Santevärit :)

Väriäpäähän

Hei! Itseä on ruvennut pelottamaan kaikki tuollaiset kemikaaliset hiusvärit jotka aiheuttavat vaikka mitä... Olen aiemmin kokeillut tuollaista ihan normaalista kaupasta ostettua väriä, siinä ei ollut kyllä mitään vikaa. Itse aion kokeilla Santeväriä, joka on kasviperäinen. Onko kellään kokemusta näistä väreistä? Tässä väri, jota aion käyttää sekoitettuna (ehkä) tummempaan Santeväriin. http://www.naturalme.fi/products/Kasviperäinen-hiusväri%2d-Pähkinän-ruskea.html

Kiitos avusta ;)

12

179

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • don't know

itsekkin olen tota miettiny... mutt en oikee oo varma pitäskö kokeil vai ei... :) siis apuu mullekki ;) tack !

• 18+20

Täällä myös yksi pohtii vaihtamista kasviväriin. Mietin vaan, että tarttuuko väri ollenkaan. Tuntuu, että kemikaaliväritkin tarttuu mulle huonosti ja haalistuu nopeasti pois. Tuo pronssi vaikuttaisi ihan täydelliseltä väriltä, mutta en tiedä näkyykö kullanruskeissa hiuksissa mitenkään. Kertokaa ihmeessä kokemuksia.

• Väriäpäähän
      • Väriäpäähän

hiukset voi kuulemma paremmin ja kyseinen väri pysyy päässä hyvin! :))

• NEED SOME HELP :)

Hei! Itsekkin mietin santeväreihin(/kasviväreihin) vaihtamista. Mutta aiheuttavatko Santevärit haittavaikutuksia, JOS EI OLE ALLERGINEN tuotteen sisältämille kasveille? Tarvitsisin kipeästi apua tässä, kiitos näin etukäteen :)

• Tytt.

Ite tässä taas kokeilin monenmonen vuoden jälkeen hennaväriä. Ostin mustaa. Pohjalla oli kaupan kestovärillä värjätty, hieman jo haalistunut musta.

No ensinnäkin.. Henna oli helvetin hankala levittää, pirun jähmeää tököttiä vaikka vettä oli ihan ohjeen mukaan laitettu tarpeeksi. Sitten kun sen hiuksiin sai laitettua, niin kuivahti tosi nopeasti. Ohjeessa olikin, että värjäyshattu päähän vaikutusajaksi. No mulla oli muovinen suihkuhattu, ajaa asian.

Sitten kun tuli huuhtelun aika.. Hiukset oli niin kuivat, ettei mitään järkeä. Rastat olis hyvin saanu aikaseks. Tuntui, ettei tehokas hoitoainekkaan auttanut pahemmin asiaa.

Ja kun sain hiukset kuivaksi, yllätys oli suuri. Henna oli sitten haalistanut sen vähänkin mustan, mitä oli jäljellä. Tulos siis tummanruskea. Niin että mitä häh?

Puolet hennasta on vielä jäljellä, vois sen toisen kerran vielä kokeilla josko vähän edes mustemmat hiukset tulisi. Jos ei, niin siirrytään takaisin kestoväreihin..

• exbrunette,

Moi! Sori kun "hyödyn" tästä sun tilanteesta mutta itelle kävi niinpäin että kampaaja värjäsi mun tummanruskeat hiukset ihan mustiksi (pyysin kyllä ihan omaa väriä hmh) Niin mietin tässä et jos sulla henna kerran vaalensi ni pitäiskö kokeilla tota! Ku mustii on niin vaikea vaalentaa. Tuliks sulle sellaset kauniin ruskeat vai epätasaiset oranssihtavat/millaset? Täst olis iso apu jos vastaat, kaipaan nimittäin tumman RUSKEITa hiuksiani..

• Tytt.
        exbrunette, kirjoitti:

Moi! Sori kun "hyödyn" tästä sun tilanteesta mutta itelle kävi niinpäin että kampaaja värjäsi mun tummanruskeat hiukset ihan mustiksi (pyysin kyllä ihan omaa väriä hmh) Niin mietin tässä et jos sulla henna kerran vaalensi ni pitäiskö kokeilla tota! Ku mustii on niin vaikea vaalentaa. Tuliks sulle sellaset kauniin ruskeat vai epätasaiset oranssihtavat/millaset? Täst olis iso apu jos vastaat, kaipaan nimittäin tumman RUSKEITa hiuksiani..

No kaipa näitä vois mustanruskeaks sanoa. Päivänvalossa hyvinki pitkälti vaan tummanruskeat.

• Väriäpäähän

Luin yhtä blogia, jossa kerrottiin, että Santeväreillä värjääminen on hankalampaa ja aikaa vievämpää, kuin tavallisilla kaupan väreillä värjääminen. Kuitenkin lopputulos oli onnistunut. Ja itse näen mieluummin vähän vaivaa, kuin käytän niitä kaupan kestovärejä. :) Tässä muuten kyseinen blogihttp://olotila.yle.fi/ihmiset/blogit/noora-loves-ekoreilu-ja-luomu/hiukset-voi-varjata-ilman-kemikaalicocktailia

Kiitos valaistuksesta kovasti (: ja otan mielelläni lisää vastaan kommentteja sekä ohjeita

• Kauniit hiukset

Muakaan ei haittaisi aikaa vievämpi värjäys. Harmittaa vaan, jos väri ei näy ollenkaan ja menee rahat hukkaan. Pieni budjetti kun on.

• Väriäpäähän

Niinpä niin... Santeväreillähän ei vaalentaa voi, jos on tumman ruskeat hiukset niin vaaleammaksi ruskeaksi ei sitten saakkaan.

• Light brunette

Erityisesti olisin kiinnostunut siitä, miten permanentti/rakennekäsittely ja Sante-väri sopii yhteen

Olen haaveillut uudesta kampauksesta ja haluaisin jotain tukikäsittelyä velttoihin hiuksiin, mutta myöskin jonkun värin. Olen käsittänyt, että nämä värit ovat niin hellävaraisia, että voi laittaa permanentattuun tukkaan. Onko kenelläkään kokemusta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      55
      3513
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      39
      3218
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2771
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      43
      2520
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1963
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1609
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1307
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1241
    10. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      20
      1208
    Aihe