Kyssäri ulkomaalaisten miesten kanssa suhteessa oleville:
1 . Vihaatko tai oletko vihannut suomalaisia miehiä?
2. Kerrotko tai oletko kertonut ulkomaalaisille, että kaikki suomalaiset miehet ovat alkoholisteja/spurguja n.99% muutamia poikkeuksia lukuun-ottamatta?
3. Vihaatko isääsi, veljiäsi ja isoisääsi?
4. Vihaatko suomalaisuutta?
5. vihaatko Suomea?
6. Onko kaikki parempaa mielestäsi ulkomailla?
7. Onko miehesi kieli kauniimpi kuin suomen kieli?
8 . Osaako miehesi kommunikoida suomeksi?
9. Elääkö miehesi veronmaksajien kustannuksella suomessa?
10. Yrittävätkö muut suomalaiset naiset iskeä miestäsi?
11. Jos asutte suomessa miksi asutte suomessa? Sosiaaliturva? Lapset? Koulu? Terveydenhoito? Mikä syy?
12. Minkä maalaisen miehen kanssa on hienointa päästä naimisiin mielestäsi?
13. Onko Suomalainen nainen ”helppo” iskettävä ulkkismiehille?
14: Onko ulkomaalaisen miehen helppo huijata suomalaista naista?
Galluppi ulkomaalaisten miesten kanssa suhteessa oleville
81
959
Vastaukset
- galluppia kerrakseen
-No en, miksi vihaisin?
2. Kerrotko tai oletko kertonut ulkomaalaisille, että kaikki suomalaiset miehet ovat alkoholisteja/spurguja n.99% muutamia poikkeuksia lukuun-ottamatta?
-En, ja vaikka kertoisinkin, ei menisi läpi sillä miehelläni on paljon suomalaisia miespuolisia ystäviä ja työkavereita
-En, järjetön kysymys
-En tietenkään, olenhan suomalainen
5. vihaatko Suomea?
-Samakuin edellä
-Ei, joku asia parempaa, joku asia huonompaa
-Ei mielestäni, makuasioista ei tietenkään voi kiistellä
-Osaa aivan yhtä hyvin kuin keskiverto suomalainen, hiukan pehmeämpi aksentti puheessa
-Ei, maksaa ihan veronsa suomeen ja on vakituisessa työsuhteessa suomalaiseen työnantajaan
11. Jos asutte suomessa miksi asutte suomessa? Sosiaaliturva? Lapset? Koulu? Terveydenhoito? Mikä syy?
-Olemme tavanneet suomessa, asuimme molemmat jo silloin täällä, olemme molemmat työssä täällä ja minun sukuni/meidän ystävämme ovat täällä
-Minkäänmaalaisen miehen kanssa ei ole HIENOA PÄÄSTÄ NAIMISIIN :D
-En usko että sen helpompi iskettävä kuin suomimiehillekään. Puhun tietenkin vain omasta puolestani, ulkomaalaisuus ei ole itseisarvo
-Ei ole kokemusta joten vastaan tähänkin kuten edellä- galluppia kerrakseen
Hups, yksi kysymys jäi näemmä vastaamatta eli
-Parempi ainakin olisi olla yrittämättä, onpa nainen sitten mistä tahansa maailman kolkasta
- Chom chom
Voi hyvänen aika, mitä kysymyksiä. No, vastataan.
Kysymykset 1-5: en/ei. Hmm..määrittele suomalaisuus. En vihaa, mutta näen suomalaisessa yhteiskunnassa, kulttuurissa, kommunikaatiossa myös negatiivisia piirteitä. Olen suomalainen, en vihaa itseänikään sen vuoksi.
7: Mieheni kieli on vähintään yhtä kaunista kuin suomi. Kauneuden ratkaisee puhetapa ja käytös.
8: Osaa kommunikoida suomeksi.
9: Ei, mieheni tienasi pitkään enemmän kuin mä, ja on ollut ajanjaksoja, jolloin olemme eläneet pääasiassa hänen tuloillaan.
10: Eipä enää :)
11: Mieheni on tullut pakolaisena Suomeen (ei tosin erityisesti pyrkinyt juuri tänne). Aluksi siis ajatus asumisesta miehen kotimaassa oli mahdoton. Nyt mieheni voisi ehkä kokeilla paluuta, mutta itse en ole siihen halukas. Jos saisinkin koulutustani vastaavaa työtä, työympäristöön en ehkä tottuisi tai haluaisi tottua. Lasten koulutus on meille myös tärkeää. Mieheni
12: Senmaalaisen kanssa, jonka kanssa synkkaa. Naimisiin "pääsy" ei mielestäni ole naisen elämän ylin tavoite, jota pitäisi tavoitella hinnalla millä hyvänsä. En näe asiaa niin, että mies menee naimisiin, nainen pääsee, tai mies saa, nainen antaa.
13: eos. Verrattuna mihin?
14: Yhtä helppo tai vaikea kuin kenen tahansa miehen. - Wani-Kun
1 . Vihaatko tai oletko vihannut suomalaisia miehiä? -En
2. Kerrotko tai oletko kertonut ulkomaalaisille, että kaikki suomalaiset miehet ovat alkoholisteja/spurguja n.99% muutamia poikkeuksia lukuun-ottamatta? -En
3. Vihaatko isääsi, veljiäsi ja isoisääsi? -En todellakaan - no huh!
1 . Vihaatko tai oletko vihannut suomalaisia miehiä? -En.
2. Kerrotko tai oletko kertonut ulkomaalaisille, että kaikki suomalaiset miehet ovat alkoholisteja/spurguja n.99% muutamia poikkeuksia lukuun-ottamatta? -En.
3. Vihaatko isääsi, veljiäsi ja isoisääsi? -En, olen "isin tyttö".
4. Vihaatko suomalaisuutta? -En.
5. vihaatko Suomea? -En vihaa, mutta en rakastakaan.
6. Onko kaikki parempaa mielestäsi ulkomailla? -Ei tietenkään.
7. Onko miehesi kieli kauniimpi kuin suomen kieli? -Itseasissa on!
8 . Osaako miehesi kommunikoida suomeksi? -Osaa.
9. Elääkö miehesi veronmaksajien kustannuksella suomessa? -Ei.
10. Yrittävätkö muut suomalaiset naiset iskeä miestäsi? -Joskus.
11. Jos asutte suomessa miksi asutte suomessa? Sosiaaliturva? Lapset? Koulu? Terveydenhoito? Mikä syy? - Töiden =rahan takia.
12. Minkä maalaisen miehen kanssa on hienointa päästä naimisiin mielestäsi? -Tyhmä kysymys.
13. Onko Suomalainen nainen ”helppo” iskettävä ulkkismiehille? -Jotkut ovat.
14: Onko ulkomaalaisen miehen helppo huijata suomalaista naista? -Joitakin on. - Chom chom
Saisko ehdottaa, että ulkomaalaisten naisten kanssa suhteessa olevat miehet vastaisivat myös kysymyksiin? (soveltaen: mies-> nainen, isä -> äiti, miehesi -> vaimosi)
- ??????????
Miksi? Jos vastaukset eivät miellytä sinua, niin ilmoitat ne asiattomiksi, kuten olemme aiemmin huomanneet.
- Voi Täh
Kysymykset kertovat kysyjästä enemmän kuin vastaukset. En viitsi edes lukea. Ei kai kukaan tuollaisiin viitsi vastata.
- tallaista taalta
Tamapa oli mielenkiintoinen kysely ja mukavaa lukea muidenkin vastauksia.
Taustastani sen verran etta olen naimisissa turkkilaisen kanssa ja olemme asuneet jo useamman vuoden Turkissa.
Kyssäri ulkomaalaisten miesten kanssa suhteessa oleville:
-En vihaa enka ole vihannut, suurin osa on oikein mukavia ja arvostan
heissa monia asioita.
-En ole kertonut, silloinkin kun joku ulkomaalainen on tallaista tullut vaittamaan olen sanonut ettei suurin osa ole sellaisia, ainoastaan ne harvat jotka sattuvat olemaan ovat nakyvammin esilla.
-Hyvanen aika sentaan, rakastin edesmennytta isaani ja isoisaani seka rakastan veljeani.
-Painvastoin! Ulkomailla asuvana olen oppinut arvostamaan ja rakastamaan
niitakin asioita joita ennen pidin itsestaanselvina.
5. vihaatko Suomea?
-Rakastan ja kertoilen lahes paivittain, miten Suomessa jokin asia on paremmin.
-Ei todellakaan ole, eri maissa on erilaisia hyvia ja huonoja puolia. Suomessa on todella moni asia paremmin kuin monissa muissa maissa.
-Kielet ovat erilaisia, ei ole mielipidetta kumpi on kauniimpi. Mutta kylla oma kieli, tunteiden kieli, tuntuu kauniimmalta ja mieluummin puhun suomea.
-Osaa jo hieman kun olen opettanut. On hyvin kiinnostunut oppimaan ja siksi
tykkaankin kayttaa suomenkielisia sanontoja ja ilmaisuja kotona.
-Ei todellakaan, eika haluaisikaan elaa. Se ei ole meista kummastakaan hyva asia, jotka nain tekevat pilaavat helposti muidenkin ulkomaalaisten mainetta suomalaisten silmissa.
-Eipa ole tullut viela sellaista tilannetta eteen.
-Emme asu Suomessa, mutta koulutus- ja opiskelumahdollisuudet olisivat kylla Suomessa loistavat. Taalla terveydenhoito mielestani yhta hyva kuin Suomessa, kummassakin maassa olen kayttanyt yksityisia julkisen puolen ruuhkaisuuden vuoksi.
-En ole tallaista miettinytkaan, ei kansalaisuudella sinansa ole valia vaan muilla ominaisuuksilla.
-Verraten muun maalaisiin naisiin, ikava kylla silta nayttaa. Tata olen myos kuullut ulkomaalaisilta miehilta. Eivat varmasti kaikki ole mutta ne tietyt tapaukset ovat nakyvammin esilla.
-Joissakin tapauksissa kylla. Olen sivusta seurannut tapauksia jotka nayttavat silta etta vain paperien ja Suomeen muuton perassa on menty naimisiin. Jotkut naiset eivat nayta asiaa ymmartavan vaikka se nayttaisi paivan selvalta. Taalla paikalliset tietavat etta jotkut miehet tekevat niin, ei ole mikaan salaisuus. Toisaalta nama miehet eivat valttamatta itse koe huijaavansa naista, silla monissa maissa mennaan naimisiin paikallistenkin kesken taloudellisen edun ja muiden jarkisyiden takia ennemminkin kuin tunteiden mika nayttaa suomalaisilla olevan se ainut syy. Jotkut naiset tuntuvat myos suuttuvan jos asiasta edes mainitsee ja pahimmillaan syyttavat rasistiksi, kylla asioista pitaisi voida puhua jarkevasti varsinkin kun tallaisia tapauksia oikeasti on. - rasismikyselyt pois
1 . Vihaatko tai oletko vihannut suomalaisia miehiä? - En. "The one" vaan sattui löytymään muualta.
2. Kerrotko tai oletko kertonut ulkomaalaisille, että kaikki suomalaiset miehet ovat alkoholisteja/spurguja n.99% muutamia poikkeuksia lukuun-ottamatta? - En, tosin olen sanonut, että tapaamani on masentavia.
3. Vihaatko isääsi, veljiäsi ja isoisääsi? - En, rakastan jokaista.
4. Vihaatko suomalaisuutta? - Olen tavallaan ylpeä siitä.
5. vihaatko Suomea? - En vihaa.
6. Onko kaikki parempaa mielestäsi ulkomailla? - Ikävä on muualle, mut come on.
7. Onko miehesi kieli kauniimpi kuin suomen kieli? - On. Pakko myöntää.
8 . Osaako miehesi kommunikoida suomeksi? - Ymmärtää vähän, ja osaa muutaman sanan, muttei muuten.
9. Elääkö miehesi veronmaksajien kustannuksella suomessa? - Ei ole koskaan elänyt Suomessa ja työskentelee omien rahojensa eteen.
10. Yrittävätkö muut suomalaiset naiset iskeä miestäsi? - Ei ole tapahtunut.
11. Jos asutte suomessa miksi asutte suomessa? Sosiaaliturva? Lapset? Koulu? Terveydenhoito? Mikä syy? -
12. Minkä maalaisen miehen kanssa on hienointa päästä naimisiin mielestäsi? - En ole miettinyt.
13. Onko Suomalainen nainen ”helppo” iskettävä ulkkismiehille? - Ei ole kansalaisuudesta kiinni...
14: Onko ulkomaalaisen miehen helppo huijata suomalaista naista? - -||- - hohoii
Okei,ajan kuluks voi vastailla 1 . Vihaatko tai oletko vihannut suomalaisia miehiä?Joo kyllä olen vihannut ja en niin välitä edelleenkään,mutta on poikkeus tapauksiakin,että en vihaa.
2. Kerrotko tai oletko kertonut ulkomaalaisille, että kaikki suomalaiset miehet ovat alkoholisteja/spurguja n.99% muutamia poikkeuksia lukuun-ottamatta? Onks toi joku stereotypia et suomi miehet on kaikki alkoholisteja?Minun mielestäni kaikki ei oo,mutta suurin osa tuntuu olevan melko kateellisen,epäoikeudenmukaisia(ei kaikki) ja näin ollen ylpeän oloisia vaikka ei olisi varaa olla.Ei suomi miehiä tartte kai ruveta moittimaan kyllä ne yleensä huomaa ulkomaalainen tai ihan suomalainenkin mitä suomi miehet ovat.
3. Vihaatko isääsi, veljiäsi ja isoisääsi?En tietenkään
4. Vihaatko suomalaisuutta? Joo ja en.
5. vihaatko Suomea?En maata,enkä kaikkia ihmisiä,mutta joukkoon mahtuu niitäkin joista ei niinkään välittäisi.
6. Onko kaikki parempaa mielestäsi ulkomailla?Ei
7. Onko miehesi kieli kauniimpi kuin suomen kieli?On
8 . Osaako miehesi kommunikoida suomeksi?Kyllä
9. Elääkö miehesi veronmaksajien kustannuksella suomessa?Ei
10. Yrittävätkö muut suomalaiset naiset iskeä miestäsi?mm.mielestäni ei,mutta en ihmettelisi jos yrittäisikin niinkin komeaa miestä,kuin omani on.
11. Jos asutte suomessa miksi asutte suomessa? Sosiaaliturva? Lapset? Koulu? Terveydenhoito? Mikä syy?Mieheni asui jo suomessa,kun tapasimme.Itse haluaisi melkeinpä mihin muuhun maahan tahansa asumaan,mutta minä haluan olla suomessa ainakin toistaiseksi.
12. Minkä maalaisen miehen kanssa on hienointa päästä naimisiin mielestäsi? Tyhmä kysymys sulla
13. Onko Suomalainen nainen ”helppo” iskettävä ulkkismiehille?Ei! mistä tiedät etteikö suominaiset haluaisi itse varta vasten iskeä ulkkis miehen?! :)
14: Onko ulkomaalaisen miehen helppo huijata suomalaista naista? No eiköhän jokaises maassa kulttuurin tai muuhunkaan katsomatta ole niitä naisia joita on helpompi käyttää hyväksi.Mutta voihan naisetkin käyttää miestä hyväksi ei ole pois suljettu vaihtoehto. Toivottavasti lämmitti mieltäsi rehelliset ja suorat vastaukset. - 3näiti
5. vihaatko Suomea?
14: Onko ulkomaalaisen miehen helppo huijata suomalaista naista? - 3näiti
Edellinen viesti karkasi liian aikaisin...
1. Vihaatko tai oletko vihannut suomalaisia miehiä?
En.
No en.
En todellakaan.
En. Olen ylpeä siitä.
5. vihaatko Suomea?
Heh...älyttömämmäksi vaan menee...Siis, EN.
Ei. Jotkut asiat ovat paremmin muualla, toiset taas täällä.
Ei. Ihme molotusta se on.
Osaa.
Ei.
Yrittävät jatkuvasti.
Kaikki edellä mainitut syyt. Lisäksi mm. turvallisuustilanne, työtilanne
Ei hyvää päivää
On.
On. - vas-taa-ja
-En koskaan
-En, vaikkakin isäni on alkoholisti.
-En vihaa todellakaan
-Olen ylpeä suomalaisuudestani enkä halua muuttaa siitä mitään.
5. vihaatko Suomea?
-En vihaa, enkä koskaan haluaisi muuttaa täältä kokonaan pois.
-Ei todellakaan
-Ei ole.Se kuulostaa todella ärsyttävältä enkä ymmärrä siitä sanaakaan, mutta puhummekin keskenämme suomea.
-Kyllä, erittäin hyvin.
-Ei.
-Joskus ravintolassa joku saattaa luoda pitkiä katseita ja käydä juttelemassa kun minä olen vaikka vessassa.
-Asutaan suomessa kun täällä ollaan tavattu, mutta emme asu yhdessä emmekä ole naimisissa.Miehellä pysyvä oleskelulupa ja vakituinen työ täällä.
-sosiaaliturva?mitä siitä? Minä saan toisesta lapsesta lapsilisän ja elarit, enkä muuta, mies työssäkäyvänä ei mitään.
-meillä ei ole yhteisiä lapsia eikä tule
-terveydenhoito? Mitä ajat tällä takaa? Meillä molemmilla on työterveyshoito jota käytämme ehkä noin kerran vuodessa.
-Mielestäni naimisiin meno ei ole hienoa lainkaan.
- voi olla.Omalla kohdallani homma menee niin, että minä en iske miehiä vaan mies tekee aloitteen ja suomalainen mies ei useinkaan aloitetta tee.
-Kuultujen juttujen perusteella on. - Damasti
1 . Vihaatko tai oletko vihannut suomalaisia miehiä? En vihaa, mutta joitain en halua enää edes ajatella.
2. Kerrotko tai oletko kertonut ulkomaalaisille, että kaikki suomalaiset miehet ovat alkoholisteja/spurguja n.99% muutamia poikkeuksia lukuun-ottamatta? En ole.
3. Vihaatko isääsi, veljiäsi ja isoisääsi? En, kaikki tärkeitä minulle!
4. Vihaatko suomalaisuutta? En vihaa, mutta ei siitä aina oikein voi ylpeilläkään. Voisimme olla ainakin hieman enemmän lämpimämpiä.
5. vihaatko Suomea? En todellakaan, Suomi on yksi kauneimpia maita mielestäni, rauhallinen ja vielä kohtuullisen turvallinenkin.
6. Onko kaikki parempaa mielestäsi ulkomailla? Ei kaikki, mutta jotkin asiat ovat. En usko siihen, että täydellistä maata onkaan. Jokaisessa on varmasti jotain hyvää ja jotain huonoa, toisissa enemmän ja toisissa vähemmän.
7. Onko miehesi kieli kauniimpi kuin suomen kieli? Itseasiassa on - siinä on sanoja, joita ei voi suomen kielelle edes kääntää, paljon enemmän tunnetta ja sävyjä.
8 . Osaako miehesi kommunikoida suomeksi? Osaa.
9. Elääkö miehesi veronmaksajien kustannuksella suomessa? Ei, hänellä on yritys.
10. Yrittävätkö muut suomalaiset naiset iskeä miestäsi? Kyllä, ja joskus jopa minun läsnäollessani.
11. Jos asutte suomessa miksi asutte suomessa? Sosiaaliturva? Lapset? Koulu? Terveydenhoito? Mikä syy? Ylläolevat syyt ja turvallisuus.
12. Minkä maalaisen miehen kanssa on hienointa päästä naimisiin mielestäsi? Maalla ei ole väliä, vaan ihmisellä.
13. Onko Suomalainen nainen ”helppo” iskettävä ulkkismiehille? Jotkut tuntuvat olevan...tiedän, että on naisia, jotka suorastaan "metsästävät" ulkomaalaisia. Kerran puolestaan luin täältä palstalta erään nuoren naisen haaveilevan muslimimiehestä, kun se "ois jännää"....
14: Onko ulkomaalaisen miehen helppo huijata suomalaista naista? Jos on ylläolevan kaltaisia naisimmeisiä, niin heitä varmasti on helppo huijatakin. - suomalaisen.avovaimo
En ole enää suhteessa, mutta olen ollut.
-en
-en
-en
-en
5. vihaatko Suomea?
-en
-ei
-ei
-ei osannut
-ei
-ei
-hän ei jäänyt Suomeen, minä jäin
-miten niin "päästä naimisiin"? Naimisiin mennään eikä päästä.
-ehkä jotkut ovat, en tiedä
-ehkä joitakin, mutta samoja ihmisiä voisi luultavasti myös suomalainen mies huijata. - kevätesikon kuiskaus
Pidän kysymyksiä melko loukkaavina ja hämmentävinä, mutta vastataan nyt silti.
1 . Vihaatko tai oletko vihannut suomalaisia miehiä? Viha on kovin voimakas sana, mutta olen kai tuntenut kielteisiä tunteita minua loukanneita miehiä kohtaan. Tämä tuskin kuitenkaan riippuu juuri heidän suomalaisuudestaan.
2. Kerrotko tai oletko kertonut ulkomaalaisille, että kaikki suomalaiset miehet ovat alkoholisteja/spurguja n.99% muutamia poikkeuksia lukuun-ottamatta? En ole, koska eiväthän kaikki ole. Mutta alkoholi tuntuu kyllä olevan ongelma monelle suomalaiselle, niin miehelle kuin naisellekin.
3. Vihaatko isääsi, veljiäsi ja isoisääsi? Rakastan isääni ja kaikki muitakin läheisiä ihmisiä, jotka ovat miehiä.
4. Vihaatko suomalaisuutta? En vihaa.
5. vihaatko Suomea? En, vaikka on tietysti joitain asioista, joiden toivoisin olevan toisin. Esimerkiksi yhteisöllisyys tuntuu välillä puuttuvan suomalaisesta yhteiskunnasta kokonaan.
6. Onko kaikki parempaa mielestäsi ulkomailla? Ei ole, ei todellakaan. Jokin asia on paremmin meillä, jokin taas muualla.
7. Onko miehesi kieli kauniimpi kuin suomen kieli? On mielestäni, vaikka suomikin on kyllä kaunis kieli.
8 . Osaako miehesi kommunikoida suomeksi? Ei osaa, puhumme keskenämme englantia.
9. Elääkö miehesi veronmaksajien kustannuksella suomessa? Ei, emme asu Suomessa (mutta ei elä veronmaksajien kustannuksella missään muussakaan maassa, btw).
10. Yrittävätkö muut suomalaiset naiset iskeä miestäsi? Eivät juurikaan.
11. Jos asutte suomessa miksi asutte suomessa? Sosiaaliturva? Lapset? Koulu? Terveydenhoito? Mikä syy? -
12. Minkä maalaisen miehen kanssa on hienointa päästä naimisiin mielestäsi? Ei se kansalaisuus vaan se persoona.
13. Onko Suomalainen nainen ”helppo” iskettävä ulkkismiehille? Ehkä jotkut ovatkin, en osaa sanoa.
14: Onko ulkomaalaisen miehen helppo huijata suomalaista naista? Voihan se olla, mutta olen myös sitä mieltä, että tällaisia naisia huijaavat yhtä helposti myös suomalaiset miehet. Miksi tehdä eroa eri kansalaisuuksien välillä? - kokemusta..
en todellakaan, arvostan suomalaisia miksi vihaisin ihmisiä joissa virtaa samaa verta?
En, saatan kyllä mainita tosiasioista mutta myös monet ulkomaalaiset juovat tai alkavat juomaan täällä, uskonto voi olla vain tekosyy ettei muka juo.. Tuskin yhteiskunta pyörisi näin hyvin jos 99% olisi spurguja :DD
en todellakaan.
en
5. vihaatko Suomea?
enen
ei kaikki, mutta jotkin asiat on kyllä kuten lämmin sää ja tyylikäs ympäristö, riippuen siis minne menee mutta usein varjopuolia on enemmän vaikka kyseessä olisikin kuinka hienon etelän maa tahansa.
olen seurustellut kahden eri kansallisuuden omaavan miehen kanssa, en kokenut kummankaan kieliä hienommaksi.
kaksi exääni osasivat ja yksi ei.
kukaan existäni ei elänyt, olivat ainakin silloin tällöin töissä ravintoloissa tms.
kyllä yrittävät
koska perheeni on täältä kotoisin.
joku kunnollinen mies Välimeren maasta jolla on älyä päässä, sydän tallella ja sama uskonto.
valitettavasti kyllä, yleensäkin pohjoismaalaiset ovat usein kuuluisia helppoudestaan etenkin turistikohteissa, siksipä aitoa rakkautta etsivien kannattaa vältellä ainakin pienimpiä turistikyliä. Mutta yleensä kyllä niillä miehilläkin on huono maine, jotka pyörittävät montaa eri naista ja usein vielä yhtä aikaa..
on, suomalaiset ovat tottuneet sellaiseen että ensin seurustellaan ja vasta vuosien päästä aletaan harkita kihloihin menoa naimisiin menosta nyt vielä puhumattakaan.. Ulkomailla monet naiset vaativat vähintään kihlausta suhteen alettua, usein ei muuteta yhteen ennen sitä on myös kulttuureja joissa ei seksiä tai miesten tapailua ennen naimisiin menoa. Tuollaisista kulttuureista tulevien miesten on erittäin vaikea oppia ettei suomalainen nainen ole helppo halutessaan suhteeseen ns. heti, kun heille se on "kiellettyä". - Minä taasen :-)
Mielenkiintoisia vastauksia:
Mielestäni näillä palstoilla käydessä ja lukiessa kirjoituksia, voisi vetää helpostikin sellaisen johtopäätelmän, että suomalaiset naiset vihaavat suomalaisia miehiä ja aivan erityisesti ne naiset; jotka ovat suhteessa ulkomaalaisten miesten kanssa.
Olen itse monta kertaa kuullut miten suomalaiset naiset kertovat suomalaisista miehistä että "kaikki ovat juoppoja" ulkomailla käydessäni.
Vastaukset ovat myös ristiriitaisia.
Monet sanovat, että suomalainen nainen on helppo ja helposti huijattavassa: tämä taasen johtuu siitä että naisilla on äärettömän positiivinen suhtautuminen tiettyihin ulkomaalaisiin. Jos näin on. niin voisi ajatella että suhtautuminen on kielteinen suomalaisiin miehiin, ainakin kielteisempi, ja näin ulkomaalaisuuden voisi olla ajateltavan positiivinen asia suomalaiselle naiselle.
Suurin osa ulkomaalaisista miehistä kertoo suomalaisten naisten olleen aloitteentekijöitä. Väittämä, että "suomalainen mies ei tee aloitetta" on siis perusteeton koska eivät ulkkismiehetkään tee aloitetta. Elikä tässä taas tuo silmitön positiivisuus kaikkea ulkomaalaisuutta kohtaan!
Raiskaustilastot kertovat todella paljon suomalaisista naisista ja heidän suhtautumisestaan ulkomaalaisiin miehiin.
Ulkomaalaistaustaiset miehet raiskaavat suomessa 25 kertaa enemmään kuin suomalaistaustaiset miehet Suomessa. Elikä 2 % suomessa asuvista miehistä tekee 50% raiskauksista Suomessa. Nämä 2 % sattuu nyt vaan olemaan ulkomaalais taustaisia miehiä.
Tilasto ei mielestäni kerro sitä, että ulkomaalaiset miehet olisivat jotenkin rikollisempia kuin suomalaiset,
vaan lähinnä sen että suomalaisnaiset ovat helppoja ja todellakin helposti jymäytettävissä kun kyseessä on ulkomaalaistaustainen mies. Näin monet naiset täällä ovat itsekkin todenneet.- Chom chom
Kuten ehkä huomasit, kaikki ulkomaalaisten kanssa suhteessa olevat eivät ole katkeroituneet suomalaisiin miehiin tai naisiin. Ovatpa vain sattuneet rakastumaan.
"Suurin osa ulkomaalaisista miehistä kertoo suomalaisten naisten olleen aloitteentekijöitä." Missähän näin kerrotaan; millaisissa tilanteissa?
Muuhun puuttumatta: en sanoisi välttämättä, että suomalaiset olisivat helposti iskettäviä tai huijattavia. Joskus tilanne on niinkin päin, että suomalainen itse haluaakin iskeä. Jopa nainen voi haluta mieheltä muutakin kuin lupausta avioliitosta ;)
On tietysti selkeitä huijaustapauksia, mutta paljon myös sellaisia, että odotukset toista ja suhdetta kohtaan vain ovat perin juurin erilaisia. Tätä tapahtuu myös suomi-suomi -parien välillä. Suomessa on yleistä seurustella pitkään eikä seurustelua mielletä niin selkeästi aviopuolison etsimiseksi niin kuin monissa muissa kulttuureissa. Kunhan vain katsellaan, viihdytäänkö yhdessä ja tuleeko suhteesta mitään. Esimerkiksi mun mieheni oli parin kuukauden seurustelun jälkeen varma, että olen hänen tuleva vaimonsa (vailla taka-ajatusta oleskeluluvasta tms.). Mä en ihan siinä ajassa pystynyt päättämään.
Ja joillakin ulkkiksilla taas on valitettavasti sitkeitä ennakkoluuloja suomalaisia naisia kohtaan. Kärjistetysti: suomalaisilla voi harjoitella, omanmaalaisen kanssa mennään naimisiin. Enpä voi siis omalta kohdaltani sanoa, että suhtautumiseni ulkomaalaisiin olisi ollut äärettömän positiivista, pikemminkin terveen varovaista, kuten kenen tahansa kanssa.
1 . Vihaatko tai oletko vihannut suomalaisia miehiä? En.
2. Kerrotko tai oletko kertonut ulkomaalaisille, että kaikki suomalaiset miehet ovat alkoholisteja/spurguja n.99% muutamia poikkeuksia lukuun-ottamatta? En.
3. Vihaatko isääsi, veljiäsi ja isoisääsi? En.
4. Vihaatko suomalaisuutta? En.
5. vihaatko Suomea? En.
6. Onko kaikki parempaa mielestäsi ulkomailla? Ei.
7. Onko miehesi kieli kauniimpi kuin suomen kieli? Erilainen.
8 . Osaako miehesi kommunikoida suomeksi? Ei.
9. Elääkö miehesi veronmaksajien kustannuksella suomessa? Ei.
10. Yrittävätkö muut suomalaiset naiset iskeä miestäsi? Eivät.
11. Jos asutte suomessa miksi asutte suomessa? Sosiaaliturva? Lapset? Koulu? Terveydenhoito? Mikä syy? Turvallisuus.
12. Minkä maalaisen miehen kanssa on hienointa päästä naimisiin mielestäsi? Ei ole hienoa päästä naimisiin minkäänmaalaisen miehen kanssa.
13. Onko Suomalainen nainen ”helppo” iskettävä ulkkismiehille? En ainakaan minä.
14: Onko ulkomaalaisen miehen helppo huijata suomalaista naista? En usko.- Serenaa..
1 . Vihaatko tai oletko vihannut suomalaisia miehiä?Kyllä
2. Kerrotko tai oletko kertonut ulkomaalaisille, että kaikki suomalaiset miehet ovat alkoholisteja/spurguja n.99% muutamia poikkeuksia lukuun-ottamatta?Ei tarvitse kertoa kyllä monienkin suomimiesten käytös puhuu ihan omaa kieltään olkoon se possitiivista tai negatiivistä sen mukaanhan sitten ihmiset otetaan.
3. Vihaatko isääsi, veljiäsi ja isoisääsi?En
4. Vihaatko suomalaisuutta?Jokseenkin(erillaisuuden pelkoa ja vieroksumista)
5. vihaatko Suomea?En.Maa on hieno ja kaunis
6. Onko kaikki parempaa mielestäsi ulkomailla?Riippuu maasta
7. Onko miehesi kieli kauniimpi kuin suomen kieli?No jaa enpä tiedä
8 . Osaako miehesi kommunikoida suomeksi?Kyllä
9. Elääkö miehesi veronmaksajien kustannuksella suomessa?Ei sen koomemmin,kuin monet suomalaisetkaan jotka itse suomalaisena elävät lisina(esim: tekevät pimeetä työtä ja näin kiertävät veroja)
10. Yrittävätkö muut suomalaiset naiset iskeä miestäsi?En ole huomannu
11. Jos asutte suomessa miksi asutte suomessa? Sosiaaliturva? Lapset? Koulu? Terveydenhoito? Mikä syy?Emme kauan asu enään.Portugali kutsuu
12. Minkä maalaisen miehen kanssa on hienointa päästä naimisiin mielestäsi?Melkeinpä minkä muun maalaisen miehen kanssa,mutta ei suomalaisen.
13. Onko Suomalainen nainen ”helppo” iskettävä ulkkismiehille?Riippuu naisesta.
14: Onko ulkomaalaisen miehen helppo huijata suomalaista naista?Mistä tiedät ettei monet suomalaiset naiset huijaa miestä? Niin ulkkista,kuin suomalaista miestä.- elä tule takaisin
IHANAA IHANAA Serenaa, kun muutat suomesta portugalin kaltaseen kehitysvaltion.
- minä taasen :-)
Kysymys:
Jos joku vihaa suomalaisia miehiä niin syntyy tietysti kysymys, miksi?
Ovatko suomalaiset miehet tehneet tai olleet tekemättä jotakin? Yleensä riitaan tarvitaan kaksi osapuolta ja antipatia on yleensä molemminpuolista.
Uskon, että useimmilla suomalaisilla miehillä on karvaita kokemuksia siitä miten esim. eurooppalaiset latinomiehet toivottavat suomalaiset tervetulleiksi jakamaan ”heidän naisiaan” heidän maahansa. Tämä latinomiesten ”naisten omistaminen” ja raju mustasukkaisuus tai pitäisikö sanoa ”rasismi” onkin varmaan yksi syy miksi kaikki suhteet sikäläisten ihmisten kanssa ovat suuremmaksi osaksi suomalainen nainen – latino mies.
Suhde latinojen kanssa on latinomiesten ja suomalais naisten mielestä OK, niin kauan kuin mies on latino ja nainen suomalainen!
Tuliisiko latinomiehellä olla oikeus jokaiseen suomalaiseen naiseen riippumatta siitä onko nainen naimisissa vai ei lapsi vai vanha nainen, ja jos ei ole; suomalaisen miehen mielestä, onko suomalainen mies heti rasisti ja huonon itsetunnon omaava?
Emmehän anna suomalaisellekaan miehelle tällaisia oikeuksia niin miksi sitten ulkomaalaiselle? Jos naiset todella suhtautuisivat kansallisuudesta riippumatta puolueettomasti miehiin niin ongelma olisi pienempi mutta nyt näin ei ole. Suomalainen nainen on helppo ja helposti jymäytettävissä ulkomaalaisille miehelle.
Kyselyjä siitä kuka ulkomaalais suomalaisissa suhteissa on ollut aloitteentekijöinä on tehty. Näitten kyselyitten perusteella suomalainen nainen on ollut aina aloitteentekijä, mikä taas nimenomaan osoittaa, että naiset suhtautuvat ulkomaalaisuuteen todella eri tavalla.
Jos olisin esim. latinomies niin en ehkä kehtaisi olla Suomessa suomalaisen naisen kanssa, tietäen miten mustasukkaisia oman maani miehet ovat naisistaan ja tietäen että tämä on ainakin 99% vain yksipuolista; suomalainen nainen - latino mies.
Miksi suomalaisen miehen pitäisi suhtautua positiivisesti tällaisiin miehiin ja heidän suomalaisiin naisiin? Eikö se osoittaisi nimenomaan huonoa itsetuntoa jos suhtautuisimme positiivisesti ja sitä että myöntäisimme olevamme alistetussa asemassa ja hyväksyisimme alistamisemme ulkomaalaisten miesten taholta?
Eikös siellä ulkomailla suomalaiset jotka ovat naimisisa paikallisten kanssa olekkin suuremmaksi osaksi suomalaisia naisia?
Eiköhän tämäkin ole yksi todiste lisää siitä että nimenomaan naiset ovat helppoja. - Chom chom
minä taasen :-) kirjoitti:
Kysymys:
Jos joku vihaa suomalaisia miehiä niin syntyy tietysti kysymys, miksi?
Ovatko suomalaiset miehet tehneet tai olleet tekemättä jotakin? Yleensä riitaan tarvitaan kaksi osapuolta ja antipatia on yleensä molemminpuolista.
Uskon, että useimmilla suomalaisilla miehillä on karvaita kokemuksia siitä miten esim. eurooppalaiset latinomiehet toivottavat suomalaiset tervetulleiksi jakamaan ”heidän naisiaan” heidän maahansa. Tämä latinomiesten ”naisten omistaminen” ja raju mustasukkaisuus tai pitäisikö sanoa ”rasismi” onkin varmaan yksi syy miksi kaikki suhteet sikäläisten ihmisten kanssa ovat suuremmaksi osaksi suomalainen nainen – latino mies.
Suhde latinojen kanssa on latinomiesten ja suomalais naisten mielestä OK, niin kauan kuin mies on latino ja nainen suomalainen!
Tuliisiko latinomiehellä olla oikeus jokaiseen suomalaiseen naiseen riippumatta siitä onko nainen naimisissa vai ei lapsi vai vanha nainen, ja jos ei ole; suomalaisen miehen mielestä, onko suomalainen mies heti rasisti ja huonon itsetunnon omaava?
Emmehän anna suomalaisellekaan miehelle tällaisia oikeuksia niin miksi sitten ulkomaalaiselle? Jos naiset todella suhtautuisivat kansallisuudesta riippumatta puolueettomasti miehiin niin ongelma olisi pienempi mutta nyt näin ei ole. Suomalainen nainen on helppo ja helposti jymäytettävissä ulkomaalaisille miehelle.
Kyselyjä siitä kuka ulkomaalais suomalaisissa suhteissa on ollut aloitteentekijöinä on tehty. Näitten kyselyitten perusteella suomalainen nainen on ollut aina aloitteentekijä, mikä taas nimenomaan osoittaa, että naiset suhtautuvat ulkomaalaisuuteen todella eri tavalla.
Jos olisin esim. latinomies niin en ehkä kehtaisi olla Suomessa suomalaisen naisen kanssa, tietäen miten mustasukkaisia oman maani miehet ovat naisistaan ja tietäen että tämä on ainakin 99% vain yksipuolista; suomalainen nainen - latino mies.
Miksi suomalaisen miehen pitäisi suhtautua positiivisesti tällaisiin miehiin ja heidän suomalaisiin naisiin? Eikö se osoittaisi nimenomaan huonoa itsetuntoa jos suhtautuisimme positiivisesti ja sitä että myöntäisimme olevamme alistetussa asemassa ja hyväksyisimme alistamisemme ulkomaalaisten miesten taholta?
Eikös siellä ulkomailla suomalaiset jotka ovat naimisisa paikallisten kanssa olekkin suuremmaksi osaksi suomalaisia naisia?
Eiköhän tämäkin ole yksi todiste lisää siitä että nimenomaan naiset ovat helppoja.Mun täytyy tunnustaa, etten pysynyt ihan perässä tuossa ajatuksenjuoksussa. Suurin osa vastaajista sanoi, ettei vihaa suomalaisia miehiä.
"Tuliisiko latinomiehellä olla oikeus jokaiseen suomalaiseen naiseen riippumatta siitä onko nainen naimisissa vai ei lapsi vai vanha nainen"
Joo ei, kuka niin väittää? Mutta onko naisella/miehellä oikeus valita latinopuoliso? Joo.
"Eikö se osoittaisi nimenomaan huonoa itsetuntoa jos suhtautuisimme positiivisesti ja sitä että myöntäisimme olevamme alistetussa asemassa ja hyväksyisimme alistamisemme ulkomaalaisten miesten taholta?"
Jos suomalainen nainen valitsee ulkomaalaisen puolison, ei siinä taustalla yleensä ole ideologiaa päästä alistamaan suomalaista miestä. Pitäisikö omaa parinvalintaa rajoittaa sillä perusteella, että naapurin poika voi tulla mustasukkaiseksi? Nimen omaan osoittaa hyvää itsetuntoa, että sallii naisillekin oikeuden päättää itse elämästään ja jopa tehdä virheitä. Ettei ota itteensä, jos joku valitseekin eri tavalla.
"Näitten kyselyitten perusteella suomalainen nainen on ollut aina aloitteentekijä, mikä taas nimenomaan osoittaa, että naiset suhtautuvat ulkomaalaisuuteen todella eri tavalla."
Kiinnostavaa, tämä otos ei ainakaan tue olettamaa. Lukisin mielelläni noita tutkimuksia. Ehkä naiset ylipäätään nykyaikana voivat tehdä aloitteen, oli kyseessä sitten suomalainen tai ulkomaalainen mies?
Ihmettelen tarvetta hakea jotain erityistä syytä siihen, miksi naiset (tai miehet, heistä nyt ei vain niin paljon puhuta) ottavat ulkomaalaistaustaisen puolison tai
seurustelukumppanin. Milloin saa kuulla huonosta itsetunnosta, milloin surkeasta isän/miehen mallista, milloin alttiudesta tulla huijatuksi, milloin eksotiikannälästä jne. Täytyykö yrittää psykologisoida ja patologisoida, jos valinta onkin hieman valtavirrasta (tai omista mieltymyksistä) poikkeava?
Meitäkin on - ja varmaan suurin osa - joille kyse ei ole ollut tietoisesta valinnasta
Suomi vastaan muu maailma vaan aivan klassisesta tilanteesta: rakastaa - ei rakasta. Mulle mieheni ulkomaalaistaustaisuus on vain yksi ominaisuus. Totta kai kulttuuritaustalla on merkitystä monessakin asiassa, mutta en mennyt naimisiin kulttuurin vaan miehen kanssa. Ja jos mieheltäni kysyisi, tämä likka ei todellakaan ollut helpoimmasta päästä ;) - minä taaseen (-;
Chom chom kirjoitti:
Mun täytyy tunnustaa, etten pysynyt ihan perässä tuossa ajatuksenjuoksussa. Suurin osa vastaajista sanoi, ettei vihaa suomalaisia miehiä.
"Tuliisiko latinomiehellä olla oikeus jokaiseen suomalaiseen naiseen riippumatta siitä onko nainen naimisissa vai ei lapsi vai vanha nainen"
Joo ei, kuka niin väittää? Mutta onko naisella/miehellä oikeus valita latinopuoliso? Joo.
"Eikö se osoittaisi nimenomaan huonoa itsetuntoa jos suhtautuisimme positiivisesti ja sitä että myöntäisimme olevamme alistetussa asemassa ja hyväksyisimme alistamisemme ulkomaalaisten miesten taholta?"
Jos suomalainen nainen valitsee ulkomaalaisen puolison, ei siinä taustalla yleensä ole ideologiaa päästä alistamaan suomalaista miestä. Pitäisikö omaa parinvalintaa rajoittaa sillä perusteella, että naapurin poika voi tulla mustasukkaiseksi? Nimen omaan osoittaa hyvää itsetuntoa, että sallii naisillekin oikeuden päättää itse elämästään ja jopa tehdä virheitä. Ettei ota itteensä, jos joku valitseekin eri tavalla.
"Näitten kyselyitten perusteella suomalainen nainen on ollut aina aloitteentekijä, mikä taas nimenomaan osoittaa, että naiset suhtautuvat ulkomaalaisuuteen todella eri tavalla."
Kiinnostavaa, tämä otos ei ainakaan tue olettamaa. Lukisin mielelläni noita tutkimuksia. Ehkä naiset ylipäätään nykyaikana voivat tehdä aloitteen, oli kyseessä sitten suomalainen tai ulkomaalainen mies?
Ihmettelen tarvetta hakea jotain erityistä syytä siihen, miksi naiset (tai miehet, heistä nyt ei vain niin paljon puhuta) ottavat ulkomaalaistaustaisen puolison tai
seurustelukumppanin. Milloin saa kuulla huonosta itsetunnosta, milloin surkeasta isän/miehen mallista, milloin alttiudesta tulla huijatuksi, milloin eksotiikannälästä jne. Täytyykö yrittää psykologisoida ja patologisoida, jos valinta onkin hieman valtavirrasta (tai omista mieltymyksistä) poikkeava?
Meitäkin on - ja varmaan suurin osa - joille kyse ei ole ollut tietoisesta valinnasta
Suomi vastaan muu maailma vaan aivan klassisesta tilanteesta: rakastaa - ei rakasta. Mulle mieheni ulkomaalaistaustaisuus on vain yksi ominaisuus. Totta kai kulttuuritaustalla on merkitystä monessakin asiassa, mutta en mennyt naimisiin kulttuurin vaan miehen kanssa. Ja jos mieheltäni kysyisi, tämä likka ei todellakaan ollut helpoimmasta päästä ;)Totta suurin osa vastaajista sanoo, että ei vihaa suomalaisia miehiä, mutta voiko olla niin että jos vihaat suomalaisia miehiä et viitsi vastata?
Toinen seikka: voisiko olla niin, että tiettyjen kansallisuuksien kanssa suhteessa olevat vihaavat enemmän suomalaisia miehiä. En nimittäin usko että on mikään poikkeus että nimenomaan yllä tuo latinon kanssa suhteessa oleva vihaa suomalaisia miehiä.
Suomalaiset miehet eivät pidä miehistä jotka suurin piirtein kulli kädessä kävelevät suomalaisia katuja pitkin flirttailevat oikealla ja vasemmalla silmällä jokaista naista jota haluavat panna ja joka vastaan tulee. Näillä kullin heiluttajilla on ehkä omasta mielestään oikeus tähän. Mutta tämä ärsyttää suomalaisia miehiä.
Vielä enemmän se ärsyttää miehiä jos Suomalainen nainen on ”helppo” tällaiselle miehelle sen takia että hän on ulkomaalainen, esim. latino, ja jos naiset pitäisivät tällaista käyttäytymistä ITSEVARMANA ja ihanana.
Suomalaiset naiset ovat siis helppoja ulkomaalaisille miehille suhteessa suomalaisiin miehiin. Yllä tämä on todettu sataan kertaan. Miksi ei herättäisi katkeruutta?
Jos joku nainen vihaa suomalaisia miehiä täytyy tähän olla syy. Miehet vihaavat kullinheiluttaja casanovia riippumatta kansallisuudesta mutta varmasti vielä enemmän gigoloa joka tulee ulkomailta ja joka kotimaassaan suojelee oman maansa naisia suomalaisilta miehiltä.
Puhut vain naisten oikeuksista, SINUN oikeuksista, ja miehesi oikeuksista. Entä suomalaisten miesten oikeudet tai vaikka latino-naisten oikeudet? Ei kiinnosta vai? Ei tietenkään, koska se ei ole sinun ongelmasi.
Mutta se on myös naisten ongelma, jos nainen vihaa suomalaisia miehiä sen takia että suomalainen mies ei hyväksy ihanaa ulkomaalaista kullin heiluttajaa joka rantautuu suomeen naimaan jokaista vastaantulevaa naista.
Oletko koskaan nähnyt kun latino miehet tulevat baariin? Kestää noin 2 minuuttia niin kaksi suomalaista naista on tarjoamassa itseään ja aloittaa keskustelun ”where are you from” tai ”do you think Finland is fantastic country”. Miehet on usein naimisissa olevia miehiä jotka ovat asuneet vuosia suomessa ja isiä mutta jos halauvat panna tyttöjä niin ei tarvitse sanoa muuta kuin että You are beautiful and Finland is a fantastic country.
Jokainen joka yöelämässä on liikkunut on nähnyt tämän satoja kertoja. Ulkkismiehet ovat kirjoittaneet kirjoja suomalaisnaisten helppoudesta.
Uskot varmaan viimeiseen saakka että myös oma kultasi on uskollinen ja jos naiset ovat aktiivisia miehesi suhteeen syytät tietenkin naisia syy ei kerta kaikkiaan voi olla miehessäsi, koska olet maailman kaunein ja parhain ja koska oma kultasi on maailman uskollisin mies vaikka hänellä olisi huulipunaa kaulukset ja alushousujen etumus täynnä Hyvä näin.
En nyt valitettavasti löytänyt sitä kyselyä. - Chom chom
minä taaseen (-; kirjoitti:
Totta suurin osa vastaajista sanoo, että ei vihaa suomalaisia miehiä, mutta voiko olla niin että jos vihaat suomalaisia miehiä et viitsi vastata?
Toinen seikka: voisiko olla niin, että tiettyjen kansallisuuksien kanssa suhteessa olevat vihaavat enemmän suomalaisia miehiä. En nimittäin usko että on mikään poikkeus että nimenomaan yllä tuo latinon kanssa suhteessa oleva vihaa suomalaisia miehiä.
Suomalaiset miehet eivät pidä miehistä jotka suurin piirtein kulli kädessä kävelevät suomalaisia katuja pitkin flirttailevat oikealla ja vasemmalla silmällä jokaista naista jota haluavat panna ja joka vastaan tulee. Näillä kullin heiluttajilla on ehkä omasta mielestään oikeus tähän. Mutta tämä ärsyttää suomalaisia miehiä.
Vielä enemmän se ärsyttää miehiä jos Suomalainen nainen on ”helppo” tällaiselle miehelle sen takia että hän on ulkomaalainen, esim. latino, ja jos naiset pitäisivät tällaista käyttäytymistä ITSEVARMANA ja ihanana.
Suomalaiset naiset ovat siis helppoja ulkomaalaisille miehille suhteessa suomalaisiin miehiin. Yllä tämä on todettu sataan kertaan. Miksi ei herättäisi katkeruutta?
Jos joku nainen vihaa suomalaisia miehiä täytyy tähän olla syy. Miehet vihaavat kullinheiluttaja casanovia riippumatta kansallisuudesta mutta varmasti vielä enemmän gigoloa joka tulee ulkomailta ja joka kotimaassaan suojelee oman maansa naisia suomalaisilta miehiltä.
Puhut vain naisten oikeuksista, SINUN oikeuksista, ja miehesi oikeuksista. Entä suomalaisten miesten oikeudet tai vaikka latino-naisten oikeudet? Ei kiinnosta vai? Ei tietenkään, koska se ei ole sinun ongelmasi.
Mutta se on myös naisten ongelma, jos nainen vihaa suomalaisia miehiä sen takia että suomalainen mies ei hyväksy ihanaa ulkomaalaista kullin heiluttajaa joka rantautuu suomeen naimaan jokaista vastaantulevaa naista.
Oletko koskaan nähnyt kun latino miehet tulevat baariin? Kestää noin 2 minuuttia niin kaksi suomalaista naista on tarjoamassa itseään ja aloittaa keskustelun ”where are you from” tai ”do you think Finland is fantastic country”. Miehet on usein naimisissa olevia miehiä jotka ovat asuneet vuosia suomessa ja isiä mutta jos halauvat panna tyttöjä niin ei tarvitse sanoa muuta kuin että You are beautiful and Finland is a fantastic country.
Jokainen joka yöelämässä on liikkunut on nähnyt tämän satoja kertoja. Ulkkismiehet ovat kirjoittaneet kirjoja suomalaisnaisten helppoudesta.
Uskot varmaan viimeiseen saakka että myös oma kultasi on uskollinen ja jos naiset ovat aktiivisia miehesi suhteeen syytät tietenkin naisia syy ei kerta kaikkiaan voi olla miehessäsi, koska olet maailman kaunein ja parhain ja koska oma kultasi on maailman uskollisin mies vaikka hänellä olisi huulipunaa kaulukset ja alushousujen etumus täynnä Hyvä näin.
En nyt valitettavasti löytänyt sitä kyselyä.Vastauksesi raottikin nyt selvemmin, mistä on kyse. Jos haluat tehdä gallupia, et voi Suomi24:n keskustelujen pohjalta vetää johtopäätöksiä muista kuin Suomi24:n keskusteluihin osallistuvista. Et varsinkaan voi vetää johtopäätöksiä niistä, jotka _eivät_ vastaa. Tän ketjun perusteella on on aika vaikea pohtia, miksi naiset (oletettavasti) vihaavat miehiä, kun suurin osa ei ole väittänytkään vihaavansa.
Jos tarkemmin luet, kirjoitin kyllä miestenkin oikeudesta valita puoliso. Ja on luonnollista, että puhun enemmän naisten oikeuksista, kun näet ongelmana naisen "helppouden". Tai että kun ulkkiksilla on oikeus suomalaisiin naisiin, vastaavasti suomalaisilla pitäisi olla nautintaoikeus ulkomaalaisiin naisiin - ikään kuin kyse olisi jostakin kauppatavarasta miesten välillä.
Ehkä olen väärä ihminen keskustelemaan, kun en miestäni hakenut yöelämästä ja kun mieheni ei ole latino vaan alun perin Aasiasta. Ko. kansallisuudella perheen perustaminen suomalaisen naisen kanssa on huomattavasti harvinaisempaa kuin suomalaisen miehen kanssa.
Viimeisessä kappaleessa pistät sanoja suuhuni. Kun et tunne mua, voisitko pureutua ennemmin argumentteihini kuin persoonaani? Se, että puolisoni on ulkomaalaistaustainen, ei kerro musta vielä kovinkaan paljon.
Koskaan ei kenestäkään voi olla täysin varma, mutta voin hyvin kuvitella mieheni olevan mulle uskollinen. Mullekaan uskollisuus ei ole vaikeaa. Jos naiset olisivat aktiivisia mieheni suhteen, mitä siitä, koska mieheni ei ole kiinnostunut. Saa vaihtaa parempaan, jos kuvittelee paremman löytävänsä ;) Eipä ole vielä löytynyt. Eniten kiinnostuneita muuten löytyi aikanaan mieheni maannaisista: joidenkin mielestä mieheni oli liian hyvä tuhlattavaksi suomalaiselle naiselle. - minä taasen 29:-)
Chom chom kirjoitti:
Vastauksesi raottikin nyt selvemmin, mistä on kyse. Jos haluat tehdä gallupia, et voi Suomi24:n keskustelujen pohjalta vetää johtopäätöksiä muista kuin Suomi24:n keskusteluihin osallistuvista. Et varsinkaan voi vetää johtopäätöksiä niistä, jotka _eivät_ vastaa. Tän ketjun perusteella on on aika vaikea pohtia, miksi naiset (oletettavasti) vihaavat miehiä, kun suurin osa ei ole väittänytkään vihaavansa.
Jos tarkemmin luet, kirjoitin kyllä miestenkin oikeudesta valita puoliso. Ja on luonnollista, että puhun enemmän naisten oikeuksista, kun näet ongelmana naisen "helppouden". Tai että kun ulkkiksilla on oikeus suomalaisiin naisiin, vastaavasti suomalaisilla pitäisi olla nautintaoikeus ulkomaalaisiin naisiin - ikään kuin kyse olisi jostakin kauppatavarasta miesten välillä.
Ehkä olen väärä ihminen keskustelemaan, kun en miestäni hakenut yöelämästä ja kun mieheni ei ole latino vaan alun perin Aasiasta. Ko. kansallisuudella perheen perustaminen suomalaisen naisen kanssa on huomattavasti harvinaisempaa kuin suomalaisen miehen kanssa.
Viimeisessä kappaleessa pistät sanoja suuhuni. Kun et tunne mua, voisitko pureutua ennemmin argumentteihini kuin persoonaani? Se, että puolisoni on ulkomaalaistaustainen, ei kerro musta vielä kovinkaan paljon.
Koskaan ei kenestäkään voi olla täysin varma, mutta voin hyvin kuvitella mieheni olevan mulle uskollinen. Mullekaan uskollisuus ei ole vaikeaa. Jos naiset olisivat aktiivisia mieheni suhteen, mitä siitä, koska mieheni ei ole kiinnostunut. Saa vaihtaa parempaan, jos kuvittelee paremman löytävänsä ;) Eipä ole vielä löytynyt. Eniten kiinnostuneita muuten löytyi aikanaan mieheni maannaisista: joidenkin mielestä mieheni oli liian hyvä tuhlattavaksi suomalaiselle naiselle.Niinpä enpä usko, että aasialaiset miehet ärsyttävät juurikaan suomalaisia miehiä.
Ovat ahkeran miehen maineessa. Hyvä käytöksisiä jopa vaatimattomia. Ja kuten itse totesit meillä on paljon enemmän toisin päin pareja elikä suomalainen mies asialainen nainen, joten tämänkään takia ei ärsytä.
Näin et ole varmaankaan kokenut antipatiaa suomalaisten miesten taholta samalla tavalla kuin esimerkiksi latino miesten kanssa suhteessa olevat naiset. Ja näin et vihaa suomalaisia miehiä samalla tavalla kuin yllä oleva nainen joka on suhteessa latinon kanssa.
Latinomiehiä pidetään monesti itserakkaina elostelijoina, rikollisina, huiputtajina, gigoloina, laiskoina ja he ottavat itselleen oikeuden irstailla kenen kanssa tahansa suomessa oli sitten aviossa tai ei mutta samalla ovat mustasukkaisia omista naisistaan omassa maassaan.
Onko suomalaisella miehellä missään tilanteessa olla mustasukkainen vai onko vain latinoilla muslimeilla ym ym oikeus olla mustasukkaisia? Missä tilanteessa suomalaiset naiset ovat mustasukkaisia miehistään? - Chom chom
minä taasen 29:-) kirjoitti:
Niinpä enpä usko, että aasialaiset miehet ärsyttävät juurikaan suomalaisia miehiä.
Ovat ahkeran miehen maineessa. Hyvä käytöksisiä jopa vaatimattomia. Ja kuten itse totesit meillä on paljon enemmän toisin päin pareja elikä suomalainen mies asialainen nainen, joten tämänkään takia ei ärsytä.
Näin et ole varmaankaan kokenut antipatiaa suomalaisten miesten taholta samalla tavalla kuin esimerkiksi latino miesten kanssa suhteessa olevat naiset. Ja näin et vihaa suomalaisia miehiä samalla tavalla kuin yllä oleva nainen joka on suhteessa latinon kanssa.
Latinomiehiä pidetään monesti itserakkaina elostelijoina, rikollisina, huiputtajina, gigoloina, laiskoina ja he ottavat itselleen oikeuden irstailla kenen kanssa tahansa suomessa oli sitten aviossa tai ei mutta samalla ovat mustasukkaisia omista naisistaan omassa maassaan.
Onko suomalaisella miehellä missään tilanteessa olla mustasukkainen vai onko vain latinoilla muslimeilla ym ym oikeus olla mustasukkaisia? Missä tilanteessa suomalaiset naiset ovat mustasukkaisia miehistään?En vetäisi tämän ketjun yksittäisistä vastauksista kovin pitkälle ulottuvia johtopäätöksiä miesvihasta.
Niin, mielenkiintoista, miksi jotkut kansallisuudet ärsyttävät ja toiset eivät. Aasialaisilla on yleisesti ottaen ahkeran maine, mutta niin vain vietnamilaistenkin työttömyys oli 1990-luvulla samaa luokkaa kuin somalialaisilla (n. 70%). Suomalaiset miehet eivät ilmeisesti koe aasialaisia miehiä seksuaalisena uhkana, mutta kyllä sitä silti saa antipatioita kokea, kun kulkee ulkomaalaiselta näyttävän miehen kanssa. Ennakkoluuloja esiintyy molemmin puolin ja yleistäminen yksittäisten ihmisten käytöksen perusteella ei ole harvinaista. Vuosikausia sitten ensivaikutelmani mieheni maanmiehistä oli kaikkea muuta kuin "hyväkäytöksisiä ja vaatimattomia". Joidenkin kokemukset suomalaisista naisista/tytöistä kun olivat rajoittuneet yöelämään ja pakolaiskeskuksen ympärillä kierteleviin tapauksiin. Jako "hyviin" ja "huonoihin" tyttöihin oli silmiinpistävää ja kaksinaismoraalisuudessaan ällöttävää. Puolustukseksi pitää sanoa, että valtaosa oli kuitenkin ihan ihmisiä.
Miksi ylipäätään pitäisi olla mustasukkainen muista kuin omasta puolisosta tai edes hänestä? Ei ketään voi omistaa. Toki on ihmisiä, jotka valitsevat puolison esim. eksotiikan perusteella, mutta useimmissa tapauksissa voisi jopa sanoa, että vakka kantensa valitsee. Miksi olla kateellinen tai mustasukkainen?
"Kevätesikko", en voisi olla samempaa mieltä :) - kaunistelut sikseen
Chom chom kirjoitti:
En vetäisi tämän ketjun yksittäisistä vastauksista kovin pitkälle ulottuvia johtopäätöksiä miesvihasta.
Niin, mielenkiintoista, miksi jotkut kansallisuudet ärsyttävät ja toiset eivät. Aasialaisilla on yleisesti ottaen ahkeran maine, mutta niin vain vietnamilaistenkin työttömyys oli 1990-luvulla samaa luokkaa kuin somalialaisilla (n. 70%). Suomalaiset miehet eivät ilmeisesti koe aasialaisia miehiä seksuaalisena uhkana, mutta kyllä sitä silti saa antipatioita kokea, kun kulkee ulkomaalaiselta näyttävän miehen kanssa. Ennakkoluuloja esiintyy molemmin puolin ja yleistäminen yksittäisten ihmisten käytöksen perusteella ei ole harvinaista. Vuosikausia sitten ensivaikutelmani mieheni maanmiehistä oli kaikkea muuta kuin "hyväkäytöksisiä ja vaatimattomia". Joidenkin kokemukset suomalaisista naisista/tytöistä kun olivat rajoittuneet yöelämään ja pakolaiskeskuksen ympärillä kierteleviin tapauksiin. Jako "hyviin" ja "huonoihin" tyttöihin oli silmiinpistävää ja kaksinaismoraalisuudessaan ällöttävää. Puolustukseksi pitää sanoa, että valtaosa oli kuitenkin ihan ihmisiä.
Miksi ylipäätään pitäisi olla mustasukkainen muista kuin omasta puolisosta tai edes hänestä? Ei ketään voi omistaa. Toki on ihmisiä, jotka valitsevat puolison esim. eksotiikan perusteella, mutta useimmissa tapauksissa voisi jopa sanoa, että vakka kantensa valitsee. Miksi olla kateellinen tai mustasukkainen?
"Kevätesikko", en voisi olla samempaa mieltä :)"Niin, mielenkiintoista, miksi jotkut kansallisuudet ärsyttävät ja toiset eivät. Aasialaisilla on yleisesti ottaen ahkeran maine, mutta niin vain vietnamilaistenkin työttömyys oli 1990-luvulla samaa luokkaa kuin somalialaisilla (n. 70%). "
Aivan, tosin sillä erotuksella, että Vietnamilaisten työttömyys on tuosta ajasta laskenut ja sitävastoin Somalien pysynyt lähestulkoon samana.
Vietnamilaisten naisten ja Somalinaisten työttömyysluvuissa onkin jo sitten huima ero, arvannet kumman hyväksi? - Chom chom
kaunistelut sikseen kirjoitti:
"Niin, mielenkiintoista, miksi jotkut kansallisuudet ärsyttävät ja toiset eivät. Aasialaisilla on yleisesti ottaen ahkeran maine, mutta niin vain vietnamilaistenkin työttömyys oli 1990-luvulla samaa luokkaa kuin somalialaisilla (n. 70%). "
Aivan, tosin sillä erotuksella, että Vietnamilaisten työttömyys on tuosta ajasta laskenut ja sitävastoin Somalien pysynyt lähestulkoon samana.
Vietnamilaisten naisten ja Somalinaisten työttömyysluvuissa onkin jo sitten huima ero, arvannet kumman hyväksi?Menee OT, mutta menköön. Vietnamilaisten yhteisö on hurjasti muuttunut parissakymmenessä vuodessa. Siinä missä ennen lähes kaikki vietnamilaiset Suomessa olivat pakolaistaustaisia, nyt suurin osa tulee Suomeen avioliiton, työn tai opiskelun kautta. Riippuu myös, katsotaanko lukuja synnyinmaan, kansalaisuuden vai äidinkielen mukaan. Vietnamilaisia on asunut Suomessa kauemmin kuin somalialaisia. He ovat myös kohdanneet vähemmän syrjintää (ks. esim. Tilastokeskuksen maahanmuuttajien elinolotutkimus). Jos on jo kontakteja ja tuttuja (portinvartijoita, suosittelijoita), on helpompi päästä töihin. Jos on valmiiksi ahkeran maine (piti se paikkaansa tai ei - ja mihin verrattuna), töitä on helpompi saada. Pelkkien lukujen perusteella en lähtisi dissaamaan kumpaakaan ryhmää.
- didier234
1 . Vihaatko tai oletko vihannut suomalaisia miehiä? en vihaa.
2. Kerrotko tai oletko kertonut ulkomaalaisille, että kaikki suomalaiset miehet ovat alkoholisteja/spurguja n.99% muutamia poikkeuksia lukuun-ottamatta?no mut eihän ne oo, nii en kerro.
3. Vihaatko isääsi, veljiäsi ja isoisääsi?en todellakaan, mun iskä ja veli on paras - kevätesikko taas
Haluaisin suoran vastauksen siihen, miksi syy ulkomaalaisen puolison tai miesystävän "valintaan" olisi a) huono itseluottamus b) naiivius (josta sitten aiheutuu se paljon puhuttu helppous) tai c) suomalaisia miehiä kohtaan tunnettu viha? Ketjun aloittaja, haluaisin vastauksia? Olen nimittäin melko kyllästynyt tuollaisiin oletuksiin. Itse en tosiaan vihaa suomalaisia miehiä, päinvastoin, tunnen monia mahtavia supisuomalaisia miehiä. Olen myös tasapainoinen enkä ala seurustelemaan kenenkään kanssa vain pönkittääkseni itseluottamustani. En myöskään nimenomaisesti etsinyt ulkomaalaista miestä, mutta rakkaus ei katso rajoja.
Huono itsetunto?
Ei kaikilla naisilla välttämättä ole huono itsetunto vaikka ovatkin ulkkismiesten kanssa mutta hyvin monella on..
Jos sinulla on alemmuudentunto kaikkea ulkomaalaista kohtaan ja kaikki ulkomaalainen on hienoa miehistä lähtien ja parempaa kuin suomalainen niin sinulla on huono itsetunto. Turha väittää että tällaisia naisia ei olisi. Miksi tällaiset naiset eivät ärsyttäisi suomalaisia miehiä, me miehetkin ollaan kyllä ulkomailla käyty ja nähty kuinka surkeasti siellä monesti on ja että meillä on paremmin.
Ero naisten ja miesten välillä on myös, että suomalaiset miehet eivät jostain syystä pidä esim. italialaista naista kauniimpana sen takia että hän on tyypillisen italialaisen näköinen, mutta naiset sen sijaan nimenomaan pitävät italialaisista miehistä sen takia että ovat italialaisen näköisiä ja että ovat ihanan epäluotettavia ja niin puheliaita ja niiiiiiiiin sitä ja tätä ja kaikki mikä on vähäänkään erilaista kuin suomessa on parempaa. Miksi ei ärsyttäisi?
Kyllä Itallian miehet suovat suomalaiselle miehelle maailman rumimman italialaisen naisen. Ja ei suomessakaan miesten keskuudessa herätä katkeruutta jos 150 kg 165 cm pitkä virtahepo nai vaikka afrikkalaisen miehen.
Mutta jos kauneimmat/naisellisimmat naiset haetaan ulkomaille jatkuvasti (Latinomiehet) ja meille suomeen ei tule mitään tilalle ulkomailta niin kyllä tämä herättää katkeruutta minkä tahansa kansallisuuden miehissä.
Vastaus Chom Chomille:
Miksi kokisimme uhkana miehet joita suomalaiset naiset eivät suosi omiensa kustannuksella? Naurettava väite, että suomalainen mies tai tiettyjen suosikkimaiden mies olisi samalla viivalla jotenkin. Eivät ole. Suomalaisnaisten käyttäytyminen eroaa kuin yö ja päivä.
Jos suomalainen mies menee naimisiin ulkkis-naisen kanssa pitävät suomalaiset naiset miestä reppanana ja naista huorana.
Kun suomalainen nainen on suhteessa ulkomaalaiseen mieheen on hän naisten mielestä saavuttanut jotakin.
Lukekaa vaikka naistenlehtiä joka ikisessä numerossa on juttu suomalaisesta naisesta ja ulkkismiehestä.
Ulkkismies on tuiki tavallinen karvaranne jostakin etelästä mutta naisille..... aaah niin ihmeellinen ja ehdottomasti jutun arvoinen. Lehtijutut on tehty ihailevaan sävyyn, kaikki on ihanaa ulkomailla ja suomalainen nainen on päässyt prinsessan asemaan.
Niin….. miksi suomalainen mies ei saisi olla mustasukkainen omista naisistaan etenkin kun naisemme käyttäytyvät näin? Onko vain ulkkismiehillä oikeus olla mustasukkaisia? Tuntuisi luonnottomalta jos suomalainen mies ei reagoisi mitenkään tällaisessa tilanteessa.
Kevätesikolle:
Jos näitä palstoja seuraat niin hyvin nopeasti voit vetää johtopäätöksen että naiset jotka ovat suhteessa ulkkismiehiin vihaavat suomalaisia miehiä, vaikka kyselyn vastauksista se ei käynytkään ilmi ehkä sen takia että tänne ei sellaiset ihmiset vastaa. Esim Latinomiesten kanssa seukkaavat näyttävät vihaavan.
Näyttää siis myös sille että se vihaako nainen suomalaisia miehiä vai ei riippuu myös miehen kansallisuudesta ja ehkä hänen omasta ulkonäöstään ja käytöksestään.
Monet naiset ovat pettyneet suomalaisiiin miehiin. Tapasivat kerran iuopon miehen:.... kaikki miehet ovat siis juoppoja, ja sitten tätä tarinaa ja katkeruutta levitetään ulkomailla. Eikö tämä ole vihaa?
Monet naiset ovat vaihtaneet myös uskontonsa islamin uskoon. Tuo usko sattuu vihaamaan kaikkea länsimaista siis myös Suomea.
Siitä huolimatta muslimimiehet täällä kävelevät viimeisen päälle olevissa länsimaalaisissa vaatteissa (usein ostettu veronmaksajien rahoilla), mutta nämä heidän suomalaiset käännynnäisvaimonsa kävelevät keskiaikaisissa vaatteissa niin että nämä ”pakanat” siis suomalaiset miehet eivät heitä himoitsisi.
Jos vihaavat Suomea ja länsimaalaisuutta niin miksi asuvat suomessa?
Eikö nimenomaan muslimimiesten pitäisi kulkea kaiken peittävissä vaatteissa niin että suomalaisnaiset eivät kävisi kuumana?
Toisaalta jos suomalaismiehet tuntisivat antipatiaa ulkkismiehiä ja heidän suomalaisia naisiaan kohtaan niin miksi naiset eivät tuntisi vastaavalla tavalla antipatiaa ja kenties vihaa suomalaisia miehiä kohtaan?
Jos naiset suhtautuisivat ulkomaalisiin miehiin ja suomalisiin miehiin samalla tavalla ongelmaa ei olisi tai ainakin se olisi pienempi samoin jos suomalaisten naisten ja miesten avioituminen ja kanssakäyminen ulkomaalaisten kanssa olisi edes jokseenkin tasapainossa. Nyt se ei sitä ole. Naiset ovat yliaktiivisia.
Miksi veronmaksajien varoilla eläviä nuorista ulkomaalaisia miehistä jotka ovat tulleet naisiin pidettäisiin miesten keskuudessa, etenkin kun seurustelu näyttää olevan vain yksipuolista? Miksi naisista jotka antautuvat heidän kanssaan suhteeseen pidettäisiin? Naisia jotka omalla käytöksellään ilmoittavat:
"katsokaa haluan olla hölmö, haluan uskoa valheisiin, minulla on oikeus tuoda tämä yhteiskunnan varoilla elävä herra suomeen ja koko hänen sukunsa" - Chom chom
Ääh.
"Miksi kokisimme uhkana miehet joita suomalaiset naiset eivät suosi omiensa kustannuksella? Naurettava väite, että suomalainen mies tai tiettyjen suosikkimaiden mies olisi samalla viivalla jotenkin."
Yritätkö ehdottaa, että naisten pitäisi puolisoaan valitessaan katsoa ensin tilastoja ja sitten vältellä "suosikkimaita", jotteivät suomalaiset miehet katkeroituisi? Tai että jos nainen on sattunut rakastumaan "suosikkimaan" mieheen, häntä kohtaan on lupa tuntea ja näyttää antipatiaa? Kuule, ei puolison valinta yleensä ole kannanotto muita miehiä/naisia vastaan.
"Niin….. miksi suomalainen mies ei saisi olla mustasukkainen omista naisistaan"
Miksi olisit mustasukkainen vaikkapa minusta, oli mieheni sitten aasialainen tai latino? En ole sinun naisesi.
"...ongelmaa ei olisi tai ainakin se olisi pienempi samoin jos suomalaisten naisten ja miesten avioituminen ja kanssakäyminen ulkomaalaisten kanssa olisi edes jokseenkin tasapainossa. Nyt se ei sitä ole. Naiset ovat yliaktiivisia."
Naiset eivät ole yliaktiivisia. Tätä eivät avioitumistilastot tue.- minä taasen :-)
Voi olla näin mutta siitä huolimatta miehiä ärsyttää se. Miksi en olisi mustasukkainen sinusta, jos olisin kiinnostunut sinusta, jos koskaan et ole antanut minulle edes katsetta ja sitten tulee ulkkis jonka kaulaan suorastaan ryntäät?
Avioutumistilastot nimenomaan tukevat tätä. Tlastokeskus näyttää vain suomessa avioituneet. Saksa Englanti USA Italia Ranska Potugali Kreikka Turkki Itävalta jne on 99 % nainen suomesta ja mies paikallinen. Suomi on naisten vientimaa. Olette vientituote. - Huokaussyvä
Voi olla näin mutta siitä huolimatta miehiä ärsyttää se. Miksi en olisi mustasukkainen sinusta, jos olisin kiinnostunut sinusta, jos koskaan et ole antanut minulle edes katsetta ja sitten tulee ulkkis jonka kaulaan suorastaan ryntäät?
Avioutumistilastot nimenomaan tukevat tätä. Tlastokeskus näyttää vain suomessa avioituneet. Saksa Englanti USA Italia Ranska Potugali Kreikka Turkki Itävalta jne on 99 % nainen suomesta ja mies paikallinen. Suomi on naisten vientimaa. Olette vientituote.Minusta tämän gallupin tekijä on tyypillinen, huonon itsetunnon omaava suomalainen mies, joka pelkää, että ulkomaalaiset miehet ovat jollain tavalla parempia. Tarkoitushakuisuus paistaa läpi kysymyksistä ja kun vastaajat eivät vastaakaan niin kuin hän odotti, hätäpäissään pitää vielä heittää raiskaustilastokin, joka ei edes liity kyselyyn....tarkoituksena saada ulkomaalaiset miehet näyttämään tavalla tai toisella huonommalta. Huomaa, että gradu on jäänyt tekemättä, kun ei osaa analysoida tutkimusaineistoaan.
Huokaussyvä kirjoitti:
Minusta tämän gallupin tekijä on tyypillinen, huonon itsetunnon omaava suomalainen mies, joka pelkää, että ulkomaalaiset miehet ovat jollain tavalla parempia. Tarkoitushakuisuus paistaa läpi kysymyksistä ja kun vastaajat eivät vastaakaan niin kuin hän odotti, hätäpäissään pitää vielä heittää raiskaustilastokin, joka ei edes liity kyselyyn....tarkoituksena saada ulkomaalaiset miehet näyttämään tavalla tai toisella huonommalta. Huomaa, että gradu on jäänyt tekemättä, kun ei osaa analysoida tutkimusaineistoaan.
Soorrry. Gradu on tehty ja hyvin arvosanoin;-).
Onko sinun ulkkismies käynyt kansakoulun? Rantalomakohteen iskukurssi? Oma koulutuksesi?
- bring_g
- En vihaa yleisesti ketään.
- Olen sanonut, että Suomessa on yleistä humalahakuinen juominen.
- En todellakaan.
- En.
5. vihaatko Suomea?
- En vihaa, mutta haluaisin vaihtelua ja asua joskus muuallakin.
- Jotkut asiat on, jotkut ei.
- En nyt sanoisi, onko kummankaan kieli kaunista. Ehkä jotkut sanat kuulostavat kauniimmilta.
- Ei.
- Ei.
- Ei asu täällä.
- Hän muuttaa Suomeen, koska minä asun täällä. Katsotaan sitten, että muutettaisiinko jonnekin toiseen maahan. Aika näyttää.
- ööä?
- Vaikea sanoa. Mä en ainakaan ollut helppo tapaus ;)
- Mua nyt on helppo huijata, oli kyseessä suomalainen tai ulkomaalainen. Sinisilmäinen, kun olen. Hmm...
Aika vastanmielinen kyssäri :((
Tässä tapauksessa olen selkeästi Suomalaisten naisten puolella.
Ap,
Eihän sinun kaltainen heikkolla itsetunnolla varustettu mies voi herättä tunteita/kiinnostusta naisissa kuin naisessa.... ei se ole Suomalaisten naisten syy vaan ihan sinusta itsestä johtuva....- minä taasen :-)
Hmmm. ....olet tyypillinen suomalainen nainen joka kovasti yrittää ollaa hyvä jätkä.
Hmmm..... minulla on hyvä itsetunto ja kaikki minkä olen kirjoittanut on perusteltu.
Hmmm...... de facto ,.....suomalaisilla naisilla on maailman huonoin itsetunto...sen takia he ovat helppoja ulkomaalaisille miehille ja sen takia heitä on myös helppo huijata....
Hmmm....vihakirjoitukset suomalaisia miehiä kohtaan tulevat nimenomaan suomalaisiin miehiin pettyneiltä naisilta jotka ovat suhteessa ulkomaalaiseen ja kokeneet autuuden.
Hmmm. ....ainoastaan miehekkäät naiset, lesbot tai naiseutta ongelmana pitävät naiset haluavat tasa-arvoa suomessa (lue olla miehen veroisia siis miehiä), naiselliset naiset lähtevät avioon macho maihin.
Hmmm.......Suomalaiset miehet eivät saa olla pätkääkään mustasukkaisia jos kauneimmat suomalaiset naiset haetaan ulkomailla ja jos suomalinen nainen on 25 kertaa helpompi ulkkismiehelle kuin suomalaiselle..... eikös se näin ole?
Hmmm.......Suomalaisen miehen täytyy ymmärtää esim. latinokulttuuria jossa miehet omistavat naisensa.
Latinomiehet ole rasisteja suomalaisten naisten mielestä eikä heillä ole heikko itsetunto ja heillä toki pitää olla oikeus elostella suomessa suomalisten naisten suurella myötävaikutuksella ja helpoudella
Hmmm.....jos suomalainen mies ei hyväksy latinomiehen käytöstä suomessa hän on huonon itsetunnon omaava ja rasisti siis suomalaisen naisen mielestä. minä taasen :-) kirjoitti:
Hmmm. ....olet tyypillinen suomalainen nainen joka kovasti yrittää ollaa hyvä jätkä.
Hmmm..... minulla on hyvä itsetunto ja kaikki minkä olen kirjoittanut on perusteltu.
Hmmm...... de facto ,.....suomalaisilla naisilla on maailman huonoin itsetunto...sen takia he ovat helppoja ulkomaalaisille miehille ja sen takia heitä on myös helppo huijata....
Hmmm....vihakirjoitukset suomalaisia miehiä kohtaan tulevat nimenomaan suomalaisiin miehiin pettyneiltä naisilta jotka ovat suhteessa ulkomaalaiseen ja kokeneet autuuden.
Hmmm. ....ainoastaan miehekkäät naiset, lesbot tai naiseutta ongelmana pitävät naiset haluavat tasa-arvoa suomessa (lue olla miehen veroisia siis miehiä), naiselliset naiset lähtevät avioon macho maihin.
Hmmm.......Suomalaiset miehet eivät saa olla pätkääkään mustasukkaisia jos kauneimmat suomalaiset naiset haetaan ulkomailla ja jos suomalinen nainen on 25 kertaa helpompi ulkkismiehelle kuin suomalaiselle..... eikös se näin ole?
Hmmm.......Suomalaisen miehen täytyy ymmärtää esim. latinokulttuuria jossa miehet omistavat naisensa.
Latinomiehet ole rasisteja suomalaisten naisten mielestä eikä heillä ole heikko itsetunto ja heillä toki pitää olla oikeus elostella suomessa suomalisten naisten suurella myötävaikutuksella ja helpoudella
Hmmm.....jos suomalainen mies ei hyväksy latinomiehen käytöstä suomessa hän on huonon itsetunnon omaava ja rasisti siis suomalaisen naisen mielestä.//Hmmm. ....olet tyypillinen suomalainen nainen joka kovasti yrittää ollaa hyvä jätkä.//
Olen Japanilainen nainen:)
Ja se, että osaan sanoo asiat omalla nimellä ei tee minusta epänaisellisen naisen. Itse asiassa Aasialaiset naiset ovat vasta naisellisia naisia;)))
Jos näkisit minut live tilanteessa ja jos vielä pidäisin suuni avamatta niin minun olemuksesta päätelet minun olevan maailman ihanin ja naisellisiin nainen;)))))))))
Olen urheilulisin hoikka ja näytän melkein enkeliltä kun kimono päällä hymyilen:))))))
Mutta, palatan sinun ongelman....
Iniset liika..... käytöksesi täysin vastamielinen, epämiehekkäs.
Vaikka en fanita suomalaisia naisia, MUTTA, jokainen normaali nainen kokee sinun hyökäykset loukkavana ja sinun kirjoitukset väistämättä herättä oksennus reaktion.
Syy,
Jos rekkalesbo on naisellisen naisen vastakohta..... niin...
sinä olet miehekkän miehen vastakohta.....
....toivottavasti meni perille........- minä taasen :-)
aasialainen kirjoitti:
//Hmmm. ....olet tyypillinen suomalainen nainen joka kovasti yrittää ollaa hyvä jätkä.//
Olen Japanilainen nainen:)
Ja se, että osaan sanoo asiat omalla nimellä ei tee minusta epänaisellisen naisen. Itse asiassa Aasialaiset naiset ovat vasta naisellisia naisia;)))
Jos näkisit minut live tilanteessa ja jos vielä pidäisin suuni avamatta niin minun olemuksesta päätelet minun olevan maailman ihanin ja naisellisiin nainen;)))))))))
Olen urheilulisin hoikka ja näytän melkein enkeliltä kun kimono päällä hymyilen:))))))
Mutta, palatan sinun ongelman....
Iniset liika..... käytöksesi täysin vastamielinen, epämiehekkäs.
Vaikka en fanita suomalaisia naisia, MUTTA, jokainen normaali nainen kokee sinun hyökäykset loukkavana ja sinun kirjoitukset väistämättä herättä oksennus reaktion.
Syy,
Jos rekkalesbo on naisellisen naisen vastakohta..... niin...
sinä olet miehekkän miehen vastakohta.....
....toivottavasti meni perille........Ei mene perille.
Keskityt minun haukkumiseen etkä asiaan. Itse olet vastenmielinen ja inhoittava olisit vaikka planeetta marssista!! Suorastaan kummallinen. Jos olet japanilainen nainen niin sitten olet todella harvinaisuus. Elikä et ole Japanilainen. Todista!
En pidä Japanilaisia naisia parempana millään tavalla jos niin luulet, sorry, toisin kuin suomalaiset naiset pitävät lähes kaikkia ulkkismiehiä parempana kuin suomalaisia heikon itsetuntonsa vuoksi.
Suomalainen nainen on 25 kertaa positiivisempi ulkomaalaisia miehiä kohtaan kuin suomalaisia miehiä kohtaan. Se siitä faktasta.
Hyvää viikonloppua sinullekkin minä taasen :-) kirjoitti:
Ei mene perille.
Keskityt minun haukkumiseen etkä asiaan. Itse olet vastenmielinen ja inhoittava olisit vaikka planeetta marssista!! Suorastaan kummallinen. Jos olet japanilainen nainen niin sitten olet todella harvinaisuus. Elikä et ole Japanilainen. Todista!
En pidä Japanilaisia naisia parempana millään tavalla jos niin luulet, sorry, toisin kuin suomalaiset naiset pitävät lähes kaikkia ulkkismiehiä parempana kuin suomalaisia heikon itsetuntonsa vuoksi.
Suomalainen nainen on 25 kertaa positiivisempi ulkomaalaisia miehiä kohtaan kuin suomalaisia miehiä kohtaan. Se siitä faktasta.
Hyvää viikonloppua sinullekkin//En pidä Japanilaisia naisia parempana millään tavalla jos niin luulet, sorry//
- En luule ja onneksi, että et pidää japanilaisia naisia, kävipä tuuri:)
//toisin kuin suomalaiset naiset pitävät lähes kaikkia ulkkismiehiä parempana kuin suomalaisia heikon itsetuntonsa vuoksi.//
- Selkeä enemistö suomalaisesta naisesta ovat naimisissä suomalaisten miesten kanssa, FAKTA!
Kauniit ja naiselliset naiset valitse usein komeita ja miehikkäitä miehiä.
Harva komea/kaunis ihminen on keskitaso/ruman ihmisen seurassa.
Ilmeisesti et oo komea ja sinun skribauksen perustella voin sanoo sinulle että et oo miehekkäs ( sorry, se on sinun kannalta ikävä fakta )
Mitä tulee ulkomaalaisin miehin niin kai paikallisia naisia viehettä:
1. Eksootisuus
2. Komeus, aika monet ulkomaalaiset miehet omaa hyvää kroppan ja kauniit kasvot.
3. Vieranvaraisuus, ulkkis miehet eivät ovat pihejä :)
4. Eivät inise kuin sinä, vaan otavat miehen roolin ja suoijelee naistan.
5. Ovat ekstrovertejä, avoin ja positiivinen asenne elämän, hauskoja, monet ulkomaalaisesta ovat AITOJA ja LÄMPIMIÄ IHMISIÄ. Tietynlainen aito lämpö huokkuu ja nimenoman SE viehettää sekä suomalaisia naisia niin miehiä ketkä seurustele ulkomaalaisten naisten/miesten kanssa.
6. Monet naiset haaveile kauniista lapsista, metiisit ja mulatit aika usei ovat kauneita:)
7. Sekarotuiset omaa parempa geeniperimä kuin puhdasrotuiset, lapsilla on mahdollisuus vältää suomalaisilla tyypilliset genettiset sairaudet.
Eli, lista on pitkä :)aasialainen kirjoitti:
//En pidä Japanilaisia naisia parempana millään tavalla jos niin luulet, sorry//
//toisin kuin suomalaiset naiset pitävät lähes kaikkia ulkkismiehiä parempana kuin suomalaisia heikon itsetuntonsa vuoksi.//
- Selkeä enemistö suomalaisesta naisesta ovat naimisissä suomalaisten miesten kanssa, FAKTA!
Ilmeisesti et oo komea ja sinun skribauksen perustella voin sanoo sinulle että et oo miehekkäs ( sorry, se on sinun kannalta ikävä fakta )
1. Eksootisuus
2. Komeus, aika monet ulkomaalaiset miehet omaa hyvää kroppan ja kauniit kasvot.
5. Ovat ekstrovertejä, avoin ja positiivinen asenne elämän, hauskoja, monet ulkomaalaisesta ovat AITOJA ja LÄMPIMIÄ IHMISIÄ. Tietynlainen aito lämpö huokkuu ja nimenoman SE viehettää sekä suomalaisia naisia niin miehiä ketkä seurustele ulkomaalaisten naisten/miesten kanssa.
6. Monet naiset haaveile kauniista lapsista, metiisit ja mulatit aika usei ovat kauneita:)
7. Sekarotuiset omaa parempa geeniperimä kuin puhdasrotuiset, lapsilla on mahdollisuus vältää suomalaisilla tyypilliset genettiset sairaudet.
Eli, lista on pitkä :)Onneksi on olemassa minun kaltaiset aasialaiset ja suomalaiset naiset ketkä asuu monikulturisessa perheissä;))
Jos koet puhtaita latinoja ja muu ulkomaalaisia liian kovana kilpailu kummpanina itselle niin mieti, kuinka kova kilpailun edessä sinun puhdasrotuiset lapset tulee oleman :)
Monikulturi perhestä kotoisin ovat nuoret vasta kauneita :)
Heillä voi olla niiin kaunit kasvot ja keho että sinun pelkämä latino ja muu ulkkis miehet jää heidän alle! :)- minä taasen :-)
aasialainen kirjoitti:
//En pidä Japanilaisia naisia parempana millään tavalla jos niin luulet, sorry//
1. Eksootisuus
Eli, lista on pitkä :)Aivan, haluan suomalaisen vaimon, onko se synti? Onko kamalaa rasismia?
Täällä naisille on samantekevää mitä kansallisuutta mies on.
Minulle vaimoni kansallisuus ei ole yhdentekevää. Tämä on SUURI ero miesten ja naisten välillä. Annan naiselle PALJON pisteitä suomalaisuudesta.
Minusta ei ole rikkaus että esim. pahimmassa tapauksessa sekä vaimo että mies puhuvat keskenään jotain muuta kieltä kuin äidinkieli.
Jos ulkomaalaiset miehet kirjoittavat jopa kirjoja suomalaisten naisten helppoudesta (Esim. Schwartzmann: How to marry a Finnish Woman) niin naisen täytyy olla tyhmä jos jänkkää että suomalainen nainen ei ole helppo ja helposti jymäytettävä ulkkismiehille. - Dixi et animam levav
Aivan, haluan suomalaisen vaimon, onko se synti? Onko kamalaa rasismia?
Minulle vaimoni kansallisuus ei ole yhdentekevää. Tämä on SUURI ero miesten ja naisten välillä. Annan naiselle PALJON pisteitä suomalaisuudesta.
Minusta ei ole rikkaus että esim. pahimmassa tapauksessa sekä vaimo että mies puhuvat keskenään jotain muuta kieltä kuin äidinkieli.
Jos ulkomaalaiset miehet kirjoittavat jopa kirjoja suomalaisten naisten helppoudesta (Esim. Schwartzmann: How to marry a Finnish Woman) niin naisen täytyy olla tyhmä jos jänkkää että suomalainen nainen ei ole helppo ja helposti jymäytettävä ulkkismiehille.Ajatuksen juoksusi ei oikein avaudu minulle.
Todistelet miten suomalainen nainen on joidenkin tilastojen (?) mukaan yleensä aina aloitteentekijä monikulttuurisissa parisuhteissa.
Samaan hengenvetoon selität suomalaisen miehen ärsyyntymistä näihin ulkkismiehiin, jotka kulkevat elin suurinpiirtein kädessä ja flirttailevat jokaiselle naiselle.
Siis kumpi se nyt sitten on se aloitteentekijä?
Selvität miten suomalaisella miehellä on oikeus olla mustasukkainen kun joku nainen joka ei ole luonut sinuun katsettakaan, lankeaa ulkkismiehen kaulaan.
Tuota onko sinulle tullut mieleen se, että tämä voisi johtua ihan pelkästään siitä, ettei tällä naisella ole minkäänlaista mielenkiintoa sinuun, vaan olisi saattanut langeta ihan vaikka sen naapurin Matin kaulaan?
Siis sinulle ei tule mieleenkään, että kyseessä olisi ihan sinun omaan persoonaasi liittyvä juttu, vaan pistät tämän ulkomaalaisten ihailun piikkiin?
Selität jotain hämmentävää siitä, miten suomalaisen naisen huono itsetunto laittaa heidät vartavasten etsimään sen suosikkimaan miehen itselleen.
Seuraavaksi selität sitten että täällä naisille on ihan yhdentekevää mitä kansallisuutta mies on?
Koittaisit nyt hyvä mies päättää mitä mieltä olet.
Tämä nyt on niin selvä tapaus, joku naisihminen josta olet ollut kiinnostunut ja joka ei ole luonut sitä katsettakaan sinuun, on sitten löytänyt itselleen miehen joka on kotoisin jostain muualta.
Nyt purat kiukkuasi täällä ja yrität selittää ITSELLESI asian parhainpäin. minä taasen :-) kirjoitti:
Jos ulkomaalaiset miehet kirjoittavat jopa kirjoja suomalaisten naisten helppoudesta (Esim. Schwartzmann: How to marry a Finnish Woman) niin naisen täytyy olla tyhmä jos jänkkää että suomalainen nainen ei ole helppo ja helposti jymäytettävä ulkkismiehille.//Aivan, haluan suomalaisen vaimon, onko se synti? Onko kamalaa rasismia?//
- Totakai sinä itse päätät kenen kanssa perustat perhen. Eiköhän se ihan itsesta selvä asia??? Eiköhän se kuuluu ihmisten perusoikeuksin???
EI KUKA väitanyt tai edes yritänyt tyrkyttä sinulle ajatuksen ulkomaalaisen naisen paremudesta. Kaikilla ihmisillä on oikeus valita elämän kumppaninsa ihan itse.
Ja se tarkoitta myös sen, että suomalaisella naisella ON oikeus välitä tai jäätää valitsematta suomalaisen puolison.- huvittunut_akka
Jos ulkomaalaiset miehet kirjoittavat jopa kirjoja suomalaisten naisten helppoudesta (Esim. Schwartzmann: How to marry a Finnish Woman) niin naisen täytyy olla tyhmä jos jänkkää että suomalainen nainen ei ole helppo ja helposti jymäytettävä ulkkismiehille.Oletko muuten lukenut tuon kirjan, vai päätteletkö sisällön pelkästä otsikosta? Kirja nimittäin käsittelee suomalaisuutta ulkomaalaisen silmin, eikä niinkään suomalaisen vaimon hankkimista. Suosittelen lukemaan, englanti on erittäin helppoa ja sujuvaa ja teksti erittäin hauskaa. Varmasti löydät montakin tuttua piirrettä meistä kaikista suomalaisista kirjan tekstistä.
Ja kyllä myös minun poikaystäväni on ulkomaalainen, yhdysvaltalainen (kuten myös kirjan kirjoittaja). Ennen nykyistä poikaystävääni ehdin seurustella ja asua suomalaisen alkoholistin kanssa yli 20 vuotta. Siltikään en missään tapauksessa ihnoa suomalaisia miehiä. Oma isäni oli yksi heistä jotka hankkivat meille oman isänmaamme.
En myöskään yleistä ja sano että kaikki suomalaiset ovat juoppoja. Juominen on todella iso ongelma Suomessa ja siihen törmää lähes päivittäin myös työpaikoilla. Tuskin myöskään missään maassa joudut selittelemään sitä jos et juo, juominen itse asiassa hyväksytään helpommin kuin raittius.
Olen ehdottomasti suomalainen ja todella ylpeä siitä. Tietoisesti en koskaan etsinyt ulkomaalaista miestä, vaan hän tuli elämääni juuri kun minulla oli tosi vaikeaa. Ehkä olin helppo saalis 20 vuoden henkisen väkivallan jäljiltä, mutta olen erittäin onnellinen että näin kävi. Nyt tunnen että minua rakastetaan ja arvostetaan.
Mieheni ei myöskään ole tulossa tänne Suomeen sinun tai muiden elätettäväksi, vaan minä muutan hänen luokseen. Monet asiat ovat paremmin täällä ja jotkut asiat taas siellä.
Ainoa asia mistä olen samaa mieltä kanssasi on että naisille on samantekevää, mitä kansalaisuutta mies on. Rakkaus ei katso kansalaisuutta eikä ihon väriä. Kun se oma sielunkumppani löytyy, niin siinä ei välimatka ratkaise. Mies ehkä kykenee enemmän laskemoimaan tunteitaan, en tiedä. - 31
Jos ulkomaalaiset miehet kirjoittavat jopa kirjoja suomalaisten naisten helppoudesta (Esim. Schwartzmann: How to marry a Finnish Woman) niin naisen täytyy olla tyhmä jos jänkkää että suomalainen nainen ei ole helppo ja helposti jymäytettävä ulkkismiehille."Minulle vaimoni kansallisuus ei ole yhdentekevää. Tämä on SUURI ero miesten ja naisten välillä. Annan naiselle PALJON pisteitä suomalaisuudesta."
Jos sulle kansallisuus on kerran niin tärkeä juttu, kannattaisko sitten lähteä hakemaan sitä suomalaista seuraa eikä huudella täällä Monikulttuuriset suhteet -palstalla, että miks kukaan ei leiki mun kaa?
-On muutamia suomalaisia miehiä, joista en pidä, mutta viha taitaa olla liian voimakas sana kuvaamaan tunteitani. Ryhmänä suomalaisia miehiä en vihaa.
-En. Ei yleensä ole tarvinnut kertoa mitään suomalaiseen alkoholikulttuuriin liittyvää, se on aika tunnettu juttu. Jos asiasta on keskusteltu pidempään, olen myöntänyt, että alkoholin liikakulutus on Suomessa suuri ongelma, ja että sen uhreja ovat sekä miehet että naiset.
-En.
-En. En tykkää monista suomalaisuuteen liittyvistä asioista, mutta on myös paljon asioita, joita arvostan.
5. vihaatko Suomea?
-Katso yllä oleva vastaus...
-Riippuu maasta. Tämänhetkisessä asuinmaassani ei mielestäni kovinkaan moni asia ole huonommin kuin Suomessa. Mielestäni tämä maa on lähes joka mittarilla mukavampi maa elää kuin Suomi. Muut maat, joissa olen asunut ovat olleet jollain tavalla parempia ja jollain tavalla huonompia, enkä osaa sanoa, olivatko parempia tai huonompia kuin Suomi.
-Pidän suomen kieltä todella kauniina kielenä. Pidän myös mieheni kielestä, mutta suomi voittaa kyllä tässä.
-Osaa, muttei puhu sujuvasti.
-Ei. Emme asu Suomessa.
-Eivät tietääkseni yrittäneet, silloin kuin asuimme.
-Emme asu Suomessa.
-On hienoa päästä naimisiin naista kunnioittavan ja naisen onnelliseksi tekevän miehen kanssa. Ihannemiehen tulee myös olla hyvä isä ja raitis. Sama kai se mistä maasta on kotoisin.
-Kai tuo riippuu naisesta ja iskijästä. Kuitenkin olen sitä mieltä, että suurin osa suomalaisnaisista haluaa suomalaisen miehen. Esim. monet suomalaisista naispuolisista ystävistäni ovat ilmaisseet, etteivät voisi kuvitellakaan olevansa ulkomaalaisen miehen kanssa. Ulkomailla joskus asuneet tai paljon matkustavat taas ovat valmiimpia suhteeseen ulkomaalaisen miehen kanssa.
-Kai tämäkin riippuu ihan huijattavasta ja huijaavasta henkilöstä...- ulluhatti
1 . Vihaatko tai oletko vihannut suomalaisia miehiä? En.
2. Kerrotko tai oletko kertonut ulkomaalaisille, että kaikki suomalaiset miehet ovat alkoholisteja/spurguja n.99% muutamia poikkeuksia lukuun-ottamatta? En.
3. Vihaatko isääsi, veljiäsi ja isoisääsi? En vihaa.
4. Vihaatko suomalaisuutta? En. :D
5. vihaatko Suomea? En.
6. Onko kaikki parempaa mielestäsi ulkomailla? Ei todellakaan!
7. Onko miehesi kieli kauniimpi kuin suomen kieli? Ei, helpompi kyllä.
8 . Osaako miehesi kommunikoida suomeksi? Jonkin verran.
10. Yrittävätkö muut suomalaiset naiset iskeä miestäsi? Ei tietääkseni.
11. Jos asutte suomessa miksi asutte suomessa? Sosiaaliturva? Lapset? Koulu? Terveydenhoito? Mikä syy? Me molemmat opiskelemme täällä.
12. Minkä maalaisen miehen kanssa on hienointa päästä naimisiin mielestäsi? Ei maalla ole väliä.
13. Onko Suomalainen nainen ”helppo” iskettävä ulkkismiehille? Riippuu naisesta.
14: Onko ulkomaalaisen miehen helppo huijata suomalaista naista? Riippuu miehestä sekä naisesta itsestään. - Chiara83
1 . Vihaatko tai oletko vihannut suomalaisia miehiä? En, mutten erityisesti pidäkään heistä.
3. Vihaatko isääsi, veljiäsi ja isoisääsi?En.
4. Vihaatko suomalaisuutta? Välillä ärsyttää, mutten vihaa.
5. vihaatko Suomea? En.
7. Onko miehesi kieli kauniimpi kuin suomen kieli? Kyllä.
8 . Osaako miehesi kommunikoida suomeksi? Ei.
9. Elääkö miehesi veronmaksajien kustannuksella suomessa? Ei, asumme ulkomailla ja mies elättää minut :)
10. Yrittävätkö muut suomalaiset naiset iskeä miestäsi? Kyllä.
11. Jos asutte suomessa miksi asutte suomessa? Sosiaaliturva? Lapset? Koulu? Terveydenhoito? Mikä syy? Emme asu.
13. Onko Suomalainen nainen ”helppo” iskettävä ulkkismiehille? Ehkä.
14: Onko ulkomaalaisen miehen helppo huijata suomalaista naista? Ehkä. - minä taasen :-)
Huvittunut akka toteaa: ”Ainoa asia mistä olen samaa mieltä kanssasi on että naisille on samantekevää, mitä kansalaisuutta mies on. Rakkaus ei katso kansalaisuutta eikä ihon väriä. Kun se oma sielunkumppani löytyy, niin siinä ei välimatka ratkaise. Mies ehkä kykenee enemmän laskemoimaan tunteitaan, en tiedä.”
Niinpä …. jos tämän keskustelun vastaajista katsoo niin kansallisuus on yhdentekevää naisille: se varmaan on totta vastauksien perusteella.
Mutta ….oliko aikanaan yhdentekevää kun naiset olivat vapaana esim. minkä värinen tukka nyt saatui olemaan tai mistä maasta mies oli?
Miten selitätte raiskaustilastot. Miksi 2% suomessa asuvista miehistä raiskaa 50 % kaikista raiskaustapauksista. Miksi nämä 2 % sattuu olemaan ulkomaalaisia?
Jos ulkomaalaiset miehet raiskaisivat suhteessa puolet enemmän kuin suomalaiset miehet niin sekin olisi huima ero. Mutta jos ulkomaalaiset miehet raiskaavat 25 kertaa enemmän se kertoo paljon suomalaisesta naisesta. Mahdollisia tulkintoja:
1) suomalainen nainen suhtautuu 25 positiivisemmin ulkomaalaiseen mieheen kuin suomalaiseen.
2) suomalainen nainen on 25 kertaa aloitteellisempi ulkomaalaiseen miehen kuin suomalaisen suhteen
3) Kun suomalaiisella miehellä on yksi sukupuoliyhteys Suomalaisen naisen kanssa niin ulkomaalaisella miehellä on 25 panoa
4) Kertoo suomalaisen naisen sinisilmäisyydestä ja helppoudesta huijata. Mennään vain esim. ”ystävänä” alastonuinnille tai saunaan ulkomaalaisen miehen kanssa, vaikka tätä ei ikinä tehtäisi suomalaisen miehen kanssa
Listaa voi jatkaa loputtomiin
Jos miehiltä kysytään, ovat miehet sitten ulkomaalaisia tai suomalaisia niin suomalainen nainen on HELPPO ulkomaalaisille miehille. Sen tuo kirjakin: Schwatzmann: ”How to marry a Finnish girl” toteaa.
Helppo= suhtautuu äärimmäisen positiivisesti ulkomaalaisiin miehiin ......siis suhteessa suomalisiin miehiin.
Tällä palstalla yliedustettuja mielestäni ovat afrikkalais-miesten ja muslimi-miesten kanssa suhteessa olevat naiset. Eikä palstalle kirjoittajat näin mielestäni edusta keskivertoa eivätkä keskivertomielipidettä.
Uskoisin että jos latinomiesten tai eteläeuroopplaisten miesten kanssa suhteessa olevilta naisilta kysyttäisiin olisi tulos erilainen. Eteläeurooppslaisten miesten kanssa suhteessa olevia on todella paljon.- huvittunut_akka
Vieläkään et vastannut kysymykseeni. Oletko lukenut tuon kirjan? Tiedätkö ihan oikeasti mistä se kertoo vai käytätkö vain otsikkoa omien väitteittesi tueksi?
Muutenkin tuntuu että luet tilastoja ihan oman mielesi mukaan. Olet itse tehnyt oman päätelmäsi asioista ja tulkitset kaiken sen mukaan. Oletko koskaan kuullut sanonnasta vale, emävale ja tilasto. Oma tilastomatikan opettajani muistutti jo muinoin että tilastoissa suurin merkitys on otannalla, muuten voidaan päätetellä että esim. sähkötolppien määrällä on suora yhteys keuhkosyövän syntyyn.
Onko sinulla aavistustakaan miten monessa suomalaisavioliitossa hakataan, raiskataan tai käytetään henkistä väkivaltaa? Tai monessako monikulttuurisessa avioliitossa mies oikeasti arvostaa, kunnioittaa ja rakastaa vaimoaan? Loppupeleissä kysymys ei ole koskaan väristä tai kansalaisuudesta vaan ihmisestä.
Uskon että olet oikeassa siinä että joillekin naisille, ikävä kyllä, ulkomaalainen mies on eräälläinen "Statussymboli", samoin kuin joillekin miehille ulkomaalainen nainen. Yleensä vaan totuus on se että yhteiselo päästäisiin aloittamaan paljon helpommin jos se oma rakas löytyisi samasta maasta ja kulttuurista. Paperisota saattaa olla aika tappavaa, koska esim. Yhdysvalloissa uskotaan että me suomalaisetkin olemme naimassa heisän kansalaisiaan vaan paremman elämän toivossa.
Phil Schwarzmann on kotoisin Yhdysvalloista ja asunut Suomessa jo 10 vuotta, vaikkei vieläkään ole mennyt suomalaisen tyttöystävänsä kanssa naimisiin. Hän luo uraa paitsi Nokialla myös menestyvänä stand up koomikkona. Tämä vain ihan lisätietona kun kerran haluat käyttää hänen kirjansa nimeä tekstissäsi. - minä taasen :-)
huvittunut_akka kirjoitti:
Vieläkään et vastannut kysymykseeni. Oletko lukenut tuon kirjan? Tiedätkö ihan oikeasti mistä se kertoo vai käytätkö vain otsikkoa omien väitteittesi tueksi?
Muutenkin tuntuu että luet tilastoja ihan oman mielesi mukaan. Olet itse tehnyt oman päätelmäsi asioista ja tulkitset kaiken sen mukaan. Oletko koskaan kuullut sanonnasta vale, emävale ja tilasto. Oma tilastomatikan opettajani muistutti jo muinoin että tilastoissa suurin merkitys on otannalla, muuten voidaan päätetellä että esim. sähkötolppien määrällä on suora yhteys keuhkosyövän syntyyn.
Onko sinulla aavistustakaan miten monessa suomalaisavioliitossa hakataan, raiskataan tai käytetään henkistä väkivaltaa? Tai monessako monikulttuurisessa avioliitossa mies oikeasti arvostaa, kunnioittaa ja rakastaa vaimoaan? Loppupeleissä kysymys ei ole koskaan väristä tai kansalaisuudesta vaan ihmisestä.
Uskon että olet oikeassa siinä että joillekin naisille, ikävä kyllä, ulkomaalainen mies on eräälläinen "Statussymboli", samoin kuin joillekin miehille ulkomaalainen nainen. Yleensä vaan totuus on se että yhteiselo päästäisiin aloittamaan paljon helpommin jos se oma rakas löytyisi samasta maasta ja kulttuurista. Paperisota saattaa olla aika tappavaa, koska esim. Yhdysvalloissa uskotaan että me suomalaisetkin olemme naimassa heisän kansalaisiaan vaan paremman elämän toivossa.
Phil Schwarzmann on kotoisin Yhdysvalloista ja asunut Suomessa jo 10 vuotta, vaikkei vieläkään ole mennyt suomalaisen tyttöystävänsä kanssa naimisiin. Hän luo uraa paitsi Nokialla myös menestyvänä stand up koomikkona. Tämä vain ihan lisätietona kun kerran haluat käyttää hänen kirjansa nimeä tekstissäsi.Etkä sinä edelleenkään ole vastannut kysymykseeni miten suomen raiskaustilastoja pitäisi tulkita.
En ole lukenut kirjaa "How to marry a Finnish Girl". Olen lukenut iltasanomien kirjoituksen/arvostelun kirjasta. Ehkä sitten iltasanomien toimittaja halusi luoda vääränlaisen kuvan kirjasta. Iltasanomien yhteenvetona m.m. sinun pitää ulkomaalaisena miehenä mennä saunaan heti suomalaisen tyttöystäväsi kanssa!
Haloo….. ei suomalaiselle naiselle tule edes mieleen mennä saunaan suomalaisen miehen kanssa! Monet muutkin kirjan väittämät ei pidä paikkansa SUOMALAISEN miehen kanssa. Mutta käsitykseni mukaan, ja niin kuin voin kuvitella, ulkomaalaiset miehet ovat oma lukunsa ja heihin sovelletaan ihan omia käyttäytymissääntöjä.
Sinulla on vielä vähemmän aavistusta kuinka monessa esim. italialais-avioliitossa tai turkkilaisessa-avioliitossa hakataan naisia,
yksinkertaisesti koska ei edes päämäärähakuisia tilastoja ole olemassa. Ei siis minkäänlaista tilastoa.
Suomalaiset miehet ovat sitä tai tätä ainoastaan verrattaessa toiseen kansallisuuteen. Miten vertaat vaikka Saudiarabialaisiin avioliittoihin? Kuinka luotettavana pidät saudien tilastointia asiasta? Itse asiassa olet juuri paljastanut ennakkoluulosi suomalaisia miehiä kohtaan ja ennakkoluulottomuutesi kaikkea ulkomaalaista kohtaan…..mikä pititkin todistaa. - Dixi et animam levav
Hei ihan aikuisten oikeesti
a) onko sinun mielestäsi raiskaus suhde, onpa tekijänä ja uhrina sitten kuka tahansa?
b) syytätkö tässä raiskauksen uhria tapahtuneesta?
c) syytätkö meitä ulkomaalaisen miehen kanssa onnellisessa parisuhteessa olevia naisia siitä, että raiskaustilastot ovat mitä ne ovat?
Jos vastaat yhteenkään kysymykseen kyllä, voit käydä tutkituttamassa pääsi.
Tämä sauna osio on sinun seuraavasta tekstistäsi, mutta kommentoin sitäkin.
Jos nyt olet ikinä tässä elämässä ollut yhdenkään ulkomaalaisen kanssa missään tekemisissä, pitäisi sinun tietää, että suomihan on kuuluisa saunakulttuuristaan. Jokainen ulkomaalainen odottaa, joko innolla tai kauhunsekaisin tuntein sinne saunaan menoa, mennäänpä sinne sitten sen suomalaisen naisystävän kanssa tai sitten poikaporukassa.
Kautta aikain on saunottu sekä pariskuntina, että perheinä. Saunassa on synnytetty ja siellä on valmisteltu viimeiseen lepoon.
Sauna on mielestäni maailman epäseksuaalisimpia paikkoja.
Suomalainen nainen todellakin on helppo, mutta tulkitset tuon helppo sanan vähän omalta perstuntumalta. oma mieheni on myös sitä mieltä että olen helppo = en vaadi kuuta taivaalta, teen oman osuuteni perheen eteen, en oleta hänen olevan supermies vaan annan myös hänen olla pelkkä ihminen.
Jotenkin en vaan ihmettele jos se suomalainen nainen on vielä sinulla hiukan hakusessa. - minä taasen:-)
Dixi et animam levav kirjoitti:
Hei ihan aikuisten oikeesti
a) onko sinun mielestäsi raiskaus suhde, onpa tekijänä ja uhrina sitten kuka tahansa?
b) syytätkö tässä raiskauksen uhria tapahtuneesta?
c) syytätkö meitä ulkomaalaisen miehen kanssa onnellisessa parisuhteessa olevia naisia siitä, että raiskaustilastot ovat mitä ne ovat?
Jos vastaat yhteenkään kysymykseen kyllä, voit käydä tutkituttamassa pääsi.
Tämä sauna osio on sinun seuraavasta tekstistäsi, mutta kommentoin sitäkin.
Jos nyt olet ikinä tässä elämässä ollut yhdenkään ulkomaalaisen kanssa missään tekemisissä, pitäisi sinun tietää, että suomihan on kuuluisa saunakulttuuristaan. Jokainen ulkomaalainen odottaa, joko innolla tai kauhunsekaisin tuntein sinne saunaan menoa, mennäänpä sinne sitten sen suomalaisen naisystävän kanssa tai sitten poikaporukassa.
Kautta aikain on saunottu sekä pariskuntina, että perheinä. Saunassa on synnytetty ja siellä on valmisteltu viimeiseen lepoon.
Sauna on mielestäni maailman epäseksuaalisimpia paikkoja.
Suomalainen nainen todellakin on helppo, mutta tulkitset tuon helppo sanan vähän omalta perstuntumalta. oma mieheni on myös sitä mieltä että olen helppo = en vaadi kuuta taivaalta, teen oman osuuteni perheen eteen, en oleta hänen olevan supermies vaan annan myös hänen olla pelkkä ihminen.
Jotenkin en vaan ihmettele jos se suomalainen nainen on vielä sinulla hiukan hakusessa.vastausket:
a) en, enkä ole sellaista väittänytkään. Miksi kysyt?
b) en, enkä ole sellaista väittänytkään. Miksi kysyt?
c) en, enkä ole sellaista väittänytkään. Miksi kysyt?
En ole myöskään Tarzan, Batman Robin Hood enkä Roger Moore. (Ei täälläkäään ole mitään tekemistä tosin asian kanssa.)
Onko siis normaalia että suomalainen nainen menee ulkomaalaisen miehen kanssa heti saunaan?
Tietääkseni suomalaisen miehen kanssa suomalainen nainen ei mene heti saunaan? - Dixi et animam levav
minä taasen:-) kirjoitti:
vastausket:
a) en, enkä ole sellaista väittänytkään. Miksi kysyt?
b) en, enkä ole sellaista väittänytkään. Miksi kysyt?
c) en, enkä ole sellaista väittänytkään. Miksi kysyt?
En ole myöskään Tarzan, Batman Robin Hood enkä Roger Moore. (Ei täälläkäään ole mitään tekemistä tosin asian kanssa.)
Onko siis normaalia että suomalainen nainen menee ulkomaalaisen miehen kanssa heti saunaan?
Tietääkseni suomalaisen miehen kanssa suomalainen nainen ei mene heti saunaan?Näin kirjoitit aikaisemmin:
"Miten selitätte raiskaustilastot. Miksi 2% suomessa asuvista miehistä raiskaa 50 % kaikista raiskaustapauksista. Miksi nämä 2 % sattuu olemaan ulkomaalaisia?
Jos ulkomaalaiset miehet raiskaisivat suhteessa puolet enemmän kuin suomalaiset miehet niin sekin olisi huima ero. Mutta jos ulkomaalaiset miehet raiskaavat 25 kertaa enemmän se kertoo paljon suomalaisesta naisesta. Mahdollisia tulkintoja:
1) suomalainen nainen suhtautuu 25 positiivisemmin ulkomaalaiseen mieheen kuin suomalaiseen.
2) suomalainen nainen on 25 kertaa aloitteellisempi ulkomaalaiseen miehen kuin suomalaisen suhteen
3) Kun suomalaiisella miehellä on yksi sukupuoliyhteys Suomalaisen naisen kanssa niin ulkomaalaisella miehellä on 25 panoa
4) Kertoo suomalaisen naisen sinisilmäisyydestä ja helppoudesta huijata. Mennään vain esim. ”ystävänä” alastonuinnille tai saunaan ulkomaalaisen miehen kanssa, vaikka tätä ei ikinä tehtäisi suomalaisen miehen kanssa"
Siis kenen positiivinen suhtautuminen ulkomaalaiseen mieheen aiheuttaa raiskauksia? Raiskatun naisen vai ulkomaalaisen kanssa parisuhteessa olevan vai kenen ihmeen?
Siis kenen aloitteellisuus vaikuttaa raiskaustilastoihin, uhrin vai kenen?
Siis vertaatko raiskausta normaaliin sukupuoliyhdyntään kun vertailet suomalaisen miehen ja ulkomaalaisen miehen sukupuoliaktiviteettia?
Milloin olet kuullut raiskauksen tapahtuneen alastonuinnin tai saunomisen yhteydessä?
Koittaisit nyt selittää ketä syytät raiskaustilastoista jos ne kerran ovat kuitenkin jotenkin selitettävissä positiivisella asenteella ja aloitteellisuudella?
Raiskauksessa ei ole kuin yksi ainoa syyllinen, raiskaaja. Vaikka uhri olisi kävellyt ilkialastomana katua pitkin, se ei oikeuta seksuaaliseen väkivaltaan, ei sen paremmin suomalaisen kuin ulkomaalaisen miehenkään toimesta.
Pitää kai lopettaa hymyily lähikaupan suomalaiselle kassapojalle samoin kuin pizzerian ulkomaalaiselle kokille , ettei vaan kummallekaan tule väärää käsitystä positiivisen suhtautumisen vuoksi.
Juu totta on että saunaan ei varmaan mennä ihan heti kättelyn jälkeen sen paremmin suomalaisen kun ulkomaalaisenkaan kanssa tai ainakaan ilman uimapukua, mutta uikkareissahan käyn kyllä saunassa ihan tuikituntemattomien miesten kanssa esim kesäisin uimarannalla.
En yksinkertaisesti pysty käsittämään logiikkaasi tässä raiskausasiassa, enkä oikeastaan koko jutussasi. - ........
Phil Schwarzmann on kotoisin Yhdysvalloista ja asunut Suomessa jo 10 vuotta, vaikkei vieläkään ole mennyt suomalaisen tyttöystävänsä kanssa naimisiin. Hän luo uraa paitsi Nokialla myös menestyvänä stand up koomikkona. Tämä vain ihan lisätietona kun kerran haluat käyttää hänen kirjansa nimeä tekstissäsi."Onko sinulla aavistustakaan miten monessa suomalaisavioliitossa hakataan, raiskataan tai käytetään henkistä väkivaltaa? Tai monessako monikulttuurisessa avioliitossa mies oikeasti arvostaa, kunnioittaa ja rakastaa vaimoaan? Loppupeleissä kysymys ei ole koskaan väristä tai kansalaisuudesta vaan ihmisestä."
WHOlta löytyy paljonkin tutkimusaineistoa asiasta ja noiden raporttien mukaan kysymys ei todellakaan ole pelkästään yksilöistä, vaan yksilöiden käyttäytymistä ohjaavat mm. erilaiset uskomukset, kulttuuri ja lainsäädäntö.
Esimerkiksi perheväkivallan osalta raportti toteaa että silloin kun nainen on riittävän alistetussa asemassa, perheväkivaltaa ei esiinny koska sitä ei naisen alistumisen takia tarvita.
Perheväkivaltaa alkaa esiintyä merkittävästi vasta tilanteissa jossa nainen alkaa vaatimaan oikeuksiaan mutta kulttuurilliset tekijät eivät sitä naiselle soisi.
Raportti toteaa myös että matka alistetusta asemasta tasa-arvoiseen suhteeseen vaatii aina monien sukupolvien ajan eikä sitä pystytä pelkällä lainsäädännöllä muuttamaan koska kulttuurilliset tekijät ohjaavat niin voimakkaasti ihmisten käyttäytymistä.
Myös vertailu eri maiden kesken perheväkivallan yleisyydestä on käytännössä mahdotonta koska sama asia toisessa kulttuurissa on hyväksyttyä mutta toisessa kulttuurissa ei sitä ole.
Valitettavan useissa maailman maissa ei edes fyysistä perheväkivaltaa ole kriminalisoitu, vaan tämä katsotaan perheen sisäiseksi asiaksi johon tuomioistuimen ei tule puuttua.
Suomi on myös harvoja maailman maita joissa esimerkiksi raiskaus avioliitossa on rikos. Useimmissa maailman maissa päinvastoin katsotaan että nainen antaa miehelle oikeuden ruumiiseensa suostuessaan tämän kanssa avioliittoon. - minä taasen :-)
Näin kirjoitit aikaisemmin:
"Miten selitätte raiskaustilastot. Miksi 2% suomessa asuvista miehistä raiskaa 50 % kaikista raiskaustapauksista. Miksi nämä 2 % sattuu olemaan ulkomaalaisia?
4) Kertoo suomalaisen naisen sinisilmäisyydestä ja helppoudesta huijata. Mennään vain esim. ”ystävänä” alastonuinnille tai saunaan ulkomaalaisen miehen kanssa, vaikka tätä ei ikinä tehtäisi suomalaisen miehen kanssa"
Siis kenen positiivinen suhtautuminen ulkomaalaiseen mieheen aiheuttaa raiskauksia? Raiskatun naisen vai ulkomaalaisen kanssa parisuhteessa olevan vai kenen ihmeen?
Siis kenen aloitteellisuus vaikuttaa raiskaustilastoihin, uhrin vai kenen?
Siis vertaatko raiskausta normaaliin sukupuoliyhdyntään kun vertailet suomalaisen miehen ja ulkomaalaisen miehen sukupuoliaktiviteettia?
Milloin olet kuullut raiskauksen tapahtuneen alastonuinnin tai saunomisen yhteydessä?
Koittaisit nyt selittää ketä syytät raiskaustilastoista jos ne kerran ovat kuitenkin jotenkin selitettävissä positiivisella asenteella ja aloitteellisuudella?
Raiskauksessa ei ole kuin yksi ainoa syyllinen, raiskaaja. Vaikka uhri olisi kävellyt ilkialastomana katua pitkin, se ei oikeuta seksuaaliseen väkivaltaan, ei sen paremmin suomalaisen kuin ulkomaalaisen miehenkään toimesta.
Pitää kai lopettaa hymyily lähikaupan suomalaiselle kassapojalle samoin kuin pizzerian ulkomaalaiselle kokille , ettei vaan kummallekaan tule väärää käsitystä positiivisen suhtautumisen vuoksi.
Juu totta on että saunaan ei varmaan mennä ihan heti kättelyn jälkeen sen paremmin suomalaisen kun ulkomaalaisenkaan kanssa tai ainakaan ilman uimapukua, mutta uikkareissahan käyn kyllä saunassa ihan tuikituntemattomien miesten kanssa esim kesäisin uimarannalla.
En yksinkertaisesti pysty käsittämään logiikkaasi tässä raiskausasiassa, enkä oikeastaan koko jutussasi.En nyt ymmärrä mitä selittämistä tässä on, mutta rautalangasta pitää ilmeisesti taivuttaa:
”Siis kenen positiivinen suhtautuminen ulkomaalaiseen mieheen aiheuttaa raiskauksia? Raiskatun naisen vai ulkomaalaisen kanssa parisuhteessa olevan vai kenen ihmeen?”
Vastaus:
Suomalaisen naisen naivi postiivinen suhtautuminen kaikkeen ulkomaalaisuuteen on ainakin suuri osasyy raiskauksiin.
”Siis kenen aloitteellisuus vaikuttaa raiskaustilastoihin, uhrin vai kenen?”
Vastaus:
Suomalaisen naisen. Ketään naista ei voi väkisten kaapata mukaansa. Suomalainen nainen on poikkeuksellisen aloitteellinen ulkomaalaisiin miehiin nähden jos hänen aloitteellisuuttaan verrataan suomalisiin miehiin.
Väitätkö että ulkkismiehet vievät jotenkin naiset väkivalloin ilman naisten minkäänlaista vaikka sinne saunaan jossa mahdollinen raiskaus sitten tapahtuu? Tai naisen asuntoon?
"Siis vertaatko raiskausta normaaliin sukupuoliyhdyntään kun vertailet suomalaisen miehen ja ulkomaalaisen miehen sukupuoliaktiviteettia?"
Vastaus: en vertaa, mutta jos ulkomaalaisen miehen on mahdollista olla Suomessa 25 kertaa aktiivisempi sukupuolisesti,kuin suomalisen miehen kiitos suomalaisten naisten myötämielisyyden, niin on todennäköistä että ulkomaalainen myös raiskaa 25 kertaa enemmän kuin suomalainen mies ja päin vastoin.
"Milloin olet kuullut raiskauksen tapahtuneen alastonuinnin tai saunomisen yhteydessä?"
Vastaus:
Olisiko sinun vaikeaa ymmärtää, että jos viet lähes tuntemattoman miehen saunaan alasti, että mies ajattelisi sinun haluavan naida kanssaan?
Etenkin vielä jos sinulle ei koskaan tulisi edes mieleen pyytää esim suomalaisia miehiä alasti saunaan kanssasi?
Toki riippuu paljon omasta ulkonäöstäsi miten ja missä sinut ”raiskataan”. Jos olet ”valaan näköinen” niin kyllä varmaan saat olla vaikka turkkilaisella torilla ilko alastin, eikä kukaan sinua koske kepilläkään, ja tietysti sinulla on "oikeus" olla alast Turkkilaisella torilla, ja miehet ovat aivan mahdottomia jos edes katsovat sinua! - Dixi et animam levav
En nyt ymmärrä mitä selittämistä tässä on, mutta rautalangasta pitää ilmeisesti taivuttaa:
”Siis kenen positiivinen suhtautuminen ulkomaalaiseen mieheen aiheuttaa raiskauksia? Raiskatun naisen vai ulkomaalaisen kanssa parisuhteessa olevan vai kenen ihmeen?”
Vastaus:
Suomalaisen naisen naivi postiivinen suhtautuminen kaikkeen ulkomaalaisuuteen on ainakin suuri osasyy raiskauksiin.
”Siis kenen aloitteellisuus vaikuttaa raiskaustilastoihin, uhrin vai kenen?”
Vastaus:
Suomalaisen naisen. Ketään naista ei voi väkisten kaapata mukaansa. Suomalainen nainen on poikkeuksellisen aloitteellinen ulkomaalaisiin miehiin nähden jos hänen aloitteellisuuttaan verrataan suomalisiin miehiin.
Väitätkö että ulkkismiehet vievät jotenkin naiset väkivalloin ilman naisten minkäänlaista vaikka sinne saunaan jossa mahdollinen raiskaus sitten tapahtuu? Tai naisen asuntoon?
"Siis vertaatko raiskausta normaaliin sukupuoliyhdyntään kun vertailet suomalaisen miehen ja ulkomaalaisen miehen sukupuoliaktiviteettia?"
Vastaus: en vertaa, mutta jos ulkomaalaisen miehen on mahdollista olla Suomessa 25 kertaa aktiivisempi sukupuolisesti,kuin suomalisen miehen kiitos suomalaisten naisten myötämielisyyden, niin on todennäköistä että ulkomaalainen myös raiskaa 25 kertaa enemmän kuin suomalainen mies ja päin vastoin.
"Milloin olet kuullut raiskauksen tapahtuneen alastonuinnin tai saunomisen yhteydessä?"
Vastaus:
Olisiko sinun vaikeaa ymmärtää, että jos viet lähes tuntemattoman miehen saunaan alasti, että mies ajattelisi sinun haluavan naida kanssaan?
Etenkin vielä jos sinulle ei koskaan tulisi edes mieleen pyytää esim suomalaisia miehiä alasti saunaan kanssasi?
Toki riippuu paljon omasta ulkonäöstäsi miten ja missä sinut ”raiskataan”. Jos olet ”valaan näköinen” niin kyllä varmaan saat olla vaikka turkkilaisella torilla ilko alastin, eikä kukaan sinua koske kepilläkään, ja tietysti sinulla on "oikeus" olla alast Turkkilaisella torilla, ja miehet ovat aivan mahdottomia jos edes katsovat sinua!Nyt täytyy kyllä myöntää, että harvemmin olen kohdannut yhtä yksinkertaista ihmistä kuin sinä olet :D
a) jos kerran suomalainen nainen on niin positiivisesti suhtautunut ulkomaalaisiin miehiin ja on, kuten sinä sanoit, helppo, miksi sen ulkomaalaisen miehen on tarve raiskata?
b) jos, kuten väität, ulkomaalaisen miehen on 25 kertaa helpompi päästä suomalaisen naisen sänkyyn, miksi hänellä on tarve raiskata?
c) miten helkkarissa se voisi olla esim minun, joka olen kai sitten positiivisesti ulkomaalaisiin suhtautuva, vika että naapurikaupungissa raiskataan nainen ulkomaalaisen toimesta?
d)oletko ihan täysin urpo vai mitä päässäsi liikkuu kun sanot että naista ei voi väkisin kaapata mukaansa?
e)mikä ihmeen päähänpinttymä sinulla on alastomana saunomisesta? Kerro nyt hyvä ihminen milloin joku on raiskattu ulkomaalaisen toimesta saunomisen yhteydessä?
f) eli en voi kutsua ketään miestä luokseni ilman että katsotaan poikkeuksellisen aloitteelliseksi? Koskeeko tämä myös suomalaisia vai?
No nyt kun olet tuonut julki asian että on suomalaisen naisen vika jos ulkomaalainen mies raiskaa, voisitko selittää kenen vika on kun suomalainen mies raiskaa?
Pitääkö nyt ruveta varmuuden vuoksi olemaan tympeä jokaista miestä kohtaan, ettei vaan aiheuttaisi omalla positiivisella käytöksellään sukupuolista väkivaltaa kenellekään?
Ja muuten en ole valaan näköinen enkä kokoinen :D - minä taas:-)
Nyt täytyy kyllä myöntää, että harvemmin olen kohdannut yhtä yksinkertaista ihmistä kuin sinä olet :D
a) jos kerran suomalainen nainen on niin positiivisesti suhtautunut ulkomaalaisiin miehiin ja on, kuten sinä sanoit, helppo, miksi sen ulkomaalaisen miehen on tarve raiskata?
b) jos, kuten väität, ulkomaalaisen miehen on 25 kertaa helpompi päästä suomalaisen naisen sänkyyn, miksi hänellä on tarve raiskata?
c) miten helkkarissa se voisi olla esim minun, joka olen kai sitten positiivisesti ulkomaalaisiin suhtautuva, vika että naapurikaupungissa raiskataan nainen ulkomaalaisen toimesta?
d)oletko ihan täysin urpo vai mitä päässäsi liikkuu kun sanot että naista ei voi väkisin kaapata mukaansa?
e)mikä ihmeen päähänpinttymä sinulla on alastomana saunomisesta? Kerro nyt hyvä ihminen milloin joku on raiskattu ulkomaalaisen toimesta saunomisen yhteydessä?
f) eli en voi kutsua ketään miestä luokseni ilman että katsotaan poikkeuksellisen aloitteelliseksi? Koskeeko tämä myös suomalaisia vai?
No nyt kun olet tuonut julki asian että on suomalaisen naisen vika jos ulkomaalainen mies raiskaa, voisitko selittää kenen vika on kun suomalainen mies raiskaa?
Pitääkö nyt ruveta varmuuden vuoksi olemaan tympeä jokaista miestä kohtaan, ettei vaan aiheuttaisi omalla positiivisella käytöksellään sukupuolista väkivaltaa kenellekään?
Ja muuten en ole valaan näköinen enkä kokoinen :D"Nyt täytyy kyllä myöntää, että harvemmin olen kohdannut yhtä yksinkertaista ihmistä kuin sinä olet :D"
Kiitos samoin. Parempi lopettaa tähän. - Dixi et animam levav
minä taas:-) kirjoitti:
"Nyt täytyy kyllä myöntää, että harvemmin olen kohdannut yhtä yksinkertaista ihmistä kuin sinä olet :D"
Kiitos samoin. Parempi lopettaa tähän.Ilmeisesti et pysty edelleenkään yksilöimään ketä syytät raiskaustilastoista. Ainoa vastauksesi on suomalainen nainen.
Suomalainen nainen = minä, minun äitini, kenties sinun äitisi, raiskauksen uhri, ulkomaalaisen miehen kanssa parisuhteessa oleva, suomalaisen miehen kanssa parisuhteessa oleva jne.
Kuka näistä on se syyllinen, vai olemmeko me kaikki edellämainitut yhtä syyllisiä?
Päätöksesi lopettaa on ihan oikea, sentään jostain asiasta olemme yhtä mieltä.
Palaa asiaan kun olet miettinyt nuo väitteesi hiukan terkemmin. - minä taasen :-)
Ilmeisesti et pysty edelleenkään yksilöimään ketä syytät raiskaustilastoista. Ainoa vastauksesi on suomalainen nainen.
Suomalainen nainen = minä, minun äitini, kenties sinun äitisi, raiskauksen uhri, ulkomaalaisen miehen kanssa parisuhteessa oleva, suomalaisen miehen kanssa parisuhteessa oleva jne.
Kuka näistä on se syyllinen, vai olemmeko me kaikki edellämainitut yhtä syyllisiä?
Päätöksesi lopettaa on ihan oikea, sentään jostain asiasta olemme yhtä mieltä.
Palaa asiaan kun olet miettinyt nuo väitteesi hiukan terkemmin.Ihan oikeesti:
oletko sitä mieltä, että jos vaikka nainen haluaa lähteä kävelemään alasti turkkilaiselle täpötäydelle torille, keskellä yötä, ja hänet sitten raiskataan, niin nainen ei millään tavalla ole myötävaikuttanut omaan raiskaukseensa omalla tyhmällä käyttäytymisellään.
Jos kyseessä on suomalainen nainen hän todennäköisesti hokee: " kyllä mulla on oikeus kävellä täpötäydellä turkkilaisella torilla keskellä yötä ihan vapaasti. Ja jos minut raiskataan niin syy on VAIN miesten, ja etenkin suomalaisen miehen"
Siis nainen ei mitenkään omalla käyttäymisellään voi vaikuttaa tai estää raiskausta, niinkö? Ei ihme että suomalisuia naisia raiskataan jos naiset näin ajattelevat. - Dixi et animam levav
Ihan oikeesti:
oletko sitä mieltä, että jos vaikka nainen haluaa lähteä kävelemään alasti turkkilaiselle täpötäydelle torille, keskellä yötä, ja hänet sitten raiskataan, niin nainen ei millään tavalla ole myötävaikuttanut omaan raiskaukseensa omalla tyhmällä käyttäytymisellään.
Jos kyseessä on suomalainen nainen hän todennäköisesti hokee: " kyllä mulla on oikeus kävellä täpötäydellä turkkilaisella torilla keskellä yötä ihan vapaasti. Ja jos minut raiskataan niin syy on VAIN miesten, ja etenkin suomalaisen miehen"
Siis nainen ei mitenkään omalla käyttäymisellään voi vaikuttaa tai estää raiskausta, niinkö? Ei ihme että suomalisuia naisia raiskataan jos naiset näin ajattelevat.Tuota noin
Olet siis sitä mieltä, että suomalainen nainen itse aiheuttaa useimmiten joutumisensa ulkomaalaisen miehen raiskaamaksi?
Päteekö tämä sama logiikka myös suomalaisen miehen ollessa kyseessä?
Jos vastaat kyllä, syyllistät raiskauksen uhrin aina ja kaikissa tapauksissa. Päättelemme että suomalaisen naisen ei kannata olla kenellekään ystävällinen, ei sen kummemmin ulkomaalaiselle kuin suomalaisellekaan. Suomalainen nainen ei saa liikkua yksin esim työstä kotiin tullessaan pimeän aikaan. Suomalainen nainen joutuu kesähelteelläkin pukeutumaan "pilkkihaalariin". Eli kaikenkattavasti kannattaa välttää tilanteita joissa voi kohdata miehen, sillä miehelle hymyileminenkin laukaisee "raiskausgeenin".
Lopputulos = mies ei pysty kansallisuuteen katsomatta hillitsemään itseään, eikä ymmärrä sanaa ei.
Jos taas vastaat ei, päättelemme, että ulkomaalaiset miehethän eivät oikeastaan ole vastuussa teostaan, heidät vain ajettiin siihen tilanteeseen. Suomalaisella miehellä ei taas tätä syytä ole.
Lopputulos = raiskauksen tekijä ulkomaalainen, uhrin itse aiheuttama tapahtuma. Jos taas raiskaaja suomalainen, rangaistus pitäisi olla tuplasti suurempi, sillä häntähän ei ole "houkuteltu" tilanteeseen.
Siis et voi olla tosissasi.
Väität oikeasti, että kun nainen raiskataan yöllä kun hän kävelee puiston halki kotiinsa, jos raiskaaja on ulkomaalainen, uhrin on pitänyt houkutella omalla käytöksellään tätä. Jos taas raiskaaja on suomalainen, mies on vaan yksinkertaisesti paha.
Kuset poika nyt omille kengillesi tässä jutussa.
- huvittunut_akka
Ole kiltti ja lue se kirja ihan itse, koska vasta sen jälkeen voit käyttää sitä väitteidesi tueksi. Toisen käden tieto ei riitä perusteeksi. Totta on että kirjassa puhutaan saunasta, mutta kyseessä ei todellakaan ole opaskirja vaan puhtaasti humoristinen ja fiktiivinen kirja, jonka ainoa tarkoitus on viihdyttää.
Veikkaan että kirjan kohdalla sekä kirjailijan että Ilta-Sanomien "kriitikon" huumori on mennyt sinulta totaalisesti ohi. Minä olen kirjan lukenut ja vein sen jopa tuliaisiksi omalle miehelleni kertoen tuovani käyttöohjeen mukani :) Tämäkin siis oli huumoria!!!!
Kyllä minä ainakin sovellan ihan samoja käyttäytymissääntöjä omaan ulkomaalaismieheeni kuin mitä olen elämässäni soveltanut myös suomalaismiehiin. Tämä tuleva aviomieheni on tosin minulle se ensimmäinen ulkomaalainen mies.
Olet harvinaisen oikeassa siinä ettei minulla ole mitään kokemusta eikä vertailupohjaa noihin mainitsemiisi italialais-, turkkilais- tai saudiarabialaisavioliittoihin tai niiden ongelmiin enhän ole koskaan ollut naimisissa tai edes suhteessa ko kansalaisuuksien kanssa.
Toivoisin kuitenkin etten yritä laittaa sanoja suuhuni ja väittää täysin perusteettomasti minulla olevan ennakkoluuloja suomalaisia miehiä kohtaan. Minulla oli oman ex-mieheni kanssa se huono tuuri että hän oli alkoholisti, mutta teen töitä suht miesvaltaisella alalla ja 100 prosenttia työkavereistani (kaikki ne suomalaiset miehet) ovat kunnollisia ja luotettavia perheenisiä.
Myös minulla on ennakkoluuloja, sekä kotimaisia että ulkomaalaisia miehiä ja naisia kohtaan, varsinkin tiettyjä kansalaisuuksia kohtaan. En kuitenkaan ole valmis tuomitsemaan ketään kansalaisuuden tai ihonvärin mukaan. Kaikista löytyy hyviä ja sitten niitä vähemmän hyviä yksilöitä, niin miehistä kuin naisistakin.
Jos viitsit lukea edellisen viestini uudelleen, niin ymmärrät ettet todistanut yhtään mitään.- minä taasen:-)
Mitä kirjaan tulee sen sisälttö on: ”Suomi on paratiisi ulkomaalaisille miehelle” jos tämä huvittaa tai on kerrottu huvittavasti kirjassa, niin mikäs siinä.
Jos oikein veikkaan miehesi on USA:sta.
Maailman Amerikkalaisinta perhettä ei löydy USA:sta eikä se ole pari jossa kummatkin puolisot ovat USA:sta: vaan minun kokemukseni mukaan maailman Amerikkalaisin perhe löytyy Suomesta jossa tietenkin Amerikkalainen on mies ja nainen tulee Suomesta.
He asuvat Suomessa, mutta siitä huolimatta tämän Ämerikkläisemmaksi ei enää mikään perhe voi tulla. Siitä pitää suomalainen vaimo huolen. Joka käänteessä muistetaan USA. Mies vaikka olisi ollut 30 vuotta suomessa ei puhu kuin muutaman sanan suomea, siitäkin suomalainen vaimo pitää huolen.
huvittunut akka toteaa ”Uskon että olet oikeassa siinä että joillekin naisille, ikävä kyllä, ulkomaalainen mies on eräänlainen "Statussymboli", samoin kuin joillekin miehille ulkomaalainen nainen.”
Ihan oikeesti kuka suomalainen mies pitää status-symboolina Venäläistä naista tai Thaimaalaista naista?
Suomalaiset naisethan pitävät päinvastoin miestä joka nai kyseisen maiden naisia reppanana. Vaikea kuvitella että suomalaiselle miehelle minkään muunkaan kansallisuuden nainen olisi ”staussymbooli”.
En oikein tiedä jos joku Suomalainen valaan näköinen nainen nai afrikkalaisen miehen onko tämäkään status-symbooli kyseiselle naiselle.
Mutta kyllä…. kun suomalaiset naiselliset naiset avioituvat tiettyjen A –maiden miesten kanssa SE ON status-symbooli.
On oikeasti saavutus päästä naimisiin tiettyihin maihin suomalaiselle naiselle.
Jos ulkonäköä ja muita avuja riittää, niin totta kai sitä mennään ulkomaille naimisiin.
Nämä naiset eivät näy meidän tilastokeskuksen avioliittotilastoissa, mutta jokainen tietää, että ulko-suomalainen on pääsääntäisesti 90% nainen joka on avioitunut ulkkismiehen kanssa. - esikkoa sapettaa
Mitä kirjaan tulee sen sisälttö on: ”Suomi on paratiisi ulkomaalaisille miehelle” jos tämä huvittaa tai on kerrottu huvittavasti kirjassa, niin mikäs siinä.
Maailman Amerikkalaisinta perhettä ei löydy USA:sta eikä se ole pari jossa kummatkin puolisot ovat USA:sta: vaan minun kokemukseni mukaan maailman Amerikkalaisin perhe löytyy Suomesta jossa tietenkin Amerikkalainen on mies ja nainen tulee Suomesta.
He asuvat Suomessa, mutta siitä huolimatta tämän Ämerikkläisemmaksi ei enää mikään perhe voi tulla. Siitä pitää suomalainen vaimo huolen. Joka käänteessä muistetaan USA. Mies vaikka olisi ollut 30 vuotta suomessa ei puhu kuin muutaman sanan suomea, siitäkin suomalainen vaimo pitää huolen.
huvittunut akka toteaa ”Uskon että olet oikeassa siinä että joillekin naisille, ikävä kyllä, ulkomaalainen mies on eräänlainen "Statussymboli", samoin kuin joillekin miehille ulkomaalainen nainen.”
Ihan oikeesti kuka suomalainen mies pitää status-symboolina Venäläistä naista tai Thaimaalaista naista?
Suomalaiset naisethan pitävät päinvastoin miestä joka nai kyseisen maiden naisia reppanana. Vaikea kuvitella että suomalaiselle miehelle minkään muunkaan kansallisuuden nainen olisi ”staussymbooli”.
En oikein tiedä jos joku Suomalainen valaan näköinen nainen nai afrikkalaisen miehen onko tämäkään status-symbooli kyseiselle naiselle.
Mutta kyllä…. kun suomalaiset naiselliset naiset avioituvat tiettyjen A –maiden miesten kanssa SE ON status-symbooli.
Jos ulkonäköä ja muita avuja riittää, niin totta kai sitä mennään ulkomaille naimisiin.
Nämä naiset eivät näy meidän tilastokeskuksen avioliittotilastoissa, mutta jokainen tietää, että ulko-suomalainen on pääsääntäisesti 90% nainen joka on avioitunut ulkkismiehen kanssa.Itsekin olet näemmä saanut kovasti vaikutteita tuosta nähtävästi kovasti arvostamastasi Amerikasta, kun koko ajan kirjoittelet kansalaisuuksia isolla alkukirjaimella. Tämä vain vahvistaa sitä, että en pysty suhtautumaan suhun vakavasti. Olet jotenkin vähän omituinen. Sen lisäksi, että esittämäsi "pointit" ovat melko naurettavia eikä niillä ole juurikaan yhteyttä tosielämään, ne myös perustuvat selkeästi ennakkoluuloihin ja rasistisiin ajatuksiisi suomalaisten miesten paremmuudesta suhteessa muihin miehiin. Lisäksi haukut koko ajan maannaisiasi yksinkertaisiksi ja helpoiksi. Kannattaisiko sitten itse muuttaa ulkomaille ja hankkia vähemmän yksinkertainen nainen jostain muualta? Ehkä sitten myös lakkaisit nalkuttamasta tällä keskustelupalstalla.
- huvittunut_akka
Nämä naiset eivät näy meidän tilastokeskuksen avioliittotilastoissa, mutta jokainen tietää, että ulko-suomalainen on pääsääntäisesti 90% nainen joka on avioitunut ulkkismiehen kanssa."Mitä kirjaan tulee sen sisälttö on: ”Suomi on paratiisi ulkomaalaisille miehelle” jos tämä huvittaa tai on kerrottu huvittavasti kirjassa, niin mikäs siinä."
Toivottavasti elätät itsesi selvänäkijänä, koska kerran jo lainaat kirjan sisältöäkin lukematta sitä.
"Jos oikein veikkaan miehesi on USA:sta."
Niinhän minä kerroin jo ensimmäisessä viestissä, joten onnittelut oivalluksestasi ;) Toinen kohta menikin sitten pieleen, eli treenaa sitä lukutaitoasi vielä vähän. Kerroin muuttavani hänen luokseen, mieheni ei ole käynyt vielä Suomessa.
Ehkä kun saat vähän lisää ikää ja sen kaipaamasi suomalaisen vaimon, opit myös kuuntelemaan ja näkemään muitakin mielipiteitä kuin omasi. Pakko on kyllä nostaa sinulle hattua kun olen niin monen asian asiantuntija. Tunnet läpikotaisin sekä ulkomaalaiset että kotimaiset naiset ja miehet, kaikkien kansalaisuuksien avioelämät ja tilastot. Paljon olet ehtinyt noin nuoreksi ;) - Minä taasen:-)
"Mitä kirjaan tulee sen sisälttö on: ”Suomi on paratiisi ulkomaalaisille miehelle” jos tämä huvittaa tai on kerrottu huvittavasti kirjassa, niin mikäs siinä."
Toivottavasti elätät itsesi selvänäkijänä, koska kerran jo lainaat kirjan sisältöäkin lukematta sitä.
"Jos oikein veikkaan miehesi on USA:sta."
Niinhän minä kerroin jo ensimmäisessä viestissä, joten onnittelut oivalluksestasi ;) Toinen kohta menikin sitten pieleen, eli treenaa sitä lukutaitoasi vielä vähän. Kerroin muuttavani hänen luokseen, mieheni ei ole käynyt vielä Suomessa.
Ehkä kun saat vähän lisää ikää ja sen kaipaamasi suomalaisen vaimon, opit myös kuuntelemaan ja näkemään muitakin mielipiteitä kuin omasi. Pakko on kyllä nostaa sinulle hattua kun olen niin monen asian asiantuntija. Tunnet läpikotaisin sekä ulkomaalaiset että kotimaiset naiset ja miehet, kaikkien kansalaisuuksien avioelämät ja tilastot. Paljon olet ehtinyt noin nuoreksi ;)En väittänyt että asutte Suomessa, .....joten ehkä vaan itse treenat lukutaitoasi.
- minä taasen:-)
esikkoa sapettaa kirjoitti:
Itsekin olet näemmä saanut kovasti vaikutteita tuosta nähtävästi kovasti arvostamastasi Amerikasta, kun koko ajan kirjoittelet kansalaisuuksia isolla alkukirjaimella. Tämä vain vahvistaa sitä, että en pysty suhtautumaan suhun vakavasti. Olet jotenkin vähän omituinen. Sen lisäksi, että esittämäsi "pointit" ovat melko naurettavia eikä niillä ole juurikaan yhteyttä tosielämään, ne myös perustuvat selkeästi ennakkoluuloihin ja rasistisiin ajatuksiisi suomalaisten miesten paremmuudesta suhteessa muihin miehiin. Lisäksi haukut koko ajan maannaisiasi yksinkertaisiksi ja helpoiksi. Kannattaisiko sitten itse muuttaa ulkomaille ja hankkia vähemmän yksinkertainen nainen jostain muualta? Ehkä sitten myös lakkaisit nalkuttamasta tällä keskustelupalstalla.
Kohta rupean kirjoittamaan nikillä "huvittunut mies".
Enkö koko ajan ole yrittänyt sanoa että meitä suomalaisia miehiä syrjitään suhteessa ulkomaalaisiin.
On täysin mahdotonta että olisin rasistinen. Mutta toisille naisille mikä tahansa jos mies vaatii tasa-arvoisuutta ullkomaalaisten miesten kanssa SE ON JO RASISMIA. - elikkäs
Enkö koko ajan ole yrittänyt sanoa että meitä suomalaisia miehiä syrjitään suhteessa ulkomaalaisiin.
On täysin mahdotonta että olisin rasistinen. Mutta toisille naisille mikä tahansa jos mies vaatii tasa-arvoisuutta ullkomaalaisten miesten kanssa SE ON JO RASISMIA.sano vaan suoraan että haluut kans pimpsaa kun kerta ulkkiksetkin saa. Turha sitä täällä on itkee, tee asialle jotakin.
- huvittunut_akka
On täysin mahdotonta että olisin rasistinen. Mutta toisille naisille mikä tahansa jos mies vaatii tasa-arvoisuutta ullkomaalaisten miesten kanssa SE ON JO RASISMIA.Ethän sinä poikahyvä vaadi mitään tasa-arvoa, vaan sitkeästi väität olevasi kaikkia muita viisaampi ja pätevämpi joka asiassa.
Jos myös asennoidut omiin maannaisiisi niin kuin täällä kirjoitat, ilman pienintäkään kunnioitusta, niin todennäköisesti joku mies tulee ja vie naisesi. Eikä sen miehen tarvitse olla ulkomaalainen. - minä taasen:-)
Ethän sinä poikahyvä vaadi mitään tasa-arvoa, vaan sitkeästi väität olevasi kaikkia muita viisaampi ja pätevämpi joka asiassa.
Jos myös asennoidut omiin maannaisiisi niin kuin täällä kirjoitat, ilman pienintäkään kunnioitusta, niin todennäköisesti joku mies tulee ja vie naisesi. Eikä sen miehen tarvitse olla ulkomaalainen."Ethän sinä poikahyvä vaadi mitään tasa-arvoa, vaan sitkeästi väität olevasi kaikkia muita viisaampi ja pätevämpi joka asiassa."
Missä olen väittänyt näin?
"Jos myös asennoidut omiin maannaisiisi niin kuin täällä kirjoitat, ilman pienintäkään kunnioitusta, niin todennäköisesti joku mies tulee ja vie naisesi. Eikä sen miehen tarvitse olla ulkomaalainen. "
Koko ajanhan on ollut kysymys suomalaisten naisten suhtautumisesta suomalaisiin miehiin verrattaessa ulkomaalaisiin miehiin; jotka eivät todellakaan ole samalla viivalla kun kilpaillaan suomalaisista naisista!!!!
Jos et pysty tai osaa keskustella etkä argumentoimaan, niin se on asia on tietysti valitettavaa. Otan osaa. - huvittunut lukija
"Ethän sinä poikahyvä vaadi mitään tasa-arvoa, vaan sitkeästi väität olevasi kaikkia muita viisaampi ja pätevämpi joka asiassa."
Missä olen väittänyt näin?
"Jos myös asennoidut omiin maannaisiisi niin kuin täällä kirjoitat, ilman pienintäkään kunnioitusta, niin todennäköisesti joku mies tulee ja vie naisesi. Eikä sen miehen tarvitse olla ulkomaalainen. "
Koko ajanhan on ollut kysymys suomalaisten naisten suhtautumisesta suomalaisiin miehiin verrattaessa ulkomaalaisiin miehiin; jotka eivät todellakaan ole samalla viivalla kun kilpaillaan suomalaisista naisista!!!!
Jos et pysty tai osaa keskustella etkä argumentoimaan, niin se on asia on tietysti valitettavaa. Otan osaa.Taisi nyt käydä niin että sinulta loppui argumentit sekä "huvittuneen_ akan" että "Dixi joku mikä olikaan" kanssa.
Kannattaisi painia vain omassa sarjassa eikä lähteä isojen tyttöjen kanssa kisaamaan. - Raaka Watson
huvittunut lukija kirjoitti:
Taisi nyt käydä niin että sinulta loppui argumentit sekä "huvittuneen_ akan" että "Dixi joku mikä olikaan" kanssa.
Kannattaisi painia vain omassa sarjassa eikä lähteä isojen tyttöjen kanssa kisaamaan.Juuri näin. Jätetään ne ISOT TYTÖT suosiolla musukuukereille. Tosin luonnevikainen suominainen ei kelpaa kenellekään, ainakaan ihmiselle.
- Evelyn
1 . Vihaatko tai oletko vihannut suomalaisia miehiä? En yhtäkään.
2. Kerrotko tai oletko kertonut ulkomaalaisille, että kaikki suomalaiset miehet ovat alkoholisteja/spurguja n.99% muutamia poikkeuksia lukuun-ottamatta? En milloinkaan.
5. vihaatko Suomea? En.
7. Onko miehesi kieli kauniimpi kuin suomen kieli? Tämä on hankala. On vaikea arvostella kieltä kun toinen on oma äidinkieli. Sitä ei "kuule" samalla lailla. Helpompi olisi vastata, jos vaihtoehtona olisi kaksi vierasta kieltä. Eli en tiedä.
8 . Osaako miehesi kommunikoida suomeksi? Osaa.
10. Yrittävätkö muut suomalaiset naiset iskeä miestäsi? Ei enää ukkoa mikä lähenee neljääkymppiä. ;)
11. Jos asutte suomessa miksi asutte suomessa? Sosiaaliturva? Lapset? Koulu? Terveydenhoito? Mikä syy? Haluan asua Suomessa. Monta syytä, suurin niistä että tämä on kotini.
12. Minkä maalaisen miehen kanssa on hienointa päästä naimisiin mielestäsi? Hyvän miehen.
13. Onko Suomalainen nainen ”helppo” iskettävä ulkkismiehille? Riippuu naisesta.
14: Onko ulkomaalaisen miehen helppo huijata suomalaista naista? Riippuu naisesta. - inLuv
1 . Vihaatko tai oletko vihannut suomalaisia miehiä? En vihaa, muutamalle olen kyllä joskus ollut vihainen...
2. Kerrotko tai oletko kertonut ulkomaalaisille, että kaikki suomalaiset miehet ovat alkoholisteja/spurguja n.99% muutamia poikkeuksia lukuun-ottamatta? En, koska eivät ole.
5. vihaatko Suomea? En. Ei vettä, rantaa rakkaampaa ;)
6. Onko kaikki parempaa mielestäsi ulkomailla? Ei. Paremmuus riippuu aiheesta ja ulkomaasta.
7. Onko miehesi kieli kauniimpi kuin suomen kieli? Molemmat kielet ovat kauniita.
8 . Osaako miehesi kommunikoida suomeksi? Opettelee.
9. Elääkö miehesi veronmaksajien kustannuksella suomessa? Ei elä. (minä elän hänen kustannuksellaan hänen kotimaassaan ja etsin parhaillaan töitä)
10. Yrittävätkö muut suomalaiset naiset iskeä miestäsi? Kerran baarissa olessamme näin on todellakin käynyt.
11. Jos asutte suomessa miksi asutte suomessa? Sosiaaliturva? Lapset? Koulu? Terveydenhoito? Mikä syy? Emme asu Suomessa. Siihen et kysy syytä, mutta minun oli helpompi muuttaa mieheni kotimaahan. Jossain vaiheessa toivon, että voimme asua Suomessa muutaman vuoden (en sosiaaliturvan, koulun tms syyn vuoksi, vaan siksi, että haluan että mieheni näkee millaista Suomessa on kunnolla, eikä vain lomilla)
12. Minkä maalaisen miehen kanssa on hienointa päästä naimisiin mielestäsi? Kummasti aseteltu kysymys. Mielestäni on hienointa päästä naimisiin miehen kanssa, jota rakastaa ja jonka kanssa kokee haluavansa vanheta.
13. Onko Suomalainen nainen ”helppo” iskettävä ulkkismiehille? Minun mieheltäni se vei 18 vuotta, hänen mielestään suomalaista naista ei ole helppo iskeä.
14: Onko ulkomaalaisen miehen helppo huijata suomalaista naista? Hän saa huijattua minua usein, kun olen tälläinen hyväntahtoinen hölmö. Viimeksi hän huijasi minua soittamalla, että töissä menee myöhään (koska en ole tällä hetkellä töissä, odotan häntä kovasti kotiin päivittäin) mutta olikin kotipihassa kukkapuskan ja noutopizzan kanssa. - Koreaholic
1 . Vihaatko tai oletko vihannut suomalaisia miehiä? - kyllä
2. Kerrotko tai oletko kertonut ulkomaalaisille, että kaikki suomalaiset miehet ovat alkoholisteja/spurguja n.99% muutamia poikkeuksia lukuun-ottamatta? -joo
3. Vihaatko isääsi, veljiäsi ja isoisääsi? - en
4. Vihaatko suomalaisuutta? - KYLLÄ
5. vihaatko Suomea? - todellaki ._.
6. Onko kaikki parempaa mielestäsi ulkomailla? - on
7. Onko miehesi kieli kauniimpi kuin suomen kieli? - KYLLÄ!
8 . Osaako miehesi kommunikoida suomeksi? - joo ._.
9. Elääkö miehesi veronmaksajien kustannuksella suomessa? - ei
10. Yrittävätkö muut suomalaiset naiset iskeä miestäsi? - kyllä
11. Jos asutte suomessa miksi asutte suomessa? Sosiaaliturva? Lapset? Koulu? Terveydenhoito? Mikä syy? - alaikänen ._.
12. Minkä maalaisen miehen kanssa on hienointa päästä naimisiin mielestäsi? - KOREALAISEN ♥
13. Onko Suomalainen nainen ”helppo” iskettävä ulkkismiehille? - on
14: Onko ulkomaalaisen miehen helppo huijata suomalaista naista? - emt o_O
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984842Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143962Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113870Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202265Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371344
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1701333En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851259- 531145