Meillä kummallakin, minulla ja tyttärelläni on treffiprofiili.
Minä 46 vuotta ja tyttäreni 22 vuotta. Se vaan on tässä
nettitreffailussa hassua, kun samat noin 40-50 vuotiaat
miehet lähettelee viestejä meille kummallekkin. :)
Tästä ei voi päätellä kuin sen, että 40-50 vuotiailla miehillä
on todella iso ikähaarukka kumppanin suhteen, 22-46 vuotta...
Äiti ja tytär
27
323
Vastaukset
- Miehen sanaa
40 mies joka lähettää viestin 22 vuotiaalle tytölle on pedari joka tulisi piestä niin että tukka lähtee.
- Tuskinpa olet mies
mutta jos olet niin käyhän sitten pieksään ekaks vaikka Hugh Hefner
"Playboy-miljonääri Hugh Hefner täytti vastikään railakkain menoin 82 vuotta. Juhlissa muun muassa povipommi Pamela Anderson tarjoili Hughille synttärikakkua alasti. Kuvat levisisvät ympäri maailmaa ja ne julkaistiin Seiskassakin.
Kahdeksankymppisellä teräsvaarilla ei sitten muuta syytä juhlaan ollutkaan: Hughin tyttöystävät Holly Madison (pienessä kuvassa) ja Kendra Wilkinson vaihtoivat maisemaa.
Hefnerin kartanossa on aina riittänyt kauniita naisia, mutta asumisoikeutta Hughin "tyttöystävänä" ei heltiä helposti.
Hollyn lähdettyä Hugh on korvannut yhden blondin kahdella. Playboy-kartanon "tyttöystäviksi" on värvätty nimittäin 19-vuotiaat kaksoset Karissa ja Kristina Shannon.
Hugh kuvattiin pusuttelemassa Karissaa kartanonsa yksityisloosissa Leather Meets Lace -varainkeruubileissä viime lauantaina."
http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a83978/hugh hefner pokasi 19vuotiaat blondikaksoset/ - 23
Tosikkomainen kommentti: vaikka peräisi 13-vuotiasta, ei kyseessä ole pedofiili, jos tytöllä alkaa olla suunnilleen naiselliset muodot (kuten senikäisillä usein jo on). Pedofiliassa on kyse siitä, että ollaan lapsilta näyttävien lasten perään, sellaisten, joiden ei tarvitse vielä minkään koon rintaliivejä käyttää tai karvoituksesta huolehtia.
(Se on sitten eri juttu, että kyllä 22-vuotiaan perässä juokseva 40-vuotias minustakin vähän pöhkö on.) - Tämä totta!
23 kirjoitti:
Tosikkomainen kommentti: vaikka peräisi 13-vuotiasta, ei kyseessä ole pedofiili, jos tytöllä alkaa olla suunnilleen naiselliset muodot (kuten senikäisillä usein jo on). Pedofiliassa on kyse siitä, että ollaan lapsilta näyttävien lasten perään, sellaisten, joiden ei tarvitse vielä minkään koon rintaliivejä käyttää tai karvoituksesta huolehtia.
(Se on sitten eri juttu, että kyllä 22-vuotiaan perässä juokseva 40-vuotias minustakin vähän pöhkö on.)40 vuotias kääpä on pedari jos vonkaa 22 vuotiasta ja pedarille tulee antaa isän kädestä ...
- 23
Tämä totta! kirjoitti:
40 vuotias kääpä on pedari jos vonkaa 22 vuotiasta ja pedarille tulee antaa isän kädestä ...
Amis-pelle, mene kirjastoon ja katso sanakirjasta, mitä pedofiili tarkoittaa. Sen on määritelleet helvetin paljon sinua (ja minuakin) koulutetummat ja älykkäämmät ihmiset. Sinunkaltaistesi mielipiteillä ei ole merkitystä siinä asiassa. Tai missään muussakaan.
- Tämä totta!
23 kirjoitti:
Amis-pelle, mene kirjastoon ja katso sanakirjasta, mitä pedofiili tarkoittaa. Sen on määritelleet helvetin paljon sinua (ja minuakin) koulutetummat ja älykkäämmät ihmiset. Sinunkaltaistesi mielipiteillä ei ole merkitystä siinä asiassa. Tai missään muussakaan.
Kuules nyt pikkuinen, miksi sinä puolustelet jotakin 40 vee äijänkäppänää joka vonkaa tyttärekseen sopivaa 22 vee tyttöä?
Ajatteles jos olisit vaikkapa 22 vuotias tyttö ja sinua vonkaisi joku 40 vuotias vanha papparainen, niin eikös se olisi aika häiritsevää. Silloin toivoisit varmaan että joku oikea mies antaa pedarille oikein isän kädestä, vai mitä?! - äippä päippä
Tämä totta! kirjoitti:
Kuules nyt pikkuinen, miksi sinä puolustelet jotakin 40 vee äijänkäppänää joka vonkaa tyttärekseen sopivaa 22 vee tyttöä?
Ajatteles jos olisit vaikkapa 22 vuotias tyttö ja sinua vonkaisi joku 40 vuotias vanha papparainen, niin eikös se olisi aika häiritsevää. Silloin toivoisit varmaan että joku oikea mies antaa pedarille oikein isän kädestä, vai mitä?!Kyllähän niistä viesteistä ja vieraskirjakommenteista jo huomaa,
mitä se sama miespoppoo käy kirjoittelemassa minun ja tyttäreni
profiileissa, että ei niillä miehillä ole kaikki klapit liiterissä.
Yhtenä iltana vaan istuttiin alas tyttären kanssa ja tutkiskelimme
toistemme treffisaldoa ja ihmeeksemme huomasimme, että samoja
nimimerkkejä löytyi kummankin vieraskirjoista ja viestilaatikosta.
Poistimme ne kaikki.
Mitä todellakin joku esim 48 vuotias mies haluaa parikymppiseltä
naiselta, oman lapsensa ikäiseltä, parisuhdettako muka... epäilen. - Tämä totta!
äippä päippä kirjoitti:
Kyllähän niistä viesteistä ja vieraskirjakommenteista jo huomaa,
mitä se sama miespoppoo käy kirjoittelemassa minun ja tyttäreni
profiileissa, että ei niillä miehillä ole kaikki klapit liiterissä.
Yhtenä iltana vaan istuttiin alas tyttären kanssa ja tutkiskelimme
toistemme treffisaldoa ja ihmeeksemme huomasimme, että samoja
nimimerkkejä löytyi kummankin vieraskirjoista ja viestilaatikosta.
Poistimme ne kaikki.
Mitä todellakin joku esim 48 vuotias mies haluaa parikymppiseltä
naiselta, oman lapsensa ikäiseltä, parisuhdettako muka... epäilen.48 vuotiaalle miehelle joka vonkaa parikymppistä tyttöä olisi kiva antaa oikein isän kädestä!
Ps. itse olen 42 v - Sivistän sua
Tämä totta! kirjoitti:
Ajatteles jos olisit vaikkapa 22 vuotias tyttö ja sinua vonkaisi joku 40 vuotias vanha papparainen, niin eikös se olisi aika häiritsevää. Silloin toivoisit varmaan että joku oikea mies antaa pedarille oikein isän kädestä, vai mitä?!Et tunnu tajuavan. Mikä vaivaa?
Kyse ei ollut siitä että hän puolustelisi niitä 22v vonkaavia nelikymppisiä, vaan sanan pedofiili väärin käyttämisestä.
Hae vaikka kirjastosta jokin sanakirja ja tavaa ajatuksen kanssa sanan pedofiili lääketieteellinen merkitys. Netistäkin varmaan löytyy. Jos merkitystä tavatessasi sisäistät lukemasi, niin sinun pitäisi tajuta, että 22v naisesta kiinnostunuminen ei tee ketään pedofiiliksi, vaikka oliis 80-vuotias.
Kuten aiemmin jo sanottiin: Pedofiili on ihminen, joka on seksuaalisesti kiinnostunut alle murrosikäisistä lapsista. Efebofiili taas on noin teini-ikäisistä kiinnostunut. Aikuisista, siis yli 18v naisista kiinnostumista ei taas lasketa seksuaalisuuden häiriöksi, vaikka osapuolilla olisikin suuri ikäero.
Moraalinen puoli onkin sitten ihan erikseen. Et tosin ole ainoa joka ei ymmärrä sanan merkitystä. Mediassakin sitä käytetään täysin väärin, sanan dramaattisuuden takia. Ja ei, en puolustellut ketään, enkä ole itse pedo tms. - info.
Sivistän sua kirjoitti:
Et tunnu tajuavan. Mikä vaivaa?
Kyse ei ollut siitä että hän puolustelisi niitä 22v vonkaavia nelikymppisiä, vaan sanan pedofiili väärin käyttämisestä.
Hae vaikka kirjastosta jokin sanakirja ja tavaa ajatuksen kanssa sanan pedofiili lääketieteellinen merkitys. Netistäkin varmaan löytyy. Jos merkitystä tavatessasi sisäistät lukemasi, niin sinun pitäisi tajuta, että 22v naisesta kiinnostunuminen ei tee ketään pedofiiliksi, vaikka oliis 80-vuotias.
Kuten aiemmin jo sanottiin: Pedofiili on ihminen, joka on seksuaalisesti kiinnostunut alle murrosikäisistä lapsista. Efebofiili taas on noin teini-ikäisistä kiinnostunut. Aikuisista, siis yli 18v naisista kiinnostumista ei taas lasketa seksuaalisuuden häiriöksi, vaikka osapuolilla olisikin suuri ikäero.
Moraalinen puoli onkin sitten ihan erikseen. Et tosin ole ainoa joka ei ymmärrä sanan merkitystä. Mediassakin sitä käytetään täysin väärin, sanan dramaattisuuden takia. Ja ei, en puolustellut ketään, enkä ole itse pedo tms.Jos haluat keskustella tavisten kanssa, kannattaisi ymmärtää että vakiintuneessa kielenkäytössä pedofiililla tarkoitetetaan melkein mitä tahansa joka himoitsee ihmistä joka on omaa itseä huomattavasti nuorempi.
Jos himoitsee 13-vuotiasta, ei tietenkään tiukan verbaalisen määritelmän mukaan ole pedo, mutta eivät massat jaksa mietiskellä että mikä se sopiva sana sitten olisi. Wanna be alaikäiseen sekaantuja vai? 13-vuotias sen lisäksi että on alaikäinen on vieläpä suojaiäksi määritellyn 16 v alapuolella, joten häntä kohtaan ei pitäisi kehitellä minkäänlaista tuntemuksia. Eikä ainakaan ottaa yhteyttä vaikka olisi miten viaton setämies olevinaan.
Ihmiset ärtyvät näistä pilkuviilaamisista sen vuoksi että he pelkäävät pedofiilien olevan asialla ja puolustelevan näiden tekemisiä.
Kannattaa tavallista ihmistäkin yrittää välillä ymmärtää, eikä pyrkiä "kouluttamaan" - 26-25
info. kirjoitti:
Jos haluat keskustella tavisten kanssa, kannattaisi ymmärtää että vakiintuneessa kielenkäytössä pedofiililla tarkoitetetaan melkein mitä tahansa joka himoitsee ihmistä joka on omaa itseä huomattavasti nuorempi.
Jos himoitsee 13-vuotiasta, ei tietenkään tiukan verbaalisen määritelmän mukaan ole pedo, mutta eivät massat jaksa mietiskellä että mikä se sopiva sana sitten olisi. Wanna be alaikäiseen sekaantuja vai? 13-vuotias sen lisäksi että on alaikäinen on vieläpä suojaiäksi määritellyn 16 v alapuolella, joten häntä kohtaan ei pitäisi kehitellä minkäänlaista tuntemuksia. Eikä ainakaan ottaa yhteyttä vaikka olisi miten viaton setämies olevinaan.
Ihmiset ärtyvät näistä pilkuviilaamisista sen vuoksi että he pelkäävät pedofiilien olevan asialla ja puolustelevan näiden tekemisiä.
Kannattaa tavallista ihmistäkin yrittää välillä ymmärtää, eikä pyrkiä "kouluttamaan""Jos haluat keskustella tavisten kanssa, kannattaisi ymmärtää että vakiintuneessa kielenkäytössä pedofiililla tarkoitetetaan melkein mitä tahansa joka himoitsee ihmistä joka on omaa itseä huomattavasti nuorempi."
Itse en ole törmännyt ikinä tuollaiseen. Vitsailumielessä saatetaan puhua pedofiileistä, mutta kukaan ei yhtään asiallisemmassa keskustelussa ole ikinä sanonut, että esim. joku nelikymppinen, joka on kiinnostunut parikymppisestä, olisi pedo. Ei todellakaan.
Tai sitten en tunne yhtään taviksia. En ole myöskään ajatellut, että tavis olisi täysi typerys tai idiootti -kuten sinun kuvailustasi voisi päätellä. - info.
26-25 kirjoitti:
"Jos haluat keskustella tavisten kanssa, kannattaisi ymmärtää että vakiintuneessa kielenkäytössä pedofiililla tarkoitetetaan melkein mitä tahansa joka himoitsee ihmistä joka on omaa itseä huomattavasti nuorempi."
Itse en ole törmännyt ikinä tuollaiseen. Vitsailumielessä saatetaan puhua pedofiileistä, mutta kukaan ei yhtään asiallisemmassa keskustelussa ole ikinä sanonut, että esim. joku nelikymppinen, joka on kiinnostunut parikymppisestä, olisi pedo. Ei todellakaan.
Tai sitten en tunne yhtään taviksia. En ole myöskään ajatellut, että tavis olisi täysi typerys tai idiootti -kuten sinun kuvailustasi voisi päätellä.Aika jännää kun itse olen kuullut käytettävän tuota pedoa ihan kaikesta missä ikäero on suuri; netissä ja maailmalla.
Voihan se tietysti olla että ajattelemme taviksen toisin. Itse tarkoitin sillä ihmisiä jotka eivät ole saaneet akateemista koulutusta ja oppineet olemaan (turhan?)tarkkoja sanoista ja niiden merkityksistä. - dsfgtregf
info. kirjoitti:
Jos haluat keskustella tavisten kanssa, kannattaisi ymmärtää että vakiintuneessa kielenkäytössä pedofiililla tarkoitetetaan melkein mitä tahansa joka himoitsee ihmistä joka on omaa itseä huomattavasti nuorempi.
Kannattaa tavallista ihmistäkin yrittää välillä ymmärtää, eikä pyrkiä "kouluttamaan"Itse olen kyllä sitä mieltä, ettei idiootteja tarvitse ymmärtää. Sellaisten ihmisten, jotka käyttävät sanoja ymmärtämättä niiden merkitystä tai ymmärtämättä edes hävetä, kun heidän tietämättömyyttään oiotaan, mielipiteillä ei yksinkertaisesti ole merkitystä. Tavismassat ovat paskaa!
- Jos 40v.,
Tämä totta! kirjoitti:
Ajatteles jos olisit vaikkapa 22 vuotias tyttö ja sinua vonkaisi joku 40 vuotias vanha papparainen, niin eikös se olisi aika häiritsevää. Silloin toivoisit varmaan että joku oikea mies antaa pedarille oikein isän kädestä, vai mitä?!mies on äijänkäppänä niin 22 vuotias nainen on muumio.
Mutta useita nuoria naisia oikeasti kiinnostaa mies joka on jo aikuinen eikä mikään märkäkorva poju. - Tämä totta!
Jos 40v., kirjoitti:
mies on äijänkäppänä niin 22 vuotias nainen on muumio.
Mutta useita nuoria naisia oikeasti kiinnostaa mies joka on jo aikuinen eikä mikään märkäkorva poju.Tuskinpa löytyy montaakaan nuorta naista jota kiinnostaa 40 vanha ukko!
- Aloittaja3245
taitaa olla pelkkä trolli, joka kommentoi myös myöhemmin omia kommenttejaan.
Kuulostaa joltain (vanhempien) miesten keski-ikäiseltä vihaajalta, jonka oma kesi-ikäinen mies on dumbannut hänet ja lähtenyt parikymppisen tytön matkaan.- ai jaha
Sinulla ei tosiaan taida olla pienintäkään aavistusta siitä mitä miehet kehtaavat?
Ollessani 41-vuotias vanhin minuun yhteyttä ottanut mies oli 67-vuotias, vaikka ikähakuni yläraja on 45 v.
Ja mistä luulet että niitä "miesvihaajia" oikein syntyy? Siitäpä juuri että kyllästyy itseään tuputtaviin ääliöihin ja vielä enemmän niihin jotka ovat PUOLUSTELEMASSA niitä! - jahajaha...........
ai jaha kirjoitti:
Sinulla ei tosiaan taida olla pienintäkään aavistusta siitä mitä miehet kehtaavat?
Ollessani 41-vuotias vanhin minuun yhteyttä ottanut mies oli 67-vuotias, vaikka ikähakuni yläraja on 45 v.
Ja mistä luulet että niitä "miesvihaajia" oikein syntyy? Siitäpä juuri että kyllästyy itseään tuputtaviin ääliöihin ja vielä enemmän niihin jotka ovat PUOLUSTELEMASSA niitä!"Ollessani 41-vuotias vanhin minuun yhteyttä ottanut mies oli 67-vuotias, vaikka ikähakuni yläraja on 45 v. "
Ongelman voit ratkaista sillä, että nostat sen iän ylärajan sinne 67- vuoteen :P - ai jaha
jahajaha........... kirjoitti:
"Ollessani 41-vuotias vanhin minuun yhteyttä ottanut mies oli 67-vuotias, vaikka ikähakuni yläraja on 45 v. "
Ongelman voit ratkaista sillä, että nostat sen iän ylärajan sinne 67- vuoteen :PHah hah, nosta itse omalla kohdallasi...
Seuraavaksi kävisi niin että jos yläraja olisi 67 v niin minulle vastaisivat jo 80-vuotiaatkin. Mikäs siinä tietysti, menee naimisiin ja kerran panee, ukko kuolee ja saa maat ja mannut.
Jos tykkää itsensä myydä rahasta ja roinasta.
- suvaitsevaisuutta
Ehkä tuo on kuitenkin sitä vähemmistökansaa niin kuin puumatkin että etsitään paljonkin nuorempaa kaveria.
Eihän homouskaan ole enää nykylainsäädännöllä sairautta että meidän on vaan avarrettava sitä omaa näkökulmaa ja annettava ihmisten touhuta omiaan.Minä itse olen keski-ikäinen mies ja etsin itseäni korkeintaan 5v nuorempaa tai vanhempaa naista että kukin tavallaan. - tämä ei o totta
mitä jos antasit itelles isän kädestä,tämä on totta provo
- ou tsiisus
Se että sinä et miehenä tekisi noin ei tarkoita etteikö moni muu mies tee.
- Mies 44 vuotta
ou tsiisus kirjoitti:
Se että sinä et miehenä tekisi noin ei tarkoita etteikö moni muu mies tee.
Jos minulla olisi vaikkapa 22 vuotias tytär ja joku saatanan 48 vuotias" pedari" alkaisi himoita tytärtäni, niin ukko saisi varmasti oikein tuntuvan opetuksen ja nimenomaan isän kädestä.
Mies 44 vuotta kirjoitti:
Jos minulla olisi vaikkapa 22 vuotias tytär ja joku saatanan 48 vuotias" pedari" alkaisi himoita tytärtäni, niin ukko saisi varmasti oikein tuntuvan opetuksen ja nimenomaan isän kädestä.
Mutta jos joku mua 10-15 vuotta vanhempi nainen iskis mut ja meillä olis kaikki kohallaan niin isä heittäis varmaan high fivet mulle :D "hyvä poika!" vaikka ois se pahoillaan ehkä jos lapsia ei tulis. Mutta ei ne ole kaikki kaikessa.
- äiskä myös
Hieman pidempään kun harrastaa netissä treffailua niin huomaa, että
muutamat miehet löytyy lähes kaikkien naisten vieraskirjoista kommentteineen.
Niistä ei kannata välittää. Ne on jotain kommenttiautomaatteja, jotka
on roikkunu vuosia netissä, ei ne edes etsi liveseuraa. - 43vM
Eipä tulis mieleenkään lähettää viestiä 22v tytönhupakolle, enkä ole sen ikäisten profiilejakaan katsellut.
Minulla ikähaarukka n. 38-45v. itse kun olen siitä puolivälistä. - onpakummaa
Tämä ikäkysymys ompi ja pysyy, sillä netissä on niin helppo ladella noita
vaatimuksia, joihin tuo ikäkin kuuluu.
Kaippa sitä kokeillaan, että jospa kelpais viellä, vaikkapa puolta nuorenmalle.
Sittenpä sitä huulet pyöreinä hohhaillaan, kun ei tuu vastauksia ja kukaan
löydä ketään.
No, näin pitkänäperjantainahan sitä joutaa hyvin huokaillakkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16212387
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1525436Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454640Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1393659Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392758Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071656Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3641617Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1021516Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361461