täys mustat ja en muista kokoa olikos se senteissä ilmoitettu vai numerokoolla mut oli todella suuret ja tilavat ja mukavat ja tosi lujat,kesti ainakin 3v vuotta ja oli lähes päivittäisellä käytöllä,ostin muistaakseni jostain hämeenlinnan liikkeestä mut en muista mistä,aditas merkkinen se kuitenkin oli
- janttu
Miun mies löysi bigoliverista, tosin on kokoa 72..oli ohut, semmoinen verkkovuori sisäpuolella muttei muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2002665
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1252476En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761688Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2021215Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va561159- 471088
- 99991
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6803- 106798
- 46793