Mies haluaa olla vain kaveri

kaveraataan

Olen tutustunut mieheen ja luulin että kiinnostus seurusteluun olisi molemminpuolista. Mies korostaa sitä kuinka hän haluaa olla vapaa. Hän haluaa olla kaveri. Minulle tuli paha olo tuollaisesta. Kuitenkin mies viihtyy seurassani ja on itsekin aktiivinen yhteydenpidosa. Tuntuu siltä että mies roikottaa minua.
Meidän suhteessa ei ole mitään fyysistä eli seksin takia mies ei ole minusta kiinnostunut.

Tilanne on aika ikävä koska minä olisin halunnut seurustelua ja miehelle riittää kaverisuhde. Ei kai tässä muuta auta kuin ottaa etäisyyttä. Olen kyllä kertonut miehelle haaveistani ja unelmistani mitä en ikinä kertoisi kaverille.

Piti jonnekin purkaa pahaa mieltä, siinä kaikki. Ihan turhaa ja lohdutonta tämä on,sen tiedän.

3

1345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8+19

Jos mies on tehnyt selväksi, että haluaa olla vain kaveri, eikä ole edes seksistä kyse, niin kyllähän se sillon melko selkeesti haluaa olla vain kaveri.

Et sä sitä roikottamisesta voi syyttää, kun se on tehny pelin selväks heti kättelyssä. Ikävää toki kun halut ei mene yksiin, mutta tässä tapauksessa sinä olet itse se, joka roikkuu.

Nyt kannattaa miettiä haluatko vielä myöhemmin olla kaveri vai hylkäätkö kaverisuhteenkin. Mitään tunteita sinun on selvästi turha yrittää roikottaa ja varmaan kannattaa ottaa hieman etäisyyttä asiaan, vaikka haluaisitkin jatkaa kaverina myöhemmin.

• Neulatyyny

Minulla on sama tilanne kuin ap:lla, mutta meillä on seksi kuvioissa mukana. Se sotkee tosi paljon asioita. Vaikeaa on. Mies sanoo, että ei ole kiinnostunut minusta ja että meille ei tule mitään. Itse olen ihastunut kyseiseen ihmiseen ja haluaisin muutakin. Olen koittanut pitää nyt välimatkaa, mutta aina kun hän ottaa yhteyttä tai näen hänet niin se on taas menoa. Tiedän että satutan tässä vain itseäni. Tilanne on vaikea. Tälläinen yksipuolinen ihastuminen on todella inhottavaa ja raastavaa. Pitäisi saada itsensä nyittyä irti tästä. Hän on ihana ihminen ja olisi kivaa, että pystyisi olemaan itsekin vaan kaveri, mutta ei se oikein onnistu kun kokoajan pelkää, että löytääkö hän itselleen tytön tai muuta vastaavaa. Itse olen tilanteen näin pahaksi päästänyt, joten ei se auta ns. valittaa. Mutta vois tämä mies kyllä itse sitten lopettaa myös tämän jutun koska tietää että minulla on jonkinlaisia tunteita ja sanoo, että hänellä on paha olo kun hän tuntee, että käyttää minua hyväkseen.

• ota etäisyyttä

Jos mies saa sinulta seksiä, hän käyttää sinua hyväkseen niin kauan kun annat käyttää. Sellaisia miehet ovat, vaikka olisi kuinka mukava tapaus. Mitä jos ottaisit kunnolla etäisyyttä, lähtisit vaikka käymään jossain, niin saisit muuta ajateltavaa. Kuulostaa todella siltä että teille ei tule koskaan mitään vakavampaa, se olisi jo tapahtunut. Joku päivä hän tosiaan saattaa löytää tytön jonka kanssa haluaa oikeasti seurustella, ja se tulee sattumaan, jos olet vielä ihastunut. Kuulostaa että olet vain viihdyke, kun ei satu olemaan muutakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2513
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      98
      1020
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      61
      774
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      680
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      658
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe