Se vika et seksi kiinnostaa vain muutamia kertoja kuukaudessa, eikä se ohjaa mun elämää mitenkään, pärjään mainiosti ilmankin. En jaksa enää edes muistella kuinka monelle naiselle olen kääntänyt selkäni, syystä että ajattelen automaattisesti olevani heille täysi pettymys. Haluaisin suurimmaksi osaksi vain läheisyyttä ja yhdessäoloa ilman että täytyisi jatkuvasti miettiä ja ottaa paineita seksistä.
Onko samanlaisia naisia olemassa?
Komee mut "viallinen"
6
249
Vastaukset
- liika on liikaa
On meitä, mutta itse voisin olla jo äitisi..... Uskon kyllä, että meitä löytyy nuoremmissakin........ Itse olen tavannut kaltaisesi miehen, jo yli viiskymppisen, ja aika näyttää mitä tästä tulee. Suhde ei ainakaan perustu pelkälle seksille........ joskin sitäkin on, riittävästi molemmille ja suhteemme näin alkutaipaleellakin tyydyttää molempia pääosin henkisesti.
Maailma vain on niin kovin seksikeskeinen, ei siihen pidä kompastua. Läheisyys ja yhdessäolo ovatkin ne tärkeät parisuhteen kulmakivet. Pahaa pelkään, että joudut etsimään kauan, mutta esim kirkollisista piireista sattaisit löytää kumppanisi. - plopplopa
On meitä, ja mä en voisi olla sun äitis, ku oon pari vuotta vanhempi. Ajattelen myös itse, että olen pettymys miehille.
Olen nätti ja "kelpaisin" useimmille miehille, mutta jotenkin he luulevat minun olevan seksipeto, koska tykkään näyttää nätiltä ja naiselliselta. (Ja ei, tämä ei tarkoita huorabuutseja ja paidan kokoista mekkoa, vaan perusnaisellisuutta: korkoja, muotoja korostavia vaatteita, pitkiä laitettuja hiuksia yms.)
Pidän läheisyydestä ja hellyydestä, mutta en niinkään usein kaipaa seksiä. Saati sitten mitenkään kummoista seksiä silloinkaan ku kaipaan. Perustouhu riittää eikä sen edes tarvitse kestää loputtomiin.
Mut hei, nenä pystyyn, kyllä se joskus osuu kohdalle ja jos ei osu, ni onpahan tehnyt itselleen oikein kun ei ole "alistunut" johonkin mikä ei kiinnosta aidosti.
Tsemiä! - tarkistuta
Hmm, käyppäs lääkärissä ja tarkistuta mieshormonitasosi... Aika epätavallista, ettei seksi kiinnosta miestä. Jatkuva seksinhimo on kuitenkin keskeinen osa miehenä oloa, ja jos sitä ei ole, niin jossain on ongelmaa.
- sielunkumppari_22
Pelkään parisuhteita nimenomaan saman asian vuoksi. En kaipaa seksiä useinkaan ja ajatus seksistä joka päivä tuntuu erittäin voimia vievältä ja rasittavalta. En siis uskalla päätyä seurustelu tasolle, koska pelkään olevani suuri pettymys ja turhautumisen aihe. Yksin olo on kuitenkin suunnattoman tylsää pidemmän päälle. (iik_2 at msn.com jos tekee mieli jutella tai jotain........... niin ja olen siis nainen, jos se jäi epäselväksi)
- hgdhdhf
Naisen tekemä aloitus!!
samaa feminismipashaa kun uutkin aloitukset. - 15
Uskomatonta, muistan itse kun olin päälle parikymppinen, seksi ja naiset oli mielessä jatkuvasti.
Naisten metsästys oli lähes kokopäivätyötä.
Mutta kyllä niitä ison kalun varteen tarttujia sitten riittikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283087No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760