mies kahden naisen välillä

alannismorriseeee

Hei,

Haluaisin mielipiteenne seuraavaan:

Rakastuin 2 vuotta sitten mieheen, joka oli naimisissa. Olin kakkosnainen vuoden, kunnes mies humalassa kertoi vaimolleen että on rakastunut toiseen. Heille tuli pienimuotoinen ero, mutta yrittivät uudestaan pienen lapsen takia. Mies ei jättänyt minua rauhaan vaikka yritti, enkä minäkään osannut lähteä. Heille tuli toinen ero, nainen muutti toiselle paikkakunnalle lapsen kanssa. Me yritimme suhdetta, mutta mies alkoi oireilla kovasti ikääväänsä lasta kohtaan, ja hän koki, ettei voinut olla kanssani onnellinen, koska koko suku oli tekoaan vastaan, ja lapsi on niin pieni, ettei hän kestänyt siitä eroa. Vuosi on heidän erostaan, ja he taas yrittävät uudestaan. Mies ei EDELLEENKÄÄN jätä minua rauhaan, mutta minulla on tullut nyt vihan seinä vastaan. Hän yrittää kokoajan päästä lakanoihin ja sanoo rakastavansa minua, ja jos heillä ei nyt onnistu, niin haluaa minut, mutta haluaa silti kuulema yrittää onnistuvatko he.

Olen todella väsy ja mase ja olen sotkenut elämäni tämän miehen myötä ihan totaalisesti. MIehen vaimokin on kärsinyt tuhat kertaa enemmän kun minä tai kukaan, ja hän haluaa yhä luottaa mieheen, ja näköjään ei kannata.

Vihani on niin suuri, että mietin kokoajan että vaimon pitää tietää. Se ei silti taida olla minun asia kertoa?

Kysymys on, teenkö asialle jotain vai en?

30

979

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • in a trap

Itse jäin varatun miehen ansaan vuosiksi. Mies puhui erosta silloin tällöin, mutta eihän siitä mitään tullut. Kyllä harmittaa nuo vuodet.

Mielestäni mies on raukka, ajattelee lähinnä vain itseään, omaa ikäväänsä. Yhden varatun miehen kanssa vuosia viettäneenä kehottaisin sinua unohtamaan tuon miehen. Varmasti löydät muita miehiä, joihin rakastua. Tosin tiedän, että irrottautuminen on vaikeaa. Se varmaan kuitenkin pitkän päälle kannattaisi. Voisitko enää edes kunnioittaa tuota miestä, joka soutaa ja huopaa itsekkäästi ja sotkee usean ihmisen elämän ja tulevaisuuden.

• MVONPIT

Onneksi olkoon... mut kuka sotkee monen ihmisen elämän??? Se mies? Yksin? Höpö höpö - jos moraali on sitä luokkaa et lähtee varatun mukaan niin - mnkäs sille voi-

• in a trap
        MVONPIT kirjoitti:

Onneksi olkoon... mut kuka sotkee monen ihmisen elämän??? Se mies? Yksin? Höpö höpö - jos moraali on sitä luokkaa et lähtee varatun mukaan niin - mnkäs sille voi-

Taisit vastata minun viestiin. En hyväksy pettämistä. Tapaamani mies kertoi olevansa eronnut, asui yksin. En osannut epäillä. Silti naimisissa. Kuten huomaat, elämä on ihmeellistä.

Mitä opin. En luota keneenkään noin vain. Tarkistan miehen taustat virallisista rekistereistä niin pitkälle kuin se on mahdollista. Testaan miestä yöllisillä ym. soitoilla. Kyttään jne. Mihinkään ei enää voi luottaa. Sen ovat saaneet aikaan ihmiset, jotka ajattelevat vain itseään.

• mikään ei tunnu enää

Ihan samaa olen itsekin miettinyt. En ole enää varma, miksi mies ei irrota minusta, kun pitää kuitenkin kiinni myös vaimostaan ja liitostaan. Itse en osaa vielä l'hteä, koska rakastan häntä todella ja mun on niin hyvä olla hänen kanssaan. Mutta olen itsekin alkanut miettimään, että haluaisinko oikeasti jakaa elämäni ihmisen kanssa, joka soutamisllaan ja huopaamisellaan on jo rikkonut niin paljon? Ja ennen kaikkea voisinko ikinä luottaa häneen tämän jälkeen?!

• elli*

Mitä väliä sillä on miksi mies ei irrota sinusta? Kannattaisi miettiä mikset itse irrota miehestä. Tuollainen soutaminen ja huopaaminen ei ole mistään kotoisin. Olet miehelle hätävara, jos vaimon kanssa ei onnistu.

• elli*

Apua siis. Missä on sinun itsetuntosi,-kunnioituksesi, missä ylpeytesi sekä omanarvontuntosi? Eihän tuollainen älytön pelleily miehen taholta ole mistään kotoisin. Et kai tosissasi kuvittele miehen rakastavan sinua, tai vaimoaan, tai edes itseään? Mies on vaan epätoivoinen sekoilija, siinä kaikki. Mies vie ja sinä vikiset. Vikiset, vaikka maailmassa on ihan oikeasti parempia, järkevämpiä, tasapainoisempia, yhden naisen miehiä.

• ssivusta

Just, mistähän näitä ihania, luotettavia, oikeita miehiä on saatavilla? Itse en tunne yhtään vapaata moista, varattuja taitavat olla kaikki tyynni yli kahdenkymmenenviiden. Nelikymppisten ikäsarjassa enää sekopäät vapaalla jalalla, tai saatavilla. : (

• 567
        ssivusta kirjoitti:

Just, mistähän näitä ihania, luotettavia, oikeita miehiä on saatavilla? Itse en tunne yhtään vapaata moista, varattuja taitavat olla kaikki tyynni yli kahdenkymmenenviiden. Nelikymppisten ikäsarjassa enää sekopäät vapaalla jalalla, tai saatavilla. : (

Eronneitakin miehiä on vapaana pilmin pimein. Nimenomaan 40 sarjassa. Eikä mitään sekopäitä ollenkaan.

• Karikas

Jos rakastat miestä Sinulla on lupa rakastua häneen!

• kok.on

Typerää ja lapsellista toimintaa. Irrottaudu hänestä, sinua ei pidä hänessä kiinni rakkaus vaan riippuvuus ja omat lapsuudesta saakka jääneet tyydyttämättömät tunteet.

Kerro vaimolle mitä mies puuhaa, jätä pelkurimies ja ole yksin kunnes löydät sellaisen Mr. Oikean, jolle olet AINOA ja joka rakastaa VAIN sinua. Tuo mies ei rakasta ketään, ei edes itseään. Hän ei vain siedä yksinoloa ja sitä, että häntä ei kukaan kaipaisi.

Typerät naiset, kun eivät tajua omaa parastaan..aina sama juttu.

• 567

Mietipä tuota otsikkoa "mies kahden naisen välillä". Mies voi olla kahden naisen välillä, tottakai. Tosin se on mahdollista vain, kun molemmat naiset ovat päättämättömiä, täysin miehen vietävissä. Naisen sanoessa "Mies ei EDELLEENKÄÄN jätä minua rauhaan", häneltä on kadonnut oman elämänhallinta kokonaan. Hän elää passiivisena miehen ehdoilla, eikä ymmärrä ottaa vastuuta itsestään, tunteistaan.

Jos haluaa päästä miehestä tai kenestä tahansa eroon, niin se täytyy myös ITSE tehdä. Eikä odotella, josko toista vaikka joskus huvittaisi erota. Ihan naurettavaa tuollainen vehtaaminen ja vihaaminen vain sen vuoksi, että itse ei saa eroa aikaiseksi.

• Friend

Niin voihan sitä pestä kädet kaikesta.... kertoako vaiko eikö kertoa kas siinä pulma??? Mieti itse jos oisit vaimon asemassa. Erotako nyt vai sitten kun tää joskus kuitenkin tulee vastaan. Se on se karman laki.
      Siis jos oisin sinä (totisesti pettynyt miehiin) niin kertoisin ja syy siihen on että jos minä oisin saanut tietää aiemmin oisin nyt paljon onnellisempi.

Joo ja jätä ihmeessä nuo varatut miehet .... ei niistä näy paljon iloa olevan

Friend

• i

uskotko että ois sulle uskollinen?

• 9+8

1) Tuo mies ei tule olemaan sinulle ikinä uskollinen. Joudut kärsimään jatkossa ihan samalla lailla, kuin kärsit nytkin ja samalla tavalla kuin vaimonsa kärsii. Puhumattakaan lapsesta, joka elää perheessä, jossa ei vanhemmat osaa olla yhdessä.

2) Tuo ei ole todellista rakkautta. Aito rakkaus ei satuta ja nöyryytä ihmistä noin.

3) Jos olisin tuon miehen vaimo, niin haluaisin tietää enkä haluaisi sitoutua lapsenkaan takia petturiin. Anna vaimon tehdä omat päätöksensä totuuspohjalta, ei miehen valheiden pohjalta, mutta ÄLÄ kerro siksi, että haluat miehen itsellesi.

4) Kasvata selkäranka ja pistä hommalle piste. Vaikeaa se on ehkä aluksi, mutta ajan myötä huomaat tehneesi oikein.

5) Mieti myös syitä siihen, miksi annat itseäsi kohdella noin. Miksi saa sinut ensin sekaantumaan varattuun mieheen ja sitten epätoivoisesti roikkumaan hänessä? Jos saat nämä asiat itsellesi selväksi, et jatkossa ajaudu samaan tilanteeseen, vaan löydät oikean onnen, ehkä.

• näin se menee

Jos se mies oikeesti sua rakastaisi niin olisihan se jo päätöksensä tehnyt ja eläisi sun kanssasi.

• kaikki se kestää

Minäkin rakastuin aikoinani varattuun, ja olin kakkonen kaksi vuotta, mieheni ei myöskään osannut erota, mutta sitte eräs miehen sukulainen meni narauttaa miehen suhteen minuun, ja kertoi mieheni ex vaimolle, et miehelläsi on toinen , no siitä lähti ero ,mies heitettiin pihalle ja samana iltana hän muutti miun luo.
      Siitä tuli pitkä ja riitaisa ero, mutta lopuksi muutettiin sitte miehen taloon, kun mieheni exä lähti poikineen omaan asuntoon.
      Ollaan nyt oltu 2v aviossa ja olemme onnellisia.

• teresa*

Rakkaus ei käy ainakaan minun ylpeyteni edelle. Ellei mies tajuaisi itse hoitaa asioitaan ja erota ajoissa, niin jättäisin hänet, vaikka kuinka rakastaisin. Tai oikeastaan etenkin, jos oikein paljon rakastaisin. Sillä mies ei rakastaisi minua, ellei hän eroaisi säällisen ajan kuluessa vaimostaan. Parisuhteesta ei tule mitään, jos vain toinen rakastaa. Minulle ei riittäisi se, että mies vain sanoisi rakastavansa. Rakkauteen tarvitaan oikeita tekoja.

Miehesi narautettiin, vaimo heitti pihalle. Sinä otit hänet heti luoksesi. Pöyristyttävää. Kiva tietysti miehelle, pääsi helpolla. "Niin makaa kuin petaa" ei tässä tapauksessa pitänytkään paikkansa. Miehen ei tarvinnut vastata itse mistään, ei ottaa vastuuta edes itsestään. Ehkä miehen kannattaakin olla siitä onnellinen. Ja sinä sait rakkautesi, vaikkakin pelastit hänet ojasta. Mutta kuitenkin. Meitä on moneksi.

• ennalta nähtyä

Niin, vasta 2v aviossa...uskoisin, että viimeistään 7v kun täynnä, niin saat kokea saman kohtalon...toivottavasti tämä muistuu mieleesi silloin

• kaikki se kestää.
        ennalta nähtyä kirjoitti:

Niin, vasta 2v aviossa...uskoisin, että viimeistään 7v kun täynnä, niin saat kokea saman kohtalon...toivottavasti tämä muistuu mieleesi silloin

olet kade, ollaan oltu jo 10v yhdessä ja aviossa 2v, ja yli 50v ihmisisä, ei meitä enään erota kun kuolema.

• vaimo no.viimeinen
        ennalta nähtyä kirjoitti:

ei aina käy huonosti, sorry vaan sinulle jos sinulla on aina käynyt
        rakastakaa rohkeasti siitä se elämä on tehty

• kaikki se kestää.
        vaimo no.viimeinen kirjoitti:

ei aina käy huonosti, sorry vaan sinulle jos sinulla on aina käynyt
        rakastakaa rohkeasti siitä se elämä on tehty

just, jollekin olen ollut se eka, ja hänelle olen se viimeinen.

• Paljonympärillä
        kaikki se kestää. kirjoitti:

olet kade, ollaan oltu jo 10v yhdessä ja aviossa 2v, ja yli 50v ihmisisä, ei meitä enään erota kun kuolema.

Juuri jätti 58 vuotias mies vaimonsa nelikymppisen tähden. Kolmas liitto tulossa!

• Ei onnellista

Niin sanoo entinen kakkonen joka joutui kestään kaiken ja kestää eteenpäinkin.
      Ykköstyneet kakkoset tietävät sen parhaiten.
      Ei edes jätetyllä exällä ole samaa kokemusta petetyksi tulosta kuin ykköstyneellä ja joka jatkossakin ajattelee vain että kaiken se kestää. Rakkaus on voimakas ja kestää kaiken niinhän se ajatteli exäkin mutta kuitenkin luovutti. Sitä ei ykköstynyt tee koskaan hän vetoaa aitoon rakkauteen joka kestää kaiken koska ei uskalla eikä halua myöntää menneensä metsään. Pakonomaisesti väittää jokapuolelle kestävästä aidosta rakkudesta jonka jankuttamisesta tullut pakkomielle.

• onnea on jos haluaa

Ei onnellista, kirjoitukseksi on katkeruuden huipentuma.

Kakkosesta on tullut siis ykkönen, jäit toiseksi.

Mikä sen kauniimpaa kuin rakkaus ja siitähän saa puhua myös muille kanssaihmisille.

Kesä on rakkauden aikaa, lähde sinäkin avoimin mielin ihmisten pariin ja pääset kokemaan onnen ja rakkauden.

Jätä katkeruus elämästäsi, nosta uudet purjeet.

• ..........

Just 50v aikaan erotaakin juuri kakkosten takia, miehet villiintyy jos ovat ollet pitkässä parisuhteessa ja arvaa vaan kuinka katuvat kun vaimo jättää, jos ei heti mutta muutaman vuoden päästä ja kysyvät itseltään, miks olin niin tyhmä!!

• kaikki se kestää.

ei pidä paikkaas, puhu vaan omasta puolestasi.
        Onhan tämä elämä paljon helpompaa ei ole lapsia, molemmilla jo aikuisia ,ollaan velattomia,talo maksettu molemmilla työtä ja onneksi terveitä, kyllä elämä on ihanaa, saa matkustella ja elää vaan toisilleen.

• Almiida
        kaikki se kestää. kirjoitti:

ei pidä paikkaas, puhu vaan omasta puolestasi.
        Onhan tämä elämä paljon helpompaa ei ole lapsia, molemmilla jo aikuisia ,ollaan velattomia,talo maksettu molemmilla työtä ja onneksi terveitä, kyllä elämä on ihanaa, saa matkustella ja elää vaan toisilleen.

kiitos viesteistäsi, perässä tullaan, erittäin kivisen alkurupeaman jälkeen onnea on riittänyt jo monta vuotta, sama tilanne, lapset aikuisia, lastenlapset rakkaita molemmille, matkustellaan ja harrastetaan ja mikä tärkeintä rakkautta on riittänyt

• Juuri näin, ja tehdäänpä vielä jälkeläisiäkin aviovaimon selän takana. Oma harmaapantterini villintyi ja löysi toisen naisen ja tekaistiinpa lapsikin. Kun vauva oli tuloillaan, oli pakko lähteä aviosta ja jättää entinen perhe. Syyllisyys vaivasi jo odotusaikana niin, ettei nukkumisesta meinannut tulla mitään (en vaan tiennyt syytä...). Ja vaivaa vieläkin. Osituksissakin suostui melkein mihin vaan, kun niin syyllisyys vaivasi. Vielä tulee se vaihe, kun huomaa, että mitä tuli tehtyä. Yhteistä elämää oli takana melkein 30 vuotta, ja tämän pantterin hommat tuli minulle täytenä yllätyksenä puhelinsoitolla. Että sellainen reilu ero. Takaisin vaan ei ole tulemista. Lapsillekaan ei ilkeä soittaa, tekstareita vaan lähettelee...

• vastuun ottoako?

jos on onnellinen, miksi tulla tänne vannomaan onneansa, jokin mättää ja raha ei tuo aina onnea, joskus huono omatunto voi vaivata, kun on saanut paljon pahaa aikaan, vaikkapa tietoisesti olemalla varatun kanssa...

• silvia*

Jätä mies lopullisesti, niin saat elämäsi järjestykseen. Sinun asiasi ei ole kertoa vaimolle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4419
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3283
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      33
      1058
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1016
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      11
      1014
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe