Eli mulla on sellanen ongelma että kaikki ripsivärit, vedenkestävätkin, leviää alle tunnissa kauheeks pesukarhurajaksi siihen silmän alle. Ei siis varise, vaan leviää. Mun ihokaan ei oo mikään rasvanen ja pesen sen aina ennen kun laitan ripsaria, joten ei varmaan siitä johdu. Tää on erittäin ärsyttävä ongelma eikä kukaan ole osannut sanoa, mistä se voisi johtua. Tämä leviäminen alkoi siis syksyllä, ja kummallista kyllä sitä ennen ripsivärit pysyi ihan normaalisti leviämättä. Joten jos joku osaisi auttaa, olisin tosi kiitollinen!
Ripsivärit leviää
11
2283
Vastaukset
- apua!
pitää vielä lisätä että kaikki kajalitkin leviää samalla tavalla vaikka eihän se periaatteessa oo mahollista...? miten ne sieltä yläluomelta voi silmän alle levitä?
- Rinya
Kannattaa huommata pohjustustuote luomille esim lumenella on ihan hyvä. Ripsesi taitavat olla niin sanotusti lasimaiset, eli ripsari ei pysy. Mutta kokeile tätä, -laita pohjustusvoide luomille
-Puuteroi luomet ja RIPSET irtopuuterilla
- Levitä YKSI kerros ripsiväriä
- Puuteroi ripset uudestaan
- lisää ripsiväriä vielä kerran.
Kajaleita löytyy myös vedenkestävinä, ne kestävät iholla kauemmin kuin normaali. Myös eyeliner on kestävempää. Yves Rocherilta löytyy vedenkestäviä kajaleita. http://www.yves-rocher.fi/control/meikit/silmien-rajaus/vedenkestava-kajalkyna/?cmSrc=Category Toivottavasti tuosta on apua! Kerro sitten että auttoiko! :) - apua!
kiitos, pitää testata ja tulen kertomaan että auttoiko :)
- yelloww
Sinun kannattaisi kokeilla 38° ripsivärejä, ne lähtevät pois vain 38 asteisella vedellä. Eivät siis liukene rasvoihin tai kylmään veteen. 38° ripsivärejä löytyy Sensailta, ja halvemalla saat L'oreal Parisin Double Extension Beauty Tubes Mascaran.
Kajaliahan käytetään silmä sisäluomen rajaukseen. Kannattaa kokeille geelimäistä vedenkestävää eyelineria sisäluomelle, se kestää, mutta saattaa ärsyttää joidenkin silmiä. - apua!
kokeilin tuota puuterihommelia mutta en ainakaan huomannu että ois auttanu :( ehkä pitää testata vielä toisen kerran ihan kunnolla
- rdtuurft
Oletko muuttanut jotain ihonhoitorutiineissa, jos yhtäkkiä ovat alkaneet levitä?
Muuten komppaan ylempää - 38 asteisella lähtevät pysyvät minulla hyvin, muut leviävät.- apua!
en ole muuttanut. luulen, että tämä saattaa johtua siitä, että koulussani ei ole mikään paras ilma ja silmät sen takia ovat ärtyneet ja niitä pitää räpytellä koko ajan. ehkä pitää alkaa katella kaupoissa noita ripsareita..
- anjiki
Mulla on Estee Lauderin Signature sarjan Eyeliner. Ostin sen Kicksistä kun myyjä kehui sen kestävän kyyneleet. (Olin häihin menossa)
Voin kyllä suositella. Hinta on vähän kalliimpi, mutta liner on kestänyt nyt vuoden ja olen käyttänyt sitä tosi paljon. Mulla pysyi tämä etelänmatkalla vaikka lotrasin aurinkovoiteella ja uin ja sukeltelin.
Liner lähtee kuitenkin helposti meikinpoistoaineella, sellaisena kumimaisena riuttana.
Kannattaa kokeilla jos olet valmis käyttämään eyelineria kajalin sijaan.
Mulla on myös Lorealin Extra Volume Collagen vedenkestävä ripsari pysynyt todella hyvin. Samat aurinkorasvat ja uima-altaat on senkin kanssa menty. - apua!
päätin nyt että kokeilen tuota 38-asteessa lähtevää kun sellainen kaapissa oli.. variseeko se?
- apua!
testasin tuota 38 asteessa lähtevää ja mielestäni se on toiminut todella hyvin verrattuna tavallisiin ripsiväreihin! kiitos vinkistä :)
mulla ei ole mitenkään erityisen rasvoittuva iho, mutta ehkä se leviäminen kuitenkin johtuu siitä? ja silmäni ovat melko syvällä päässä joten ripset osuu ihoon enemmän kuin jos ne olisivat ulkonevat...
- Rinya
Jos mikään ei toimi niin suosittelen ripsien kestovärjäystä, ja mahdollisesti pidennykset niin ripset näyttävät upeilta! Nyt kesällä varsinkin ne ovat ihanat, aamulla kun nousee ylös niin on jo meikattu! Vielä sipaus huulikiiltoa ja rantalookki on valmis! ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016299
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h814859Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1013122Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302952Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262175Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191566Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371131Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?921130Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311046- 48824