Ei Ruotsissakaan:
http://m.yle.fi/w/uutiset/talous/ns-yduu-3-3380651
Vakuutusmaksun ja yhdistystoiminnan rahoitus puoliksi verovaroista muiden piikkiin ei ole oikeudenmukaista. Piste.
PS: koskee myös itseäni
Verovähenysoikeus ei ole kiveen hakattu
3
66
Vastaukset
- neljäs-nainen
Vau! Okei viekää veronväheenysoikeus, mikäs siinä, mutta otetaan tuo yhdistystoiminnan rahoitus ihan kirjaimellisesti ja poistetaan myös p u o lu e t u k i!!
Jäsenmaksujen veroväheenysoikeus on o i k e u d e n m u k a i s t a ja 2 pistettä! Ammattiyhdistysliikettä tarvitaan tänään vielä enmmän kuin eilen nimenomaan työelämän muutosten ja pirstaloitumisen takia!
Pääomalla pitää u s k o t t a v a vastavoima olla!
Kokoomus ja oikeisto ylipäänsä ei Ruotsissa eikä Suomessa vastuuta tai huolta duunreista tai yhteiskunnan vähäosaisista kanna! Jos niin olisi niin ammattiyhdistysliike olisi oikeistolainen!!!- /Tutkain
Miksi se on oikeudenmukaista? Unohdit perustella.
- neljäs-nainen
Lueppa uudelleen ja kysy lisää jos ei aukene! Jos yhteiskunnan ainoa a r v o, tavoite ja päämäärä on r a h a, kilapailuttaminen, säästöt jotka k o s k e v a t ainoastaan yhteiskunnan heikompi osaisia niin saamme sitä mitä Ruotsissa nyt on, esimerkiksi Malmössä jossa ammuskellaan ja murhataan ja täällä Suomessakin kouluissa käydään mutkan kanssa..
Se on sitä USA:n mallia! Kohta kotiin mennessä pitää olla luotiliivit ja tietää päivän tunnussana muuten noutaja saapuu!!!
Kerroppa sinä miksi oikeisto ei ole sen pienen ihmisen puolella, miksi hiisakatissa se on vasurien huoli??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m894484Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013870Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513220
- 432892
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222412- 232116
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami161791Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725