Valihtisitteko mielummin tälläisen sielultaan kauniin ja ulkomuovoltaankin (o) (o) kovasti kehutun naisimmeisen tiältä päin jostain vaikko jonkun ruman pinnallisen naikkosen, jolla on sielukin sysimusta ja ruma eikä ollenkaan ole yhtä ihana kuin minä? =OP
Olkaa rehellissiä, luppaan etten suutu =OP
Halko-Miekkoset, huomijjooo!
12
<50
Vastaukset
- spot
Vastauksia tänne sassiin, tai veän turpiin kaikkia, paitti jos on herkkähymmyisiä joukosa =o) Ne laitan pulloon, kjiäh, kjiäh ;oP
- alko-miekkonen
Valitsisin sen naikkosen.
- spot*
Krääääääääääääääk, hajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaazzzzzzzzzzzz >8O(
Noin, ny se miekkonen ei sano enää mittää =o) Mitä ol tuommoi kuivan kesän orava, jäi vuan märkä rätti jälel..
Rohkeesti vuan, seuraava potilas =o)
- ;-)
Ottasin sen sielultaan (o) (o) kauniin :-)
- sala-spot ;o)
Muiskuli, muiskis, on siul kyl hyvä maku naisimmeisistä =O) Taiat olla aika herkkä hymmyinenkin, mitä nikkilöö kahtellee ='O) Olet selvästi älykäs komistus, näjen sen jo het kohta ja täs viel *halin ruttaus* ettäs tiiät.. Nyt viel kun saatais tuo mun vanhaks jo käyvä ukon rutjake pois nurkista kuleksimasta, niin voisit tulla ja pärräyttää kahveelle tänne meikäläisen maisemmiin ;O) Ja halot oli kunnosa myös? =OP
- ?
sala-spot ;o) kirjoitti:
Muiskuli, muiskis, on siul kyl hyvä maku naisimmeisistä =O) Taiat olla aika herkkä hymmyinenkin, mitä nikkilöö kahtellee ='O) Olet selvästi älykäs komistus, näjen sen jo het kohta ja täs viel *halin ruttaus* ettäs tiiät.. Nyt viel kun saatais tuo mun vanhaks jo käyvä ukon rutjake pois nurkista kuleksimasta, niin voisit tulla ja pärräyttää kahveelle tänne meikäläisen maisemmiin ;O) Ja halot oli kunnosa myös? =OP
Vanhaksi käyvä? Eiko älvee ole alle kolmekymppinen?
- krääk
? kirjoitti:
Ole vaiti, hää on miul liian vanha ja uuniin pessään tarttee muutenkin uutta halkoo laittoo välillä, etkös sitä tiiä? =OP
- :D
sala-spot ;o) kirjoitti:
reps!
- ...
? kirjoitti:
On se vielä hyvän aikaa alle 30. :-)
- ...
sala-spot ;o) kirjoitti:
Heh, pöhlöpää on sulla ainakin hirteistä huumoria. Naurattaa näin työpäivän päätteeksi. :-D
- spot
... kirjoitti:
On se vielä hyvän aikaa alle 30. :-)
Krääk, mutta ei alle 20, kohta kiikkustuolisa =0p
- ...
spot kirjoitti:
Krääk, mutta ei alle 20, kohta kiikkustuolisa =0p
Ei ole alle 20, on yli. Ei taida ihan pian kiikkustuolia kaivata. Nuori mies vielä jaksaa istua keinumattakin. ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881541
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1141420Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras701285- 301161
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1171000Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks422981Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46928- 19892
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66808- 46743