Kuvia oikeanmuotoisista rakennekynsistä?

mantelikynsikäs

Olen huomannut että ihmiset kehuvat kynsiä kauniiksi jos niissä on kauniit koristelut, vaikka kynnen muoto siellä glitterkerroksen alla olisi aivan toispuoleinen tai stressipiste väärässä kohdassa.

Kerätäänkö tähän ketjuun kuvia, joissa kynnet ovat nimenomaan kauniin- tai oikeanMUOTOISET. Toivoisin että huomiota kiinnitettäisiin nimenomaan kynsien rakenteelliseen muotoon, eikä siihen onko kärki suora, pyöreä vai stiletti.

Olen yrittänyt etsiä sellaisia, yllättävän vaikeaa. Olen jo arvellut olevani turhankin nirso. Siksi haluaisin tietää millaiset ovat muiden mielestä oikeanmuotoiset kynnet.

33

1271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielipide_

      tämähän on nyt täysin mielipide kysymys! itse tykkään että kynnet ovat tasaiset "neliömäiset" päästä kun taas joillakin kavereillani on aina mantelin muotoiset kynnet ja toisella "terävät" stiletit... sitten taas siskoni tykkää että hänen kyntensä ovat tasaiset päästä mutta ne hiukan ohenee kärkeä kohden :) eli ei voi ajatella tuolleen että millon kynnet ovat "oikean muotoiset" :D

      • kynsiläinen

        Taisit oikolukea alottajan viestin, lueppa uudestaan.

        Totta, että kauniin mallisia kynsiä näkee harvemmin, geeli läiskitään pintaan ja pikkusen viilaa näytetään, muodosta ei tietoakaan. Tämä vaatii harjoitusta ja myös sitä esteettistä silmää.

        Minun silmääni miellyttää:
        http://www.ilutegija.ee/photo/red-n-black-august-2011/next?context=
        Tällä tekijällä aina täydellisesti viilatut kynnet ja koristelut superupeita.


      • kynsiläinen
        kynsiläinen kirjoitti:

        Taisit oikolukea alottajan viestin, lueppa uudestaan.

        Totta, että kauniin mallisia kynsiä näkee harvemmin, geeli läiskitään pintaan ja pikkusen viilaa näytetään, muodosta ei tietoakaan. Tämä vaatii harjoitusta ja myös sitä esteettistä silmää.

        Minun silmääni miellyttää:
        http://www.ilutegija.ee/photo/red-n-black-august-2011/next?context=
        Tällä tekijällä aina täydellisesti viilatut kynnet ja koristelut superupeita.

        Väärä linkki tuli edelliseen, katotaan onnistuuko nyt :)

        http://www.ilutegija.ee/photo/cabaret-august-2011/prev?context=user


      • Stu.id!!

        ai mielipide kysymys. no sä et kyllä takuulla ole kynsiä pitkään tehnyt.. toivon todella ettet tee muille kuin itsellesi.


    • ---minni---

      Kertakaikkiaan kauniita ja kauniinmuotoisia kynsiä!

    • mantelikynsikäs

      Tuolla ilutegija.ee -sivustolla onkin kauniita kynsiä. Kiitos!

      • mantelikynsikäs

        Oho, nyt vasta tajusin että tuolla onkin monen eri tekijän kynsiä. Siis nuo Thalian tekemät ovat kauniita. Hänelläkin vanhimmat olivat melkoisia...


    • kittymitty

      Kynsikilpailuista usein löytyy hyvän mallisia kynsiä (toki sekaan mahtuu niitä karseitakin) Itse tykkäsin Facebookissa Diweiss:n kilpailussa kynnen muodosta johon oli laitettu koristeeksi Hello Kitty.

      • hubbapubbba

        Onko noissa lisäksi joku tauti? Näyttävät kamalalle.


      • Niv

        HUI, ihan kamalat!!! :(


    • jk

      kittymittyn kynsissä kieltämättä geeli on tosi epätasaisesti ja paksusti laitettu. muuten ihan kauniit värien ja tarrojen puolesta.

    • 20+20

      Kyllä pitäs sen verran kriittisyyttä olla oman käden jälkeen, että ei ihan tollasta lopputulosta menis julkaisemaan :/. Vanhat geelit paistaa uusien läpi, kynsipetiä rouhittu viilalla, että punoittaa... Väri epätasaisesti ja kynnen muoto jotain ihan muuta kuin hyvä. Toivottavasti noista ei ole maksettu.

    • Viedeo2012/4

      Täältä näet videon kynsien teosta:


      www.perfect-lady.webs.com

    • Kynsitekniko01

      Sen verran voisin sanoa,että täyty käydä paljon kursseja,että oppis tekemään kynsiä just oikein, teoriaa täytyy olla aika palon ja paljon opiskeltava. Se on sama,kun talon rakentaminen. Jos mittaukset on josakin väärin,niin ajan myötä talo romahtaa. Samalla kynnet. ne peruskurssit eivät antaa kun perus askellet aloiitamiseen. Rakennekynsi kurssit Suomessa on tosi heikkoja,siksi mä käyn opiskellemassa ainostaan ulkomailla ,josta tulisi oikeasti tietoa,ei vaan rahan menee hukaan. Suomessa käyn,jos vaan ulkomailta tulee joku huippu teknikko.
      Vaikein kynsimuoto on just ne suorakulmaiset kynnet,siinä täytyy olla tarkaa teoria. Tieppeillä ei saa mitenkään just oikein rakaennetu kynttä, koska jokaisella asiakkalla on erilaiset kynnet,joko kasvaa alas,joko ylös,joko ihan väärin päin joku kulma. Tippeja en ite käytä jo moneeeen vuoteen,koska ne on mulle ihan leikki. Minulla on tarkka teoria muotien kassa tekemiseen,joten silla pärjän. Toki välillä tule huonojakin päivia,ettei näin miten pitää, onnistuu,mutta silla oppi ja analisoi sitten,mikä oli väärin. Joten tsemppia vaan kaikille. Jos joku halua katsoa mun kuvia,vaikka itse olen vielä sitä mieltä,että viellä on paaljon opetteltava,niin laitakka viestin tänne alas.

      • Tahdon!

        kYNSITEKNIKKO... haluaisin mielelläni nähdä tekemiäsi kynsiä, kiitos :)


      • kynsiteknikko01

      • Yue

    • täh??!!
      • 2+10=12

        Nähdäksesi kuvat, sinun tulee siis olla kirjautuneena naamakirjaan.


      • ohhoh!

        ihan järkyttävän rumia!


    • .

      No nuo oli kyllä todella kauheita.Teki melkein kipeetä kattoa....

    • S-nail
    • Summernail

      Tältä löytyy jotain kuvia ja video:

      www.perfect-lady.webs.com

      • ...........

        No ei noi Perfect Ladyn kynnet ainakaan mitään kummosia ole..
        Koristelut simppeleitä ja ei muoto miellytä ainakaan mun silmää.

        Tuolla viis.ee sivustolla on tosi upeita!


    • mergi
      • mie vaan täält

        valitettavasti tuossa kynnen kärki laskee liian voimakkaasti eikä kynnen korkein kohta erotu edukseen. tämä vaikuttaa myös kestävyyyteen sekä siihen miltä knsi tuntuu käytössä. kauniit ovat sitä en kiellä, ja luulen ettei suurin osa tätä edes huomaisi mut kunkerran muodoista puhutaan ni kerroinpa rehellisesti.


      • 13+6

        Juu tämä kuva kuulu myös EI NÄIN ryhmään. Allekirjoitan "mie vaan täält" kommentin.


    • JH
    • studioglamourinfo

      Tiedote kauneus/kynsialan ammattilaisille!

      Huippu ammattilaisten TM Koulutuskeskuksen järjestämä kynsikoulutus
      nyt Studio Glamourissa 12.01.13 Helsingissä, tarjouksessa 2 koulutusta
      1 hinnalla.
      Koulutuksessa käydään läpi mm kilpailu tekniikkaa (ranskalainen
      manikyyri) Nail Art Deluxe Line tuotekoulutus. Lisäksi on
      mahdollisuus tutustua DeLuxe Line tuotevalikoimaan.
      TM Koulutuskeskuksen kouluttajina toimivat Tatjana Popova ja Merilin
      Markov-Valm, jotka ovat olleet useiden Kauneusmessujen kynsikisojen
      sekä maailmancupin esikarsinnan voittajia ja tuomariston jäseniä.
      Koulutusta on mahdollisuus saada kolmikielisenä: Suomi-, Viro- ja
      Venejän kielellä.
      Tarjoushinta 155 € ( normaalihinta 320€)
      Jos tulet ystäväsi kanssa, niin yhden henkilön hinta vain 130 €
      Ilmoittaudu jo tänään!
      Ystävällisin Terveisin,
      Studio Glamour

      Ilmoittautuminen sähköpostitse studioglamourinfo@gmail.

    • KHRU
    • kellokynsi

      Mikä nyt kaikenkaikkiaan on "oikeanmuotoinen"? Eikö kynnen kaunein muoto ole pitkälti kiinni jo oman kynnen kaarevuudesta ja kuperuudesta, tai vastaavasti suorasta lattamaisuudesta?
      Jos luonnonkynsi on kovin kaareva ja kupera, tasapäinen neliökärki tekee kynnestä varsinaisen kourumaisen rännin... jolloin omasta mielestäni huomattavasti kauniimpi on mantelimaiseen viilattu siro kärki. Myöskään kovin suurissa lattamaisissa kynsissä tasapäinen kulmikkuus vaan leventää kynttä, toki poikkeuksena tilanne, jossa kynsi voi olla todella pitkä. Kovin moni ei kuitenkaan arkikäytössä ylipitkiä kynsiä voi pitää. Stilettohan on upea, mutta jo lähinnä "näytöskynsi". Kauneimmillaan tasapäinen kynsi on kapeahkossa, ja vain vähän kaarevassa kynnessä.

    • tieto lisää tuskaa

      jos rakennekynnestä puhutaan niin ei ole vaikutusta oman kynnen muodolla hirveästi. aina pyritään tekemään se kestävin kaunein ja ammattimaisin lopputulos. jos kynsissä on siis poikkeavaa muotoa, sitä usein korjataan rakennemassalla oikeampaan malliin.
      muotoilu ei siis riipu varsinaisesti siitä haluaako kynnen kärjestä pyöristetyn vaiko tasaisen "neliön". myös stiletossa ja muissa erikoismuodoissa rakenteelliset muotoilut ovat samat kuin aiemmin mainituissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7130
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2751
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2336
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      95
      2024
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      14
      1727
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1525
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      33
      1309
    Aihe