Pää sekaisin

minävain..

Tapasin erään ihanan miehen vuoden jälkeen sattumalta uudestaan. Kävimme kahvilla ja meillä oli mielestäni todella mukavaa, hän ehdotti seksiä johon en suostunut. Hän sanoi ymmärtävänsä ja sanoi että tutustutaan ensin ja katsotaan sitten uudestaan. Olen itse parisuhteessa, hän on sinkku ja minua muutaman vuoden vanhempi. Hänestä ei kuitenkaan kuulunut mitään tuon kahvittelun jälkeen, ei vastannut puheluihin tms. Nyt noin viikko sitten hän kuitenkin laittoi minulle viestiä niinkuin ei mitään, sanoi haluavansa tavata kun tulee joskus ulkomailta kotiin. Mitähän tästä nyt pitäisi sitten ajatella, kolmeen viikkoon hänestä ei kuulunut mitään ja nyt sit yhtäkkiä haluaakin jälleen tavata.. Selitteli että on stressiä ja töitä niin paljon ettei ole ehtinyt aiemmin. Olin jo lähes päässyt hänestä ylitse ja jatkamassa elämääni mutta nyt hän sekoitti pääni jälleen.

12

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tähän sopii vanha sananlasku "Parempi pyy pivossa ja kymmenen oksalla". Eli pidä vaan pää kylmänä ja pelaa koko pakalla - sinkku on tilanteessa aina heikommassa asemassa. Yksi rakastaja on minimi jos pyrkii elämään onnellisessa liitossa - mut rakastajien perään ei tule itkeä, koska aina on olemassa vakkari, jonka kainaloon voit käpertyä.

• ~cissi~

Yök. Yksi ja ainoa oikea aina kerrallaan. Vaikka vähemmänkin aikaa...

• ~cissi~ kirjoitti:

Yök. Yksi ja ainoa oikea aina kerrallaan. Vaikka vähemmänkin aikaa...

Sä tarkoitat et esim. iltapäivällä 16-18 rakastaja ja sit illaksi kotiin oman kullan kainaloon. Mä komppaan sua.

• ~cissi~
        ttuplai kirjoitti:

Sä tarkoitat et esim. iltapäivällä 16-18 rakastaja ja sit illaksi kotiin oman kullan kainaloon. Mä komppaan sua.

Ei siksakkausta. Koskaan ei palata edelliseen rakastajaan. Miehet ovat kuin helmet nauhassa.

• Semmonen mielikuvaleikki..

Pääsi on sarja palikoita. Laita ne pöydälle, anna niille nimi ja heitä energiajätepönttöön turhat palikat. Pääsi toimii taas..

• LaRito

öö.. siis jos kerta oot parisuhteessa niin minkä takia oot niin huolissas siitä pitääkö joku toinen ulkopuolinen mies sinuun yhteyttä vai tuntuuko tää yhtälö vain minusta hiukka oudolta? no ei varmaan mikään ihmekkään jos pää menis sekasi, mitä annat mennä.

• ...

Millainen on sun parisuhteesi tila tällä hetkellä, sun mielestä? Miten ajattelit jatkaa kumppanisi ja tämän yhden miehen kanssa, joka sun pään sekoittaa?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      374
      6714
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3916
    3. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      34
      1490
    4. Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset

Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard
      Maailman menoa
      39
      1265
    5. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      213
      1160
    6. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      98
      1101
    7. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      21
      988
    8. Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä

Voi, voi! Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä! https://yle.fi/a/74-20221468 Aina voi etsiä toisen reitin, jos t
      Kevytliikenne
      80
      988
    9. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      56
      976
    10. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56