Mies haluaa olla vain kaveri

kaveraataan

Olen tutustunut mieheen ja luulin että kiinnostus seurusteluun olisi molemminpuolista. Mies korostaa sitä kuinka hän haluaa olla vapaa. Hän haluaa olla kaveri. Minulle tuli paha olo tuollaisesta. Kuitenkin mies viihtyy seurassani ja on itsekin aktiivinen yhteydenpidosa. Tuntuu siltä että mies roikottaa minua.
Meidän suhteessa ei ole mitään fyysistä eli seksin takia mies ei ole minusta kiinnostunut.

Tilanne on aika ikävä koska minä olisin halunnut seurustelua ja miehelle riittää kaverisuhde. Ei kai tässä muuta auta kuin ottaa etäisyyttä. Olen kyllä kertonut miehelle haaveistani ja unelmistani mitä en ikinä kertoisi kaverille.

Piti jonnekin purkaa pahaa mieltä, siinä kaikki. Ihan turhaa ja lohdutonta tämä on,sen tiedän.

3

1319

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8+19

Jos mies on tehnyt selväksi, että haluaa olla vain kaveri, eikä ole edes seksistä kyse, niin kyllähän se sillon melko selkeesti haluaa olla vain kaveri.

Et sä sitä roikottamisesta voi syyttää, kun se on tehny pelin selväks heti kättelyssä. Ikävää toki kun halut ei mene yksiin, mutta tässä tapauksessa sinä olet itse se, joka roikkuu.

Nyt kannattaa miettiä haluatko vielä myöhemmin olla kaveri vai hylkäätkö kaverisuhteenkin. Mitään tunteita sinun on selvästi turha yrittää roikottaa ja varmaan kannattaa ottaa hieman etäisyyttä asiaan, vaikka haluaisitkin jatkaa kaverina myöhemmin.

• Neulatyyny

Minulla on sama tilanne kuin ap:lla, mutta meillä on seksi kuvioissa mukana. Se sotkee tosi paljon asioita. Vaikeaa on. Mies sanoo, että ei ole kiinnostunut minusta ja että meille ei tule mitään. Itse olen ihastunut kyseiseen ihmiseen ja haluaisin muutakin. Olen koittanut pitää nyt välimatkaa, mutta aina kun hän ottaa yhteyttä tai näen hänet niin se on taas menoa. Tiedän että satutan tässä vain itseäni. Tilanne on vaikea. Tälläinen yksipuolinen ihastuminen on todella inhottavaa ja raastavaa. Pitäisi saada itsensä nyittyä irti tästä. Hän on ihana ihminen ja olisi kivaa, että pystyisi olemaan itsekin vaan kaveri, mutta ei se oikein onnistu kun kokoajan pelkää, että löytääkö hän itselleen tytön tai muuta vastaavaa. Itse olen tilanteen näin pahaksi päästänyt, joten ei se auta ns. valittaa. Mutta vois tämä mies kyllä itse sitten lopettaa myös tämän jutun koska tietää että minulla on jonkinlaisia tunteita ja sanoo, että hänellä on paha olo kun hän tuntee, että käyttää minua hyväkseen.

• ota etäisyyttä

Jos mies saa sinulta seksiä, hän käyttää sinua hyväkseen niin kauan kun annat käyttää. Sellaisia miehet ovat, vaikka olisi kuinka mukava tapaus. Mitä jos ottaisit kunnolla etäisyyttä, lähtisit vaikka käymään jossain, niin saisit muuta ajateltavaa. Kuulostaa todella siltä että teille ei tule koskaan mitään vakavampaa, se olisi jo tapahtunut. Joku päivä hän tosiaan saattaa löytää tytön jonka kanssa haluaa oikeasti seurustella, ja se tulee sattumaan, jos olet vielä ihastunut. Kuulostaa että olet vain viihdyke, kun ei satu olemaan muutakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      89
      4484
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      101
      3870
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3539
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3220
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      43
      2892
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2539
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2412
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2116
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      16
      1791
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1725
    Aihe