Siksi minä, ja muut suuret tietäjät suosittelevat lihaville, masentuneille -ja korkeasta kolesterolista kärsiville VHH-laisille reipasta liikuntaa.
Koska VHH-laiset ovat tutusti jo masentuneita, älkääs heittäkö kirvestä kaivoon, sillä liikunta tekee ihmeitä!
Vaikka miten et jaksaisikaan nousta nojatuolista ja ajatuskin liikkumisesta masentaa, se on vain sitä harhaluuloa.
Jo tunnin reipas liikunta päivässä jo auttaa mielialaasi, veren rasva-arvoja ja auttaa jopa vielä sinua laihtumaan...
Koska vatsasi ei toimi kunnolla koska et saa kuituja ja vedät napaasi vaan kuivaa tylsää lihaa.
Liikunta parantaa mielialaa!
4
<50
Vastaukset
- sdrtgvccc
Kyllä minä jaksan liikkua VHH:lla ihan hyvin! Miksi sinulla on tuolalisia vaivoja? Mahdatko sittenkään syödä vähähiilihydraattisesti?
Olet tietysti käynyt leipäkorilla? Yritä jättää se leipä, tee vaikka mantelileipiä, ohjeita on netti täynnä! Kyllä se vatsa alkaa toimia, kun saat hyviä sulavia kuituja ja rasvaa.
Liikunta on hyvä mielialan kohottaja ja sitä todellakin jaksaa harrastaa, kun ei vatsa paina liikoja, nivelet eivät ole kipeitä ja pirteystaso on noussut huimasti!
Rasva-arvoja minun ei tarvitse ajatella eikä tarvitse laihtuakaan. Tällä VHH:lla kyllä laihtuu, jos on ylipainoa, mutta tasaisen varmasti, ei tämä mikään ihmedieetti ole. - tämä on nähtykin
VHH:laiselle liikunta parantaa mielialaa vain matkalla sohvalta jääkaapille ja takaisin.
Ja kun VHH:lainen sanoo että "Kyllä minä jaksan liikkua VHH:lla ihan hyvin!" tarkoittaa juuri sitä että hän pystyy yhdellä rupeamalla liikkumaan jääkaapille ja takaisin sohvalle. Ihan hyvin nivelet kestävät kipeytymättä moisen taipaleen.- svcnoull
"Siksi minä, ja muut suuret tietäjät "
Nostat itsesi ylimielisesti ylitse muiden kerrot muille mitä nämä ovat, tapaamatta ihmistä!? Sinähän olet vakuutuslääkäri!!!
- Balleriina Lutuunen
Asiaa! Ylös!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15511938
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1495430Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p434477Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323632Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392738Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071646Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3611601Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1021506Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361451