Harhaluuloja

saywhaaaat

Olen ensimmäistä kertaa suhteessa ja olemme tyttöystäväni kanssa olleet jo 4 kuukautta yhdessä ja meilla on aina ollut mukavaa eikä mitään riitoja tai koskaan sanottu toisista mitään pahaa.. ainoa ongelma oli että molemmat halusimme suojella tunteitamme joten emme niistä paljon puhuneet minkä vuoksi olin usein hiljainen ja poissaoleva koska minulla kuin myös tyttöystävälläni oli harhaluuloja joiden vuoksi hän jo kerran pisti poikki koska luuli että jättäisin hänet vaikka rakastin häntä mutta nuo harhaluulot painoivat vieläkin suhdetta joten päätin avautua ja kerroin kaikki tunteeni ja luulot hänelle mutta hän käsitti tuon tekoni väärin ja koki vuodatukseni takia olonsa turvattomaksi ja alkoi muka pelätä minua ja pisti sen vuoksi poikki eikä halua olla enää missään tekemisissä tuon illan jälkeen eikä vastaa enää viesteihini? onko tämä normaalia käytöstä? en ole koskaan ollut väkivaltainen tai sanonut hänelle mitään pahaa.. tuota välikohtausta edelsi normaali mukava ilta.. tehtiin ruokaa ja katsoimme vierekkäin leffaa ja kaikki oli hyvin.. tuntuu jotenkin käsittämättömältä että toinen voi kaiken yhdessä olon jälkeen tehdä noin jyrkän päätöksen :S olen ihan jumissa tunteideni kanssa mitä minun pitäisi tehdä? yrittää selvittää hänelle rautalankaa vääntäen että tein sen hänen vuokseen koska rakastin häntä ja halusin suhteen toimivan paremmin ilman harhaluuloja vai voiko ihminen olla niin pinnallinen ettei pysty eikä tahdo nähdä asioita toisista näkökulmista ja pitää päänsä hiekassa?

2

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dsfhdsfhhdfs

Asiaa varmaan valottaisi jos kertoisit mitä tuo sun avautuminen ja luulot sisälsi?

• saywhaaaat

Hän pahastui kun kerroin että luulin hänen vain pitävän minua "kaverina" koska hänen käytöksensä sitä usein osoitti ja minua oli jäänyt vaivaamaan miten helppoa hänelle oli unohtaa minut ensimmäisellä kerralla kun pisti suhteen poikki ja valehteli syyksi että ei enää välittänyt minusta vaikka tuli ilmi että hän vain pelkäsi että jättäisin hänet mutta miksi hän ei voinut kertoa tunteistaan vaan juoksi pois ja veti hupun silmille?... myös kerroin hänellen että minulla oli viimeaikoina mennyt kaikki asiat päin persettä koska olin murehtinut tilannetta kokoajan ja olin luullut että hän aikoi taas jättää minut.. en kuitenkaan ollut millään tapaa väkivaltainen ja haukkusin vain itseäni miten hölmä olin ollut ja miksi elämäni pitää olla näin vaikeeta.. tiedän että tuo oli lapsellista käytöstä minulta mutta se vain helpotti oloani kun sain päästää kaiken ulos mutta kun hän totesi että olen päästäni sairas eikä halua nähdä minua enään niin kyllä siinä vähä mieli murtui ja voin uskoa että olisin tuntemattomalle ihmiselle voinut näyttää sairaalta koska siinä meinas jalat lähteä alta mutta kyllä nyt olisin luullut hänen ymmärtävän käytökseni johtuvan siitä että rakastin häntä ja hän hylkäsi minut taas noin yks kaks niin kuin en olisi merkinnyt hänelle koskaan mitään ja tarkoitukseni avautumiselle oli vain saada asiat selviksi että suhde toimisi paremmin mutta yritykseni aiheuttikin eron.. luulin että olisin saanut selvittää asian hänen kanssaan seuraavana päivänä mutta hän käänsi kokonaan selkänsä minulle mikä tuntuu todella oudolta kun luen ja kuuntelen muiden parien juttuja riidoista mitkä ovat paljon pahempia ja silti aina selvittävät asiat jälkeenpäin mutta tämä tapaus ei kestä mitään negatiivistä ja juoksee heti karkuun ja heittää hanskat tiskiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      313
      6116
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3606
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      146
      2790
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      225
      2167
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      100
      1728
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      67
      1182
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      81
      1045
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      144
      958
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      10
      928
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      884
    Aihe