1.
Erään naisen munuaiset tuhoutuivat täysin myrkkysienien syömisestä. Nainen alkoi sen jälkeen VHH:lle ja pystyy elämään täysin ilman munuaisia.
VHH-kriitikko:
tuo on ihan silkkaa palturia
VHH:lainen:
miten niin palturia? Miten kauan olet ollut VHH:lla? Jos et ole ollut VHH:lla miten voit sanoa että juttu on palturia?
2.
Mies säi sydänkohtauksen ja todettiin että vain pikainen sydämen siirto voi pelastaa miehen. Henkitoreissaan mies alkoi VHH:lle ja viikon kuluttua juoksi maratonin vaikka ei ennen sitä ollut käyttänyt minuuttiakaan aikaa liikuntaan.
VHH-kriitikko:
ei pidä paikkaansa. Vaikka olisi entinen maratoonari niin sydänkohtauksesta toipumiseen menee silti paljon yli viikko.
kerropa mitkä ovat omat VHH-kokemuksesi? Onko sinulla kokemusta VHH:sta voidaksesi väittää että juttu ei ole tosi?
3.
Nuori mies, lentäjä, oli lento-onnettomuudessa. Pienkone syöksyi tonttiin 270 kilometrin tuntinopeudella murskaantuen täysin ja syttyen palamaan. Lentäjältä murtui suurin osa luista, hän sai suuria sisäisiä verenvuotoja ja paloi yli 90%:sti. Mutta koska hän oli VHH:lla hän toipui täysin siitä vajaassa kuukaudessa eikä ihoon jäänyt edes arpia.
VHH-kriitikko.
noin paksua pajunköyttä en ole koskaan ennen kuullut
jos sinulla ei ole kokemusta VHH:sta niin voisitko pitää suusi kiinni. Ilman VHH-kokemusta sinulla ei ole varaa arvioida pitääkö juttu paikkansa.
Kokemuksen syvällä rintaäänellä
10
86
Vastaukset
- -VHH:lainen
Minä en näe ainuttakaan syytä miksei nuo jutut voisi olla totta. Mutta sitähän eivät tietenkän usko VHH-vastustajat koska heillä ei ole kokemusta VHH-sta. Kokeilkaa niin sitten voitte tietää jotain siitä.
- wwssdttg
Miksi itse keksit juttuja ja sitten valehtelet vastauksen niihin karppaajien nimissä?
Olet ihan käsittämätön. Nimittäin nämä jutut ovat niin läpinäkyviä, että ei näihin mene lapsikaan. Oletko lapsi kenties? Oeltko joku koulupoika, joka jaksaa kiusata ihmisiä?
Kaikista vähähiilihydraattisen eduista on useamman tuhannen ihmisen kokemuksia, ei vain yhden. Huomaatko eron sellaisessa? Useamman samankaltaiset kokemusket saavat tutkijatkin kiinnostumaan. Ja näin on käynyt. Kaikesta, mihin minä luotan, on tutkimsunäyttöä. Jos se sinusta on ristiriitaista toisen tutkimuksen kanssa, niin mikä tekee sinun tutkimuksestasi paremman?
Tutkimukset, joihin luotan ovat UUSIA. Ne on tehty VHH:sta eikä jostain muusta ja päättelyketjun tuloksia, sillä päättely voi aina mennä pieleen! Sen sijaan suora tulos on luotettavampi.
Kaikkea ei ole tutkittu loppuun, joten voimme vain kiistellä tai ymmärtää, että toisen kanta perustuu toiseen asiaan. Sen sijaan mitä sinä teet jatkuvasti? Haukut meitä valhetelijoiksi. Huomaatko eron siinäkin?
Etkö sinä tosiaankaan usko tutkimuksia, vaan ASIANTUNTIJOITA? - wewerrtty
wwssdttg kirjoitti:
Miksi itse keksit juttuja ja sitten valehtelet vastauksen niihin karppaajien nimissä?
Olet ihan käsittämätön. Nimittäin nämä jutut ovat niin läpinäkyviä, että ei näihin mene lapsikaan. Oletko lapsi kenties? Oeltko joku koulupoika, joka jaksaa kiusata ihmisiä?
Kaikista vähähiilihydraattisen eduista on useamman tuhannen ihmisen kokemuksia, ei vain yhden. Huomaatko eron sellaisessa? Useamman samankaltaiset kokemusket saavat tutkijatkin kiinnostumaan. Ja näin on käynyt. Kaikesta, mihin minä luotan, on tutkimsunäyttöä. Jos se sinusta on ristiriitaista toisen tutkimuksen kanssa, niin mikä tekee sinun tutkimuksestasi paremman?
Tutkimukset, joihin luotan ovat UUSIA. Ne on tehty VHH:sta eikä jostain muusta ja päättelyketjun tuloksia, sillä päättely voi aina mennä pieleen! Sen sijaan suora tulos on luotettavampi.
Kaikkea ei ole tutkittu loppuun, joten voimme vain kiistellä tai ymmärtää, että toisen kanta perustuu toiseen asiaan. Sen sijaan mitä sinä teet jatkuvasti? Haukut meitä valhetelijoiksi. Huomaatko eron siinäkin?
Etkö sinä tosiaankaan usko tutkimuksia, vaan ASIANTUNTIJOITA?Jotta turhaa eipäs-juupas -riitelyä ei tulisi, on perustettu erilaisia keskustelufoorumeita ja tämä on VÄHÄHIILIHYDRAATTINEN. Siksi täällä ei tulisi jahkata perusperiaatteista joka ketjussa, vaan tarkastella asiaa VHH:n näkökulmasta. VHH:n perusperiaatteista taas voisi jahkata vaikkapa skeptikkopalstalla tai yleinen terveys tai jotain.
Tosin Skeptikkojenkin keskustelupalstalla on useita vähähiilihydraattisen ruokavalion noudattajia, joten saat kovan luun vastaan. Mutta siksihän sinä oletkin täällä trollaamassa etkä siellä.
- HJ
En oikein ymmärtänyt tuota aloitusta.
Kohta 1. On selvää silti että kun VHH pitää elimistön puhtaana myrkyistä niin munuaisia ei silloin tarvita.
Kohta 2. Ihminenhän pystyy liikkumaan rasvan voimalla joten ei se ole mikään ihme että juoksee maratonin rasvan voimalla.
Kohta 3. Kun elimistö tottuu polttamaan rasvaa se tulee toimeen todella vähällä verimäärällä joten verenhukka ei ole vaarallista. Ja kikkihan tietää miten hyväksi iho tulee kun alkaa VHH:lle
Joten kyllä nuo aivan todellisuuteen perustuvia juttuja ovat, et vain ymmärrä sitä olemattomalla VHH-kokemuksellasi.- qweerrty
Jaaha, vastaat taas itse hämmentääksesi.
- loittaja
qweerrty kirjoitti:
Jaaha, vastaat taas itse hämmentääksesi.
No nyt alan ymmärtää! VHH:lla siis kokeillaan itse ruokavaliota, jota monet lääkärit ovat sanoneet vaaralliseksi ja kumotaan näin omilla tuloksilla ja veriarvoilla vielä keskeneräiset tutkimukset!? Näin saadaan tutkijatkin kiinnostumaan aiheesta. Ja näköjään onkin ristiriitaisia tuloksia! Enpäs tuota aiemmin huomannutkaan.
Olen vain uskonut lääkäreitä.
- Kooma-täti
Kyllä nuo jutut todelta vaikuttavat, etenkin tuo kohta 3 lentäjästä. Jos hän sai suuria verenvuotoja niin ei se VHH:laiselle ole mikään ongelma. Kun elimistö oppii käytämään rasvaa polttoaineena ja aivot ketoaineita niin verta ei tarvita juuri lainkaan.
- tosi on!
Totta. Vallu Kononenkin käveli 50 km vesitankkauksella koska oli VHH:lla. Hän ei tarvinnut verta lainkaan.
- hehhh
tosi on! kirjoitti:
Totta. Vallu Kononenkin käveli 50 km vesitankkauksella koska oli VHH:lla. Hän ei tarvinnut verta lainkaan.
niin ja Lasse Viren oli myös VHH:lla, koska söi voita.
- siinähän se!
hehhh kirjoitti:
niin ja Lasse Viren oli myös VHH:lla, koska söi voita.
Voita ja vettä. Siinähän se VHH sitten onkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770