Valihtisitteko mielummin tälläisen sielultaan kauniin ja ulkomuovoltaankin (o) (o) kovasti kehutun naisimmeisen tiältä päin jostain vaikko jonkun ruman pinnallisen naikkosen, jolla on sielukin sysimusta ja ruma eikä ollenkaan ole yhtä ihana kuin minä? =OP
Olkaa rehellissiä, luppaan etten suutu =OP
Halko-Miekkoset, huomijjooo!
12
<50
Vastaukset
- spot
Vastauksia tänne sassiin, tai veän turpiin kaikkia, paitti jos on herkkähymmyisiä joukosa =o) Ne laitan pulloon, kjiäh, kjiäh ;oP
- alko-miekkonen
Valitsisin sen naikkosen.
- spot*
Krääääääääääääääk, hajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaazzzzzzzzzzzz >8O(
Noin, ny se miekkonen ei sano enää mittää =o) Mitä ol tuommoi kuivan kesän orava, jäi vuan märkä rätti jälel..
Rohkeesti vuan, seuraava potilas =o)
- ;-)
Ottasin sen sielultaan (o) (o) kauniin :-)
- sala-spot ;o)
Muiskuli, muiskis, on siul kyl hyvä maku naisimmeisistä =O) Taiat olla aika herkkä hymmyinenkin, mitä nikkilöö kahtellee ='O) Olet selvästi älykäs komistus, näjen sen jo het kohta ja täs viel *halin ruttaus* ettäs tiiät.. Nyt viel kun saatais tuo mun vanhaks jo käyvä ukon rutjake pois nurkista kuleksimasta, niin voisit tulla ja pärräyttää kahveelle tänne meikäläisen maisemmiin ;O) Ja halot oli kunnosa myös? =OP
- ?
sala-spot ;o) kirjoitti:
Muiskuli, muiskis, on siul kyl hyvä maku naisimmeisistä =O) Taiat olla aika herkkä hymmyinenkin, mitä nikkilöö kahtellee ='O) Olet selvästi älykäs komistus, näjen sen jo het kohta ja täs viel *halin ruttaus* ettäs tiiät.. Nyt viel kun saatais tuo mun vanhaks jo käyvä ukon rutjake pois nurkista kuleksimasta, niin voisit tulla ja pärräyttää kahveelle tänne meikäläisen maisemmiin ;O) Ja halot oli kunnosa myös? =OP
Vanhaksi käyvä? Eiko älvee ole alle kolmekymppinen?
- krääk
? kirjoitti:
Ole vaiti, hää on miul liian vanha ja uuniin pessään tarttee muutenkin uutta halkoo laittoo välillä, etkös sitä tiiä? =OP
- :D
sala-spot ;o) kirjoitti:
reps!
- ...
? kirjoitti:
On se vielä hyvän aikaa alle 30. :-)
- ...
sala-spot ;o) kirjoitti:
Heh, pöhlöpää on sulla ainakin hirteistä huumoria. Naurattaa näin työpäivän päätteeksi. :-D
- spot
... kirjoitti:
On se vielä hyvän aikaa alle 30. :-)
Krääk, mutta ei alle 20, kohta kiikkustuolisa =0p
- ...
spot kirjoitti:
Krääk, mutta ei alle 20, kohta kiikkustuolisa =0p
Ei ole alle 20, on yli. Ei taida ihan pian kiikkustuolia kaivata. Nuori mies vielä jaksaa istua keinumattakin. ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial91666Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1301661Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2521188Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2071053- 128929
- 284880
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3877- 10865
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49858