Olen ensimmäistä kertaa suhteessa ja olemme tyttöystäväni kanssa olleet jo 4 kuukautta yhdessä ja meilla on aina ollut mukavaa eikä mitään riitoja tai koskaan sanottu toisista mitään pahaa.. ainoa ongelma oli että molemmat halusimme suojella tunteitamme joten emme niistä paljon puhuneet minkä vuoksi olin usein hiljainen ja poissaoleva koska minulla kuin myös tyttöystävälläni oli harhaluuloja joiden vuoksi hän jo kerran pisti poikki koska luuli että jättäisin hänet vaikka rakastin häntä mutta nuo harhaluulot painoivat vieläkin suhdetta joten päätin avautua ja kerroin kaikki tunteeni ja luulot hänelle mutta hän käsitti tuon tekoni väärin ja koki vuodatukseni takia olonsa turvattomaksi ja alkoi muka pelätä minua ja pisti sen vuoksi poikki eikä halua olla enää missään tekemisissä tuon illan jälkeen eikä vastaa enää viesteihini? onko tämä normaalia käytöstä? en ole koskaan ollut väkivaltainen tai sanonut hänelle mitään pahaa.. tuota välikohtausta edelsi normaali mukava ilta.. tehtiin ruokaa ja katsoimme vierekkäin leffaa ja kaikki oli hyvin.. tuntuu jotenkin käsittämättömältä että toinen voi kaiken yhdessä olon jälkeen tehdä noin jyrkän päätöksen :S olen ihan jumissa tunteideni kanssa mitä minun pitäisi tehdä? yrittää selvittää hänelle rautalankaa vääntäen että tein sen hänen vuokseen koska rakastin häntä ja halusin suhteen toimivan paremmin ilman harhaluuloja vai voiko ihminen olla niin pinnallinen ettei pysty eikä tahdo nähdä asioita toisista näkökulmista ja pitää päänsä hiekassa?
Harhaluuloja
2
121
Vastaukset
- dsfhdsfhhdfs
Asiaa varmaan valottaisi jos kertoisit mitä tuo sun avautuminen ja luulot sisälsi?
- saywhaaaat
Hän pahastui kun kerroin että luulin hänen vain pitävän minua "kaverina" koska hänen käytöksensä sitä usein osoitti ja minua oli jäänyt vaivaamaan miten helppoa hänelle oli unohtaa minut ensimmäisellä kerralla kun pisti suhteen poikki ja valehteli syyksi että ei enää välittänyt minusta vaikka tuli ilmi että hän vain pelkäsi että jättäisin hänet mutta miksi hän ei voinut kertoa tunteistaan vaan juoksi pois ja veti hupun silmille?... myös kerroin hänellen että minulla oli viimeaikoina mennyt kaikki asiat päin persettä koska olin murehtinut tilannetta kokoajan ja olin luullut että hän aikoi taas jättää minut.. en kuitenkaan ollut millään tapaa väkivaltainen ja haukkusin vain itseäni miten hölmä olin ollut ja miksi elämäni pitää olla näin vaikeeta.. tiedän että tuo oli lapsellista käytöstä minulta mutta se vain helpotti oloani kun sain päästää kaiken ulos mutta kun hän totesi että olen päästäni sairas eikä halua nähdä minua enään niin kyllä siinä vähä mieli murtui ja voin uskoa että olisin tuntemattomalle ihmiselle voinut näyttää sairaalta koska siinä meinas jalat lähteä alta mutta kyllä nyt olisin luullut hänen ymmärtävän käytökseni johtuvan siitä että rakastin häntä ja hän hylkäsi minut taas noin yks kaks niin kuin en olisi merkinnyt hänelle koskaan mitään ja tarkoitukseni avautumiselle oli vain saada asiat selviksi että suhde toimisi paremmin mutta yritykseni aiheuttikin eron.. luulin että olisin saanut selvittää asian hänen kanssaan seuraavana päivänä mutta hän käänsi kokonaan selkänsä minulle mikä tuntuu todella oudolta kun luen ja kuuntelen muiden parien juttuja riidoista mitkä ovat paljon pahempia ja silti aina selvittävät asiat jälkeenpäin mutta tämä tapaus ei kestä mitään negatiivistä ja juoksee heti karkuun ja heittää hanskat tiskiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h42726Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062551Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938