Nyt voin leikata lyhyet hiukset, eikä pitkät hiukset enään hikoiluta niskaa. Aikaisemmin laihdutin kesäkuntoon mutta nyt voin rauhassa lihoa.
Ihanaa olla parisuhteessa oleva nainen.
Ihanaa olla parisuhteessa kun tulee kesä!
12
368
Vastaukset
- 70 kg
Ihanaa kun on sinkkunainen ja voi leikata hiukset lyhyiksi ja lihoa ilman että se vaikuttaa kenenkään toisen elämään. Ihanaa päättää itse omasta olemuksestaan eikä kukaan, varsinkaan se kaikkein läheisin ihminen pääse arvostelemaan vaikka sanookin rakastavansa sua juuri sellaisena kuin olet.
- laihdutaputtepossu
Kukaan ei rakasta ketään juuri sellaisen kuin hän on....siis jos hän on lihava.
- ratqrt
Ihanaa, kun on parisuhteessa oleva nainen, mutta laihduttelee silti muutama kiloa kesäkuntoon omaksi ilokseen. Ihanaa kun ei myöskään leikkaa hiuksiaan lyhyiksi, koska ponnari on keksitty. Mieskin tykkää pitkistä hiuksistani enemmän.
- ihanata
ihanaa kun jotkut nielee nämä provot
- hoikka ja kaunis
Suomen kesä on aika lyhyt.Olet siis läski ja polkkatukkanen vielä syksyllä ja talvellakin.Mies saa panna läskiä ellei kyllästy ja vaihda kauniimpaan.
- lyhyttukkainen
Toisten väheksyminen ei johda mihinkään.
- Kolmisilmä, nelikäsi
Mies? Mies? MIES?!!
Entäs MINÄ?! Pitääkö mun alkaa neliskanttiseksi tai viiskätiseksi ja kolmisilmäiseksi KOSKA SE MIES TYKKÄÄ sellaisista naisista?
Miksi en sais olla MINÄ!?? Vaikka 150cm ja 150 kg jos se MINUSTA tuntuu hyvälle ja olen tyytyväinen niin???? - trea324<awsc
On niitä kesäkissojakin...
Syksyn tullen ne eivät olekaan enää niin kivoja... Miehesikin voi alkaa katsella itsestään huoltapitäviä, timmirunkoisia miisuja ja ulkoistaa sinut... - KIITOS EI!!!!!!!
Niin että maailma (joittenkin, useimpien?) pyörii MIESTEN miellyttämisen ympärillä?
Mikä tahansa räähkä räkänen kusinen juoppo kelpaa kun vaan on se IKI-IHANA MIES!!???
Ja naiset on sitten niiiiiiiiin vahvoja ja itsenäisiä ja tasa-arvosta ulistaan kurkku suorana!?
Sanon, että yhdenkään ns suomalaisen "miehen" takia en kyllä vaivautuisi.- ratqrt
Kyllä minä tykkään laittautua ja näyttää hyvälle poikaystävääni varten. Se saa myös minulle paremman mielen, kun huomaan miten hänen katseensa kirkastuu saapuessani paikalle. Itselläni tosiaan on pienoinen laihdutusprojekti vielä meneillään, vaikka normaalikokoinen olenkin, mutta haluaisin itse olla vielä muutama kiloa kevyempi. Poikaystäväni taas on sanonut, että olen sopiva myös tämän kokoisena ja että sillä ei ole väliä, että laihdutanko vai en. Laihdutan siksi, koska haluan näyttää hyvältä sekä itseni että poikaystäväni silmissä :) Suht tyytyväinen olen kroppaani jo nyt, mutta haluan olla tyytyväisempi.
Ja pitkistä hiuksista: Minun mielestäni pitkät hiukset ovat naisellisemmat. On kuitenkin totta, että yritän olla tekemättä hirveän radikaaleja pituusmuutoksia hiuksiini, koska tiedän poikaystäväni pitävän pitkistä hiuksista enemmän. Hän on kuitenkin myös sanonut, että hiusteni pituus ei ole olennainen asia.
Minä olen vahva, itsenäinen ja uskon tasa-arvoon. Mutta myös kumppanini miellyttäminen on minulle tärkeää. - puspus11
ratqrt kirjoitti:
Kyllä minä tykkään laittautua ja näyttää hyvälle poikaystävääni varten. Se saa myös minulle paremman mielen, kun huomaan miten hänen katseensa kirkastuu saapuessani paikalle. Itselläni tosiaan on pienoinen laihdutusprojekti vielä meneillään, vaikka normaalikokoinen olenkin, mutta haluaisin itse olla vielä muutama kiloa kevyempi. Poikaystäväni taas on sanonut, että olen sopiva myös tämän kokoisena ja että sillä ei ole väliä, että laihdutanko vai en. Laihdutan siksi, koska haluan näyttää hyvältä sekä itseni että poikaystäväni silmissä :) Suht tyytyväinen olen kroppaani jo nyt, mutta haluan olla tyytyväisempi.
Ja pitkistä hiuksista: Minun mielestäni pitkät hiukset ovat naisellisemmat. On kuitenkin totta, että yritän olla tekemättä hirveän radikaaleja pituusmuutoksia hiuksiini, koska tiedän poikaystäväni pitävän pitkistä hiuksista enemmän. Hän on kuitenkin myös sanonut, että hiusteni pituus ei ole olennainen asia.
Minä olen vahva, itsenäinen ja uskon tasa-arvoon. Mutta myös kumppanini miellyttäminen on minulle tärkeää.Ihana nainen ja jossain on onnellinen poikaystävä.
- karvatalja
Millainen on ns. suomalainen "mies"?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1273426Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891209- 94979
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827