Lukekaa oikeasti tämä

Kuvittelen yöt

Kirjoitan tämän viestin lähinnä siksi, että saisin selkiytettyä ajatuksiani. Tietysti neuvot voisivat olla myös tarpeen, jos niitä suodaan.

Eli, en ensinnäkään tiedä olenko tasapainoinen ihminen. Välillä sorrun kyyneliin, jostain kumman syystä. Välillä taas olen kumman rauhallinen ja kärsivällinen. Tämä lähtökohta.

Itse ongelma on seuraavanlainen: Olen kiinnostunut tapaamaan netistä löytämäni tytön. Olemme pitäneet yhteyttä kolme viikkoa. Tarkoitus olisi tavata kolmen päivän päästä. Yhteydenpito ja kiinnostuksen osoittaminen oli aluksi molemminpuolista, nyttemmin vain itse olen pitänyt yhteyttä. Mutta välillä menee kauankin, etten saa häneen yhteyttä. Alan silloin käydä epätoivoiseksi. Sitten yhtäkkiä hän on taas linjoilla, ja kaikki tuntuu olevan ennallaan. Haluamme edelleen tavata. Olen vain kamalan epäluuloinen koko ajan, tietenkään en sano sitä ääneen. Joudun matkustamaan suhteellisen kauas tavatakseni hänet. Pelkään vieläpä, että hän saattaa tehdä oharit. Pelko johtuu siitä, että kaikissa aikaisemmissa tapauksissani itselleni sellaiset on tehty. Toiseksi pelkään alitajuisesti paljon muutakin. Pelkään, että kiinnostus hänellä on laantunut. Pelkään, että hän ei pääse yli exästään, josta hän on kertonut. Pelkään jopa, että hän saattaisi vain leikkiä, ja koko mukamas yhteydenpito on ollut vain kulissia, ja että hänellä ei missään vaiheessa ole ollut oikeita tunteita. Itse hän väittää lisäksi olevansa hankala tapaus, niin hän on sanonut. Hän on kylläkin kovin mukava muuten. Välillä luotan häneen 100%. En silloin toisaalta huomaa, että kannattaa olla tietyllä tavalla varautunut, koska jos tulee karu yllätys, haavoitun vain syvemmin kuin tähän asti. Mitä jos otan kaiken liian vakavasti ja tosissani...

Nyt on vieläpä kyseessä ehkä tuleva kaukosuhde, korostan tuota ehkä-sanaa. Miten rauhoittua, hillitä kyyneleitä ja voittaa sairaalloinen pelko ja epäluulo?

10

864

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Euphoriinus

      Rauhotu, hyvä mies :)

      Onko tämä kentis ensimmäinen / ensimmäisiä kiinnostuksenkohteitasi jolta saat vastakaikua? Uuteen ihmiseen tutustuessa päässä pyörii kaikenlaisia ajatuksia, pelkoja ja toiveita. Mikään niistä ei saa käydä hallitsevaksi ja "haitata" normaalia elämää, ajan mittaan ja asian loppuun asti katsomalla selviää kyllä ovatko pelot aiheellisia. Täältä et noihin aatoksiin varmaa vastausta kuitenkaan löydä.

      Ehkä tyttö on alkuun ollut hyperinnoissaan sinusta ja yhteydenpidostanne ja ei ole malttanut koneelta nousta viestejäsi odotellessa. Kun yhteydenpidon jatkuminen on tavallaan "varmistettu", tyttö on uskaltanut höllätä eikä päivystä netissä viestiesi saapumista ihan koko aikaa. Jotkut meistä viettävät aikaansa usein myös kodin ulkopuolella.

      Eli hengitä ihan rauhassa. Maailma ei kaadu, vaikka teillä ei natsaisikaan, toki se vituttaa hetken mutta so what? Mieti pelkäätkö enemmän pakkien saamista kuin juuri tämän kyseessäolevan tytön menettämistä. Torjutuksi tuleminen pelottaa kaikkia, mutta minä ainakin ajattelen että on parempi katsoa (ja sitten vaikka ottaa ne pakit vastaan) kuin katua.

      Ja muista, jos tyttö on kiinnostunut sinusta, hän pohtii varmasti samoja asioita jännittyneenä :)

    • Skitsoan yöt

      Noo, ehkä mieleni on muuttumassa tasapainoisempaan päin. Kaikki on siis itselleni uutta ja ihmeellistä. Viimeksi otin yhteyttä maanantaina ja sekin hieman epämääräisissä olosuhteissa. Nyt olen yrittänyt soitella pitkin päiviä ja ollut mesessä. Hänestä ei vain kuulu. Ehkä se vain kuuluu elämään, että joskus on vaikeampi saada yhteyttä. Meinaan vain, että parin päivän päästä olisi treffit ja hän on kyllä tehnyt selväksi, että kiinnostusta edelleen löytyy. Tosin olen välillä maininnutkin siitä, että yhteydenpidon ei saisi olla niin yksipuolista, vaan oma-aloitteisuutta pitäisi molemmilta löytyä, jos haluaa mennä eteenpäin. Ehkä pitäisi itsekin osata välillä ajatella jotakin muutakin kuin pelkästään häntä ja tapaamista. Jos hänestä ei kuulu kuitenkaan edes sovittuna treffipäivänä, niin sitten kyllä alan olla jo vähän huolissani hänestä. Toivottavasti mitään vakavaa ei ole sattunut ja hän on hengissä ja hyvässä kunnossa.

      • milla

        Älä tukahduta jatkuvilla soitoillasi ja mese-kyttäyksillä, niillä ajat tytön vain kauemmas itsestäsi. Soita kerran ja jos ei soita takasin, ni laita illalla joku kiva viesti, mutta älä pommita.


    • Euphoriius

      Jeps, malttia niiden yhteydenottojen kanssa! Tsemppiä nyt ja toivotaan parasta teidän treffeille!

    • Kynttilä palaa

      Mitäpä tuosta, huomenna on surupäivä ja voi vaikka naukata taskumatillisen, jos ämmästä ei ala kuulua moneen tuntiin kun istun ja odotan. Syyhän se minun on, mitäs olen niin typerä kersa että pilaan kaikki, pilasin jopa sen, mitä olisi voinut olla ilman tätä meikäläisen jatkuvaa stalkkaamista. Se toinen kommentoija oli ihan oikeassa, vika on minussa, olen itse hankala. Häpeän omaa tyhmyyttäni koko elämäni. Hukutan joka tapauksessa huolet huomenna rakkaan kossupullon kanssa, koska tiedän jo, miten käy. Pitänee siirtyä myös eteenpäin, kait elämässä sitten on vielä muutakin nähtävää. Pidetään lippu korkealla!

      • Surut.,

        Ei kossulla huku,ne on erinomaisia uimaan,päivastoin tulevat takaisin jälkikasvun kanssa.


    • Ai niin ja vielä lis

      Unohdin vallan kertoa yhden asian... Olkoot nimi vaikka Eerika.

      Tämä Eerika kärsii vaikeasta masennuksesta, ja tod. näk. pelkäsi siksi yhteydenottoani ja tapaamista koko tämän viikon ajan ja varmaan siksi kaikki meni päin pebaa.

    • kissarouva4

      teinitytöt ja niiden "exät" LOL

    • mies1

      tunnelukkosi.fi sulle sopii tää varmasti

    • luna03030

      Itellä oli samanlainen juttu. Olin siis tämä naisosapuoli. Netissä tapaamani mies jutteli ja lähetteli sähköposteja, tiesin olevani vaikea ihminen ja pelkäsin sotkea tätä ihanaa ihmistä omiin ongelmiini mutta mies ei antanut periksi ja lopulta saikin minut matkustamaan 1500km luokseen ja päivääkään en ole päätöstäni katunut

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8925
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2390
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1507
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1247
    Aihe