En ole vuosiin sairastanut kuumeilua ja läheisilläni ei ole flunssaa.
Mietin vaan, jotta jotain outoa meneillään, kun lämpöä on ja outo olo.
Pää nahkassani on pari rupea jotka kammetassani hiuksia on aukeillut, käynyt suihkussa ja kirvelee..
Nyt en uskalla nukkua ens yö, kyttään vaan mitä tulee tapahtumaan.
Millaset on verenmyrkytys oireet?
verenmyrkytyskö?
4
1245
Vastaukset
- NIIN MUSTAKIN
nuku vaan yösi rauhassa.verenmyrkytys/imusuonitulehdus ei todellakaan sinulla ole.PILAILETKO?
- enpä usko
Juu, ei verenmyrkytys päänahasta ala. Ainoastaan vastasyntyneillä, joilla aukile on vielä avoinna, voi keskushermostoon päästä paha pöpö ja aiheuttaa yleistulehduksen , joka hoitamattomana tappaa nopeasti.
Hei,
mulle kävi semmonen, juttu et tökin vahingos neulal kätee just verisuonen kohalle nyt kädes ei näy verisuont paljoo ja sitkun yritän puristaa kättä niin se on ihan sika kipee ja itse asias mun oikeassa kädessä ei näy veri suonii melkei ollenkaan mitä mun pitäis tehääää ??????- Anonyymi
Oisko käteen veto?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432130Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711903- 1161332
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96952
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73899Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691